Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 november 2009, 12:07   #21521
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Kan het kloppen dat ze chemtrails sproeien voor de gaten in de atmosferische dinges te herstellen na het gebruik van HAARP?

Check ook HAARP in Iran: http://www.youtube.com/watch?v=oSABjN7gZyg

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 7 november 2009 om 12:08.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2009, 09:35   #21522
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
German Chancellor Merkel Calls For A “New Global Order”

Says Americans must give more authority to global bodies

Steve Watson
Infowars.net
Monday, Nov 9, 2009

Chancellor Angela Merkel today called for the establishment of a “new global order” in remarks marking the 20th anniversary of the fall of the Berlin Wall.

Speaking at a scientific conference entitled “Falling Walls”, Merkel brazenly told reporters:

“The most important thing, when attempting to overcome barriers, is: Are the nation states ready and willing to give competencies over to multilateral organizations, no matter what it costs?”

The German leader stated that world unity could only be possible if such “global corrections” were made.

“This world will not be a peaceful one if we do not work for more global order and more multilateral cooperation,” Merkel stated.
http://www.prisonplanet.com/german-c...bal-order.html
Oud 10 november 2009, 11:58   #21523
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Het word tijd dat we eens aan een nieuwe wereld orde beginnen
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2009, 15:42   #21524
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Het word tijd dat we eens aan een nieuwe wereld orde beginnen
hoe ik dacht dat die er al was?
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2009, 16:51   #21525
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Wie bent u en wat komt u hier doen? U bent verdwaald. Het Joepi forum is die kant uit ->
Oud 10 november 2009, 17:03   #21526
Valentine Julien
Burgemeester

Stuur een bericht via Skype™ naar Valentine Julien
Standaard

En alle kranten maar angst pompen in de mensne voro die vaccinatie

Het meeste ben ik inderdaad weeral teleurgesteld in de brief van het buurtgezondheidscentrum in leuven die vol vertruowen mensen oproept zich die dodelijke shot te komen laten zetten!
GRATIS

Hoe naif zijn die groen e mensen toch allemaal.
Want het zijn allemaal lieve goed menende artsen en medewerkers die een andere manier van gezondheidszorg nastreven met frofaiaire vergoedingen;

maakt me vandaag een beetje moedeloos.
Zoveel volgzaamheid en gebrek aan kritsch denk vermogeen.
Hoe heft het zo ver kunenn komen dat de hele main stream wereld unaniem al dit soort dingen napraat.
Dat maakt het zo moeilijk om ertegen in tegaan

Ik vraag me af of we wel met 6 miljard zijn op deze planeet
Het lijkt wel een roddeldorp!
Zolang als de wereldelite op een oorlogseconomie draait weiger ik deelname aan financiering ervan. De european defense agency had niet opgericht mogen worden door de 27 ministers zonder de toestemming van de burgers!!!Burgers willen geen oorlogen! Stop met belasting betalen!!
www.democratie.nu Zonder bindende referenda geen echte democratie.
Valentine Julien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2009, 17:38   #21527
BlueThunder
Banneling

Standaard

Kevers als spionnen (video)

Spionagekever met besturingsimplantaat en microfoon. Foto: UC Berkeley

Ga je een geheim vertellen? Kijk dan eerst of er geen kever op de muur zit. Die kunnen microfoontjes bij zich hebben.

Het hoofdkantoor van een generaal, ergens in de nabije toekomst. Terwijl de generaal met zijn staf een geheime missie voorbereidt, zit op de muur van zijn kantoor een kever mee te luisteren. Als het gezelschap naar een andere kamer loopt, vliegt de kever gewoon mee.

Zo ongeveer zien onderzoekers van de universiteit van Berkeley de toekomst van spionage. Ze hebben Afrikaanse kevers omgebouwd tot spionnen waar 007 nog een puntje kan zuigen. Het beestje heeft op zijn rug een microfoontje waarmee gesprekken opgevangen kunnen worden. Zo kan er onopvallend worden afgeluisterd.

Maar hoe komt het microfoontje op de juiste plek? Daarop hebben de onderzoekers iets gevonden: ze besturen het insect zelf. Door implantaten in het zenuwstelsel van het dier kunnen ze de kever als een speelgoedvliegtuigje elke kant op laten vliegen.
http://www.faqt.nl/?p=1923
BlueThunder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2009, 11:25   #21528
exodus

Standaard

Belgisch nieuws op prisonplanet...

Citaat:
Future EU president attends Bilderberg dinner

Future EU president attends Bilderberg dinner

Wim Craeye
Prisonplanet
Sunday, Nov 15th, 2009

According to ‘De Tijd’, Belgian Prime-minister Herman Van Rompuy (Christian Democrat), who’s name is widely circulating as the first European President, attended a Bilderberg dinner at Hertoginnendal, Brussels last night.

