![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22461 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22463 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tenzij je in staat bent een beetje zinnige reactie te geven, hm, nee , laat maar! Laatst gewijzigd door IllumDown : 20 mei 2012 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22465 |
Banneling
|
![]() volgens mij is er wel een groep machtige/rijke mensen die blijft verder spelen met de ideeen van Adam Weishaupt. de uitvoerbaarheid is een andere zaak.
ik blijf ook met ideeen spelen van wat ik ga doen na het winnen van euro millions ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22466 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zorg er voor dat je controle hebt over de media, de educatie, medische mafia en zo on. Oh? Dat hebben ze al! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22468 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hangt er vanaf wat je onder NWO verstaat.
![]() |
#22469 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22470 |
|
![]() David icke over het feit dat meer en meer mensen wakker worden:
http://www.davidicke.com/headlines/6...more-tour-2011
![]() |
![]() |
#22471 |
|
![]() ![]() ![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#22472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22474 |
|
![]() Het is een feit dat David Icke over de hele wereld zalen doet vollopen. Het is trouwens niet alleen aan David Icke te zien, Alex Jones bijvoorbeeld ook en de alterinatieve media die de NWO exposen. Meer en meer mensen worden wakker.
![]() |
![]() |
#22476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat begrijpt U niet als U het begrip wereldorde waarneemt ? Laatst gewijzigd door zonbron : 25 mei 2012 om 09:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22478 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22479 |
|
![]() Doe jij maar eens onderzoek, als je erin geïnteresseerd bent. Het is maar al te makkelijk om te roepen "het is niet waar", en eisen dat er bewijs wordt getoond met een attitude van "ik geloof het niet" dan zelf onderzoek te doen.
Laatst gewijzigd door exodus : 25 mei 2012 om 09:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22480 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zoiets als de nwo dat geloof ik niet, want ik heb er nog geen enkele goede bron voor gevonden. Dus nogmaals, toon mij bronnen? |
|
![]() |
![]() |