![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21761 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dan heeft u duidelijk nog geen contact gehad met zoeen clubs.
Ik persoonlijk wel, ben jarenlang in contact geweest met vele mensen van de Ronde Tafel, en dat was nog maar op het nivotje net boven ons. Maak u geen illusies, alles is geregeld boven uw hoofd ![]()
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu |
![]() |
![]() |
![]() |
#21762 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21763 |
Banneling
|
![]() Vertel dan eens van uw ervaringen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21764 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#21765 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#21766 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
met Makow zit je eindelijk op het juiste spoor. lees eens wat meer van hem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21767 | |
|
![]() Citaat:
Verder zou ik ook niet zeggen dat er iemand op het "juiste spoor zit". Iedereen heeft zo wel zijn eigen interpretatie over het reilen en zeilen van de NWO, alhoewel we allemaal wel akkoord gaan dat ze bestaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#21768 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je het geld controleert (geldcreatie, banken, financieren van oorlogen etc etc), de pers, de media, de entertainment industrie controleert (en dus wat publieke opinie maakt), en als je daarbovenop nog eens elke kritiek makkelijk de kop kan indrukken met ''antisemitisme'' en anti defamatiewetten die steeds maar dwazer worden... dan moet je daar gaan zoeken. Alles begint en eindigt met het geld en de controle die geld kan verwerven. Dat is uw NWO. Al de rest is praat voor de vaak. De jezuieten, de vrijmetselaars, bilderbergers en aliens etc, het is allemaal zever om u van de essentie af te leiden, de massa verdeeld te houden en u als conspiracynut te kunnen af te doen. Vandaar dat ik met al die NWO zever niet meer mee doe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21769 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Et voila, zo simpel is het inderdaad. Er lopen inderdaad heel wat mensen rond op de planeet die enkel geld en macht willen verwerven en er dan dus ook zowat alles voordoen. Als je dat een NWO wenst te noemen, fine by me. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21770 |
Banneling
|
![]() Moesten ze echt de wereld domineren zouden ze niet zo sterk moeten lobbyen om hun zin te krijgen. Feit is wel dat ze vaak hun zin krijgen en ongestraft blijven, ze kopen hun steun, welke snel weer ingetrokken kan worden als het er op aankomt.
La monde est a nous |
![]() |
![]() |
![]() |
#21771 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en al wie kritiek durft geven mag carriere etc wel vergeten. de meesten durven pas kritiek geven na hun carriere, zoals bv Jimmy Carter. en zelfs die moet dan zijn woorden nadien terug intrekken, omwille van de carriere van zijn zoon. speak against israel and you're finished: hier het laatste voorbeeld: http://www.paltelegraph.com/columnis...d-of-palestine . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21772 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21773 | |
|
![]() Citaat:
En inderdaad men gebruikt anti-semitisme om de kritikasters op het systeem af te stoppen. Maar dat wil daarom nog niet zeggen dat diegene die dit gebruiken om hun agenda te schermen en tegenstander de mond te snoeren, de uiteindelijke drijvende kracht achter de NWO zijn. De waarheid bestaat uit vele lagen, afhankelijke van het gezichtspunt kan je één waarheid ontdekken tussen alle andere, die daarvoor niet minder waar is, gewoon minder "uitgebreid".
Laatst gewijzigd door exodus : 15 februari 2010 om 13:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21774 |
Banneling
|
![]() Allemaal lagen, ik noem het belangeninteresten, die allemaal samen tot dood en verderf leiden, maar daarom niet samenwerken. Its just politics. En de drang van mensen om een naam te geven aan die stuwende kracht die ze niet begrijpen of worden toe gemanipuleerd door zogehete messias, die u angst, fantasie willen verkopen, resulteerd in bilderbergers, illuminatis en shapeshiftende pinguins.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21775 |
Europees Commissaris
|
![]() grensovergang egypte/israel, kijk eens wie hier de baas is!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21776 | |
Minister
|
![]() Citaat:
You all laugh at me because I'm different but I laugh at you because you're all the same! David Icke Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 15 februari 2010 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21777 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#21778 | |
|
![]() Het loont echt de moeite deze video eens te bekijken. Als je dan nog twijfels hebt...
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 19 februari 2010 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21779 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Via aanverwante video's kwam ik bij deze presentatie terecht. Had nog niet van de man gehoord, maar ik vind dit een indrukwekkende talk. Niet dat ik alles wat hij vertelt zomaar slik, maar z'n voorstelling van onze huidige maatschappij en z'n problemen vind ik briljant. http://video.google.com/videoplay?do...85184878490822 Laatst gewijzigd door Big Slick : 20 februari 2010 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21780 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |