Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 oktober 2011, 19:10   #22341
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik denk dat het verhaal behoorlijk ingewikkeld is. Er waren aliens toen, er zijn aliens nu en aliens zullen er altijd zijn.

Bovendien moet je ook rekening houden met aliens uit andere dimensies die kunnen buiten onze tijdslijn staan. Bijvoorbeeld aliens die even goed kunnen verschijnen in ons verleden, ons heden als onze toekomst.

Er zijn verschillende getuigen ook dat er zeer oude basissen op de maan zijn bijvoorbeeld. De ancient aliens theorie van bv op discovery channel lijkt mij zeker niet de complexiteit van de realiteit te benaderen.
Dit onderwerp is zeker erg complex en erg uitgebreid vol met bewijs, vervalsingen, misvattingen etc. Bij nader inzien trek ik mijn voorstel in, om de volgende redenen:
-Ik startte als eens een topic hierover, waarbij ik links zette die verwezen naar documentaires van een anderhalf uur. Niemand die keek, maar toch werd er gereageerd met flutreacties als "Er is inderdaad buitenaards leven, maar niet hier."
-Zo'n topic zal ook veel te veel werk zijn
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2011, 20:04   #22342
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MeAsChidambaram Bekijk bericht
Van mij mag je het er graag opzetten! Ik zet die films op mijn tablet en ik kijk letterlijk uren! zo'n 600 films nu op mijn tablet.
Maar je heb ook gelijk dat er mensen hier zijn die niet kijken en de grootste mond hebben!

Weet je, als je wilt kan je het op mijn forum zetten:

http://globalwarmingkl.forum2go.nl/

Onder "NWO onderwerpen en meer"

Wordt door mij zeer zeker gewaardeerd!
Had zelf nog beloofd er een samenvatting van te typen voor geïnteresseerden op mijn school, dus mijn agenda is momenteel "vol". Zal in de herfstvakantie eens een kijkje nemen.

Wat is jouw bron overigens voor zulke theorieën? Ik krijg de pap in de mond door UFOtvstudios.
Oud 24 oktober 2011, 20:29   #22343
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Bron? oeps ,honderden bronnen. boeken video's (idd ook UFOTV, erg goed),naar lezingen gaan. zelf linken leggen etc. heb hier een enorme film verzameling (denk meer dan 1000 films nu) en 'alternatieve' boeken.(over de 100) Als je er eenmaal 'in' komt dan besef je dat bijna alles van de mainstream een grote leugen is. En als je er aan komt, oei oei oei.
En tsja,voor sommigen ben je dan 'vreemd' maar maakt mij niet uit. Ik heb totaal geen interesse in enorme sommen geld of dure autos etc etc of belachelijke opleidingen waar ze je indoctrineren. (aantoonbaar)
Ik denk graag lang en diep na en lees enorm veel, denk boek per dag ongeveer.En zou leuk vinden als je in je herfstvakantie 'langs kwam'
Maar uhm... Geloof jij eigenlijk in de veronderstelling dat sommige UFO's na de capitulatie van Nazi-Duitsland ook door nazi's werden gebouwd? Of is dit gewoon weer zo'n maffe theorie?
Oud 24 oktober 2011, 20:48   #22344
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Ten eerste waarom is de theorie zo maf?
Ik geloof niet. Ik ben er van overtuigd dat o.m. Victor Schauberger voor de nazi's vliegende schotels heeft gemaakt. Er was zo ook bv project 'paperclip'
waarbij er veel 'nazi's' naar de USA werden gebracht en daar konden werken.
(o.a. Jozef Mengele die in de concentratiekampen onderzoek deed naar
'trauma based mind control").
En als je eenmaal in dit soort zaken terechtkomt, zul je zien dat wat 'maf' is 'normaal' is en andersom.(heeft zeer veel met satanisme te maken).
De 'werkelijkheid' is echt veel bizarder dan je kon vermoeden, of zoals sommige onderzoekers ook wel eens zeggen: "het konijnenhol gaat diep, heel erg diep."
Aan de ene kant wil ik het ook niet geloven, daarom dat ik de theorie maf noem. Als nazi's echt technologie hebben gekregen om UFO's te bouwen, zouden ze allang de aarde hebben overgenomen, of iets in die zin.
Oud 25 oktober 2011, 13:14   #22345
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Interessante uiteenzetting van David Icke ivm de protesten en banken en geld:

http://www.youtube.com/watch?v=gV9A2...ayer_embedded#!
Oud 25 oktober 2011, 16:07   #22346
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2011, 16:16   #22347
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:

Hij wil er weer munt uit slaan, door zwakzinnigen proberen te overtuigen van zijn onzin. Al is de uiteenzetting factueel wel juist en zo, dat is het achterliggend motief van zijn optreden. Een smerig complot als je het mij vraagt.
Oblique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2011, 17:53   #22348
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Wat is nu eigenlijk de Nieuwe Wereld Orde?

Gorbatsjov pleit voor zo'n nieuwe wereldorde, om de grote sociale, ecologische en economische onrechtvaardigheden uit de wereld te helpen.

Als dát de bedoeling is van de "NWO", laat die NWO dan maar zo snel mogelijk de macht grijpen. Ze is echt wat de planeet en haar bevolking vandaag nodig hebben.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2011, 19:09   #22349
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Wat is nu eigenlijk de Nieuwe Wereld Orde?

Gorbatsjov pleit voor zo'n nieuwe wereldorde, om de grote sociale, ecologische en economische onrechtvaardigheden uit de wereld te helpen.

Als dát de bedoeling is van de "NWO", laat die NWO dan maar zo snel mogelijk de macht grijpen. Ze is echt wat de planeet en haar bevolking vandaag nodig hebben.
Verkoopspraat. De NWO zal een schijndemocratie worden die in het echt een dictatuur zal zijn. We zijn nu al op de goeie weg.
Oud 25 oktober 2011, 19:13   #22350
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
Verkoopspraat. De NWO zal een schijndemocratie worden die in het echt een dictatuur zal zijn. We zijn nu al op de goeie weg.
Dat is toch al de huidige wereldorde? Wat is er nieuw?
Oblique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2011, 19:21   #22351
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oblique Bekijk bericht
Dat is toch al de huidige wereldorde? Wat is er nieuw?
Stond er ook al zo bij stil, en inderdaad, we leven al in een pre-wereldorder.
Oud 13 januari 2012, 15:05   #22352
exodus

Standaard

Hier een bericht van vorig jaar uit de media ivm met pedofilie en hoge kringen, wat in deze draad al verschillende keren aan bod is gekomen. De Britse Kroon is hier ook in genoemd.

Zie ook dit artikel van David Icke:

http://www.davidicke.com/articles/ch...ric-of-the-web

Citaat:
Queen Named In Child Abductions

Star Eyewitness Dies Suddenly

Written by Rev. Kevin Annett

Monday, 28 February 2011 20:39

William Combes was the sole survivor of a group of three aboriginal boys who claim to have witnessed the abduction of ten children during a royal visit to the Kamloops residential school in mid October, 1964, when both the Queen and Prince Philip were in British Columbia, Canada.

"They took away those ten kids and nobody ever saw them again."

William Combes, Eyewitness

William Combes, age 59 and in good health, was scheduled to be a primary witness at the opening session of the International Tribunal into Crimes of Church and State (ITCCS) on September 12, 2011 in London, England.

Combes, an aboriginal man, claimed to witness the abduction of ten fellow residential school children by the Queen of England and her husband in October, 1964 at the Catholic school in Kamloops, British Columbia. According to his partner Mae, William was in stable health when he was assigned a new doctor at St. Paul's Hospital where he was committed for "tests". His health began to immediately deteriorate. He died suddenly of a still-undisclosed cause.
http://www.helpfreetheearth.com/news263_queen.html
Oud 13 januari 2012, 15:11   #22353
exodus

Standaard

ER zijn vele zaken die aantonen dat de pedofielenetwerken verbonden zijn met de elite. Het is een wijdverbreid fenomeen. Zie bv ook de Holly Greig zaak. In ons land ook met de X-getuigen.

Citaat:
De zaak Hollie Greig en de PR pedo-doofpot
19 april, 2010 | Auteur: mr. drs. Bou

Hollie Greig is een jonge vrouw met Downs syndroom en ze woont in Aberdeen, Schotland. In 2000 vertelde ze haar moeder Ann dat ze seksueel misbruikt werd. Dat begon toen ze zes jaar oud was, haar vader was de eerste dader. Maar ook haar broer misbruikte haar en hij werd zelf ook misbruikt door de vader. Haar moeder deed daarop aangifte en ze nam een advocaat in de arm, Robert Green.

Toen langzaam maar zeker duidelijk werd dat de vader Hollie had uitgeleverd aan een netwerk van pedofielen, werd de zaak in de doofpot gestopt. Onder deze pedofielen bevonden zich een politieagent, een politica, sociaal werkers en verpleegsters. Een van de daders bleek Elish Frances Angiolini, een advocate die zeer hoog in de Schotse hiërarchie zat. Zowel moeder Ann als Hollie zelf werden bedreigd, de media zwegen als het graf, vader en zoon verdwenen naar Portugal en geen van de daders is ooit strafrechtelijk vervolgd. Hollie kreeg wel een vergoeding als slachtoffer van een misdrijf, hoewel er officieel geen enkel misdrijf zou zijn gepleegd.
http://www.boublog.nl/19/04/2010/de-...-pedo-doofpot/
Oud 13 januari 2012, 15:42   #22354
exodus

Standaard

Ik weet nog dat ik jaren geleden hier een bericht poste van David Icke, dat claimde dat de huidige prince philip van de UK gerelateerd was met de beruchte "Vlad the impaler", op wie het verhaal van graaf Dracula is gebaseerd vanwege zijn bloeddorstigheid. De skeptici lachten er toen mee.

Onlangs was het in de mainstream media: Prince Philip geeft nu zelf toe dat hij gerelateerd is aan "Vlad the impaler". Dit is weer tekenend voor de bloedlijnen van de elite. Het feit dat Prince Philip ook geinteresseerd in de de transylvanische regionen tonen in feite aan dat dit leeft in hun kringen.

http://main.aol.com/2011/10/27/princ...n_1034783.html

Laatst gewijzigd door exodus : 13 januari 2012 om 15:43.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 16:39   #22355
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet nog dat ik jaren geleden hier een bericht poste van David Icke, dat claimde dat de huidige prince philip van de UK gerelateerd was met de beruchte "Vlad the impaler", op wie het verhaal van graaf Dracula is gebaseerd vanwege zijn bloeddorstigheid. De skeptici lachten er toen mee.

Onlangs was het in de mainstream media: Prince Philip geeft nu zelf toe dat hij gerelateerd is aan "Vlad the impaler". Dit is weer tekenend voor de bloedlijnen van de elite. Het feit dat Prince Philip ook geinteresseerd in de de transylvanische regionen tonen in feite aan dat dit leeft in hun kringen.

http://main.aol.com/2011/10/27/princ...n_1034783.html
Het is prins Charles, Exo, en we lachen nog altijd om de zotte insinuaties.
Some people just never learn. Oogkleppen van hier tot in Tokyo.

Laatst gewijzigd door parcifal : 13 januari 2012 om 16:40.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2012, 17:14   #22356
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Het is prins Charles, Exo, en we lachen nog altijd om de zotte insinuaties.
Some people just never learn. Oogkleppen van hier tot in Tokyo.
Hij heeft het wel zelf toegegeven.
Oud 13 januari 2012, 17:25   #22357
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Hij heeft het wel zelf toegegeven.
Natuurlijk, het gaat om de voorgekauwde conclusies die jij daaraan verbind.
Oud 8 februari 2012, 17:16   #22358
parcifal
Banneling

Standaard

nolbe? Echt?
Oud 8 februari 2012, 19:23   #22359
Pastafarian
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DogofSirius Bekijk bericht
En intussen bijna vijftig jaar geleden. Hoeveer staan ze intussen met dat plan? Zijn we intussen al allemaal slaven?
Pastafarian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2012, 20:37   #22360
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Kan best zijn. Maar de Yanken zullen wel oppositie krijgen, alleen al uit eigen land.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be