![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22041 | |
Banneling
|
![]() Het wordt duidelijker en duidelijker en duidelijker en duidelijker en....
Citaat:
http://www.dailymail.co.uk/sciencete...o-MP-plan.html o ja btw het WORDT al vastgelegd hoor! Dit is gewoon de officiele versie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22042 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://www.ixquick.com/ned/ Er zijn er nog anderen
![]() |
![]() |
#22043 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
alles wordt vastgelegd, niet alleen wat je in Google pleurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22044 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22045 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22046 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22047 | |
Banneling
|
![]() hmmm voor iedereen die nog steeds denkt da er hier geen ' reptile aliens' rondlopen, en denkt dat alleen Icke er wat over zegt zou dit moeten zien!
Na ongeveer de helft heeft Jordan Maxwell het er over, maar de hele video is een juweeltje! Ik raad iedereen die genoeg open minded is deze video te zien! Citaat:
Laatst gewijzigd door Khwajagan : 13 juni 2010 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22048 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oh nee, een video met "getuigenis" ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22049 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
IK ZEI MENSEN MET EEN OPEN GEEST!!!!! lol wel je kan hem niet gezien hebben en je hebt je mondje al klaar. Maar goed je reactie is te snel beste , veel te snel, doe er maar een paar jaar over. Nu weer op de negeer, het is nu overduidelijk dat het geen zin heeft |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22050 |
Banneling
|
![]() Wat mij eigenlijk opvalt met pipo's a la Kwhaja is dat het ALLES of niets is.
Alleen in UFO's "geloven kan blijkbaar niet. NWO, Reptielen, Ilumidingens, Atlantis?,channeling, geesten, 9/11, levennadedood, kabouters, pot goud voet regenboog,steen der wijzen, 2010, planet X, ... Kortom de hele alternatieve rimram of niets. Laatst gewijzigd door Cdude : 13 juni 2010 om 17:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22051 | ||
Banneling
|
![]() doe geen moeite met je achterlijke berichtjes:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Khwajagan : 13 juni 2010 om 17:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22052 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik had gehoopt dat jij ging zeggen :Levend exemplaar gevangen, te zien op tijd xx ![]() Je reactie zegt me echter dat ik gelijk heb en het enkel "blablabla". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22053 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22054 |
Banneling
|
![]() Zielig hoor, khwajagan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22055 | |
Banneling
|
![]() LOL
![]() Citaat:
LOL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22056 |
Banneling
|
![]() Nu ik het zo eens bekijk lopen er nog aardig wat gesloten geesten rond
![]() Laatst gewijzigd door Khwajagan : 13 juni 2010 om 18:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22057 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22058 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22059 |
Banneling
|
![]() Al eens iemand geklikt op zijn link?
De Aliens hebben de film gezapt denk ik ![]() Zoals ik dacht : een vieze vettige smakkende oude mafkees die wat uit z'n nek lult. Laatst gewijzigd door Cdude : 13 juni 2010 om 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22060 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |