Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 mei 2009, 09:27   #21041
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

De typische techniek van de NWO: bewapen beide zijden van het conflict om er later een oorlog mee te kunnen uitlokken, dat het geopolitiek doel van de NWO dient. We herinnering ons ook wellicht de foto van Rumsfeld die Saddam de handen schudt voor de verkoop van chemische wapens in de jaren 80. Nu is het niet anders.

Citaat:
North Korea’s Nukes: Paid For By The U.S. Government

Clinton, Rumsfeld and Bush played key role in arming Stalinist state

Paul Joseph Watson
Prison Planet.com
Monday, May 25, 2009

Amidst the cacophony of condemnation from all sides following North Korea’s second nuclear bomb test, there has been no mention whatsoever of how the secretive Stalinist state got its weapons in the first place - they were paid for by the U.S. government.

Both the Clinton and Bush administrations played a key role in helping Kim Jong-Il develop North Korea’s nuclear prowess from the mid 1990’s onwards.
Lees verder op:

http://www.prisonplanet.com/north-ko...overnment.html

Laatst gewijzigd door exodus : 26 mei 2009 om 09:34.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2009, 11:02   #21042
Parallelle Amplitude
Burger

Parallelle Amplitude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
De typische techniek van de NWO: bewapen beide zijden van het conflict om er later een oorlog mee te kunnen uitlokken, dat het geopolitiek doel van de NWO dient. We herinnering ons ook wellicht de foto van Rumsfeld die Saddam de handen schudt voor de verkoop van chemische wapens in de jaren 80. Nu is het niet anders.

Lees verder op:

Dit verhaal ligt zo voor de hand, dat het bijna onmogelijk lijkt! Dus als ik het goed begrijp: de wereld is een schouwtoneeeel waarop wij speeeeeleuuhn :-p Hollywoodiaanse toestanden, maar dan in't echt ...
Parallelle Amplitude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2009, 21:59   #21043
ellioty
Vreemdeling

ellioty's schermafbeelding

Standaard Hier nog een zeer mooi boek over de O W ORDE.

Hierbij een studentengids over de ORDE. Onderstaande link en stukken tekst worden geblokd bij mailen via hotmail.... we zijn al zo ver gekomen

http://www.scribd.com/doc/11999678/T...e-God-Volume-1
chapter 4 : studentengids : met daarbij wat kunnen we er nog tegen doen
stukje: What is the New World Order?
The essence of the New World Order (NWO) or world management system is that it is
management by social engineers, rather than government based on a written constitution.
How you are affected by this management system depends on what the social engineers
decide the system should do for you and require of you. The social engineers and system
managers think of themselves as scientists applying the scientific method to the control of
group behavior. Your behavior and your relationships are regarded as the subject of
investigation and control by those who call themselves social scientists. You are among
their test animals, and you have no say in, and often no knowledge of, experiments that
involve you. If the NWO is totally implemented, your independence, individuality, and
freedom will be gone.

Veel moed.

The individual is handicapped by coming face to face with a conspiracy so monstrous he
cannot believe it exists.
ellioty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2009, 01:27   #21044
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ellioty Bekijk bericht
The individual is handicapped by coming face to face with a conspiracy so monstrous he
cannot believe it exists.
Edgar Hoover, over het communisme, maar idd zeer zeer toepasselijk mbt de nwo.

Eenmaal men het begint in te zien wat er zich werkelijk afspeelt, dan pas ziet men de ware omvang van het probleem.

Maar op dit forum moet je niet op openheid of constructiviteit rekenen om het te bespreken...
Oud 27 mei 2009, 01:42   #21045
doubled
Burgemeester

doubled's schermafbeelding

Standaard

ik vraag mij eigelijk af waar de aliens gebleven zijn ??
zijn ze terug naar huis? of zijn ze de politiek ingegaan dat jullie nu over NWO enzo praten.
nu ik er aan denk mss is barak obama nen alien toch niet toevalig,
osama,obama mmmmmm ik proef een alien complot.

Laatst gewijzigd door doubled : 27 mei 2009 om 01:49.
doubled is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2009, 01:53   #21046
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doubled Bekijk bericht
ik vraag mij eigelijk af waar de aliens gebleven zijn ??
zijn ze terug naar huis? of zijn ze de politiek ingegaan dat jullie nu over NWO enzo praten.
nu ik er aan denk mss is barak obama nen alien toch niet toevalig,
osama,obama mmmmmm ik proef een alien complot.
maak u geen zorgen, de aliens of hun invloed zit in het ganse verhaal.
Oud 27 mei 2009, 21:14   #21047
ellioty
Vreemdeling

Standaard kan alleen op mijzelf antwoorden :-) straf hé double.

