Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 augustus 2009, 16:54   #21361
Valentine Julien
Burgemeester

Stuur een bericht via Skype™ naar Valentine Julien
Standaard

Ik wil geen kwik in mijn lijf gespoten.

Kwik in de darmen is al erg genoeg
direct in het bloed A maai, zij de zot!

Er is te veel collatoral dammage met vaccinaties.

In 1974 zijn er hoeveel mensen gestorven en levenslang ziek door de varkensgriep vaccinatie gekte?
T zal je leven maar zijn....
Zolang als de wereldelite op een oorlogseconomie draait weiger ik deelname aan financiering ervan. De european defense agency had niet opgericht mogen worden door de 27 ministers zonder de toestemming van de burgers!!!Burgers willen geen oorlogen! Stop met belasting betalen!!
www.democratie.nu Zonder bindende referenda geen echte democratie.
Valentine Julien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2009, 19:58   #21362
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
De terughoudendheid is gebaseerd op de leugens verspreid door de antivax-liga, waar gij gretig van gebruik maakt.
Het zijn allemaal leugens, ondertussen hebben ze thimerosal verboden, en tegelijkertijd probeer jij nog mensen te overtuigen hoe onschadelijk het allemaal wel niet is. Vreemd. Zijn al die mensen die getuigen over hun kinderen die problemen kregen na vaccins ook leugenaars? Wat met die volwassenen met neurologische problemen die optraden na vaccins? Het Golf oorlog syndroom? Allemaal zever in pakskes van die liga?
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2009, 08:09   #21363
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentine Julien Bekijk bericht
Ik wil geen kwik in mijn lijf gespoten.

Kwik in de darmen is al erg genoeg
direct in het bloed A maai, zij de zot!
vaccins worden subcutaan of intramusculair ingespoten. Dat wordt dan opgenomen in de lymfevaten, waar de eigenlijke immunisatie optreedt. Komt weinig bloedbaan bij kijken.
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2009, 08:22   #21364
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Het zijn allemaal leugens
Ik heb ondertussen de bewijzen aangedragen tegen:

1. MMR-vaccin (Wakefield) en autisme
2. Vaccins en wiegendood (Scheibner)
3. Thimerosal en autisme
4. Weglaten van thimerosal en daling autismecijfers in Ca

en geen tegenbewijzen gekregen. Dus ja, allemaal leugens

Citaat:
, ondertussen hebben ze thimerosal verboden
ik zal het nog maar eens herhalen, want blijkbaar zijt gij niet in staat om mijn bijdragen te lezen of te begrijpen. De historiek van een gegeven begrijpen is soms belangrijk. Daarom nog maar eens. Thimerosal, of ethylkwik, is uit vaccins voor kinderen jonger dan 6 jaar weggelaten op basis van het toxicologisch profiel van methylkwik. Niet op basis van de toxicologische resultaten van ethylkwik.

Citaat:
, en tegelijkertijd probeer jij nog mensen te overtuigen hoe onschadelijk het allemaal wel niet is. Vreemd.
De wetenschap spreekt voor zich. Ethylkwik en methylkwik gedragen zich zoals ethylalcohol en methylalcohol. Het ene is in vergelijking met het andere nagenoeg onschadelijk.

Echt Akufen. Zetten we deze discutie op een serieuze manier verder, of geeft ge het op en gaat ge verder op uw elan?
Oud 18 augustus 2009, 00:45   #21365
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik heb ondertussen de bewijzen aangedragen tegen:

1. MMR-vaccin (Wakefield) en autisme
Ik weet te weinig over die affaire om er conclusies uit te trekken, het zou kunnen dat zijn studies ontkracht zijn, maar ik had graag zijn reactie eens gehoord. Maar bon, het gaat mij zelfs niet zozeer over autisme en vaccins, maar de schadelijkheid van vaccins in het algemeen. Als we echter weten dat kwik ernstige (neurologische) problemen kan veroorzaken, dan is het misschien niet ondenkbaar dat autisme er 1 van is. Bovendien vind ik het nogal gemakkelijk om al die ouders die hun kinderen in de dagen en weken na een vaccinatie plots zien veranderen te negeren of behandelen alsof ze spoken zien.

Citaat:
3. Thimerosal en autisme
Hier zijn echter wel bewijzen tegen aangebracht, namelijk het wetenschappelijk verband tussen methylkwik (in de atmosfeer) en autisme. Bovendien is er bewijs aangebracht over de schadelijkheid van ethylkwik. Dat jij als "nagenoeg onschadelijk" bestempelde.

Citaat:
ik zal het nog maar eens herhalen, want blijkbaar zijt gij niet in staat om mijn bijdragen te lezen of te begrijpen.
Ik lees en begrijp de dingen die jij schrijft perfect, dat wil niet zeggen dat ik ze even waardevol vind als jij. Het is uw taak de dingen die jij aanbrengt als bewijs te geloven of het zou niet lang uw job zijn. Ik ben echter vrij om kritisch te zijn tegenover beide zijden. Het wordt keer op keer bewezen hoe waardeloos wetenschappelijk bewijs de dag vandaag is als je het niet in de grotere context zet. Ik zal 'bewijs' in acht nemen bij het trekken van conclusies, maar het niet zien als conclusie zelf.
Oud 18 augustus 2009, 08:41   #21366
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik lees en begrijp de dingen die jij schrijft perfect, dat wil niet zeggen dat ik ze even waardevol vind als jij. Het is uw taak de dingen die jij aanbrengt als bewijs te geloven of het zou niet lang uw job zijn. Ik ben echter vrij om kritisch te zijn tegenover beide zijden. Het wordt keer op keer bewezen hoe waardeloos wetenschappelijk bewijs de dag vandaag is als je het niet in de grotere context zet. Ik zal 'bewijs' in acht nemen bij het trekken van conclusies, maar het niet zien als conclusie zelf.
Dus eigenlijk zeg je nu : alle bewijs van de wereld kan mij niet van mijn vooroordeel afbrengen.
Mijn buikgevoel levert de conclusie en ik zoek daarna wel de bewijzen om die conclusie te ondersteunen.

Wel, ergens wisten we dat allemaal wel al een beetje he...

Laatst gewijzigd door parcifal : 18 augustus 2009 om 08:42.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2009, 09:47   #21367
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet te weinig over die affaire om er conclusies uit te trekken, het zou kunnen dat zijn studies ontkracht zijn, maar ik had graag zijn reactie eens gehoord.
er zijn voldoende antivax sites waar hij bij betrokken is, dus zijn reactie is makkelijk te vinden. Ondertussen loopt er een tuchtonderzoek tegen hem wegens wanprestaties en wetenschappelijke fraude, is hij betrokken partij wegens zijn belangen bij autisme-behandeling, en zijn zijn studies wetenschappelijk ontkracht, zonder dat hij daar een wetenschappelijk antwoord tegen heeft ingebracht. Wakefield beperkt zich tegenwoordig tot galspuwen op antivax sites.

Citaat:
Maar bon, het gaat mij zelfs niet zozeer over autisme en vaccins, maar de schadelijkheid van vaccins in het algemeen.
En wanneer er dan van dat "algemeen" overgegaan wordt naar "specifiek", wordt die "specifiek gewoon ontkracht.

Citaat:
Als we echter weten dat kwik ernstige (neurologische) problemen kan veroorzaken,
kwik wel, maar niet alle kwik is hetzelfde
Citaat:
dan is het misschien niet ondenkbaar dat autisme er 1 van is.
Ondenkbaar natuurlijk niet. Maar wetenschappelijk (en daar draait het toch rond in deze discussie) niet aangetoond.
Citaat:
Bovendien vind ik het nogal gemakkelijk om al die ouders die hun kinderen in de dagen en weken na een vaccinatie plots zien veranderen te negeren of behandelen alsof ze spoken zien.
Zonder disrespectfull te zijn tov die ouders, maar dit is een goedkoop argument, anecdotisch en zonder wetenschappelijke waarde. Niemand negeert hun, de wetenschap heeft de claim die zij maken onderzocht, en gevonden dat die claim onjuist is. Het ziektebeed autisme is complex, de oorzaken zijn nog steeds niet volledig gekend, en de diagnose en ziekte heeft ernstige gevolgen voor het patientje en zijn omgeving. Ik begrijp dat ouders die hun ogenschijnlijk gezond kindje plots zien veranderen daar een externe zondebok voor zoeken. En dat die zondebok snel gevonden wordt in vaccinatie. Maar de ziekte kan al sluimeren van bij de geboorte zonder dat het echt aan de oppervlakte komt om dan ineens te voorschijn te komen. Goed, deze paar regels zijn eigenlijk te kort om dit complex gegeven te beschrijven/bediscutiëren, en verdient eigenlijk een uitgebreider antwoord, maar dat is het doel niet van deze discussie (indien het je-of anderen- het interesseert, dan ben ik steeds bereid deze discussie verder te zetten). Feit: de link tussen vaccins en autisme is gelegd geweest, maar is nooit hard gemaakt.

Citaat:
Hier zijn echter wel bewijzen tegen aangebracht, namelijk het wetenschappelijk verband tussen methylkwik (in de atmosfeer) en autisme.
Ik heb de toxiciteit van methylkwik nooit ontkend. Waar ik me wel steeds tegen verzet heb, en de wetenschap geeft me gelijk, is dat je de resultaten voor methylkwik niet kan en mag gebruiken voor ethylkwik; je pleit toch ook niet voor een verbod op alcohol (ethanol-ethylalcohol) of pintjes waar alcohol in zit omdat methanol (methylalcohol)-consumptie leidt tot blindheid?

Citaat:
Bovendien is er bewijs aangebracht over de schadelijkheid van ethylkwik. Dat jij als "nagenoeg onschadelijk" bestempelde.
Je doelt op je quote van die Russische studie uit 1977, waar je nog steeds geen oorspronkelijke bron van de eigenlijke studie voor hebt aangebracht? Die studie doet het trouwens goed op antivax-sites, en dat waren ook de enige bronnen waar ik die quote ben tegengekomen. Ik bestempelde die gegevens trouwens niet als niet relevant, ik stelde dat ik het origineel artikel nodig heb vooraleer ik me daar een oordeel over kan vormen. Ik wacht nog steeds.

Citaat:
Ik lees en begrijp de dingen die jij schrijft perfect, dat wil niet zeggen dat ik ze even waardevol vind als jij. Het is uw taak de dingen die jij aanbrengt als bewijs te geloven of het zou niet lang uw job zijn. Ik ben echter vrij om kritisch te zijn tegenover beide zijden.
dat ben je niet. Dat bewijst deze discussie wel
Citaat:
Het wordt keer op keer bewezen hoe waardeloos wetenschappelijk bewijs de dag vandaag is als je het niet in de grotere context zet.
Aaaahhh, de grotere context...
Oud 20 augustus 2009, 15:33   #21368
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Nog enkele goeie quotes:

Citaat:
“The ultimate tyranny in society is not control by martial law. It is control
by the psychological manipulation of consciousness, through which reality is defined so that those who exist within it do not even realize that they are in a prison.
They do not even realize
that there is something outside of where they exist.” -- pleiadians
Citaat:
"Media driven probable realities will strive for your attention, providing, a potporri of tours for the mind into situations where lack and fear are emphasized. Now, each of you must fine tune your senses and focus your mind with greater and greater clarity on harmonious version of the future that is beckoning you to find it." -- pleiadians
Citaat:
As you continue across the great bridge of awareness one of the most important duties you will perform is to know the truth of your planet's history. The cosmos is calling on you to participate as a citizen of a greater reality and to open your eyes to the realization of your stellar heritage,while the global elite and their non-physical puppet masters do their best to steer you away from seeing the truth. Everyone knew of the strange and unusual events that would be transpiring in this time, and that is why you came. The old adage of the glass being half-empty or half-full is a classic example of what you are all facing - for how you interpret what you see unfolding each day of your lives, will determine what you experience." -- pleiadians
Oud 20 augustus 2009, 18:24   #21369
Zeikstraal
Banneling

Standaard

De Bilderbergers zijn slechts ridders van Malta, die worden gebruikt als afleidingsmanouvre.
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 19:56   #21370
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Aaaahhh, de grotere context...
Niet dan? Zullen we een opsommingen maken van alle stoffen en producten die de afgelopen eeuw "onschadelijk" werden bevonden na wetenschappelijk onderzoek, om uiteindelijk (jaren en slachtoffers later) toch verboden te worden?
Oud 21 augustus 2009, 08:40   #21371
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet dan? Zullen we een opsommingen maken van alle stoffen en producten die de afgelopen eeuw "onschadelijk" werden bevonden na wetenschappelijk onderzoek, om uiteindelijk (jaren en slachtoffers later) toch verboden te worden?
en dat komt door later, wetenschappelijk onderzoek.