In his speech he talked about the implementation of a green tax in Europe; a necessary measure to rebuild the economy. Apparently this news of a possible new eco-tax is rapidly spreading through the cabinets in Europe’s capitals. This might put a mortgage on Van Rompuy’s candidacy for European Presidency.

According to the article Van Rompuy was invited to give a speech at the dinner by Bilderberg chairman Etienne Davignon under the guarantee that the content of those meetings never leaks. A promise not quite kept.

One might wonder how the information got out on to the websites of all the mainstream Belgian newspapers today, considering that reporting in mainstream media about the Bilderberg group, and their historical relation to political candidates, has always been effectively silenced.

Then again, the authors of the article in ‘De Tijd’, who broke the story give the impression that Van Rompuy has pulled an act of bravery by making his bold statements at such dinner, rather then questioning why a Prime-minister, and possible first European President, was taking part in such a secretive private event with highly influential statesmen and captains of industry.
Oud 16 november 2009, 14:03   #21529
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Andere link over dat bericht:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20091114_001
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2009, 14:49   #21530
Thomas-
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Belgisch nieuws op prisonplanet...
Naar het schijnt zijn alle 3 de kandidaten die naar voor geschoven werden vaak geziene gasten op meetings van Bilderberg of de Trilateral Commission.
Thomas- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2009, 15:39   #21531
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentine Julien Bekijk bericht
Het meeste ben ik inderdaad weeral teleurgesteld in de brief van het buurtgezondheidscentrum in leuven die vol vertruowen mensen oproept zich die dodelijke shot te komen laten zetten!
GRATIS
??? Hoeveel percent van zij die dat spuitje nemen gaan sterven volgens jou (en ik bedoel niet, ooit eens, door ouderdom, he, slimme )
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2009, 11:13   #21532
exodus

Standaard

Wederom een bewijs dat de ADL een frontgroep is voor de elite:

Citaat:
The ADL’s Three “Extremist Conspiracy Theories” In Context And With Evidence

Desperate hit piece dances around the facts and ignores inconvenient truths

Steve Watson
Infowars.net
Wednesday, Nov 18, 2009

Related: Purging The Undesirables: ADL Attempts To Pin A Yellow Star On Grass Roots America

The Anti-Defamation League has published a fresh report directly targeting Alex Jones as an “extremist” and “The King of conspiracy”, lumping in the information contained on this website with the actions of racists and white supremacists.

There is, as usual, one major problem with the ADL’s report – it is devoid of any empirical fact and based entirely on the group’s desire to create the impression that huge swathes of politically disgruntled Americans are violent conspiratorial-minded bigots that they must expose and counter.
http://www.prisonplanet.com/the-adls...-evidence.html

Commentaar van David Icke:

Citaat:
'As more and more Americans are awakening to the truth about what is going on in this country as far as our corrupt monetary system (central banking/fractional reserve banking/fiat currency) is concerned, the Banksters who implemented this system and make the most money from it are starting to get more and more annoyed.

Their official mouthpiece, the Anti-Defamation League (ADL), has just published another major broadside on its website in order to “pooh-pooh” all of the information and protests that have exponentially risen in the last few years against the Banksters’ monetary machinations that are finally destroying the middle class in this country after almost 100 years in operation.'

Laatst gewijzigd door exodus : 19 november 2009 om 11:18.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2009, 11:25   #21533
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
There is, as usual, one major problem with the ADL’s report – it is devoid of any empirical fact and based entirely on the group’s desire to create the impression that huge swathes of politically disgruntled Americans are violent conspiratorial-minded bigots that they must expose and counter.
Prachtig!

“Wat ziet gij de splinter in het oog van uw broeder, maar de balk in uw eigen oog bemerkt gij niet? Hoe zult gij dan tot uw broeder zeggen: Laat mij de splinter uit uw oog wegdoen, terwijl, zie, de balk in uw oog is?”
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2009, 11:37   #21534
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
GRATIS
Dit heeft me kritisch denkvermogen helemaal niets meer te maken , maar met angst uit onwetendheid of regelrechte paranoiditeit.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2009, 15:37   #21535
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dit heeft me kritisch denkvermogen helemaal niets meer te maken , maar met angst uit onwetendheid of regelrechte paranoiditeit.
Ik zal met een quote beginnen

Citaat:
The last time the government embarked on a major vaccine campaign against a new swine flu, thousands filed claims contending they suffered side effects [paralysis, death] from the shots. This time, the government has already taken steps to head that off. Vaccine makers and federal officials will be immune from lawsuits that result from any new swine flu vaccine, under a document signed by Secretary of Health and Human Services Kathleen Sebelius, government health officials said Friday. The document signed by Sebelius last month grants immunity to those making a swine flu vaccine, under the provisions of a 2006 law for public health emergencies.
Als je deze 'crisis' een beetje aandachtig hebt gevolgd dan heeft dat alles met kritisch denkvermogen en gezond skepticisme te maken. Het gaat hier namelijk wel over een middel dat mogelijk uw leven naar de knoppen kan helpen. De keuze tussen dat risico en het risico op een milde griep is niet zo moeilijk me dunkt. Vertel mij eens waarom we WEL een spuit zouden moeten laten zetten?

