![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21321 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21322 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
O ja, Merck doet dat natuurlijk niet voor het plezier. Royalties als uitvinder, daar kunnen ze niet onderuit. Maar hei, dienen tiep, die moet wel in de zakken zitten van merck eh, als em dat geld krijgt en zo. Wel kut natuurlijk dat het patent van het vaccin in handen is van het Wistar instituut (duidelijk een dekmantel, allee, zeg, een "biotech bedrijf" dat onderzoek doet naar 1 door de moderne "wetenschap" uitgevonden ziekte als kanker, en naar vaccins, dat in het leven geroepen is om babies te veranderen in autisten, can it be more obvious). Nog meer kut is dat de toekomstige royalties voor Rotateq verkocht zijn. Stom van hem natuurlijk, daar verdient em niks meer aan. Kut ook dat de fondsen die aanleiding gaven tot het vaccin afkomstig waren van het Amerikaans National Institute of Health, een overduidelijk dubieuze want door de Amerikaanse Overheid gecontroleerde bron van geld. Nog meer kut is dat Merck pas in 1991, nadat het vaccin al ontwikkeld was, op de proppen is gekomen om het verder te testen en op de markt te gooien. Hei, de man zit diep in de pocket van de farma-industrie, en zijn standpunten zijn overduidelijk ingegeven door zijn financiele belangen. Dat blijkt duidelijk uit zijn handelingen, zijn stemgedrag, en zijn opinie. Komaan zeg, wie neemt hem nu serieus? Toen de rechstreekse concurrent van zijn RotaTeq, Rotashield, op de markt kwam en er gestemd moest worden in het Amerikaanse Adviescomitee voor immunization practices van het CDC, stemde hij natuurlijk voor het aanbevelen van de concurrent. Kut wel dat hem de royalties van het boek doneert aan autisme-research. Zo overduidelijk een poging om ons op een dwaalspoor te brengen. We doorzien em natuurlijk. Dr. Proffit. Zijn naam zegt genoeg.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21323 |
Europees Commissaris
|
![]() De Medical Mafia. Ach wat, het is weeral het zoveelste verhaaltje zekers he?!
![]() |
#21324 | |
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21325 |
Europees Commissaris
|
![]() Welken boek wens je dat ik lees? Ik zal m direct aanschaffen en geef me dan een paar weken. Deal.
![]() |
#21326 |
|
![]() klein detail Akufen: Offit zat in het adviesorgaan van 1998 tot 2003, en de stemming over "zijn" vaccin gebeurde in 2006
![]() |
![]() |
![]() |
#21327 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik geloof niet echt in vaccins, en ik betwijfel of ze wel zo'n wondermiddel zijn. Ik zal niet beweren dat er geen enkel vaccin werkt, dat weet ik gewoon niet, maar als ik alle bijwerkingen zie die optreden, dan laat ik ze liever links liggen. Het is bovendien een te grote 'cashcow' om enig onderzoek nog serieus te nemen. Uitroeiing van ziektes ligt volgens mij eerder aan de levensomstandigheden dan de waslijst aan vaccinaties. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21328 |
|
![]() we zullen beginnen met Medical Maffia. Geef mij een paar weken om het te lezen
![]() |
![]() |
![]() |
#21329 | |
|
![]() Citaat:
Men komt in een ander staat van bewustzijn waardoor men andere realiteiten kan waarnemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#21330 |
|
![]() Vaccinatiewaanzin duurt voort!
NOS journaal weet het volgende te melden. (31 Maart 2009) "Hepatitis B-prik voor alle baby's" De Gezondheidsraad adviseert minister Klink van Volksgezondheid om hepatitis B op te nemen in het vaccinatiepakket. Ook adviseert de raad een inhaalslag, door alle kinderen van 12 jaar te laten inenten. Het besmettelijke virus wordt voornamelijk overgedragen door seksuele contacten en bloedcontact.
![]() |
#21331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21332 |
|
![]() Het ganse document gelezen Antoon?
