![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21301 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
DAt je zegt dat Icke geen feiten geeft is dus totaal onwaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#21302 | |
|
![]() Citaat:
Iets waar Icke en de hele antivax-liga in thuishoort
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 31 juli 2009 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21303 | |
|
![]() Citaat:
Diegene die zeggen dat hij geen feiten geeft zijn meestal diegene die nog nooit een boek of artikel van hem gelezen hebben.
Laatst gewijzigd door exodus : 31 juli 2009 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21304 | |
|
![]() Wel wel wel...
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#21305 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Neen, Icke geeft gesubstantieerde duiding, analyse, achtergrond en diepgang van hetzelfde nieuws dat u en ik elke dag horen. Van schijnbaar niet gerelateerde zaken. De gewone mens in de straat kan niet meer volgen of wordt er ongemakkelijk bij. Dat is wat er gebeurt. Wat doen de meesten hier: 1 controversieel element van Icke's analyse uitvergroten om dan vervolgens de man als persoon en alles wat hij zegt af te schieten. Dat is het proces dat zich afspeelt. En wat doet Fox? Eerst een selectie maken van nieuwsfeiten en details en dan uitvergroten en of het zo aankleden dat in hun kader/denkpatroon past. En als ze dan aan diepgang of analyse doen, moet het vooral niet te moeilijk gemaakt worden, en een zeer republikeinse inslag gegeven worden. Bv, Hannity en Colmes. Dit is evident, maar allicht te lastig voor velen om toe te geven.
![]() |
![]() |
#21306 | |
|
![]() Citaat:
Tot zolang hij het vertikt om hiervan de minste bewijzen te tonen, blijven het verzinsels. Dat Icke af en toe eens iets zinnigs zegt over andere onderwerpen, maakt zijn vorige beweringen niet plotseling "een stuk acceptabeler". Ook beroepsleugenaars zeggen af en toe iets zinnigs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21307 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sitchin heeft er ook over geschreven, ivm afbeeldingen bij de sumerians. En onderzoekers van het "alien abduction" fenomeen beweren ook dat het een veelvuldig wederkerende ervaring is bij de "slachtoffers". En nog tal van andere bronnen her en der. Prof. Michael Salla vermeldt en catalogeert het als een mogelijkse buitenaardse aanwezigheid. Ik zeg het maar he.... .
![]() |
![]() |
#21308 | |
|
![]() Citaat:
![]() 2. Salla ? Woorden, niets meer. Hij was wel grappig wanneer hij beweerde dat de echte redenen van Bush om in Irak te zijn, "geheime buitenaardse energieportalen betroffen", uiteraard eens te meer weggemoffeld in nog maar eens een zoveelste gigantisch complot. Fantasie hebben die jongens wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21309 |
|
![]() niet onnozel doen en doen alsof ge het warm water hebt uitgevonden eh exodus
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21310 | |
|
![]() Citaat:
En als iemand mij daar dan op wijst dan doe ik die ook af als onwetend schaap (hoewel, sheeple klinkt wel leuker) die zich maar als mak, niet nadenkend lammeke moet gaan laten vaccineren. Is em in ene weg ook gechipped
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21311 |
Minister
|
![]() Wel, wel, wel, ...
Wie na het zien van onderstaande ontwerpaffiche - die in mijn bezit kwam via een medewerker van het Witte Huis (waarvan ik de naam om begrijpelijke veiligheidsredenen niet mag vernoemen) - nog twijfelt, is echt wel een goedgelovige naïeveling die feiten zoals deze knal negeert!
![]() |
#21312 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#21313 |
|
![]() Ge zijt nog vergeten te vermelden dat zijne leerstoel betaald wordt door Merck. 1.5 miljoen dloora. JAarlijks. The horror, the horror 600.000 kinderen overlijden jaarlijks door rotavirus. ZESHONDERDDUIZEND Een vaccin kan al die levens redden. Maar he, dat zijn maar details eh. Het is 1 grote samenzwering om onze kinderen in autisten te veranderen Ik hoop het voor hem dat hij beloond wordt voor dat baanbrekend en levensreddend vaccin
![]() |
![]() |
![]() |
#21314 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#21315 |
Burgemeester
|
![]() wel wel wel
schitterend affiche la chunga kan je wat uitleggen over die affiche ajb ik snap niet goed wat ze willen zeggen.. Het valt me op dat de morgen redelijk genuanceerd is in haar berichtgeving over de vaccinatie gekte de arts die geraadpleegd word op de voorpagina is blijkbaar heel voorzichtig.. In bedrijven maken ze de mensen wel zot met een scanner op temperaturen... iedereen boven de 37 moets naar huis In een of andere grote bank.... merci
Zolang als de wereldelite op een oorlogseconomie draait weiger ik deelname aan financiering ervan. De european defense agency had niet opgericht mogen worden door de 27 ministers zonder de toestemming van de burgers!!!Burgers willen geen oorlogen! Stop met belasting betalen!! www.democratie.nu Zonder bindende referenda geen echte democratie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21316 | |
|
![]() Af en toe komen we getuigenissen tegen over reptielen. Hier nog zo'n voorbeeld van antropologist Michael Harner, onder invloed van de medicijndrank ayahuasca.
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 3 augustus 2009 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21317 |
|
![]() Sorry, maar straks niet komen klagen wanneer we dergelijk bewijsmateriaal op ludieke wijze door het venster gooien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21318 |
|
![]() straks?
![]() |
![]() |
![]() |
#21319 |
|
![]() Of nu. Om het even.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21320 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Als die dingen je interesseren moet je documentaires zoeken over sjamanisme bij regenwoudstammen.. (Er zijn enorm veel psychiaters die zich met dat spul bezighouden omdat het de serotonine gehaltes van depressieve mensen stabiliseert en zelfs een enorme boost geeft..) Je wordt in de trip a.h.w met de meest elementaire bouwstenen van een levend organisme visueel geconfronteerd, die dubbele helix, de slang, het reptiel, de krokodillen die door elkaar zwemmen.. Meer niet. Spijtig genoeg.. Ayahuasca art: ![]() ![]() ![]() ![]() MAAR: het echte misterie is de kennis van de sjamanen! Zij wisten uit 80.000 verschillende soorten planten twee blaadjes te combineren om ayahuasca te krijgen! Die kans is 1 op 6 miljard, als ik me goed herinner.. Het ene blaadje neutraliseert het maagzuur en maakt zelfs enzymen aan die stoffen opnemen, het andere is de psychedelische stof zelf.. Dat is het grootste raadsel, ook voor reguliere wetenschappers.. ![]() Als we respect hebben voor het beetje woud dat nog overblijft, vinden we misschien binnenkort het serum tegen kanker of aids.. Als, als als.. Zo voelt trouwens een ayahuascatrip: http://www.youtube.com/watch?v=9ztU1bafTig Laatst gewijzigd door Omar Torrijos : 3 augustus 2009 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |