Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 augustus 2010, 10:22   #22141
nworemover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flatliner Bekijk bericht
Indien je dan gelooft in de illuminatie, de satanisten, moet je er ook vanuit gaan dat de tegenstander God en Jezus ook bestaan.

Wat was er het eerste, je christelijk geloof, met daarin een geloof dat satan bestaat, en alzo overtuigd dat satan zijn werk doet op aarde via de satanisten en kom je op de NWO.

Of kwam je tot overtuiging dat er iets is als NWO, geleidt door satanisten, en dan heb je de bijbel gevonden?
wat een onzin! Jezus is een creatie van hun! Het gaat er verder ook niet over uit of IK geloof in Satan! HUN geloven er in.
nworemover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2010, 10:23   #22142
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nworemover Bekijk bericht
wat een onzin! Jezus is een creatie van hun! Het gaat er verder ook niet over uit of IK geloof in Satan! HUN geloven er in.
Geloven de Hunnen in satan?

"There can be no light without darkness"

Laatst gewijzigd door Cdude : 24 augustus 2010 om 10:23.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2010, 10:24   #22143
nworemover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik heb helemaal niets vermeld over wat hij zegt van 2012, wat kan er dan ongeldig zijn?
jij zegt zelf dat hij het 2012 verhaal heeft bijgesteld! Dus je hebt wel degelijk iets vermeld over 2012 en Icke. Ook heb je vermeld dat Icke het bijgesteld zou hebben.En nu zeg je dat je het niet gezegd hebt? Het staat NB hierboven!

Laatst gewijzigd door nworemover : 24 augustus 2010 om 10:25.
Oud 24 augustus 2010, 10:25   #22144
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door InfiniteLoveIsAll Bekijk bericht
eh? jij wel dan? en zo ja waarom dan in godsnaam?
Wat begrijp je niet aan "meer bewijzen" en in welke god zijn naam?
Oud 24 augustus 2010, 10:26   #22145
nworemover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Geloven de Hunnen in satan?

ok ik zie hoe laat het is!

de forumtrollen komen uit hun kieren.

Laatst gewijzigd door nworemover : 24 augustus 2010 om 10:26.
Oud 24 augustus 2010, 10:30   #22146
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
ok ik zie hoe laat het is!

de forumtrollen komen uit hun kieren.
Correctie : de om bewijs vragende en gechannelde onzinfilmpjes en wartaal daar niet toe rekenen trollen

Dag Kwhaja, oe ist daar in de zevenendertigste dimen(t)sie?

Laatst gewijzigd door Cdude : 24 augustus 2010 om 10:31.
Oud 24 augustus 2010, 10:38   #22147
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
jij zegt zelf dat hij het 2012 verhaal heeft bijgesteld! Dus je hebt wel degelijk iets vermeld over 2012 en Icke. Ook heb je vermeld dat Icke het bijgesteld zou hebben.En nu zeg je dat je het niet gezegd hebt? Het staat NB hierboven!
Maar enfin zeg. Ik heb niet gezegd WAT hij gezegd heeft over 2012. Enkel dat hij iets gezegd heeft OVER 2012 dat hij nu bijsteld naar 2016. Trouwens, jij bent permanent geband. Wanneer ga je dan ook eens het fatsoen hebben om weg te blijven?
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2010, 11:02   #22148
nworemover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Maar enfin zeg. Ik heb niet gezegd WAT hij gezegd heeft over 2012. Enkel dat hij iets gezegd heeft OVER 2012 dat hij nu bijsteld naar 2016. Trouwens, jij bent permanent geband. Wanneer ga je dan ook eens het fatsoen hebben om weg te blijven?
wel, laat maar zien waar hij dat zegt over dat bijstellen naar 2012!
Kan je toch niet!
Oud 24 augustus 2010, 11:48   #22149
flatliner
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Leg me dat eens uit.

Je geeft aan dat je gelooft dat de illuminatie de NWO in handen hebben.

Deze illuminatie zijn satanisten, met hun eigen bloedlijnen, tradities en rituelen en hun werk zou zijn om de komst van satan voor te bereiden.

Wat is dan precies jouw visie?

PS : ik geloof niet in de NWO, maar sta altijd open voor verschillende meningen. Zo graag maar wat meer klaarheid over jouw visie.
flatliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2010, 12:08   #22150
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leg me dat eens uit.

Deze illuminatie zijn satanisten, met hun eigen bloedlijnen, tradities en rituelen en hun werk zou zijn om de komst van satan voor te bereiden.
Wat jij hierboven zegt is meer de een bepaalde interpratie die bepaalde christelijken aanhangen die in de NWO geloven.

Er bestaan verschillende interpretaties van de NWO, de kerngedachte blijft wel dat er een elite bestaat die controle uitoefent en economisch religieus en politiek macht heeft.

Waar deze elite exact in gelooft daar hebben we het raden naar, maar er zijn verschillende aanwijzingen dat zij een geloofsysteem hebben dat spirituele en esoterische componenten omvat, maar daarvoor moet je wel de NWO bestuderen.

