![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21361 |
Burgemeester
|
![]() Ik wil geen kwik in mijn lijf gespoten.
Kwik in de darmen is al erg genoeg direct in het bloed A maai, zij de zot! Er is te veel collatoral dammage met vaccinaties. In 1974 zijn er hoeveel mensen gestorven en levenslang ziek door de varkensgriep vaccinatie gekte? T zal je leven maar zijn....
Zolang als de wereldelite op een oorlogseconomie draait weiger ik deelname aan financiering ervan. De european defense agency had niet opgericht mogen worden door de 27 ministers zonder de toestemming van de burgers!!!Burgers willen geen oorlogen! Stop met belasting betalen!! www.democratie.nu Zonder bindende referenda geen echte democratie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21362 |
Staatssecretaris
|
![]() Het zijn allemaal leugens, ondertussen hebben ze thimerosal verboden, en tegelijkertijd probeer jij nog mensen te overtuigen hoe onschadelijk het allemaal wel niet is. Vreemd. Zijn al die mensen die getuigen over hun kinderen die problemen kregen na vaccins ook leugenaars? Wat met die volwassenen met neurologische problemen die optraden na vaccins? Het Golf oorlog syndroom? Allemaal zever in pakskes van die liga?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21363 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() vaccins worden subcutaan of intramusculair ingespoten. Dat wordt dan opgenomen in de lymfevaten, waar de eigenlijke immunisatie optreedt. Komt weinig bloedbaan bij kijken.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21364 | |
|
![]() Ik heb ondertussen de bewijzen aangedragen tegen:
1. MMR-vaccin (Wakefield) en autisme 2. Vaccins en wiegendood (Scheibner) 3. Thimerosal en autisme 4. Weglaten van thimerosal en daling autismecijfers in Ca en geen tegenbewijzen gekregen. Dus ja, allemaal leugens ik zal het nog maar eens herhalen, want blijkbaar zijt gij niet in staat om mijn bijdragen te lezen of te begrijpen. De historiek van een gegeven begrijpen is soms belangrijk. Daarom nog maar eens. Thimerosal, of ethylkwik, is uit vaccins voor kinderen jonger dan 6 jaar weggelaten op basis van het toxicologisch profiel van methylkwik. Niet op basis van de toxicologische resultaten van ethylkwik. Citaat:
Echt Akufen. Zetten we deze discutie op een serieuze manier verder, of geeft ge het op en gaat ge verder op uw elan?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21365 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hier zijn echter wel bewijzen tegen aangebracht, namelijk het wetenschappelijk verband tussen methylkwik (in de atmosfeer) en autisme. Bovendien is er bewijs aangebracht over de schadelijkheid van ethylkwik. Dat jij als "nagenoeg onschadelijk" bestempelde. Ik lees en begrijp de dingen die jij schrijft perfect, dat wil niet zeggen dat ik ze even waardevol vind als jij. Het is uw taak de dingen die jij aanbrengt als bewijs te geloven of het zou niet lang uw job zijn. Ik ben echter vrij om kritisch te zijn tegenover beide zijden. Het wordt keer op keer bewezen hoe waardeloos wetenschappelijk bewijs de dag vandaag is als je het niet in de grotere context zet. Ik zal 'bewijs' in acht nemen bij het trekken van conclusies, maar het niet zien als conclusie zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21366 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn buikgevoel levert de conclusie en ik zoek daarna wel de bewijzen om die conclusie te ondersteunen. Wel, ergens wisten we dat allemaal wel al een beetje he... ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 18 augustus 2009 om 08:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21367 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Aaaahhh, de grotere context...
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#21368 | |||
|
![]() Nog enkele goeie quotes:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#21369 |
Banneling
|
![]() De Bilderbergers zijn slechts ridders van Malta, die worden gebruikt als afleidingsmanouvre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21370 |
Staatssecretaris
|
![]() Niet dan? Zullen we een opsommingen maken van alle stoffen en producten die de afgelopen eeuw "onschadelijk" werden bevonden na wetenschappelijk onderzoek, om uiteindelijk (jaren en slachtoffers later) toch verboden te worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21371 | |
|
![]() Citaat:
Ik noteer alvast het uitblijven van een reactie op mijn feiten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21372 |
|
![]() Zoek eens uit hoe aspartaam op de markt mogen komen is, na jaren tegengehouden ze zijn geweest.... Welke naam vinden we daar terug? Donald Rumsfeld... tiens tiens.
![]() |
![]() |
#21373 |
Staatssecretaris
|
![]() Tuurlijk, "later". Infeite is dat onderzoek er al van in het begin, maar dan schrijft men het af als zijnde "onzin" en kiest men gewoon voor het onderzoek waarvan de resultaten het meeste zullen opbrengen.
Da's goed, ik noteer alvast dat u graag met de woorden "feiten" en "bewijs" smijt om uw argumenten te verheffen boven wat ze infeite zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21374 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
We hebben het geprobeerd eh akufen, een ernstige discussie. Ik kan begrijpen dat het keer op keer doorprikken van de antivax-propaganda u de zin tot discussie ontnomen heeft. No sweat
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 21 augustus 2009 om 16:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#21375 | |
Staatssecretaris
|
![]() Prozac affaire al vergeten? Om er maar eentje te noemen..
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21376 |
Staatssecretaris
|
![]() Mind blowing speech by Robert Welch in 1958 predicting Insiders plans to destroy America
http://www.youtube.com/watch?v=AZU0c8DAIU4 |
![]() |
![]() |
![]() |
#21377 |
|
![]() die "open geest" is vooral fictie eh
![]() |
![]() |
![]() |
#21378 |
|
![]() ER is hier al een keer gesproken geweest over holle aarde.
Hier een interview met iemand die een wetenschappelijk boek erover geschrevenheeft. De discussie is interessant omdat het geen speculatie is maar over wetenschappeliijke feiten wordt gesproken (aardbevingen, seismsische golven en hun gedrag, zwaartekracht, planeetvorming...) http://www.youtube.com/watch?v=zFN4b...eature=related
Laatst gewijzigd door exodus : 26 augustus 2009 om 12:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21379 |
|
![]() Nieuwe trailer van een film van de maker van Loose Change, dat handelt over de nieuwe wereld orde:
http://www.prisonplanet.com/invisibl...l-trailer.html
![]() |
![]() |
#21380 |
Banneling
|
![]() Alweer herkauwing.
Iedereen weet dat Amerika het 4de rijk is, alleen zijn alle landen die ze beheren niet onder de us vlag. |
![]() |
![]() |