Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juli 2009, 15:51   #21281
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ben ik dan wel of nog niet gebrainwashed?
Van dat gedicht snap je alleszinds niets, als je reactie daarop gebaseerd was.

Het doel van de NWO is trouwens niet om één persoontje te misleiden, het is het misleiden van de massa door het werelbeeld en denkpatroon van de bevolking in zijn totaliteit te manipuleren.
Oud 30 juli 2009, 15:56   #21282
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Keer op keer wordt bewezen dat dit niet zo is. Er zijn tal van voorbeelden. Neem nu in Belgïe met de x-dossiers. Daar zijn de bewijzen verpletterend. Lees het boek de x-dossiers, van echte onderzoeksjournalisten. Maar de mainstream media heeft zich op één getuige gefocused en alles aan haar gelinkd, en haar vervolgens de grond in geboord.
2 vrij frappante leugens.

- De bewijzen zijn NIET verpletterend.
Er zijn een aantal onverklaarbaarheden. (hoe konden bepaalde getuigen bepaalde dingen weten..) Meer niet, mogelijk is dat terug te brengen op de ondervragingstechniek en fouten die gebeurd zijn tijdens die ondervragingen.
Jij bent blijkbaar blind voor die mogelijkheid.

- De Mainstream Media had believers en non-believers.
Uiteindelijk hebben de believers het afgelegd, hoewel ze zijn blijven hameren op die onbeantwoorde vragen.

Een cover-up is ook hier mogelijk maar dat moet dan, zoals gewoonlijk weer met medewerking zijn van honderden mensen.
Niet realistisch dus.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2009, 15:58   #21283
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
(1) reclamebureaus noemen ze dat
(2) marketingbureaus en datamining
(1) Dus om het even welk merk van wagen ik koop, ik ben misleid?
(2) Waarom is er dan zoveel concurrentie tussen marketingbureau's? Zou het voor de NWO dan niet rendabeler zijn om met minder te zijn en alle persoonlijke data te centraliseren?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 juli 2009 om 15:59.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2009, 16:01   #21284
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
2
- De bewijzen zijn NIET verpletterend.
Er zijn een aantal onverklaarbaarheden. (hoe konden bepaalde getuigen bepaalde dingen weten..) Meer niet, mogelijk is dat terug te brengen op de ondervragingstechniek en fouten die gebeurd zijn tijdens die ondervragingen.
Jij bent blijkbaar blind voor die mogelijkheid.
Man toch, het gaat veel verder dan dat. Ik ben er vrijwel zeker van n dat je het boek de x-dossiers nog nooit gelezen hebt. Je moet het geheel aan feiten bekijken. De echte fouten die gebeurd zijn is door de herlezers van de ondervragingen die plots alles wilden omdraaien. Herlezers die aangesteld waren door een onderzoeksrechter die zelf niet onbesproken was in de zaak.

Citaat:
Een cover-up is ook hier mogelijk maar dat moet dan, zoals gewoonlijk weer met medewerking zijn van honderden mensen.
Niet realistisch dus.
Er zaten inderdaad een aantal mollen errond. In eerste instantie niet maar toen hebben hoger geplaatsten De Baets en co eruit gesmeten en hun mollen erop gezet. En onderschat ook niet de kracht van het ongeloof wanneer men met zo'n markante verklaringen geconfronteerd wordt. Jij zou het moeten weten.
Oud 30 juli 2009, 16:09   #21285
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Man toch, het gaat veel verder dan dat. Ik ben er vrijwel zeker van n dat je het boek de x-dossiers nog nooit gelezen hebt. Je moet het geheel aan feiten bekijken. De echte fouten die gebeurd zijn is door de herlezers van de ondervragingen die plots alles wilden omdraaien. Herlezers die aangesteld waren door een onderzoeksrechter die zelf niet onbesproken was in de zaak.
Ken je de zaak Notaris X?
Misschien zie je dan een paar parallellen?
Oud 30 juli 2009, 16:10   #21286
Johnny Blaze
Minister

Johnny Blaze's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
(1) Dus om het even welk merk van wagen ik koop, ik ben misleid?
(2) Waarom is er dan zoveel concurrentie tussen marketingbureau's? Zou het voor de NWO dan niet rendabeler zijn om met minder te zijn en alle persoonlijke data te centraliseren?
Ik heb misschien wat kort door de bocht geantwoord.

