![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21741 |
Banneling
|
![]() Als de vs ten onder gaat, is het "doel" bereikt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21742 |
Minister
|
![]() Als de VS ten onder gaat, is het grootste stuk van de tumor verdwenen.
![]() |
#21743 |
Banneling
|
![]() En wat onstaat er na de val?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21744 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Verder ben ik ook niet van mening dat Amerika op één grote illusie is gebouwd: het heeft altijd gewerkt, doet dat nu nog en zal dat wie weet nog hoelang uithouden. Iets totaal anders dan een 'luchtkasteel' zoals de Sovjet-Unie! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21745 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ok Zeikstraal,
Maar vergeet niet dat wij er middenin zitten nu he. De Belgische politiek, de Christen Democraten (Een Christelijke partij die ten oorlog gaat), hebben onze Eagles gestuurd. Kan mij vergissen, maar zitten er ook grondtroepen? In ieder geval, mss betalen wij later ook de prijs om bondgenoot te zijn in een oorlog dat in feite helemaal onze zaak niet is. Amerika heeft dat verhaal gewoon schoon naar haar voordeel gedraaid in de media en iedereen is als schaapjes beginnen volgen en praten zoals Amerika wants U the speak.
![]() |
#21746 |
Banneling
|
![]() Gewoon Blair ophangen aan een straatlantaarn zou al veel zijn om weer ingeburgerd te raken bij de rest van de wereld
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21747 |
Banneling
|
![]() China PLA officers urge economic punch against U.S.
Let the games begin http://www.reuters.com/article/idUSTRE6183KG20100209 |
![]() |
![]() |
![]() |
#21748 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat groot vrijmetselaar Manly P. Hall al schreef in 1928: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#21749 |
Banneling
|
![]() Wie zit er van belgie bij de nwo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21750 |
|
![]() Dat is een vraag die niet eenduidig te beantwoorden is.
Zoiezo zitten er wel echte insiders , die op de hoogte zijn van het plan, mensen die we kennen zoals Etienne Davignon die voorzitter is van de Bilderberg, en mensen die evengoed minder bekend zijn. "Bij de NWO zitten" kan in verschillende gradaties. Sommgie politici (vooral diegene niet zo hoog op de ladder) zullen wel op de hoogste zijn van een beweging naar internationalisatie, en daar actief aan meewerken, omdat ze erin geloven en dat het goed is. Sommigen zullen weet hebben van krachten achter de schermen die daaraan werken en doen gewoon mee, zonder mss echt goed te weten wie of wat er precies achter zit. Sommigen weten meer en zullen ook wel meedoen gewoon voor hun status zonder echt bij de top te horen. Het is allemaal zo eenduidig niet. De echte elite van Belgie beschouw ik mensen zoals Etienne Davignon en de Lippens broers bv, en nog vele namen die minder gekend zijn. Dikwijls hebben die ook een adelijke afkomst vanuit hun familie. Verhofstadt beschouw ik minder tot de echte elite, wel tot de politieke elite, maar daar zit de echte macht niet. Zij voeren gewoon meer uit.
![]() |
![]() |
#21751 |
Europees Commissaris
|
![]() Hier se, alex jones de patsy met de baphomet groet...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21752 |
Banneling
|
![]() Duidelijk een mason. Ik stel voor om een radioprogramma op te starten om hem en zen kornuiten en hun doel uit de doeken te doen.
Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 11 februari 2010 om 13:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21753 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#21754 |
Minister
|
![]()
![]() |
#21755 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#21756 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#21757 |
Minister
|
![]() Zover ik weet is Prins Filip en Willy Claes lid van de Bilderberggroep en is Karel De Gucht lid van de Vrijmetselaars. Alle drie dus NWO fanaten!
![]() |
#21758 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() kan dit helpen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_v...it_Belgi%C3%AB
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu |
![]() |
![]() |
![]() |
#21759 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21760 |
Burgemeester
|
![]() Of hier het prachtige boek van Jan Puype
Een kijkje achter de schermen van NV Belgie: http://www.indymedia.be/nl/node/31156 een soort samenvatting.
Zolang als de wereldelite op een oorlogseconomie draait weiger ik deelname aan financiering ervan. De european defense agency had niet opgericht mogen worden door de 27 ministers zonder de toestemming van de burgers!!!Burgers willen geen oorlogen! Stop met belasting betalen!! www.democratie.nu Zonder bindende referenda geen echte democratie. |
![]() |
![]() |