Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 november 2009, 19:45   #21541
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Wilt u dat op uw geweten? Of ben je bereid een eervolle dood te sterven indien nodig?
Ach wie ben ik he... Ik kan alleen maar afstand nemen van dat wat mij stoort.
Maar nu het in waarschijnlijk in mijn lichaam gedrongen is, begin ik toch eens te denken waarom wij als mens gewoon toekijken.
Oud 19 november 2009, 19:54   #21542
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Ach wie ben ik he... Ik kan alleen maar afstand nemen van dat wat mij stoort.
Maar nu het in waarschijnlijk in mijn lichaam gedrongen is, begin ik toch eens te denken waarom wij als mens gewoon toekijken.
Wie u bent weet ik niet, wat ik wel weet is er dat er dozijnen gelijksgezinden zijn. Met meer kan je veel.
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2009, 19:55   #21543
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wie u bent weet ik niet, wat ik wel weet is er dat er dozijnen gelijksgezinden zijn. Met meer kan je veel.
Mag ik nen hint aub
Oud 19 november 2009, 22:34   #21544
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Ik zal met een quote beginnen

Als je deze 'crisis' een beetje aandachtig hebt gevolgd dan heeft dat alles met kritisch denkvermogen en gezond skepticisme te maken. Het gaat hier namelijk wel over een middel dat mogelijk uw leven naar de knoppen kan helpen. De keuze tussen dat risico en het risico op een milde griep is niet zo moeilijk me dunkt. Vertel mij eens waarom we WEL een spuit zouden moeten laten zetten?
De meningen daarover zijn overal sterk verdeeld , ik ga er niet aan beginnen.
Maar jullie doen alsof er voor het eerst vaccins zijn met bijwerkingen.
Ook heb ik helemaal niet de indruk dat men het aan het opdringen is , het is toch niet verplicht ?

Laatst gewijzigd door atmosphere : 19 november 2009 om 22:36.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2009, 23:15   #21545
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Wederom een bewijs dat de ADL een frontgroep is voor de elite:
Eindelijk ben je op het goede spoor exodus.

Ga eens tot op het bot met de ADL te onderzoeken, nl wie erachter zit, wie de ADL in Europa is (welke loge die alle andere loges controleert), wat ze doen, hoe ver ze gaan (inclusief de fake hate crimes die ze zelf instigeren).

Doe het eens, ga tot op het bot en alles zal je duidelijk worden: de ADL en genoemde loge vormen een hoeksteen in de controle van mensheid en wat al dan niet nog mag gedacht (laat staan gezegd) worden. Onder het mom van antisemitisme bestrijden houdt men alles en nog wat onder controle. Hoe smerig, maar hoe vernuftig en efficient is het wel niet?
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2009, 23:21   #21546
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Waarom tegenstand? Je moet zelf een nieuwe orde stichten. Waarom wachten tot een ander het doet, waarschijnlijk niet degene die je voor ogen had..
Ik denk niet dat dat de juiste methode is.

Verdeeldheid zaaien binnen de maatschappij via politieke strekkingen, gedachtengoed, religie, economische modellen, allerlei groeperingen, brood en spelen, geheime genootschappen is juist wat de klootzakken willen.

De aandacht afleiden dus. Zo kan elke opstand vermeden worden, want men houdt de massa verdeeld en in oorlog met zichzelf.

Verdeel en heers. Zo simpel is het.
Oud 20 november 2009, 01:18   #21547
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Toeschouwer blijven dan in een ander zen spel?
Oud 20 november 2009, 01:41   #21548
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Toeschouwer blijven dan in een ander zen spel?
Neen. Gewoon blijven de waarheid blootleggen. Tot op het bot gaan. Zonder de klootzakken de kans te geven u in een vakje links/rechts of zo te kunnen laten stoppen.
Oud 20 november 2009, 02:09   #21549
Johnny Blaze
Minister

Johnny Blaze's schermafbeelding

Standaard

Welke eikel heeft gestemd voor van rompuy als president?
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2009, 02:18   #21550
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Dat helpt niet. Als de banken morgen opnieuw een bailout nodig hebben zou men die opnieuw geven, zelfs als ze expliciet er bij vermelden dat men de mensen besteeld. Tot dan blijft het hun spel meespelen tot het veel te laat is wellicht
Oud 20 november 2009, 02:20   #21551
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
Welke eikel heeft gestemd voor van rompuy als president?
Die daar vanachter verstopt in den hoek. Zullen we democratisch stemmen om hem al dan niet te lynchen?
Oud 20 november 2009, 06:31   #21552
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat helpt niet. Als de banken morgen opnieuw een bailout nodig hebben zou men die opnieuw geven, zelfs als ze expliciet er bij vermelden dat men de mensen besteeld. Tot dan blijft het hun spel meespelen tot het veel te laat is wellicht
You got a point.