Ik noteer alvast het uitblijven van een reactie op mijn feiten
Oud 21 augustus 2009, 11:48   #21372
exodus

Standaard

Citaat:

Zoek eens uit hoe aspartaam op de markt mogen komen is, na jaren tegengehouden ze zijn geweest.... Welke naam vinden we daar terug? Donald Rumsfeld... tiens tiens.
Oud 21 augustus 2009, 15:39   #21373
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Tuurlijk, "later". Infeite is dat onderzoek er al van in het begin, maar dan schrijft men het af als zijnde "onzin" en kiest men gewoon voor het onderzoek waarvan de resultaten het meeste zullen opbrengen.

Citaat:
Da's goed, ik noteer alvast dat u graag met de woorden "feiten" en "bewijs" smijt om uw argumenten te verheffen boven wat ze infeite zijn.
Oud 21 augustus 2009, 15:58   #21374
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tuurlijk, "later". Infeite is dat onderzoek er al van in het begin, maar dan schrijft men het af als zijnde "onzin" en kiest men gewoon voor het onderzoek waarvan de resultaten het meeste zullen opbrengen.
natuurlijk akufen, natuurlijk

Citaat:
Da's goed, ik noteer alvast dat u graag met de woorden "feiten" en "bewijs" smijt om uw argumenten te verheffen boven wat ze infeite zijn.
lol, ik was ff vergeten dat die termen exclusief voorbehouden zijn voor hetgene exodus en gij hier poneert.

We hebben het geprobeerd eh akufen, een ernstige discussie. Ik kan begrijpen dat het keer op keer doorprikken van de antivax-propaganda u de zin tot discussie ontnomen heeft. No sweat

Laatst gewijzigd door Pieke : 21 augustus 2009 om 16:03.
Oud 25 augustus 2009, 02:31   #21375
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
natuurlijk akufen, natuurlijk
Prozac affaire al vergeten? Om er maar eentje te noemen..

Citaat:
We hebben het geprobeerd eh akufen, een ernstige discussie. Ik kan begrijpen dat het keer op keer doorprikken van de antivax-propaganda u de zin tot discussie ontnomen heeft. No sweat
Ja, probeer jezelf maar te overtuigen dat het uw argumenten zijn, en niet uw struisvogelgedrag, die mij er toe aanzetten om niet verder in discussie te treden. Dat zal vast beter zijn voor uw ego
Oud 25 augustus 2009, 02:31   #21376
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Mind blowing speech by Robert Welch in 1958 predicting Insiders plans to destroy America
http://www.youtube.com/watch?v=AZU0c8DAIU4
Oud 25 augustus 2009, 08:14   #21377
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Prozac affaire al vergeten? Om er maar eentje te noemen..

Ja, probeer jezelf maar te overtuigen dat het uw argumenten zijn, en niet uw struisvogelgedrag, die mij er toe aanzetten om niet verder in discussie te treden. Dat zal vast beter zijn voor uw ego
die "open geest" is vooral fictie eh
Oud 26 augustus 2009, 12:13   #21378
exodus

Standaard

ER is hier al een keer gesproken geweest over holle aarde.

Hier een interview met iemand die een wetenschappelijk boek erover geschrevenheeft. De discussie is interessant omdat het geen speculatie is maar over wetenschappeliijke feiten wordt gesproken (aardbevingen, seismsische golven en hun gedrag, zwaartekracht, planeetvorming...)

http://www.youtube.com/watch?v=zFN4b...eature=related

Laatst gewijzigd door exodus : 26 augustus 2009 om 12:16.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2009, 14:46   #21379
exodus

Standaard

Nieuwe trailer van een film van de maker van Loose Change, dat handelt over de nieuwe wereld orde:

http://www.prisonplanet.com/invisibl...l-trailer.html
Oud 26 augustus 2009, 16:00   #21380
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Alweer herkauwing.
Iedereen weet dat Amerika het 4de rijk is, alleen zijn alle landen die ze beheren niet onder de us vlag.
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be