Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juni 2012, 16:27   #22541
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frownUponMountain Bekijk bericht
jazeker

Dat kan volgens jou niet?
LOL Kijk eens naar de geschiedenis man!
En het is niet zomaar een vrouw.
Volgens mijn buurvrouw ben jij een zielige trol die aandacht zoekt.
En die zal het toch wel weten zeker, nietwaar?

Lol.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2012, 16:44   #22542
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht

Lol.
Geef maar toe. Uw buurvrouw is niet zomaar een vrouw hé?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2012, 17:05   #22543
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom niet?

Tsja, het is toch echt aantoonbaar dat het allemaal bewuste manipulatie is.
Bij onvoldoende kennis van zake lijkt het net alsof het allemaal zo gemanipuleerd is ja.

Citaat:
Maar ja, wat niet wil zien he?
Niet zonder duidelijke logische en aantoonbare onderbouwingen, dat klopt.
Verder ben ik wel prima op de hoogte van alle theoriën die de ronde doen.

Wat jij niet wil zien zijn alle andere verklaringen voor de zaken waar u zo verbaast over bent.

over de klimaat verandering:
Bepaalde elite in de VS zijn zich gaan inzetten tegen het idee dat de aarde aan het opwarmen is, en met succes ! Velen denken nu dat het een hoax is.

Dit terwijl 95 % van de klimaatdeskundigen/meteorologen wereldwijd aangeven dat het inderdaad het geval is.

Ga je vaccinaties maar halen.[/quote]

Nergens heb ik gezegd dat ik daar voorstander van ben

Gelukkig beginnen de mensen al wat wakkerder te worden en
zijn er veel mensen die op zijn minst beginnen na te denken over het inspuiten van die rotzooi in je lichaam.[/quote]
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2012, 22:23   #22544
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Geef maar toe. Uw buurvrouw is niet zomaar een vrouw hé?
Ge moogt gerust zijn.
Oud 19 juni 2012, 22:33   #22545
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Let op, ik voorspel dat er een ijstijd aankomt!

Btw warm deze zomer he?
Een ijstijd? Binnen dit en 16000 jaar is dat inderdaad een reele mogelijkheid.
Ben je echt zo stom of zo laf om geen tijd erop te zetten ?

En warm? Waarom? Wat is je referentiekader?
Zoek het woord eens op.

Laatst gewijzigd door parcifal : 19 juni 2012 om 22:33.
Oud 19 juni 2012, 23:43   #22546
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht

Lol.
Oud 20 juni 2012, 08:58   #22547
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Global Warming? Daar geloof je nog steeds in? Let op, ik voorspel dat er een ijstijd aankomt!

Btw warm deze zomer he?
Serieus gast. Iets wat een zekerheid is, ga jij beginnen afdoen als een voorspelling.

Let op, ik voorspel dat het dit jaar nog gaat regenen!

Dat er ooit nog eens een ijstijd komt staat volledig, maar dan ook volledig los van de huidige opwarmingstendens omwille van het verhoogde CO2 gehalte in onze atmosfeer. Je probeert hier klokken te luiden, maar je weet niet eens de klepel hangen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 20 juni 2012 om 09:01.
Oud 20 juni 2012, 09:54   #22548
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Serieus gast. Iets wat een zekerheid is, ga jij beginnen afdoen als een voorspelling.

Let op, ik voorspel dat het dit jaar nog gaat regenen!

Dat er ooit nog eens een ijstijd komt staat volledig, maar dan ook volledig los van de huidige opwarmingstendens omwille van het verhoogde CO2 gehalte in onze atmosfeer. Je probeert hier klokken te luiden, maar je weet niet eens de klepel hangen.
Man made global warming is gewoon een totale hoax, opgezet om de een excuus te hebben om de plannen van de elite er verder door te drukken. Dat is wat het is. Een beetje angst zaaien en heel wat policies die zij zelf geschreven hebben worden met het grootste gemak goedgekeurd.