Ja die Obam en die occulte zaken.... http://wise-as-a-serpent.blogspot.co...-election.html , wie die vergelijking als eerste opmerkte is nog steeds een raadsel..
No hard feelings Double...

Wel misschien zul je zo beter begrijpen Waarom, Hoe ze het doen en het Ongestraft doen... misschien is de universele wet wel heel wat anders dan onze kettle wet .... maar das weer een pak ander stof.
OCCULT THEOCRASY
BY
LADY QUEENBOROUGH http://www.scribd.com/doc/13698753/O...th-Star-Miller en dan zeggen dat het allemaal fabeltjes zijn... laat me nie lachen.. eigenlijk is het helemaal niet om mee te lachen, toch?

inhoud... TABLE OF CONTENTS eens bekijken . Als dat geen info is.
Dit boek schreef ze met een boodschap....

en een extraatje : http://www.thecrowhouse.com/ al opgevallen dat er de laatse tijd veel van die dieren te bezichtigen zijn ...

Veel moed.

cannot believe it exists.[/quote]
Oud 27 mei 2009, 21:29   #21048
ellioty
Vreemdeling

Standaard

Lol en u gelooft in die microsoft, hotmail..msn-fabels x-vreemdeling....daarom worden mails geblockt met te hot info....Waarom er niet te praten valt... ik nodig u uit X .
als u het aandurft natuurlijk, of hebt u een eed afgelegd om te zwijgen zoals bij De samen-zwerings gekken en moet u klokkenluiders dempen , alles kan..
vbtje: Mail rejected by Windows Live Hotmail for policy reasons... lol ik hou het niet meer uit
Oud 27 mei 2009, 21:44   #21049
doubled
Burgemeester

doubled's schermafbeelding

Standaard

QUOTE=ellioty;4128152]Ja die Obam en die occulte zaken.... http://wise-as-a-serpent.blogspot.co...-election.html , wie die vergelijking als eerste opmerkte is nog steeds een raadsel..
No hard feelings Double...

Wel misschien zul je zo beter begrijpen Waarom, Hoe ze het doen en het Ongestraft doen... misschien is de universele wet wel heel wat anders dan onze kettle wet .... maar das weer een pak ander stof.
OCCULT THEOCRASY
BY
LADY QUEENBOROUGH http://www.scribd.com/doc/13698753/O...th-Star-Miller en dan zeggen dat het allemaal fabeltjes zijn... laat me nie lachen.. eigenlijk is het helemaal niet om mee te lachen, toch?

en een extraatje : http://www.thecrowhouse.com/ al opgevallen dat er de laatse tijd veel van die dieren te bezichtigen zijn ...

Veel moed.

cannot believe it exists.[/quote][/quote]

je hebt het toch over mij?
dat van obama was gewoon voor te lachen eigelijk..
maar ik heb er nog zo een.
wist je da Joda eigelijk satan is.

Laatst gewijzigd door doubled : 27 mei 2009 om 21:56.
doubled is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2009, 21:58   #21050
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lol en u gelooft in die microsoft, hotmail..msn-fabels x-vreemdeling....daarom worden mails geblockt met te hot info....Waarom er niet te praten valt... ik nodig u uit X .
als u het aandurft natuurlijk, of hebt u een eed afgelegd om te zwijgen zoals bij De samen-zwerings gekken en moet u klokkenluiders dempen , alles kan..
vbtje: Mail rejected by Windows Live Hotmail for policy reasons... lol ik hou het niet meer uit
Ja... persoonlijke mails zouden geblokkeerd worden wegens te gevaarlijke info, maar los daarvan kan om het even welke gek geheel ongestoord wereldwijd de grootste onzin verkondingen op het internet, zowel via forums, you tube, websites als blogs.

Niet echt een doordachte tactiek me dunkt.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2009, 22:42   #21051
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht

Lees verder op:

Idd. De Amerikanen en de Noord-Koreanen spelen onder één hoedje om de wereld schrik aan te jagen. Binnenkort gaat Kim bij Obama op bezoek (wel in 't geheim natuurlijk) om dit succes van de NWO te vieren.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2009, 22:54   #21052
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hierbij een studentengids over de ORDE. Onderstaande link en stukken tekst worden geblokd bij mailen via hotmail.... we zijn al zo ver gekomen

http://www.scribd.com/doc/11999678/T...e-God-Volume-1
chapter 4 : studentengids : met daarbij wat kunnen we er nog tegen doen
stukje: What is the New World Order?
The essence of the New World Order (NWO) or world management system is that it is
management by social engineers, rather than government based on a written constitution.
How you are affected by this management system depends on what the social engineers
decide the system should do for you and require of you. The social engineers and system
managers think of themselves as scientists applying the scientific method to the control of
group behavior. Your behavior and your relationships are regarded as the subject of
investigation and control by those who call themselves social scientists. You are among
their test animals, and you have no say in, and often no knowledge of, experiments that
involve you. If the NWO is totally implemented, your independence, individuality, and
freedom will be gone.
1) De socioloog of sociale wetenschapper is zelf een medespeler in dat sociale veld. En is dus zelf ook het "proefdier".
2) Zulks systeem gaat uit van een rigide sociale hiërarchie. En uit de geschiedenis leren we dat die even snel verbroken kan worden als dat ze gevormd is.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 00:14   #21053
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Nog eens even dit terug bovenhalen: Wie zou de dubbelnick zijn?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Unkown Rebel Bekijk bericht
Ik kan eindelijk begrijpen waarom er niet te praten valt met samenzweringsgekken :
http://nieuws.nl.msn.com/opmerkelijk...ntid=147544688

Vooral dat laatste zinnetje zegt genoeg
Awel, waar zit ge nu vriend??

2 jaar op het forum met slechts 3 posten, waaronder 2x de bovenstaande bullshit...??

Is het omdat ge weet dat ge zever verkoopt dat ge u achter een dubbelnick moet verschuilen? Of is het omdat ge niets beters te vertellen hebt op 2 jaar forumaanwezigheid.

Soit, dit illustreert nog eens wat een taboe het is om over bepaalde zaken te praten. ..

....... Simple Minds
Oud 28 mei 2009, 07:16   #21054
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Wat klopt er niet? Religie is toch een samenzweringstheorie? Alles wat we doen wordt bestuurd door een god. We denken soms wel dat we zelfstandig denken en ons ding doen, maar in feite doen we precies waartoe god ons heeft voorbestemd.

Volgens mij zijn Kim Jong-il samen met Barack Obama de belangrijkste profeten die door god worden ingefluisterd. Zij zorgen ervoor dat we ons bedreigd voelen en dat we daardoor god niet zullen verloochenen.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 07:53   #21055
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Idd. De Amerikanen en de Noord-Koreanen spelen onder één hoedje om de wereld schrik aan te jagen. Binnenkort gaat Kim bij Obama op bezoek (wel in 't geheim natuurlijk) om dit succes van de NWO te vieren.
Helemaal niet zoals steeds worden de feiten verdraait.

feit 1 : noord korea heeft al 30 jaar kernreactor's capabel om verrijkt uranium te leveren dat verder kan gebruikt worden voor wapens .

Feit 2 : Korea en pakistan hebben jaren 90 samengewerkt in rakettechnologie en kernwapen technologie

Feit 3 light water reactors zoals de VS wou verkopen aan nkorea zijn idd in staat om uranium te verrijken maar dat is niet wat de VS bedoelde met betere controle, zij bedoelde dat ze perfect zouden weten hoeveel uranium in nkorea gaat en hoeveel eruit en dat nokorea zo geen uranium uit zijn civiele toepassing zou kunnen dorosluisen naar militaire programma's.

Dan word de link tussen korea en de CIA uit de doeken gedaan die zou draaien rond Abdul Qadeer Khan de beschuldiging bestaat eruit datd e cia zou samenwerken met deze man: het bewijs dat men hem in 2000 tot 2005 niet zou geraresteerd hebben op aanraden vand e CIA. Typische misleiding , Khan had op dit moment al de plannen en kennis doorgegeven en was nu bezig met smokkel van apparatuur dis later ook effectief werden tegengehouden:

http://www.nytimes.com/2004/02/12/wo...s-network.html

Kortom het bewijs van de link is er geen er is geen link tussen cia en khan en noord korea .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 16:37   #21056
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Wat klopt er niet? Religie is toch een samenzweringstheorie? Alles wat we doen wordt bestuurd door een god. We denken soms wel dat we zelfstandig denken en ons ding doen, maar in feite doen we precies waartoe god ons heeft voorbestemd.

Volgens mij zijn Kim Jong-il samen met Barack Obama de belangrijkste profeten die door god worden ingefluisterd. Zij zorgen ervoor dat we ons bedreigd voelen en dat we daardoor god niet zullen verloochenen.

Wel dat artikel is toch wat kortzichtig.