Wat ik wou zeggen was dat er weldegelijk organisaties (of bedrijven of personen...) bestaan met als enige doel jouw persoontje te misleiden en dat er inderdaad organisaties (of bedrijven of personen...) zijn die geïnteresseerd zijn in het wereldbeeld van Jos de facteur en Mia de coiffeuse, die zelfs massa's geld neertellen voor deze info.
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2009, 16:20   #21287
Another Jack
Banneling

Standaard

Dat ontkent niemand.
Alleen zie ik niet in wat dat met complotten of met de NWO te maken heeft.
Het consumptiegedrag Van Jos en Mia is inderdaad geen geheim voor marketeers, hun wereldbeeld of intiemste overtuiging daar heeft men nog steeds het raden naar...
Oud 30 juli 2009, 16:24   #21288
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Van dat gedicht snap je alleszinds niets, als je reactie daarop gebaseerd was.

Het doel van de NWO is trouwens niet om één persoontje te misleiden, het is het misleiden van de massa door het werelbeeld en denkpatroon van de bevolking in zijn totaliteit te manipuleren.
De massa is een term uit de natuurkunde en van lang gedateerde sociologische stromingen.

Ik kan me daar niets bij voorstellen.
Oud 30 juli 2009, 16:30   #21289
Johnny Blaze
Minister

Standaard

Citaat:
Dat ontkent niemand.
Alleen zie ik niet in wat dat met complotten of met de NWO te maken heeft.
Het consumptiegedrag Van Jos en Mia is inderdaad geen geheim voor marketeers, hun wereldbeeld of intiemste overtuiging daar heeft men nog steeds het raden naar...
Het gaat erom wie welk gereedschap gebruikt en waarom. Een mes kan je gebruiken om een boterham te smeren (civiele toepassing bv.) of om iemand mee neer te steken (militaire toepassing bv.) om het simpel te zeggen.

De middelen zijn er alleszinds.

Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 30 juli 2009 om 16:31.
Oud 30 juli 2009, 16:32   #21290
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Het gaat erom wie welk gereedschap gebruikt en waarom. Een mes kan je gebruiken om een boterham te smeren (civiele toepassing bv.) of om iemand mee neer te steken (militaire toepassing bv.) om het simpel te zeggen.

De middelen zijn er alleszinds.
En welk militair of ander nut heeft het feit dat ik mijn billen met scottex afveeg?
Oud 30 juli 2009, 16:33   #21291
exodus

Standaard

Citaat:
Ken je de zaak Notaris X?
Misschien zie je dan een paar parallellen?
Bekijk de feiten van de x-dossiers zelf ipv van vage suggesties als argument naar voor te brengen. De x-dossiers staan op zichzelf.
Oud 30 juli 2009, 16:37   #21292
Johnny Blaze
Minister

Standaard

Citaat:
En welk militair of ander nut heeft het feit dat ik mijn billen met scottex afveeg?
ey vriend, ga ergens anders je rode haring opeten he.
Oud 30 juli 2009, 16:45   #21293
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Bekijk de feiten van de x-dossiers zelf ipv van vage suggesties als argument naar voor te brengen. De x-dossiers staan op zichzelf.
Nee, mijn beste, U leest een boek uit het believerskamp (dezelfde bron overigens die voordien Notaris X valselijk beschuldigde van de meest ijselijke misdaden) en u denkt niet eens na over mogelijke alternatieven.

In het geval van de x-dossiers staat de mentale labiliteit van X1 zelfs buiten kijf en wie is indertijd in haar verhaaltjes ingetrapt????
Oud 30 juli 2009, 17:16   #21294
exodus

Standaard

Citaat:
Nee, mijn beste, U leest een boek uit het believerskamp (dezelfde bron overigens die voordien Notaris X valselijk beschuldigde van de meest ijselijke misdaden) en u denkt niet eens na over mogelijke alternatieven.

In het geval van de x-dossiers staat de mentale labiliteit van X1 zelfs buiten kijf en wie is indertijd in haar verhaaltjes ingetrapt????
REgina Louf leidt aan wat men vroeger noemde multiple persoonlijkheidsstoornis (nu DID), door het constante misbruik in haar kinderjaren. Om het trauma te kunnen verwerken worden verschillende alter ego's aangemaakt naarlang het soort en de zwaarte van het misbruik, zodat de oorspronkelijke persoonlijkheid redelijk normaal kan blijven functioneren. Iemand die dit meemaakt kan op volwassen leeftijd soms zelfs niet herinneren dat hij ooit misbruikt is omdat het in haar alter ego's zit.

Regina Louf ging in therapie en toen zijn haar alter ego's en bijgevolg haar herinneringen naar boven gekomen. Iemand met DID fantaseert niet, de herinneringen van de trauma's zijn echt. Een ander bijverschijnsel van DID is dat de slachtoffers een zeer fotografisch geheugen hebben. Dit kwam tijdens het onderzoek zeer van pas. Zo konden ze bv een brute moord gepleegd in een champigonkwekerij (Christene Van Hees) tot in de details napluizen, en alles klopte. In een documentaire zie je trouwens dat de zoon van de baas van die vroegere champignonkwekerij zeggen dat het niet anders kan dat Regina daar moet geweest zijn door de details die ze gaf. Ook van de moord zelf wist ze details (ze was erbij) die niemand buiten de toenmalige onderzoekers van de moord konden weten.

