![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22941 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is er geen sprake van 1 wereldorde op dit moment, dus de NWO is geen feit. Heel geweldig dat er mensen met dat idee rondlopen, maar er is nog lang geen sprake van. Wat er achter de schermen gebeurd weten we niet, ook jij niet .
![]() |
![]() |
#22942 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Na de gebruikelijke quotes met enerzijds Mr. Smileybutton van het voorlopig nog door de zionisten opgeëiste domein, en anderzijds de acute Nonbeliever, tesamen de 2 meest ridicule amateur-intelligence spammers die ik ooit heb nagelezen, nooit iets zinnigs te zeggen en, indien ze idd. bij de intelligence zouden zitten, ik deze nog lager inschat dan ik al deed. Btw ik blokkeer julllie niet omdat offline-readers jullie replieken, meer geïrriteerd dan geanimeerd, ook lezen.
![]() |
![]() |
#22943 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Momenteel is er inderdaad geen sprake van één wereldorde, maar achter de schermen is er wel één stuwende kracht, die richting een publieke wereldorde manipuleert en pushed. Zie daarvan de talloze voorbeelden.
![]() |
![]() |
![]() |
#22944 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Excuseert u mij voor deze redevoering, ik was gisteren in licht benevelde toestand.
![]() |
![]() |
#22945 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En natuurlijk kijk ik verder als dit forum, en ken ik David Icke al langer als vandaag. Veel van wat hij zegt ben ik het zelfs mee eens , maar de conclusies die hij daaruit trekt zijn niet de juiste naar mijn idee.
![]() |
![]() |
#22946 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22947 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel heb ik bijvoorbeeld deze gelezen :
![]() |
![]() |
#22948 | |
|
![]() Citaat:
Het boek rule by secrecy is een aanrader. Ook vertaald in het Nederlands (regeren vanuit het duister), van Jim Marrs. Je kan niet zeggen dat de NWO bullshit is, als je er niet voldoende over geïnformeerd hebt.
Laatst gewijzigd door exodus : 20 september 2012 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22949 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nergens zeg ik dat het NWO idee bullshit is , maar ik zie het heel anders.
Ik heb bitter weinig vertrouwen in iemand als David Icke die de visie van the 9/11 truth movement aanhangt inclusief de C.D. theorieën. Ik ben zeer bekend met al deze theorieën hierover.
![]() |
#22950 |
Banneling
|
![]() Hoe anders zie de de NWO dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22951 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voor de NWO als voor de 9/11 conspiracy zijn evenveel bewijzen namelijk NUL!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22952 |
Banneling
|
![]() NWO naast 9/11 gaan zetten getuigt niet vaal veel inzicht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22953 |
Banneling
|
![]() Mijn stelling: geen conspiracy = geen macht.
Niemand kan op zich zelf alleen macht hebben, je hebt altijd de hulp nodig van organisaties en belangrijke figuren. Een van de beste voorbeelden van een conspiracy in de geschiedenis = het verheffen van burgers tot de adelstand. Reden waarom men dit doet was het binden van belangrijke figuren aan de koning. Serviceclubs zoals de vrijmetselarij, Skull & Bones, Illuminati, Bilderbergers enz... hebben 1 doel: belangrijke figuren aan elkaar verbinden om de macht zoveel mogelijk gecentraliseerd te houden. Zij die de NWO zever vinden, hebben er geen benul van hoe macht ontstaat en gehandhaafd word. Geven om meer terug te krijgen, zijn nog altijd dezelfde trukken van de foor die al duizendenjaren bestaan. Geef iemand een goed postje, dan ben je zeker dat hij uit uw hand eet... Laatst gewijzigd door giserke : 20 september 2012 om 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22954 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is natuurlijk te veel werk om alle punten die Icke aandraagt door te gaan nemen.
Misschien verstandig voor sommigen om eens naar deze man te luisteren. hij geeft al heel lang lezingen, ook over de NWO, maar op een heel andere manier. Hij bewijst zijn stellingen steeds met wat de elite en/of regeringen zelf gezegd hebben: http://www.youtube.com/watch?v=3DP2d...feature=relmfu Volgens komplotaanhangers is hij "the left gate keeper" omdat hij de theorieën zoals de the 9/11 conspiracy niet ondersteunt.
![]() |
#22955 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zegt veel over de onderzoekmethodiek van Icke.
![]() |
#22956 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() beiden zijn onbestaande conspiracies dus de vergelijking gaat wel op!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22957 | |
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of Chomsky bewust een gatekeeper is, maar hij functioneert wel zo, ongeacht of hij bewust een getekeeper is of niet. Chomsky is populair bij diegene die nog binnen het systeem denken maar toch voelen dat er iets niet juist is. Daarom functioneert hij als gatekeeper. Ik raad je aan om een boek van David Icke of Jim Marrs te lezen, dan zal je pas in aanraking komen met de echte feiten, ipv dat Chomsky gewauwel.
Laatst gewijzigd door exodus : 21 september 2012 om 08:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22958 | |
|
![]() Citaat:
En waarom? Omdat wij opzettelijk een extreem verwaterde versie van de realiteit opgespeld hebben gekregen via onze maatschappij. Het beeld dat we hebben is gewoonweg fout! En dat kunnen velen niet aan. DAt er zoiets zou bestaan als extra-dimensionele reptielen, dat kan hun geest niet aan, maar dat is gewoon door de programmering in de maatschappij. Een mens dat daarmee opgegroeid zou zijn, zou hier geen problemen mee hebben. Wij zijn bewust voorgelogen, en het wordt tijd dat we het eens collectief beseffen!
Laatst gewijzigd door exodus : 21 september 2012 om 08:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22959 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door giserke : 21 september 2012 om 09:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22960 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is gek, want toevallig ben ik nu toch wel opgegroeid met verhalen over extra-dimensionele reptielen, rondvliegende paarden, elfjes en heel de reutemeteut. Maar ik ben ook tot het besef gekomen dat die dingen nog niet per sé waar hoeven te zijn omdat ze in een boek staan. En ik nodig u bij deze uit om mij even de nuances uit te leggen tov de stelling dat de space reptilioids from another dimension ondertussen al 300.000 jaar aan de touwtjes trekken vanuit hun onderaardse imperium, wachtend op het ideale moment om te gaan lopen met ons goud. |
|
![]() |
![]() |