Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 september 2012, 16:41   #22941
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Wel dan zou je je erin moeten beginnen verdiepen. De NWO is een feit. En Barosso pleit weer voor een stapje in de richting van het doel van de NWO: een (totalitaire) wereldregering. Barosso voert gewoon de policy uit die wordt opgedragen door de elite achter de schermen.
Het is juist het gebrek aan diepgang in die theorieën waardoor ik ze niet geloof .
Bovendien is er geen sprake van 1 wereldorde op dit moment, dus de NWO is geen feit. Heel geweldig dat er mensen met dat idee rondlopen, maar er is nog lang geen sprake van.

Wat er achter de schermen gebeurd weten we niet, ook jij niet .
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2012, 23:43   #22942
freewheeler
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freewheeler Bekijk bericht
Even iets anders:

(Voor de mensen die niet geloven in één of andere New World Order, gelieve dit chakra-gewijs over te slaan)

Stel u even voor dat de huidige elite al enige tijd bezig is met het beperken van de geldvoorraad in Europa, om zo de huidige depressie uit te lokken. Dat ze zoveel mogelijk de huidige Europese landen in crisis wil doen belanden. Je kan zien dat ze steeds de landen in crisis moeten 'helpen', doch door die 'hulp' worden de geplaagde landen sterker afhankelijk van de NWO. Nu is mijn vraag, wat willen ze uiteindelijk bereiken met deze gecreëerde Eurocrisis?

Ik zeg gecreëerd, omdat de schuldgraad t.o.v. het BBP misschien wel torenhoog is, maar deze problemen zijn niet onoplosbaar, mits een goed crisisbeleid en geld. En daar wringt het schoentje. Ik heb zelfs de indruk dat de ECB enkel geld geeft aan een land als er garantie is dat dit enkel aan de plaatselijke elite en aan niet-economische doeleinden wordt besteed (exuberante lonen en dergelijke). En geld mogen de landen in eigen beheer niet bijdrukken wegens de Basel-norm (BIS).

Enkele opties van het waarom:
- Europa moet minder sterk worden, dit na de val van de U.S., zodat na Europa wellicht ook China zal meegesleurd worden, en er zo sneller een soort wereldregering komt wegens minder sterke spelers.
- De elite wil binnen de Europese Unie geen tegenspraak meer van grote landen als Duitsland, wat betekent dat deze crisis blijft doorgaan tot ook Duitsland in de moeilijkheden komt. Dit is niet onmogelijk gezien de precaire situatie van de Duitse banken.
- Een depressie om grond te hebben om andere maatregelen door te voeren, zoals het aan banden leggen van internet, sociale maatregelen en onderwijs.
- Een meedogenloos pakket van bovenstaande opties.

Iemand enige ideeën?
BUMP

Na de gebruikelijke quotes met enerzijds Mr. Smileybutton van het voorlopig nog door de zionisten opgeëiste domein, en anderzijds de acute Nonbeliever, tesamen de 2 meest ridicule amateur-intelligence spammers die ik ooit heb nagelezen, nooit iets zinnigs te zeggen en, indien ze idd. bij de intelligence zouden zitten, ik deze nog lager inschat dan ik al deed. Btw ik blokkeer julllie niet omdat offline-readers jullie replieken, meer geïrriteerd dan geanimeerd, ook lezen.
Oud 19 september 2012, 08:24   #22943
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het is juist het gebrek aan diepgang in die theorieën waardoor ik ze niet geloof .
Bovendien is er geen sprake van 1 wereldorde op dit moment, dus de NWO is geen feit. Heel geweldig dat er mensen met dat idee rondlopen, maar er is nog lang geen sprake van.

Wat er achter de schermen gebeurd weten we niet, ook jij niet .
Er zit zeer veel diepgang in, maar om dat te beseffen moet je natuurlijk wat verder kijken dan dit forum. En een boek erover lezen bijvoorbeeld. Rule by secrecy is een goeie, en de boeken van David Icke ook. Zijn reptielen kan je gerust negeren als je er niet in gelooft, hij exposed ook zeer goed de politieke/economische kant van de samenzwering.

Momenteel is er inderdaad geen sprake van één wereldorde, maar achter de schermen is er wel één stuwende kracht, die richting een publieke wereldorde manipuleert en pushed. Zie daarvan de talloze voorbeelden.
Oud 19 september 2012, 09:03   #22944
freewheeler
Vreemdeling

Standaard

Citaat:

Na de gebruikelijke quotes met enerzijds Mr. Smileybutton van het voorlopig nog door de zionisten opgeëiste domein, en anderzijds de acute Nonbeliever, tesamen de 2 meest ridicule amateur-intelligence spammers die ik ooit heb nagelezen, nooit iets zinnigs te zeggen en, indien ze idd. bij de intelligence zouden zitten, ik deze nog lager inschat dan ik al deed. Btw ik blokkeer julllie niet omdat offline-readers jullie replieken, meer geïrriteerd dan geanimeerd, ook lezen.

