![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#20941 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor de minder begaafden onder ons wijs ik erop dat ik uiteraard niet spreek van oorlogsgerelateerde experimenten en/of aanvallen - DUH ! Je zou immers moeten weten wat de zgn. chemtrails zijn, en je zou ook het verschil moeten kennen tussen deze chemtrails en regelrechte biologische en/of chemische oorlogsvoering / experimenten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20942 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20943 | |
|
![]() Citaat:
Maarreh, ik durf het bijna niet zeggen, maar los van je emotioneel geladen ad hominem argumenten vind ik nergens iets terug van bewijsmateriaal hoor. Tja... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20944 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20945 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() begrijpen wie begrijpen kan, maar goed, wij zijn uitgepraat, het is duidelijk waarom gij hier zijt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20946 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is fantasie volgens u, maar u weet wel het onderscheid te maken tussen "echte" fantasie en "verkeerde" fantasie? Of hoe moeten we dit juist lezen? Laatst gewijzigd door Akufen : 25 april 2009 om 14:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20947 |
|
![]() Proficiat. Je laatste berichten zijn allemaal persoonlijke aanvallen, terwijl je nog geen enkele vraag beantwoord hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20948 | |
|
![]() Citaat:
Wat dat te maken zou hebben met de chemtrails waarover hier sprake is, chemtrails die ik hier zogezegd elke dag zou zien als ik naar boven kijk ? Niets. En als jij het anders bekijkt, toon het dan maar aan, Johnny. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20949 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20950 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20951 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20952 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() We moeten niet tegen elkaar ingaan.... this is what they want.
We moeten met elkaar tegen de NWO ingaan!
![]() |
#20953 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20954 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() LOL Kiko, geen probleem. Er moet gelachen worden
![]() Maar geef toch toe, er is iets niet koosjer in het hedendaags bestaan
![]() |
#20955 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20956 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20957 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou iemand eens kunnen aangeven wat nu precies het idee is over de sporen in de lucht ?
- Zijn ze alleen vreemd ? - Is het de nieuwe wereld orde die al jaren lang structureel bezig is de mensheid met chemicaliën te besproeien , ook hier in Europa ? Kom eens met een stelling , anders is het zo lastig dicussieren |
![]() |
![]() |
![]() |
#20958 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 25 april 2009 om 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20959 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20960 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zeg net dat elke contrail een een chemtrail is, maar ik vind de foto die ik postte (zelfgetrokken ![]() De speculaties (uitleg krijgen we niet) gaan echt ver, dus ik hou ze graag in het midden. moet maar es doorklikken he atmosphere ![]() http://www.truehealthfacts.com/chemtrail-page.html Wat mij het meest schokte was hoe snel de lucht volhing met "chemtrails" hier. Het was het ene vliegtuig na het andere, ik ging een foto nemen, terug even op de laptop, koffietje drinken, siggie roken, weer kijken en hop, stonden weer 3 a 4 chemtrails bij. Dit is echt niet normaal jongens, echt niet.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 26 april 2009 om 02:15. |
|
![]() |
![]() |