![]()
![]() |
#21333 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ze is kwakzalverij er vergeten bij te zetten. Die zevert haar eigen voorbij, alles is speculatie en net zoals haar gezever over de ziekte van lyme. Daar voert ze strijdt samen met die andere kwakzalver klinghardt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21334 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het bovenstaande weerleg ik ook geenszins.. Ik geloof in de "wonder"-werking van dit middel, zij het op een biochemisch niveau. Ik geloof ook dat dit goedje ons inzichten kan verschaffen in de elementaire bouwstenen van het leven: DNA, RNA, moleculen.. ze ons helpen visueel voor te stellen, te fantaseren wat mogelijk is.. Want de enige reden waarom wij op biochemisch niveau reageren op dat plantje is omdat die plant een voorouder is van onszelf! "Niet omdat ufo's of aliens die hier komen planten zijn.."(overdreven ja i know) Zoals sommigen beweren over paddestoelen omdat dat relatief jonge levensvormen zijn.. Afin, 't is gewoon een totaal onschadelijke, ritueel psychedelisch middel dat, mits correct wetenschappelijk onderzoek (Finland volop mee bezig) ons ZEER veelbelovende perspectieven biedt op gebied van geneeskunde.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21335 | |
|
![]() Citaat:
Dat het totaal onschadelijk is zou ik niet zo durven zeggen. Het is een middel dat met de nodige omzichtigheid moet genomen worden. Het is niet om te lachen. Als je denkt dat het totaal onschadelijk is en dat je een beetje mooie plaatjes voor je ogen zult zien, zul je bedrogen uitkomen. Het kan zeer hard en confronterend zijn. Maar uiteindelijk helpt het je wel vooruit. Mijn mening is dat de geest van de ayahuasca met je communiceert , zo heb ik het toch ervaren. Het gidst je gedurende de trip. Het heelt, door onder andere te purgeren , dit op fysiek als emotioneel niveau. Emotionele blokkades kunnen opgehoffen worden. Mening persoon heeft al puur verdriet zitten uitwenen onder de ayahuasca door trauma's of emotionele blokkades die naar boven gehaald werden. Ayahuasca werkt ook in op het energie lichaam van de mens ( de aura zo je wil), om daar ziektes te herstellen.
![]() |
![]() |
![]() |
#21336 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk, de klinische psychologie en psychiatrie op het relatief wetenschappelijke niveau zoals we die nu kennen, bestaat nog maar 30 jaar! Nog maar 30 jaar onderzoeken wij het meest tot de verbeelding sprekende orgaan van ons lichaam.. Hoeveel ziekten zijn niet rechtstreeks te wijten aan stress en psychosomatiek? Maagzweren, huid- en haarziekten, bloeddrukproblemen, hartritmestoornissen, darmklachten, nek- en rugklachten, depressies, blockages van ongekende aard, enz enz.. Wie weet zelfs kanker? ("kanker toch zo niet" "wat zit je toch te kankeren" enz..) Dat laatste is natuurlijke een wilde fantasie van mijzelf, waarmee ik alleen wil aangeven hoeveel ongekende informatie er daar nog voor het rapen ligt.. Er staan ons nog zeer boeiende tijden voor, als iedereen gewoon kalm wil blijven en zijn verstand gebruikt, komen we er zeker! Of hoe Adam via de wetenschap zijn weg terug in "het aards paradijs" vond!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor oude plantenkennis staan de Kalawayas bekend. Een dag rijden van waar ik woon is hun regio. Men heeft veel respect voor die mensen in het algemeen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 4 augustus 2009 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21338 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#21339 | |
|
![]() Citaat:
Ayahuasca heelt de ziekten door mensen te confronteren met de emotie, gedachte of overtuiging die men heeft. Deze emotie, gedachte of overtuiging laat zich zien als een blokkage in het energieveld die zo een ziekte veroorzaakt in het fysische lichaam. Om zulke ziektes op te lossen moeten we kijken naar de kern van het probleem, en niet een doekje voor het bloeden geven waardoor de ziekte evt later weer kan opduiken zoals de westerse wetenschap doet.
Laatst gewijzigd door exodus : 5 augustus 2009 om 08:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21340 | |
|
![]() Citaat:
De westerse geneeskunde kan waanzinnig veel aandoeningen ofwel volledig behandelen en genezen, ofwel perfect onder controle houden, vooral als men er snel bij is. Niet alleen dat, maar de westerse geneeskunde blijft stijgen van niveau. Binnen 20 jaar heeft men weer massa's bijgeleerd inzake diverse pathologieën, om nog maar te zwijgen van de steeds fijner en scherper wordende foto- en registratieapparatuur (NMR's, EMG's enz.) Terwijl de aura-aanhangers elkaars aura analyseren, evolueert de geneeskunde en de wetenschap. Dat is een feit. |
|
![]() |
![]() |