Laatst gewijzigd door exodus : 20 juni 2012 om 09:55.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2012, 10:23   #22549
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Man made global warming is gewoon een totale hoax, opgezet om de een excuus te hebben om de plannen van de elite er verder door te drukken. Dat is wat het is. Een beetje angst zaaien en heel wat policies die zij zelf geschreven hebben worden met het grootste gemak goedgekeurd.
Blablablablablabla. Vandaar dat de Amerikaanse elite als doet om heel het boeltje te ontkennen. Juist ja, ook dat maakt deel uit van dat wereldcomplot. Wordt eindelijk eens volwassen zeg.
Oud 20 juni 2012, 10:25   #22550
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heeft u dat van een reptilian mogen vernemen?
Oud 20 juni 2012, 10:55   #22551
exodus

Standaard

Citaat:
Blablablablablabla. Vandaar dat de Amerikaanse elite als doet om heel het boeltje te ontkennen. Juist ja, ook dat maakt deel uit van dat wereldcomplot. Wordt eindelijk eens volwassen zeg.
Amerikaanse elite de boel ontkennen? Al Gore kan je toch moeilijk geen Amerikaanse elite noemen.

Laatst gewijzigd door exodus : 20 juni 2012 om 10:55.
Oud 20 juni 2012, 11:00   #22552
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jazeker! En ik ben me er bewust van dat het bizar klinkt.

Maar ja vroeger klonk het ok bizar als je dacht dat vliegen mogelijk was.

M.a.w. het 'bizar' vinden van iets is een bizar slecht argument.

http://www.fourwinds10.net/siterun_d...p?q=1209516355
Het is een feit dat deze planeet binnen een aantal generaties bewoond zal zijn door groen-grijze wezens die afstammen van de Homo Sapiens, deze wonderlijk snelle evolutie zal te danken zijn aan genetische manipulatie en zorgvuldige coaching door de NWO. Tijdens mijn laatste bezoek aan het hoofdkwartier van de NWO verzekerde men dat dit wetenschappelijk mogelijk is (het is in feite een buitenaardse technologie die hier met de nodige voorzichtigheid ingevoerd wordt).

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2012, 11:04   #22553
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
nee, de propaganda ligt niet bij mij. De popaganda ligt bij de medische bedrijven (mafia).

En ik zou ze idd zo goed als mogelijk mijden.

Maar ook ziekenhuizen etc etc . hard weglopen zo lang het nog kan!

En natuurlijk hebben de meeste artsen de intentie om te 'genezen'
(meeste kunnen niet 'genezen"), ze spele onbewust mee met het moorden van
mensen maar ze zijn zo geconditioneerd dat ze het niet (willen) zien

Als iemand overlijdt na en vaccinatie komt dat NOOIT door de vaccinatie
(volgens de dokter) op zich wijst dat er al op dat het een dogma is dat vaccinaties veliig zijn!

Ik knal U een kogel door Uw kop maar U kunt er niet aan overlijden want ik heb geleerd dat deze kogels levensreddend EN levensverlengend zijn!
Ja maar...
Niks ja maar, liggen. Voor Uw gezondheid. Poef!
Maar he! Hij is overleden nu!
Goh? Hoe kan dat nou? Wat toevallig zeg, dat ie net op dat moment een hartaanval kreeg!!
Maar zou het misschien aan de kogels....
Hou je mond! Onmogelijk! Deze kogels zijn goedgekeurd door 14 bureaus en
19 professoren!!!!
Kijk maar! In deze grafiek staat dat het aantal doden na het neerschieten met deze kogels zijn verlaagd! Het verhoogt zelfs de levensduur Kijk dan!
Tsja, weet U wat, mag ik ook... De man richtte langzaam zijn revolver op hem.
Poef!
he!, da's nou toevallig!!
Er is inderdaad nog nooit een patiënt van een dokter blijven leven, dokters falen voor de volle 100% : reden genoeg om er weg van te blijven. De daling van de ziekteverzekeringskosten zal spectaculair zijn !

Tempo toleras
sed vero aperas
Oud 20 juni 2012, 11:06   #22554
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Je maakt het belachelijk en je kent na bovenstaande toch wel de waarde van het 'bizar' argument. Of niet?
Wat jij en ik hier vertellen is allerminst "bizar" het is wetenschappelijk onderbouwd : of ga je nu ontkennen dat er een NWO bestaat die dank zij genetische manipulatie envaccinaties enz.. de wereld aan het veranderen zijn ten behoeve van hun elite ?

Ze zijn oppermachtig en er is absoluut niets dat je kan ondernemen om hun dwars te bomen.

Tempo toleras
sed vero aperas
Oud 20 juni 2012, 11:10   #22555
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Amerikaanse elite de boel ontkennen? Al Gore kan je toch moeilijk geen Amerikaanse elite noemen.
Ah ok, Al Gore is de Amerikaanse elite. Er maakt daar niemand anders deel van uit. U slaat me werkelijk achterover met uw argumentatiekracht. Feit is dat de "elite" zoals u dat zo graag noemt constant zit te ruzieen. De ene komt af met studies dat er global warming is, de andere komt af met studies dat er geen global warming is. Dat heeft maar 1 oorzaak en dat is dat ze allemaal afzonderlijk aan het lobbyen zijn voor de eigen zaak. Zo simpel is dat. Uw complottheorie slaat alweer nergens op.
Oud 20 juni 2012, 11:12   #22556
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je maakt het belachelijk en je kent na bovenstaande toch wel de waarde van het 'bizar' argument. Of niet?
Dus als jij iets dergelijks verkondigt dan is het bittere ernst en realiteit. Als iemand anders dat doet dan gaat het om iets belachelijks. Waarom? Waarom zijn de beweringen van Roger Verriest minder waard als de beweringen van u?
Oud 20 juni 2012, 11:20   #22557
exodus

Standaard

Citaat:
Ah ok, Al Gore is de Amerikaanse elite. Er maakt daar niemand anders deel van uit. U slaat me werkelijk achterover met uw argumentatiekracht. Feit is dat de "elite" zoals u dat zo graag noemt constant zit te ruzieen. De ene komt af met studies dat er global warming is, de andere komt af met studies dat er geen global warming is. Dat heeft maar 1 oorzaak en dat is dat ze allemaal afzonderlijk aan het lobbyen zijn voor de eigen zaak. Zo simpel is dat. Uw complottheorie slaat alweer nergens op.
Het is net u die de realiteit wil "versimpelen". Tuurlijk zal er een "elite" zijn die hun inkomsten niet graag ziet slinken als gevolg van maatregelen tegen global warming. Je geeft trouwens zelfs niet aan wie je met elite bedoeld.

Het is een feit dat de NWO elite, Al Gore en de UN deze leugens propageren. Dat patroon is overduidelijk.

Laatst gewijzigd door exodus : 20 juni 2012 om 11:21.
Oud 20 juni 2012, 11:21   #22558
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Dank U voor de bijdrage !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Wat jij en ik hier vertellen is allerminst "bizar" het is wetenschappelijk onderbouwd : of ga je nu ontkennen dat er een NWO bestaat die dank zij genetische manipulatie envaccinaties enz.. de wereld aan het veranderen zijn ten behoeve van hun elite ?

Ze zijn oppermachtig en er is absoluut niets dat je kan ondernemen om hun dwars te bomen.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2012, 12:54   #22559
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is net u die de realiteit wil "versimpelen". Tuurlijk zal er een "elite" zijn die hun inkomsten niet graag ziet slinken als gevolg van maatregelen tegen global warming. Je geeft trouwens zelfs niet aan wie je met elite bedoeld.

Het is een feit dat de NWO elite, Al Gore en de UN deze leugens propageren. Dat patroon is overduidelijk.
Ik geef bewust niet aan wie die elite is. Jij zegt namelijk ook niet wie die NWO elite nu exact is. Verder ben je blijkbaar nog steeds niet helemaal mee met het begrip "feit"
Oud 20 juni 2012, 13:07   #22560
exodus

Standaard

Citaat:
Ik geef bewust niet aan wie die elite is. Jij zegt namelijk ook niet wie die NWO elite nu exact is. Verder ben je blijkbaar nog steeds niet helemaal mee met het begrip "feit"
Ik zeg dat wel, of kan jij niet lezen? Al Gore is absoluut NWO elite. En de UN is een NWO organisatie.

Maar ja, dan moet je wel wat onderzoek doen. De meeste mensen hebben er echt geen idee van.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be