![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dit "feit" nooit ontkend of onderzocht, om de eenvoudige reden dat zelfs indien het waar is het als bewijs waardeloos is. Maar nu Jozef Ostyn er vragen bij stelt ben ik wel nieuwsgierig geworden. De links die je hierboven hebt gegeven, daar staat het niet! Mijn vraag was en is gewoon: heb je bronnen waar het wel staat?
![]() |
![]() |
#2143 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2144 | |
Minister
|
![]() Ik vind dit persoonlijk wel een goede redenering:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2146 | |||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 27 augustus 2005 om 11:55. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2147 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bewering staat er vaak, maar van een bewijs vind ik voorlopig niets terug. Je noemt het nu een "nietsbetekende detailargument", maar je hebt het hier al vaker als bewijs aangebracht! Dat het bewezen is, dat moet nu nog maar blijken, hé.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 27 augustus 2005 om 12:00. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2148 |
Minister
|
![]() Bohemian Grove
Oe, wauw, dangerous! Exciting! Wikipedia.EN En vooral: een club waar rijkelui samenkomen. Dat daar af en toe rare dingen gebeuren, geloof ik best. Dat dat het epicentrum van kindermisbruik is, geloof ik al minder. En dat er een lijk ligt in die lijkkist, geloof ik dus niet. Dat zijn rituelen, om mensen in de 'stemming' te brengen. Het eerste wat ik dacht: "dull care" - is dat niet zoiets als de saaie, alledaagse verantwoordelijkheid? Cremation of Dull Care, als start van 2 weken pure lol. Natuurlijk wordt er vanalles besproken daar. De insteek is echter nog steeds: "Weaving Spiders Come Not Here" - [this] signifies that the club and the grove are not for conducting business, but are for exchanging friendship and free sharing of common passion, summarised in the term, "the Bohemian Spirit." > Wikipedia. BTW: Wikipedia kan door iedereen worden bewerkt en is daarmee zowel een 'disputed' als een generale databank met kennis van 'over the globe'. En voor zover ik weet, nog niet te koop. Want dan schrijven de schrijvers er gewoon overheen. Daarmee: géén 'gecontroleerde mainstream'. [This is for you, believers of the Truth, the whole truth and nothing but the truth, according to.. tada.. Alex Jones!]
![]() |
![]() |
#2149 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Echter: jullie beweren dat deze machthebbers niet alleen dat terrorisme in de hand werken, maar zelf opzetten! En dat slik ik niet. Dat één of andere maffe Afghanees het voor elkaar krijgt om die 2 torens naar beneden te halen, is voor Bush & Co. een fantastisch pressiemiddel. Akkoord. Maar dat dat gebaseerd is op een vooraf gesloten overeenkomst, geloof ik niet. Simpel. Wat nu als OBL zich gepasseerd voelde, omdat zijn broer bij de Carlyle Group wèl welkom is en hij niet? Dan is zelfs het motief van de aanslag duidelijk: rancune. En dat wordt dan natuurlijk voor de kar van de Bushes gespannen. Meer macht, door meer controle. 1984. Hoe noemden ze dat ook alweer in de Vietnam-oorlog? Die wijze van oorlog voeren door de VietCong? Want Osama heeft hetzelfde geleerd & gedaan in Afghanistan in de jaren '80, toch? Gefinancierd door Amerika & de westerse wereld. Wisten wij veel dat die mannen ook olie oppompten; de Bushes hadden daar weer wel een neusje voor..[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 27 augustus 2005 om 12:26. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2150 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2151 | |
Minister
|
![]() Citaat:
yèk!