Niet vergeten dat ondertussen is gebleken dat mensen die vorige jaren een griepspuit hebben laten zetten nu 2 keer zoveel kans hebben op h1n1. Wat zal het dan volgend jaar zijn?

En niet vergeten dat Baxter, één van de bedrijven die ons het vaccin brengt, eerder dit jaar per toeval gepakt werd op het verspreiden van een vaccin met levende virussen dat bovendien onbestraald was. En om het helemaal af te ronden wil een groot deel van het medisch personeel dit vaccin niet innemen. Maar als jan met de pet dit doet, dan is het plots paranoia?

De risico's met de h1n1 adjuvant squalene zijn ook alom bekend en zouden volgens velen verantwoordelijk zijn voor de problemen met de vaccins die onder andere verantwoordelijk waren voor het golfoorlog syndroom.

Citaat:
In the United States in 2008, the federally mandated Research Advisory Committee on Gulf War Veterans' Illnesses released a 452-page report,[5] indicating that roughly 1 in 4 of the 697,000 veterans who served in the first Gulf War are afflicted with the disorder.
The report implicated exposure to toxic chemicals as the cause of the illness.

http://www.globalresearch.ca/index.p...t=va&aid=14430
http://www.globalresearch.ca/index.p...t=va&aid=14851
En de kers op de taart is natuurlijk heel de hype, gebaseerd op lucht. Dat alleen al zou moeten volstaan om een ietwat kritisch persoon z'n oren te doen spitsen.

Bell Tolling For The Swine Flu 1/6 (english-subtitled)
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2009, 18:11   #21536
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
De risico's met de h1n1 adjuvant squalene zijn ook alom bekend en zouden volgens velen verantwoordelijk zijn voor de problemen met de vaccins die onder andere verantwoordelijk waren voor het golfoorlog syndroom.

En de kers op de taart is natuurlijk heel de hype, gebaseerd op lucht. Dat alleen al zou moeten volstaan om een ietwat kritisch persoon z'n oren te doen spitsen.

Bell Tolling For The Swine Flu 1/6 (english-subtitled)
Idd, de film (1/6-6/6) heb ik volledig bekeken, hier de directe videolink voor de hele film:
http://vimeo.com/7298827

( bron: http://timefortruth.es/ )

Zelfs als militair, waardoor ik regelmatig mijn inentingen tegen allesennogwat moest nemen (buitenlandse opdrachten), ik heb nog nooit in mijn leven een inenting tegen griep genomen of moeten nemen, in mijn kindertijd heb ik eenmaal een echte griep gehad, daarna nooit meer.

Laatst gewijzigd door Micele : 19 november 2009 om 18:17.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2009, 18:37   #21537
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Ik begin terug NWO tegenstander te worden.
When is the shit going to hit the fan?
Oud 19 november 2009, 18:44   #21538
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Waarom tegenstand? Je moet zelf een nieuwe orde stichten. Waarom wachten tot een ander het doet, waarschijnlijk niet degene die je voor ogen had..
Oud 19 november 2009, 18:53   #21539
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Waarom tegenstand? Je moet zelf een nieuwe orde stichten. Waarom wachten tot een ander het doet, waarschijnlijk niet degene die je voor ogen had..
Ik begrijp uw punt zeer sterk.
Maar toch, als het correct is dat men ziektes in de wereld bomt...

De NWO is nu eenmaal met een zaak bezig die ons allemaal aangaat, de wereld.
Hun aanpak is niet de methode, nog intelligent.
Zoals Terence meermaals in het verleden al herhaalde, we gedragen ons helemaal niet als zelfbewuste en intelligente wezens. We vergiftigen onze eigen atmosfeer en geven ons blindelings over aan dat systeem, levend in denial.

Tuurlijk doen we dat allemaal, we zijn allemaal meelopers van de voorgeschotelde systems. Ik ben een ruimdenkend man en volg zowat de kosmische sferen en teer idd in mijn eigen cultuur/realiteit.
Toch ben ik mezelf heel bewust dat als ik deze chaos van de nieuwe wereld wanorde blindelings aan me voorbij laat gaan. Dan ben ik toch even schuldig.

Let us NEVER forget: http://www.youtube.com/watch?v=rKVt9EvqOpg

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 19 november 2009 om 18:56.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2009, 19:17   #21540
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Wilt u dat op uw geweten? Of ben je bereid een eervolle dood te sterven indien nodig?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be