Op een bepaald niveau kom je dus in de meer esotersiche benaderingen van het onderwerp. Ik ben van de overtuiging dat er zeker een multidimensionele of zelfs kosmische component aan de NWO is. M.a.w de top van de pyramide eindigt niet in de fysische realiteit.

Bij deze quote kan ik me goed aansluiten:

Citaat:
The countdown during this fleeting moment of time is known by many. The World Management Team who currently influences your planet is composed of of a cluster of families, a few thousand people in number. They rule the industries of banking, media, education, and the distribution of knowledge all over your globe, and it is they, a handful of people, who challenge your freedom. They are connected through their thoughts to other entities, just as you are. The difference is they know it, and you do not for the most part, so they use their tools and techniques to connect you to the entities that they wish to feed.

The idea of invisible vampires is not unknown. Remember the Gods take all forms, and they come in to teach you and to fulfill their own destiny, which is to learn. How you learn and what lessons you attract in living will be determined by how quickly you learn the lessons in front of you right now. If the energy of the cosmos treats you to a great opportunity to love and forgive, and you do not take it, then you can be certain that you will have the opportunity to face that one again until you get it. And sometimes you will find yourself flat on your back, or perhaps flat broke, deflated, with no fizz in your mineral water, until you get it.
Oud 24 augustus 2010, 12:18   #22151
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:

Can darkness be without light ?
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2010, 12:28   #22152
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Can darkness be without light ?
Darnkness is light without light.
Oud 24 augustus 2010, 12:29   #22153
nworemover
Banneling

Standaard

Citaat:
Leg me dat eens uit.

PS : ik geloof niet in de NWO, maar sta altijd open voor verschillende meningen. Zo graag maar wat meer klaarheid over jouw visie.
het is zo'n groot plaatje en ik weet niet helemaal wat je verduidelijkt wil hebben?
Oud 24 augustus 2010, 12:36   #22154
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:
Darnkness is light without light.

And light is darkness without darkness
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2010, 15:15   #22155
nworemover
Banneling

Standaard

en zo gaan we langzaam maar zeker als 'lambs to the slaughter'
zoals gezegd, de politie staat is niet komend, hij is er al!

LaRouche supporter assaulted by Alaska State Fair Security

wat een smerige criminelen! ja ik bedoel security/politie! gedver!
Oud 29 augustus 2010, 15:18   #22156
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leg me dat eens uit.

Nee, je snapt het niet. Het zijn eigenlijk reptilians.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2010, 15:32   #22157
nworemover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Nee, je snapt het niet. Het zijn eigenlijk reptilians.
aan de top uiteindelijk wel, maar ook weer niet zo simpel als jij het hier neerzet.
Oud 29 augustus 2010, 16:08   #22158
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
aan de top uiteindelijk wel, maar ook weer niet zo simpel als jij het hier neerzet.
Jij stelt toch ook nooit teleur, Kwahjag ..., oh ja, tegenwoordig is het "nworemover".
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2010, 10:14   #22159
nworemover
Banneling

Standaard

de shit komt omhoog! mooi zo!!!

Citaat:
Freud's Part in Our Satanic Possession

Sigmund Freud (1856-1939) was a Sabbatean who sold his perverted satanist beliefs to the world as though they were science and medicine. The Illuminati-controlled media and education system hailed him as a great prophet.

Sigmund Shlomo Freud's career illustrates how a satanic cult, the Illuminati, cast its morbid spell over humanity.

The Illuminati sprung out of the Sabbatean Jewish heresy of the 17th century.

Sigmund Freud (1856-1939) was a Sabbatean who sold his perverted satanist beliefs to the world as though they were science and medicine. The Illuminati-controlled media and education system hailed him as a great prophet.

The Sabbateans were a sex cult that indulged in every sexual perversion imaginable as a way of spitting in God's eye. This is what satanists do: incest, pedophilia, orgies, homosexuality, everything that is unnatural and unhealthy.

Freud and his B'nai Brith (Illuminati) backers convinced the world that sexual desire (libido) is the primary motivation of human life, and that sex is a universal panacea. He taught that repressing sexual urges results in neuroses. He taught that males experience castration anxiety and females suffer penis envy.

As an overture to incest and pedophilia, he taught that children have sexual feelings for their opposite-sexed parents and feel hostility to their same-sex parent. At the extreme, his "Oedipus Complex" says a boy subconsciously wants to kill his father and rape his mother.

The philosopher Karl Popper said Freudian psychoanalysis is as devoid of scientific method as palm reading. He said Freud's Oedipus Complex has absolutely no scientific basis.

Typical of a Satanist, Freud denied man's spiritual dimension, our hunger for God who is exemplified by spiritual ideals like harmony, love, truth and beauty. The Kabbalah teaches that God has no characteristics. Influenced by the Kabbalah, Freud taught that God is merely the projection of imaginary father figure designed to make us repress our sexual urges.

According to Wikipedia, Freud "is considered one of the most prominent thinkers of the first half of the 20th century, in terms of originality and intellectual influence."
http://www.henrymakow.com/freud_sabbatean.html

Nu de behavioristen nog!

Laatst gewijzigd door nworemover : 30 augustus 2010 om 10:14.
Oud 30 augustus 2010, 10:15   #22160
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is nooit simpel. Die vervelende illusies zijn telkens te snel
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be