![]() |
![]() |
![]() |
#2152 | ||
Minister
|
![]() @Pindar:
"54 percent of the total net financial assets were held by the 2 percent of families with the greatest amount of such assets and 86 percent by the top 10 percent" 2% van 285 miljoen Amerikanen, hoeveel is dat? Volgens mij iets van 5,7 miljoen. En 10%? Is dat 3 families, 50 families? Of 28,5 miljoen Amerikanen? En stel dat we dit door mogen rekenen, wat krijg je dan? Ik ga uit van de volgende pre-occupaties: 2% = 20% van 10%, dus 1 op 5. Een deling van 1/5 deel mensen maakt dat er 62,790697674418604651162790697674% (54/86) van het vorige kapitaal in handen blijft. Dit neem ik aan als uitgangspunt, om door te rekenen. Ik weet ook wel dat ik een derde ijkpunt nodig heb om de curve te berekenen, maar dat heb ik niet. Lineair ziet het er dan zo uit: - Dat 34% (62,7% van 54%) van de 'net financial assets' (rijkdom) in handen is van 0,4% (2%/5) van de Amerikanen, oftewel: 1,14 miljoen mensen. - Dat grofweg 21% van de rijkdom in handen is van plusminus 0,08% van de Amerikanen, ofwel 230.000 mensen. Dat wordt al telbaar. Dan hebben we het dus over 21%, niet 80%. 50 families, met alles erop en eraan, hoeveel mensen kan dat zijn? Bin Laden: 400. Bush: 40? Stel, 200 'actieve leden' per familie * 50 = 10.000. Dan moeten we nog even verder rekenen. Grofweg 13% van de rijkdom is dan in handen van 0,0016% van de Amerikanen, ofwel 45.600 mensen. Grofweg 8% is dan in handen van 0,0032% van de Amerikanen. Dat is iets van 9.000 mensen. Stel dat dat die 50 tot 100 families zijn die jullie bedoelen. Dan bezitten zij 8% van het totale kapitaal, niet 80%. Nogal een verschil, niet? Let wel: ik zeg niet dat dat een insignificant geheel is. Ik stel enkel, dat zij 'maar' 8% bezitten. Dat betekent dus dat zij bij 1 op 10 ?* 12 beslissingen in de USA betrokken zijn. Die andere 9 tot 11 worden genomen door mensen die in leven & wezen buiten de invloedssfeer van deze almighty richmen vallen. Dit zijn feiten, dit zijn cijfers waar we mee kunnen goochelen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 27 augustus 2005 om 12:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2153 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2154 | ||||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Mephisto : 27 augustus 2005 om 13:15. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2155 | |||||||
|
![]() Citaat:
But in the context of the terrorist attacks being waged against the United States by a group of Saudi nationals led by Osama bin Laden, the group assembled at the Ritz-Carlton that day was a disconcerting and freakish coincidence.” Coincidence? In geen geval.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 27 augustus 2005 om 13:47. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2156 |
|
![]() Trouwens Micheal Moore laat op het einde van zijn film zelf doorschemeren dat de elite achter deze aanslag zit, getuige daarvan deze quote van Orwell dat hij aanhaalt op het einde van de film:
"It's not a matter of whether the war is not real, or if it is, Victory is not possible. The war is not meant to be won, it is meant to be continuous. Hierarchical society is only possible on the basis of poverty and ignorance. This new version is the past and no different past can ever have existed. In principle the war effort is always planned to keep society on the brink of starvation. The war is waged by the ruling group against its own subjects and its object is not the victory over either Eurasia or East Asia but to keep the very structure of society intact."
![]() |
![]() |
#2157 | |||
Minister
|
![]() yup. En als je het anders vertaalt, naar het individu toe, kom je toch uit op
"opbouwen, bestendigen, afbreken". Zo gaat het altijd, of dat nu met of zonder oorlog is. En in dit geval denk ik dat de oorlog slechts tijdelijk is, ook als is het het doel van Carlyle om het permanent te maken. 1984 is al langer een realiteit aan het worden. En het kenmerk van science-fiction dat realiteit wordt, is dat het op dat moment wordt ingehaald dóór de realiteit. Achterhaald is, dus. Tijd voor step next. Waar blijft die vrede, waarbij al die businessmen aan hoge palen bungelen, zonder macht? Trouwens, ook belangrijk: "It doesn't matter wether the war is fake or not". En deze mensen luisteren daar inderdaad naar.. [Bush & Co.]. Met onder andere 9/11 als aanleiding.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 27 augustus 2005 om 14:04. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2158 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, herrinner je onze afspraak niet meer? En weiger je daarom er op in te gaan? met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 27 augustus 2005 om 15:34. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2159 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 27 augustus 2005 om 15:52. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2160 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toeval? Uiteraard. Elke werkdag zal er wel ergens een samenkomst zijn van "belangrijke" mensen rond zaken. Deze denkfout maken jullie steeds, met als gevolg lange lijsten van "toevalligheden" waar gewoon niets aan is. Heel lang is papa Bush niet gebleven, wat het relatief belang van deze vergadering voor hem aangeeft. Wat jij schreef klopt trouwens geenszins, en was niets meer dan stemmingmakerij. Citaat:
![]() |