Andere x-getuigen die geen DID ontwikkeld hebben beschrijven trouwens dezelfde mensen en plaatsen die aan deze macabere toestanden meededen.

Als we over de feiten aan beginnen spreken dan zal je zien dat het staat als een rots. Ik kan alleen zeggen lees het boek eens.

Laatst gewijzigd door exodus : 30 juli 2009 om 17:18.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2009, 18:34   #21295
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
ey vriend, ga ergens anders je rode haring opeten he.
En dan als rode-haringeter ergens geseind staan??
Ik ben niet gek hoor!
Oud 30 juli 2009, 19:35   #21296
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Gewoon wat schrijven of zeggen omdat grote persburo's of andere zenders het zo zeggen stelt u ook vrij van bewijsvoering. waarom moet ik bewijsvoering geven als ik Reuters of AFP overneem?? Die gaan toch niet liegen zekers, alles wat die zeggen is juist
Van appelen en peren vergelijken gesproken. Ken jij veel zaken van belang die regelrechte, doelbewuste leugens waren, de wereld ingestuurd door Reuters en andere persagentschappen voor duistere doeleinden ?

En vooraleer je begint te googlen, het maakt toch geen verschil. Want je weet heel goed dat Icke, ondanks zijn vele, vele harde beweringen tot op heden geen miligram van een begin van een bewijs naar voren heeft gebracht, na al die jaren.

Dan zou toch je euro moeten beginnen te vallen denk ik.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2009, 23:48   #21297
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Van appelen en peren vergelijken gesproken. Ken jij veel zaken van belang die regelrechte, doelbewuste leugens waren, de wereld ingestuurd door Reuters en andere persagentschappen voor duistere doeleinden ?

En vooraleer je begint te googlen, het maakt toch geen verschil. Want je weet heel goed dat Icke, ondanks zijn vele, vele harde beweringen tot op heden geen miligram van een begin van een bewijs naar voren heeft gebracht, na al die jaren.
Heb jij nog nooit van "spin" gehoord dan? Ik ken het nederlandse woord niet. Moet ik hier een paar goeie documentaires plaatsen?

Het gaat niet enkel om feiten en gebeurtenissen droog weer te geven, daar is niks mis mee, tenzij dat men sommige zaken liever niet rapporteert. Het filteren van wat er de wereld wordt ingestuurd en wat doelbewust niet, is al een eerste vertekening van de werkelijkheid. Neen, dat is nog niet liegen, maar het komt bijna op hetzelfde neer.

Belangrijker dan selectie is de spin die aan alles en nog wat gegeven wordt. Hoe alles voorgesteld wordt. Fox news is een goed voorbeeld van een extreem.

Ge gaat toch niet ontkennen dat daar bijzonder veel aandacht, geld en energie ingestopt wordt.

Liever Icke dan Fox in mijn geval.
Oud 31 juli 2009, 00:35   #21298
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Hier DAvid Icke die erover spreekt: de mainstream media zijn gewoon "repeaters".

http://www.youtube.com/watch?v=iJxfsrtnRHc
yep. hier is hij redelijk grappig, maar wel gevat.

maar hij moet dringend wat sit-ups gaan doen want hij krijgt een serieus buikske
Oud 31 juli 2009, 00:45   #21299
Geert C

Standaard

Citaat:
yep. hier is hij redelijk grappig, maar wel gevat.

maar hij moet dringend wat sit-ups gaan doen want hij krijgt een serieus buikske
Een complot van de NWO, ze mesten hem vet met taartjes en andere zoetigheden zodat zijn levensduur met een paar jaar wordt ingekort!
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2009, 06:03   #21300
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Liever Icke dan Fox in mijn geval.
De enige verklaring die ik daarvoor kan geven, is dat hetgene Icke vertelt, spannender en mysterieuzer is dan hetgene nieuwsagentschappen vertellen.

Feiten worden dus een kwestie van persoonlijke smaak, men kiest gewoon om de zaken te geloven die het best bij hun persoonlijk wereldbeeld staan. Met details al "verificatie", "authenticiteit" en "bewijsvoering" houden we ons vooral niet bezig.

In dat opzicht zijn de schrijfsels van Icke net een godsdienst, met Icke als (onheils)profeet: je mag erin geloven, maar vraag a.u.b. geen bewijzen.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be