Excuseert u mij voor deze redevoering, ik was gisteren in licht benevelde toestand.
Oud 19 september 2012, 19:21   #22945
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er zit zeer veel diepgang in, maar om dat te beseffen moet je natuurlijk wat verder kijken dan dit forum. En een boek erover lezen bijvoorbeeld. Rule by secrecy is een goeie, en de boeken van David Icke ook. Zijn reptielen kan je gerust negeren als je er niet in gelooft, hij exposed ook zeer goed de politieke/economische kant van de samenzwering.

Momenteel is er inderdaad geen sprake van één wereldorde, maar achter de schermen is er wel één stuwende kracht, die richting een publieke wereldorde manipuleert en pushed. Zie daarvan de talloze voorbeelden.
De vraag is of het in al die gevallen ook met de meest verschrikkelijke bedoelingen is.
En natuurlijk kijk ik verder als dit forum, en ken ik David Icke al langer als vandaag. Veel van wat hij zegt ben ik het zelfs mee eens , maar de conclusies die hij daaruit trekt zijn niet de juiste naar mijn idee.
Oud 19 september 2012, 20:21   #22946
exodus

Standaard

Citaat:
De vraag is of het in al die gevallen ook met de meest verschrikkelijke bedoelingen is.
En natuurlijk kijk ik verder als dit forum, en ken ik David Icke al langer als vandaag. Veel van wat hij zegt ben ik het zelfs mee eens , maar de conclusies die hij daaruit trekt zijn niet de juiste naar mijn idee.
Dat je ze kent ok. Maar heb je al eens een boek van hun gelezen?
Oud 19 september 2012, 20:32   #22947
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat je ze kent ok. Maar heb je al eens een boek van hun gelezen?
Een boek niet nee , maar wel een paar uur beeldmateriaal gezien .
Wel heb ik bijvoorbeeld deze gelezen :

Oud 20 september 2012, 11:11   #22948
exodus

Standaard

Citaat:
Een boek niet nee , maar wel een paar uur beeldmateriaal gezien .
Dan raad ik je aan om dat eens te doen. Een boek geeft nog altijd veel meer overtuigende info dan een paar uur beeldmateriaal.

Het boek rule by secrecy is een aanrader. Ook vertaald in het Nederlands (regeren vanuit het duister), van Jim Marrs.

Je kan niet zeggen dat de NWO bullshit is, als je er niet voldoende over geïnformeerd hebt.

Laatst gewijzigd door exodus : 20 september 2012 om 11:12.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2012, 14:27   #22949
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Nergens zeg ik dat het NWO idee bullshit is , maar ik zie het heel anders.

Ik heb bitter weinig vertrouwen in iemand als David Icke die de visie van the 9/11 truth movement aanhangt inclusief de C.D. theorieën.
Ik ben zeer bekend met al deze theorieën hierover.
Oud 20 september 2012, 14:44   #22950
giserke
Banneling

Standaard

Hoe anders zie de de NWO dan?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2012, 15:12   #22951
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

voor de NWO als voor de 9/11 conspiracy zijn evenveel bewijzen namelijk NUL!
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2012, 15:24   #22952
giserke
Banneling

Standaard

NWO naast 9/11 gaan zetten getuigt niet vaal veel inzicht.
Oud 20 september 2012, 17:04   #22953
giserke
Banneling

Standaard

Mijn stelling: geen conspiracy = geen macht.
Niemand kan op zich zelf alleen macht hebben, je hebt altijd de hulp nodig van organisaties en belangrijke figuren.

Een van de beste voorbeelden van een conspiracy in de geschiedenis = het verheffen van burgers tot de adelstand.
Reden waarom men dit doet was het binden van belangrijke figuren aan de koning.

Serviceclubs zoals de vrijmetselarij, Skull & Bones, Illuminati, Bilderbergers enz... hebben 1 doel:
belangrijke figuren aan elkaar verbinden om de macht zoveel mogelijk gecentraliseerd te houden.

Zij die de NWO zever vinden, hebben er geen benul van hoe macht ontstaat en gehandhaafd word.
Geven om meer terug te krijgen, zijn nog altijd dezelfde trukken van de foor die al duizendenjaren bestaan.
Geef iemand een goed postje, dan ben je zeker dat hij uit uw hand eet...

