![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch geloof je wel in het laatste en blijkbaar niet in het eerste (tenzij dan als gefantaseerde creatie). Het patroon lijkt dus te zijn hoe meer bewijs er is voor iets, hoe minder aannemelijk jij het vindt. Je lijkt me dus slecht geplaatst om uitspraken te doen over de realiteit. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22122 |
Banneling
|
![]() Tsja, Parcifal Exodus heeft het al gezegd
en leg eens het volgende uit, je noemt 'stupide' filmpjes, idiote boeken etc. Waarom zijn ze dat? Als je ze al op voorhand zo bestempeld kan je er idd niet erg logisch over nadenken. En welk materiaal is dan WEL goed? Ik hoop niet van de officiele instanties want die liegen alles bij elkaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22124 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Jammer van die 0.01% maar mijn tijd en energie is niet eindeloos. Citaat:
De meeste schrijvers/website-bouwers/youtube-filmers met wilde verhalen en opzienbarende onthullingen zijn nu eenmaal fantasten en halve oplichters. Je moet daar zelfs van uitgaan. Laatst gewijzigd door parcifal : 19 augustus 2010 om 12:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22125 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
wel, welke onderbouwing verwacht je dan eigenlijk? En hoe komt het dat je meteen kan afwijzen aan de auteur/bron?? Als je dat namelijk zo snel doet kan je ook erg veel missen. Trouwens alleen vertrouwen op de bron/auteur lijkt me ook te weinig, Je zal ook zelf na moeten denken. Citaat:
Maar, HOE filter je op bron/reputatie/goede kritieken? wat is/zijn je criteria? En verder , hoe weet je al bij voorbaat dat website bouwers en youtube filmers fantasten en oplichters zijn? Ik zeg niet dat ze er niet zijn, maar hoe weet je welke het wel en welke het niet zijn? Zo zou zou je er mischien ook veel dismissen die je mischiem wel onterecht dist. Laatst gewijzigd door InfiniteLoveIsAll : 19 augustus 2010 om 12:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22126 |
Burger
|
![]() ![]() Brussel 11 September 2010 Krijt Event Naakte Waarheid! De tragedie van 11 september 2001 werd gebruikt als een excuus voor - twee illegale oorlogen in Afghanistan en Irak door de NAVO (en binnenkort Iran?) - Het opschorten van de burgerrechten van de Amerikanen, van ons en andere volkeren - Het vergroten van racisme en verdeeldheid tussen mensen in Belgie en wereldwijd . - Het plegen van oorlogsmisdaden die de reputatie ondermijnt van de Verenigde Staten en Europa, Omdat wij geloven dat we deze waanzin enkel kunnen stoppen door de waarheid over 11 september te kennen, eisen we een nieuwe enquête samen met de New Yorkers en nabestaanden van slachtoffers en vele anderen. Ter ondersteuning van ons verzoek, kunt u helpen! http://www.wacbelgium.be/nl/evenemen...aakte-waarheid
![]() |
#22127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het trouwens fascinerend dat hij zijn 2012 verhaal heeft bijgesteld. Het wordt nu 2016 waarin de "veranderingen" zullen plaatsvinden. Mja, hij moet natuurlijk iets doen want anders eindigt zijn lucratief jobke in 2012. Nu heeft hij nog vier jaar extra. Ik ben benieuwd hoe hij daarna 2016 naar 2020 zal omzetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22130 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() No comment
![]() |
#22131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
S C H A N D A L I G !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat zijn het toch een lage achterlijke randdebiele idioten die dit flikken!!!! iedereen die redelijk diepgaande kennis van de NWO heeft snapt precies wat ik bedoel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel Icke heeft hele andere ideen geopperd over 2012 dan jij hier vermeld, dus graag even zeggen waar je het vandaan hebt anders is je opmerking totaal ongeldig! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22135 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 5 berichten tot nu toe, en je voelt je al goed thuis heb ik de indruk. Ik vraag me af hoe dat komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22136 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En geloof je ook dat de belangrijkste personen ter wereld eigenlijk reptielen zijn, dewelke zich verbergen onder een menselijk uiterlijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22137 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En geloof je ook dat de belangrijkste personen ter wereld eigenlijk reptielen zijn, dewelke zich verbergen onder een menselijk uiterlijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22139 |
Gouverneur
|
![]() Indien je dan gelooft in de illuminatie, de satanisten, moet je er ook vanuit gaan dat de tegenstander God en Jezus ook bestaan.
Wat was er het eerste, je christelijk geloof, met daarin een geloof dat satan bestaat, en alzo overtuigd dat satan zijn werk doet op aarde via de satanisten en kom je op de NWO. Of kwam je tot overtuiging dat er iets is als NWO, geleidt door satanisten, en dan heb je de bijbel gevonden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb helemaal niets vermeld over wat hij zegt van 2012, wat kan er dan ongeldig zijn?
|
![]() |
![]() |