Laat me het antwoord van Andy op dat artikel hier plaatsen, ik kan er mij volledig achterzetten en zou het niet beter kunnen zeggen:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Dat artikel is een grap, of zou het toch moeten zijn. Ja, het zal wel zo zijn dat niet alle believers even kritische mensen zijn, en het kan ook wel zijn dat een substantieel deel van die mensen geen bewijzen aanvaardt en liever afgaat op hun gevoel. Maar maakt dat hen daarom minder kritisch dan anderen die niet geloven in samenzweringstheorieën maar minschien even weinig nood hebben aan bewijsmateriaal of een rationele argumentatie? Om dat te weten te komen zou je moeten gaan kijken naar de mate waarin non-believers hun krant of verklaringen van bvb de Amerikaanse regering onderwerpen aan een thorough check. Ik heb zo'n vermoeden dat ook zo'n onderzoek mooie resultaten zal opleveren.

Merk overigens op dat het gebruik van een term als 'samenzweringstheorie' op zichzelf al een cirkelredenering inhoudt. Het zou wetenschappelijk correcter zijn om ofwel deze samenzweringstheorieën op te sommen en systematisch te ontkrachten of verwerpen, ofwel om het te hebben over 'samenzweringsdenken' of zoiets. Dat samenzweringstheorieën niet kloppen is vrij logisch. Indien ze wel klopten (en bewezen werden) dan zouden het geen theorieën meer zijn. Een onderzoek doen naar de mate waarin believers van samenzweringstheorieën bewijsmateriaal nodig hebben om die theorieën te aanvaarden is dan ook vrij zinloos. Misschien dat een onderzoek naar het kritische gehalte van bvb de hedendaagse onderzoeksjournalistiek nuttiger was geweest.
Oud 28 mei 2009, 16:49   #21057
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
OCCULT THEOCRASY
BY

En de appendix in dat boek is ook heel interessant.

Zwart op wit bewijzen hoe het met geheimhouding, erecodes, wederzijdse bescherming zit, inclusief de verbintenis van andere logebroeders NOOIT voor de rechtbank te dagen maar geschillen intern te regelen....

Maar ja, als de critici al de moeite zouden doen om het eens te lezen, dan nog stelt zich de vraag of ze de toedracht ervan wel kunnen (willen ) inzien..............
Oud 3 juni 2009, 10:25   #21058
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik bedoelde daarmee de Missing links, maar dat weet u ook wel.

Er is recentelijk nogal wat te doen omtrent die missing links, en dat weet u ongetwijfeld ook.
Neen, dat weet ik niet.
Om de overeenkomsten tussen mens en mensaap aan te tonen is maar één zaak nodig: observatie. Bekijk een mensaap, bestudeer hun gedrag; wat mij betreft is er helemaal geen sprake van een "missing link": de link is immers duidelijk genoeg. Wat de media verstaat onder "missing link" is een skelet dat moet ingepast worden in de evolutionary tree, that's all.
Oud 3 juni 2009, 10:29   #21059
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De vraag is natuurlijk of dat dat "human nature" is zoals u blijkbaar gelooft, of is corrupt, oneerlijk gedrag eerder aangeleerd en geindoctrineerd, omdat sommigen (nwo) er baat bij hebben dergelijk systeem in stand te houden?
U bedoelt dus dat de gezinswaarden waar ik en talloze anderen mee zijn opgegroeid, de waarden die we op school geleerd kregen, de waarden die godsdiensten ons voor ogen houden, neerkomen op "wees corrupt en oneerlijk"? Raar, maar zo herinner ik me dat toch niet.

Neen, als ik mijn twee kindjes bezig zie, dan is het afpakken van mekaars speelgoed eerder het natuurlijk gedrag, en leren we hen aan om te delen.

Citaat:
"Men" doet ons altijd graag geloven dat het human nature is: overleven kan enkel maar door een ander onderuit te halen.
Dat is helemaal niet de kern: overleven doe je vooral onbewust, dat is het hele principe van Darwin's survival of the fittest. Maar machtig en rijk worden om zo veel aanzien te verwerven, dat doe je vooral heel zelfbewust.
Oud 5 juni 2009, 00:21   #21060
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
U bedoelt dus dat de gezinswaarden waar ik en talloze anderen mee zijn opgegroeid, de waarden die we op school geleerd kregen, de waarden die godsdiensten ons voor ogen houden, neerkomen op "wees corrupt en oneerlijk"? Raar, maar zo herinner ik me dat toch niet.
Drang naar geld, hebzucht, status, winstbejag.... de steunpilaren van een monetair, kapitalistisch systeem, zijn helemaal niet aangeboren. Daar gaat het om.

Die zaken worden eerder aangemoedigd door het systeem zelf (het artificieel creeren van schaarste), om het systeem in stand te houden. Anders zakt het in mekaar als een kaartenhuizeke.

Laatst gewijzigd door straddle : 5 juni 2009 om 00:23.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be