Laatst gewijzigd door giserke : 20 september 2012 om 17:13.
Oud 20 september 2012, 21:24   #22954
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Hoe anders zie de de NWO dan?
Het is natuurlijk te veel werk om alle punten die Icke aandraagt door te gaan nemen.
Misschien verstandig voor sommigen om eens naar deze man te luisteren. hij geeft al heel lang lezingen, ook over de NWO, maar op een heel andere manier.
Hij bewijst zijn stellingen steeds met wat de elite en/of regeringen zelf gezegd hebben:

http://www.youtube.com/watch?v=3DP2d...feature=relmfu

Volgens komplotaanhangers is hij "the left gate keeper" omdat hij de theorieën zoals de the 9/11 conspiracy niet ondersteunt.
Oud 20 september 2012, 21:32   #22955
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het zegt veel over de onderzoekmethodiek van Icke.
Oud 20 september 2012, 23:38   #22956
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
beiden zijn onbestaande conspiracies dus de vergelijking gaat wel op!
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2012, 08:03   #22957
exodus

Standaard

Citaat:
Het is natuurlijk te veel werk om alle punten die Icke aandraagt door te gaan nemen.
Misschien verstandig voor sommigen om eens naar deze man te luisteren. hij geeft al heel lang lezingen, ook over de NWO, maar op een heel andere manier.
Hij bewijst zijn stellingen steeds met wat de elite en/of regeringen zelf gezegd hebben:

http://www.youtube.com/watch?v=3DP2d...feature=relmfu

Volgens komplotaanhangers is hij "the left gate keeper" omdat hij de theorieën zoals de the 9/11 conspiracy niet ondersteunt.
Chomksy... als je de feiten van de NWO kent, en je weet wat chomsky zegt, dan weet je dat die man vrijwel niets aanraakt van wat echt de NWO is. Als David Icke of Jim Marrs de goeie wijn serveren, dan serveert chomsky de extreem verwaterde versie. O ja, hij zegt ware algemene zaken, maar hij raakt de kern in de verste verte niet aan.

Ik weet niet of Chomsky bewust een gatekeeper is, maar hij functioneert wel zo, ongeacht of hij bewust een getekeeper is of niet.

Chomsky is populair bij diegene die nog binnen het systeem denken maar toch voelen dat er iets niet juist is. Daarom functioneert hij als gatekeeper.

Ik raad je aan om een boek van David Icke of Jim Marrs te lezen, dan zal je pas in aanraking komen met de echte feiten, ipv dat Chomsky gewauwel.

Laatst gewijzigd door exodus : 21 september 2012 om 08:03.
Oud 21 september 2012, 08:06   #22958
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Misschien doelt hij op Icke's conclusie dat de NWO eigenlijk wordt aangestuurd door reptiel-achtige buitenaardse wezens die momenteel in een onderaards rijk in de aarde leven, en naar hier gekomen zijn uit hun vierde dimensie met het doel ons goud te stelen.

Allez ik doe maar een gokske he
Weer zo'n techniek, alles in één zinnetje op een hoop gooien zonder de minste nuance. Lees eens een boek erover voordat je oordeelt. Daar wordt alles veel genuanceerder uitgelegd. Nu blijf je gewoon bij je vooroordeel zitten dat je het belachelijk vind.

En waarom? Omdat wij opzettelijk een extreem verwaterde versie van de realiteit opgespeld hebben gekregen via onze maatschappij. Het beeld dat we hebben is gewoonweg fout! En dat kunnen velen niet aan.

DAt er zoiets zou bestaan als extra-dimensionele reptielen, dat kan hun geest niet aan, maar dat is gewoon door de programmering in de maatschappij. Een mens dat daarmee opgegroeid zou zijn, zou hier geen problemen mee hebben.

Wij zijn bewust voorgelogen, en het wordt tijd dat we het eens collectief beseffen!

Laatst gewijzigd door exodus : 21 september 2012 om 08:12.
Oud 21 september 2012, 09:02   #22959
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
beiden zijn onbestaande conspiracies dus de vergelijking gaat wel op!
Dit is een reactie die normaal is voor iemand met die profielfoto:

Laatst gewijzigd door giserke : 21 september 2012 om 09:06.
Oud 21 september 2012, 14:06   #22960
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
DAt er zoiets zou bestaan als extra-dimensionele reptielen, dat kan hun geest niet aan, maar dat is gewoon door de programmering in de maatschappij. Een mens dat daarmee opgegroeid zou zijn, zou hier geen problemen mee hebben.

Dat is gek, want toevallig ben ik nu toch wel opgegroeid met verhalen over extra-dimensionele reptielen, rondvliegende paarden, elfjes en heel de reutemeteut. Maar ik ben ook tot het besef gekomen dat die dingen nog niet per sé waar hoeven te zijn omdat ze in een boek staan.

En ik nodig u bij deze uit om mij even de nuances uit te leggen tov de stelling dat de space reptilioids from another dimension ondertussen al 300.000 jaar aan de touwtjes trekken vanuit hun onderaardse imperium, wachtend op het ideale moment om te gaan lopen met ons goud.
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be