Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 maart 2010, 23:35   #21861
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Kennedy een complot ? De kans zit er dik in wat mij betreft.

Complotten bestaan hoor, er worden er dagelijks gesmeed.
Awel, politiek is sindsdien onveranderd en het is letterlijk op zijne kop gegooid.
Vind gij het niet opmerkelijk dat er zo weinig geweten is van de jaren 40 etc buiten den oorlog. Die leefwereld is ons toch vrij onbekend?

Gast ik kan U verzekeren, hoe jonger den tijd, ... hoe meer er eigenlijk nog mocht en kon.
Nu is het precies of we zitten in een zelfdestructief kaderdenkend systeem, gedreven door een politiek. Een politiek dat al jaren heilige gloria belooft, maar geef toe?
Zij zitten warmgebakken, en wij verdienen hun centjes door den arbeid te laten adelen. En als zun het verneuken, betalen wij de prijs.
De prijs is duur Kiko, de prijs is heel duur imho.

Viva la revolution denk ik dan zo. Maar neem het toch maar humoristisch op, want in tijden van burgeroorlog of dergelijke zou ik enkel en alleen denken aan mijn eigen kroost veilig te stellen. Ik zou het dus zeker nooit zelf opzoeken

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 24 maart 2010 om 23:36.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2010, 00:16   #21862
II Gandalf II
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Awel, politiek is sindsdien onveranderd en het is letterlijk op zijne kop gegooid.
Vind gij het niet opmerkelijk dat er zo weinig geweten is van de jaren 40 etc buiten den oorlog. Die leefwereld is ons toch vrij onbekend?

Gast ik kan U verzekeren, hoe jonger den tijd, ... hoe meer er eigenlijk nog mocht en kon.
Nu is het precies of we zitten in een zelfdestructief kaderdenkend systeem, gedreven door een politiek. Een politiek dat al jaren heilige gloria belooft, maar geef toe?
Zij zitten warmgebakken, en wij verdienen hun centjes door den arbeid te laten adelen. En als zun het verneuken, betalen wij de prijs.
De prijs is duur Kiko, de prijs is heel duur imho.

Viva la revolution denk ik dan zo. Maar neem het toch maar humoristisch op, want in tijden van burgeroorlog of dergelijke zou ik enkel en alleen denken aan mijn eigen kroost veilig te stellen. Ik zou het dus zeker nooit zelf opzoeken
Tis tijd voor oorlog om onzelf te bevrijden
II Gandalf II is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2010, 10:56   #21863
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

War isn't the answer.
Het is een laatste alternatief.
Oud 25 maart 2010, 11:45   #21864
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid

DonQuiSjot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door II Gandalf II Bekijk bericht
Tis tijd voor oorlog om onzelf te bevrijden
Ja, oorlog, maar dan een intelligente.
Geen gevecht, maar kennis en visie. Daar kan geen enkel wapen tegenop.

EIS dingen !
EIS gezond voedsel
EIS gezonde producten die verboden zijn
EIS een eerlijk financieel systeem
EIS stopzetting van controle, belastingen, uitbuiting
EIS locale economie (macht terug naar de mensen)

Laat je niets wijsmaken.
Denk niet dat jij niets kent van jouw leven, dat zij het beter weten wat jij wil en moet doen om de wereld te doen draaien.
Onderzoek de overheid en industrie hun intenties (zijn altijd financieel, maak u geen illusies). Maak het er u niet gemakkelijk vanaf door te denken: zij gaan het wel voor mij en ons in orde brengen. Dat zal nooit zo zijn. Mensen zijn opportun.
Begrijp welke vrijheden men je ontneemt !

Als iedereen hiervan bewust is, wel dan is er revolutie.

Ja, het zal een harde tijd zijn eer we dit terug verkrijgen.
En ja we gaan op ons strepen moeten staan.

Maar verdorie:
HET IS ONS LEVEN en ONZE KINDERS HUN TOEKOMST !!!
TAKE IT BACK !

stop de passiviteit.

"ZIJ" hebben een plan klaar tegen dat het zover is en de bevolking niet meer aanvaard wat hun opgedrongen (bewust en onbewust, psychologische oorlog of subliminaal) wordt. De gruwelijke wapens en technologie staat klaar. De kampen ook.

= Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! =

www.swingstar.eu

Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 25 maart 2010 om 11:50.
DonQuiSjot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2010, 12:10   #21865
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Soms he Don Q, heel soms he ... denk ik dat gij een undercover NWO agent bent
Oud 26 maart 2010, 13:19   #21866
Khwajagan
Banneling

Standaard

deze hoort hier ivm de komende politiestaat:

Citaat:
When the victim of a criminal assault dials 911 for help, what happens if police are the assailants?
http://www.lewrockwell.com/blog/lewr...ves/54314.html
Khwajagan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2010, 18:11   #21867
Mossad Agent
Banneling

Standaard

De nieuwe wereld orde ligt voor het grijpen. De industriële normvervagende individualistische soldaten vs degenen die vrede willen en streven naar gelijkheid, wederzijds respect, weg van dictators, oppressors.

Individualisme vs spiritualiteit.

We leven toe naar een derde wereld oorlog. Iedereen word daar naar geleid, gewild of ongewild, gemanipuleerd. Religies die denken dat het einde nabij is en god op het toneel zal verschijnen. Rassenhaat. Religiehaat. Haat tegen de regeringen. Right or Wrong. White or Black. Links tegen Rechts. An epic battle.

Welke kant kiest u?
Mossad Agent is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2010, 18:35   #21868
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Als we allemaal zo gepolariseert gaan denken wordt het inderdaad wel oorlog ja .

"We share the same biology, regardless of ideology"
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2010, 18:45   #21869
Mossad Agent
Banneling

Standaard

Hij is zelfs al een tijdje bezig. Gisteren nog een honderdtal terroristen opgepakt in Saudi Arabie die het gepland hadden op de olie en strategische plaatsen. Spijtig dat de plannen mislukt zijn.
Mossad Agent is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2010, 15:52   #21870
Thomas-
Parlementslid

Standaard

Opmerkelijke studie, magnetische velden kunnen gebruikt worden om uw gedrag te wijzigen.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/8593748.stm
Thomas- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2010, 17:34   #21871
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Dat kan met electriciteit ook .
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2010, 12:12   #21872
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Klokkenluider onthult goudmanipulatie

30-03-2010 om 14:40 uur | 6,281 bekeken | Financieel | WWW.NIBURU.NL | Print

Al jaren schrijf ik tot vervelens toe over het bedrog op de goud- en zilvermarkten. Een Britse klokkenluider heeft nu voor het eerst onthuld hoe dat in zijn werk gaat.

Analyse Willem Middelkoop

Goudvoorraad

Door tonnen aan fysiek goud en zilver te dumpen zijn de edelmetaalprijzen al jaren kunstmatig laag en onder controle gehouden. Ook onze eigen DNB werkte hier aan mee en verkocht de afgelopen jaren maar liefst 1.000 ton goud van onze 1.600 ton aan nationale goudvoorraad.

Bedrog

Maar het grootste bedrog speelde zich af op de futuremarkten. Door het dumpen van enorme hoeveelheden goud en zilver op papier wordt feitelijk dag-na-dag de prijs gedrukt. Een Britse klokkenluider heeft nu voor het eerst onthuld hoe dat in zijn werk gaat.

Goudmanipulatie

Wie googelt op de term “goudmanipulatie”, vindt mijn oude columns over de manipulatie van de goud en zilverprijzen. Acht jaar geleden schreef ik er zelfs een drieluik over, kort nadat ik mijn eerste eigen goudaandelen had gekocht en ik me had verdiept ik het werk van de actiegroep GATA

Ik citeer uit eigen werk:

Sinds 1994 wordt de goudprijs tijdens de handel in New York gemanipuleerd. Dit blijkt ook uit een onderzoek naar de intra-dag goudprijs. In het boek ‘Goldwars’ beschrijft de gepensioneerde Zwitserse bankier Ferdinand Lips de geschiedenis van geld en goud. Lips maakt duidelijk dat de goudmarkt inderdaad al tientallen jaren op initiatief van de Amerikanen wordt gemanipuleerd om zodoende de prijs laag te houden. Een hogere goudprijs verzwakt namelijk de dollar en wijst op inflatie. Bovendien zou interesse van beleggers voor echte waarde (goud en zilver) de belangstelling voor papieren waarde (aandelen) kunnen verminderen…Duidelijk is dat in de eerste uren van de handel in goud in de VS de markt naar beneden wordt gedrukt. Dit gebeurt door, via optiecontracten, elke dag goud te verkopen, Hierdoor is een enorme derivatenberg in shortposities ontstaan bij met name JP Morgan. Deze bank bezit 40 miljard van de in totaal aanwezige 60 miljard aan goudderivaten.

Voorkennis

Deze legale voorkennis brachten mij ertoe een zeer groot gedeelte van mijn investeringen uit vastgoed richting de edele metalen te brengen. En dat heeft me geen windeieren gelegd. Het leidde uiteindelijk zelfs tot het oprichten van het Gold&Discovery Fund en mijn edelmetaalwebshop.

Herwaardering

Begin 2008 koos ik er zelfs voor om de journalistiek vaarwel te zeggen om zoveel mogelijk te kunnen profiteren van de komende herwaardering van de goud en zilverprijzen. In mijn gedachten zou er ooit een dag komen waarop de manipulatie eenvoudig niet langer te ontkennen of vol te houden zou zijn. De te lang onder water gedrukte goud en zilverballen zullen dan omhoog springen, richting een normaal niveau.

Smoking gun

De afgelopen zeven jaar kwamen er inderdaad namelijk steeds meer aanwijzingen over de westerse strijd tegen het goud beschikbaar. Maar het wachten was op 'The smoking gun'. En die kwam zowaar gisteren naar buiten. Tijdens een hoorzitting van de CFTC, de toezichthouder op de Amerikaanse termijnmarkten, over de zogenaamde position limits van speculanten op de (edel)metaal markten kwam GATA met een Britse klokkenluider op de proppen.

Spelletjes

Andrew Maguire, een edelmetaalhandelaar in London, was er getuige van hoe collega-handelaren van JPMorganChase op zaten te scheppen dat ze de goud en zilvermarkten manipuleerden en dat ze daar veel geld mee verdienden. Maguire vertelde dat deze spelletjes vooral worden uitgehaald rond optie-expiraties en wanneer er belangrijk economisch nieuws bekend werd gemaakt.

Aanval

Op 3 februari verstuurde Maguire zelfs per email een waarschuwing aan de CFTC over een komende aanval over twee dagen. Hij beschreef in detail hoe goud en zilver zouden worden aangevallen op het moment waarop de belangrijke non-farm payroll data bekend zouden worden gemaakt. De aanval geschiedde precies zoals Maguire had voorspeld.

Mails

GATA gaf me toestemming de volledige tekst van de mails van Maguire aan de CFTC openbaar te maken. Je vindt ze hieronder in een uitgebreid word-document.
lees verder op:

http://www.niburu.nl/index.php?articleID=22967
Oud 31 maart 2010, 13:10   #21873
Monocle
Minister-President

Monocle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan Bekijk bericht
ben ik zeker! geef zelfs lezingen!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Wanneer is de volgende lezing? Kostprijs?

Allée ge wilt precies geen nieuw volk op uw lezingen ...
Oud 31 maart 2010, 13:12   #21874
Khwajagan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Monocle Bekijk bericht
duh?
Oud 31 maart 2010, 13:22   #21875
Monocle
Minister-President

Standaard

Citaat:
duh?
Wat is dat nu voor een atwoord???

Citaat:
The truth will set you free. Unless Chuck Norris has you, in which case, forget it buddy!
Oud 31 maart 2010, 13:27   #21876
Khwajagan
Banneling

Standaard

duh?
Oud 31 maart 2010, 13:36   #21877
Monocle
Minister-President

Standaard

Citaat:
duh?
Jij lijkt mij een prachtig orator
Oud 31 maart 2010, 13:42   #21878
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Meteen wordt duidelijk waarom Khwadinges geen volk wil werven voor zijn lezingen.

Zo'n 2 uur lang een monoloog " uuuhmmm...... Duh!...euhmm." moeten aanhoren is niet bevorderlijk voor de feestvreugde.

Als er teveel volk is riskeert hij een kleine lynchpartij of toch minstens zoveel rotte tomaten en eieren dat het pijnlijk wordt.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2010, 13:50   #21879
Khwajagan
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij lijkt mij een prachtig orator
welnee joh
Oud 31 maart 2010, 14:30   #21880
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

The powers that be en hun mouthpieces gaan in aanval tegen Alex Jones:
Citaat:
Fox News Trawls Infowars Comments, Reports Alex Jones To Authorities

Unlike Fox News, whose lies about WMD in Iraq led to the deaths of over a million people, we have no interest in promoting violence

Fox News Trawls Infowars Comments, Reports Alex Jones To Authorities 310310top

Paul Joseph Watson
Prison Planet.com
Wednesday, March 31, 2010

For anyone who thought Fox News would offer any kind of alternative to the fever pitch media demonization campaign being run by the likes of CNN and MSNBC against conservatives, libertarians, and anyone angry at the passage of Obamacare – think again. It turns out that Fox News has been spending its time trawling the comments section of Infowars.com looking for any excuse to shop Alex Jones in to the authorities.

That’s right – amidst thousands of political websites and millions of comments left on articles and forums across the entire spectrum of the world wide web, Fox News decided to target Alex Jones’ websites for a Nazi-style denunciation campaign in an effort to have the powers that be crack down on Infowars and shut down their competition.

“Hundreds of comments were posted in response to an incendiary story on infowars.com, the radical far-right Web site owned by radio host Alex Jones. The story, entitled, ‘The Cost Of Defying Obamacare: $2,250 a Month And IRS Goons Pointing Guns At Your Family,’ focused on the ‘increasing militarization of the IRS’ and its expansion of powers under the new health care law,” writes Fox News’ Jana Winter, adding that a “federal probe has been launched into the comments”.

In a separate Fox News article about an investigation into comments allegedly posted on Infowars.com by an individual calling himself “ACA,” we learn that it was Fox News itself who reported the comments to authorities.

“ACA,” the husband of a military servicewoman living on a Tennessee Naval base, had his weapons seized and is under scrutiny by the Naval Criminal Investigative Service as a result of alleged threats he made to kill police officers and other government officials.

“This action was taken after FoxNews.com inquired about the online comment,” states the article. The Fox News story is posted in the “Terror” section of the website, an effort to link Alex Jones and Infowars.com to terrorists.
http://www.prisonplanet.com/fox-news...thorities.html

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be