Ma ik geloof meer in sensibilizering. Andere nieuwsbronnen, onafhankelijke reporters.
Oud 20 november 2009, 17:43   #21553
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Neen. Gewoon blijven de waarheid blootleggen. Tot op het bot gaan. Zonder de klootzakken de kans te geven u in een vakje links/rechts of zo te kunnen laten stoppen.
De waarheid ligt voor een groot stuk bloot. Wie de reeds gevonden puzzelstukken samenlegt, krijgt al een mooi plaatje te zien.
Doch, zucht, weigeren velen hierin de boodschap te zien en gaan (wij) ze verder met datgene hen voorgeschoteld wordt.

Culture is your operating system, Terence Mckenna.
Oud 20 november 2009, 18:21   #21554
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

jamás será vencido's schermafbeelding

Standaard

21.552 reacties hierop. Onvoorstelbaar.
Oud 20 november 2009, 18:55   #21555
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

De NWO wordt gewoon zot met de zelfstandigheid van de mens en zijn ontblootte ogen.
En wat gebeurde er toen de mens te slim werd? Juist ja, hij werd uit het hof van eden gestampt.

Wat als het complot tot op een galactische schaal doorheen de melkweg kruist... Ben ik dan een nuts? Of heb ik gewoon even de juiste piek ontvangen?

Wat als wij als mens direct "erased" kunnen worden (door elkaar tegen elkaar op te zetten via politiek, or simply bomb this place to hell, lijkend op een natuurramp) en zo vervangen kunnen worden in een nieuw operating system?
How deep does that rabbit hole go anyway?

Could we manage, handle and fight this truth?

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 20 november 2009 om 18:56.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2009, 19:20   #21556
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Could we manage, handle and fight this truth?
Ik ben zo zeker nog niet dat iedereen het door heeft. Sommigen denken het door te hebben maar zitten op een volledig verkeerd spoor.

Het probleem is dat er enorm veel zever zit tussen alle samenzweringstheorien. Die zever is bewust geplant door de daders van het enige echte complot.

Dat maakt het net zo efficient, om het enige grote complot toegedekt te kunnen houden, if you catch my drift... het is makkelijk whistleblowers te discrediteren want het zijn ''conspiracynuts''.
Oud 20 november 2009, 20:20   #21557
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik ben zo zeker nog niet dat iedereen het door heeft. Sommigen denken het door te hebben maar zitten op een volledig verkeerd spoor.

Het probleem is dat er enorm veel zever zit tussen alle samenzweringstheorien. Die zever is bewust geplant door de daders van het enige echte complot.

Dat maakt het net zo efficient, om het enige grote complot toegedekt te kunnen houden, if you catch my drift... het is makkelijk whistleblowers te discrediteren want het zijn ''conspiracynuts''.
Voor mij is de NWO wel degelijk een feit.
Ik heb de geschiedenis niet meegemaakt, maar dankzij the www wel herleefd.
En ik heb zo mijn eigen plaatje kunnen boetseren.

De eerste die het als president open en bloot lag, werd doodgeschoten.
That's the issue.
En van zij die dus boven de president staan, zijn wij klant.
Letterlijk, wij zijn hun klant en wij doen hun economie draaien.
Zij doen niets, buiten onze lijntjes bepalen, ze kruipen tot in ons denken en vormen zo onze overtuigingen.
Het gaat diep straddle. Er is veel bullshit uitgezaaid, ja dat geef ik toe.
Maar er is een complot! En dat complot haar huidig proces lijkt me niet bepaald koosjer.
Oud 20 november 2009, 22:06   #21558
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
The road to World Government over the last one hundred and fifty years has been a bloody one, peppered with assassinations. To name a few: Abraham Lincoln, Alexander 11, the Hapsburg Emperor, the Romanov family, President Kennedy, and not counting the anonymous millions who have died in wars and revolutions.

The result is the homogenizing of everything. Both the aristocracy and the peasant have been eliminated and with them the common land, which in rural areas all over the world has been the foundation of community life. Common land, shared seed, common access to water, genetic reserves, forest land, public space in village and town. All this, under the rule of global capital is up for sale.

Supermarkets control eating habits. Advertising controls aesthetic taste. The media controls political and social thinking. The manacles are in place and ever tightening.

Lulled by the illusion of Equality, Democracy and Freedom, the rest of humanity is being herded into a bondage more dangerous than any that existed before.

Does anyone really believe that men of the calibre of Bush and Blair wield the real power?

The perpetrators of this plot (call it plot, conspiracy or what you will) lurk in the background, their strength, a fixation of purpose, not of ten years, or fifty, but of generations of intent, with money its driving power.
Oud 21 november 2009, 13:54   #21559
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het is ondenkbaar dat anderen die zever produceren???

Leuke manier om hele domme conspiracy theoriën die worden weerlegd weer af te ketsen om zo de gloofwaardigheid van het hele NWO denken in stand te houden.( voor de genen die er in geloven )

Citaat:
De wereld is lang niet zo maakbaar als jij denkt . God bestaat niet , de duivel ook niet , en de grote boozaardige al eeuwen foutloos opererende ontastbare NWO organisatie ook niet .
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2009, 15:44   #21560
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht

De wereld is lang niet zo maakbaar als jij denkt . God bestaat niet , de duivel ook niet , en de grote boozaardige al eeuwen foutloos opererende ontastbare NWO organisatie ook niet .
Bewijs dat
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be