![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21541 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar nu het in waarschijnlijk in mijn lichaam gedrongen is, begin ik toch eens te denken waarom wij als mens gewoon toekijken.
![]() |
![]() |
#21542 |
Banneling
|
![]() Wie u bent weet ik niet, wat ik wel weet is er dat er dozijnen gelijksgezinden zijn. Met meer kan je veel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21543 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mag ik nen hint aub
![]() |
#21544 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar jullie doen alsof er voor het eerst vaccins zijn met bijwerkingen. Ook heb ik helemaal niet de indruk dat men het aan het opdringen is , het is toch niet verplicht ? Laatst gewijzigd door atmosphere : 19 november 2009 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21545 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ga eens tot op het bot met de ADL te onderzoeken, nl wie erachter zit, wie de ADL in Europa is (welke loge die alle andere loges controleert), wat ze doen, hoe ver ze gaan (inclusief de fake hate crimes die ze zelf instigeren). Doe het eens, ga tot op het bot en alles zal je duidelijk worden: de ADL en genoemde loge vormen een hoeksteen in de controle van mensheid en wat al dan niet nog mag gedacht (laat staan gezegd) worden. Onder het mom van antisemitisme bestrijden houdt men alles en nog wat onder controle. Hoe smerig, maar hoe vernuftig en efficient is het wel niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21546 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verdeeldheid zaaien binnen de maatschappij via politieke strekkingen, gedachtengoed, religie, economische modellen, allerlei groeperingen, brood en spelen, geheime genootschappen is juist wat de klootzakken willen. De aandacht afleiden dus. Zo kan elke opstand vermeden worden, want men houdt de massa verdeeld en in oorlog met zichzelf. Verdeel en heers. Zo simpel is het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21547 |
Banneling
|
![]() Toeschouwer blijven dan in een ander zen spel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21548 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21549 |
Minister
|
![]() Welke eikel heeft gestemd voor van rompuy als president?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21550 |
Banneling
|
![]() Dat helpt niet. Als de banken morgen opnieuw een bailout nodig hebben zou men die opnieuw geven, zelfs als ze expliciet er bij vermelden dat men de mensen besteeld. Tot dan blijft het hun spel meespelen tot het veel te laat is wellicht
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21551 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21552 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ma ik geloof meer in sensibilizering. Andere nieuwsbronnen, onafhankelijke reporters. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21553 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Doch, zucht, weigeren velen hierin de boodschap te zien en gaan (wij) ze verder met datgene hen voorgeschoteld wordt. Culture is your operating system, Terence Mckenna.
![]() |
![]() |
#21554 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() 21.552 reacties hierop. Onvoorstelbaar.
![]() |
#21555 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De NWO wordt gewoon zot met de zelfstandigheid van de mens en zijn ontblootte ogen.
En wat gebeurde er toen de mens te slim werd? Juist ja, hij werd uit het hof van eden gestampt. Wat als het complot tot op een galactische schaal doorheen de melkweg kruist... Ben ik dan een nuts? Of heb ik gewoon even de juiste piek ontvangen? Wat als wij als mens direct "erased" kunnen worden (door elkaar tegen elkaar op te zetten via politiek, or simply bomb this place to hell, lijkend op een natuurramp) en zo vervangen kunnen worden in een nieuw operating system? How deep does that rabbit hole go anyway? Could we manage, handle and fight this truth?
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 20 november 2009 om 18:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21556 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben zo zeker nog niet dat iedereen het door heeft. Sommigen denken het door te hebben maar zitten op een volledig verkeerd spoor.
Het probleem is dat er enorm veel zever zit tussen alle samenzweringstheorien. Die zever is bewust geplant door de daders van het enige echte complot. Dat maakt het net zo efficient, om het enige grote complot toegedekt te kunnen houden, if you catch my drift... het is makkelijk whistleblowers te discrediteren want het zijn ''conspiracynuts''. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21557 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb de geschiedenis niet meegemaakt, maar dankzij the www wel herleefd. En ik heb zo mijn eigen plaatje kunnen boetseren. De eerste die het als president open en bloot lag, werd doodgeschoten. That's the issue. En van zij die dus boven de president staan, zijn wij klant. Letterlijk, wij zijn hun klant en wij doen hun economie draaien. Zij doen niets, buiten onze lijntjes bepalen, ze kruipen tot in ons denken en vormen zo onze overtuigingen. Het gaat diep straddle. Er is veel bullshit uitgezaaid, ja dat geef ik toe. Maar er is een complot! En dat complot haar huidig proces lijkt me niet bepaald koosjer.
![]() |
![]() |
#21558 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21559 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leuke manier om hele domme conspiracy theoriën die worden weerlegd weer af te ketsen om zo de gloofwaardigheid van het hele NWO denken in stand te houden.( voor de genen die er in geloven ) Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#21560 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |