Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 oktober 2012, 16:57   #23081
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
wanneer je 1 specifieke schandaal/zaak aanhaalt en mensen beschuldigt zal je daarover bewijs moeten presenteren en niet steeds naar een groter geheel moeten verwijzen, want dat maakt de beschuldigingen nog geen waarheid.
Het groter geheel staat loud & clear voor uw neus gepresenteerd, maar niemand wenst daar op in te gaan. Very strange.

http://forum.politics.be/showthread....age=1153#23054

Thrives: http://www.youtube.com/watch?v=lEV5AFFcZ-s

Ik verwacht nu niet direct een antwoord, maar als een van jullie binnenkort de tijd heeft om die docu eens te bekijken, had ik toch graag een mening daarover gehad.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2012, 18:38   #23082
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ortguhga Bekijk bericht
Ik heb hem zeer zeker gezien en vond hem in eerste instantie goed.

Ook ik ben er in eerste instantie ingetuind!

Ik heb echter problemen met alle illuminati symboliek, zoals 'all seeying eye'
"11:11:11" etc:

Ook is ie gemaakt door iemand van Procter & Gamble.

In eerste instantie was ik ook onder de indruk van de film.

Echter,het einde is behoorlijk manipulatief.

Er wordt bv niet gezegd om naar uw regering te gaan en verhaal te halen etc.

Dus , in mijn optiek, is het een mengeling van waarheden en desinfo.
De top van de pyramide der macht wordt nochtans goed in beeld gebracht via de centrale- en nationale banken en hoe die hun invloed naar beneden doen gelden in de politiek, economie, energie, landbouw, onderwijs, gezondheidszorg, media enz, kortom, de dingen waar we vanaf onze geboorte mee te maken hebben.

Maw, de geldstroom en de kennis van al die toegepaste zaken, komt niet zomaar uit de lucht gedwarreld.

Citaat:
geen wonder:

http://birthofanewearth.blogspot.nl/...l/Big%20Pharma

En na bovenstaande een goede eerlijke integere film? Dag ut niet!
't Ja, de Hollywood-maffia maakt ook films over de maffia, al is het in de realiteit nog groffer dan men ooit in beeld zal (kunnen) brengen.

Citaat:
Tsja, sorry vrolijk worden we er niet van.
Hoeft niet, ik ben al heel blij dat ik ook (stilaan) uit de materiele droomwereld ontwaak en zo beter de aangeleerde illusie kan inschatten.
Oud 17 oktober 2012, 18:42   #23083
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Tsja ik ben het met al bovenstaande eens en er zitten zeer zeker goede elementen in de film.

Ik had deze film in eerste instantie uitgekozen om mensen in de conspiracy te introduceren. Ik was echt erg enthousiast in eerste instantie.
Nu zal ik hem daar niet meer voor gebruiken. Het zal me bv ook niet verbazen als er triggers e.d. in deze film zitten dus ben ik er heeeeeeeeeel voorzichtig mee.
Triggers ? Zoals ?
Oud 17 oktober 2012, 19:05   #23084
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Het groter geheel staat loud & clear voor uw neus gepresenteerd, maar niemand wenst daar op in te gaan. Very strange.
Mijn uitleg ging juist niet over dat grotere geheel , maar over het bewijzen van specifieke gevallen.
Het groter geheel kan nooit als bewijs dienen voor specifieke gevallen.

Ik pak 9/11 even als voorbeeld :

Bewering: "De torens zijn met explosieven neergehaald" Om deze bewering kracht bij te zetten wordt er gezegd, " false flag operaties zoals bijvoorbeeld Pearl Hourbour zijn al eerder uitgevoerd"

Dergelijke redenerings constructies lees ik hier vaak. Daar koop ik niks voor.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2012, 19:06   #23085
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mooi te horen! Dus jij bent ook de sprong naar "Consciousness" aan het maken?!

Prachtig!!!
en pindar maak jij maar de sprong naar de verbanning
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2012, 19:38   #23086
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ortguhga:

dat weet ik niet. Maar ik vermoed dat het van alles kan zijn,
Meestal een combinatie van een paar dingen zodat het niet per ongeluk gebeurd.
bv een klok en een tafel en nog iets in een bepaalde compositie. of kleuren op verschillende manieren gebruikt. een houding van de presentator, het kan echt alles zijn,
Daarom dat ik er oeverloos voorzichtig mee ben, want als ik de triggers zou weten zou ik ze kunnen overslaan of iemand er op wijzen.

Ik weet wel dat in enorm veel films enorm veel triggers zitten.

Dit voor verschillende vormen van programmering: Greenstar ( voor de staged alien invasion), end time programming, twin programming, kitten programming, delta programming, porcelain doll programming, vigilante programming en ga maar door.

Als iemand er door getriggerd wordt heb je dus de poppen aan het dansen!

Natuurlijk kan en hoop ik dat ik het mis heb. We zullen zien.

Maar gezien de achtergrond.........
Ik vermoed dat je subliminale boodschappen bedoelt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Subliminale_boodschap

Best mogelijk, maar gezien dat slechts door ons onderbewustzijn opgenomen wordt, heeft ons waakbewustzijn daar geen weet van.
Verder heb ik in die docu niets gemerkt, dat hun onderwerp tegensprak.
Oud 17 oktober 2012, 19:45   #23087
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Mijn uitleg ging juist niet over dat grotere geheel , maar over het bewijzen van specifieke gevallen.
Het groter geheel kan nooit als bewijs dienen voor specifieke gevallen.
Nochtans, in die docu wordt het grotere plaatje duidelijk uitgelegd en juist daardoor zie je het verband met de ‘kleinere’ gevallen.
De zgn bankencrisis (http://www.peoplealliance.net/home/n...-aller-tijden/ ), manipulatie door de media, kolossaal dure oorlogsvoering, massale genetische manipulatie van landbouwgewassen, véél te dure energiemethoden, farmaceutische uitverkoop, talloze gesponsorde opstanden, onbeperkt geld bijdrukken enz, en als je al die ‘kleinere’ gevallen volgt naar boven toe, kom je steeds uit bij hetzelfde clubje: de moneymakers.

Citaat:
Ik pak 9/11 even als voorbeeld :
Bewering: "De torens zijn met explosieven neergehaald" Om deze bewering kracht bij te zetten wordt er gezegd, " false flag operaties zoals bijvoorbeeld Pearl Hourbour zijn al eerder uitgevoerd"
Dergelijke redenerings constructies lees ik hier vaak. Daar koop ik niks voor.
Als jij of ik onze belastingbrief efkes ‘verkeerd’ invullen, weten ze dat binnen de kortste keren.
Als 20 of wat ‘highjackers’ jaren lang hun aanslagen plannen, kan dat niet voorkomen worden…

Aldus, afgaande op mijn bovenste alinea durf ik dan ook eerder te stellen, dat de US-top alles, maar dan ook ?*lles in huis heeft, om idd een false flag operatie uit te voeren, gezien de nasleep ervan 100-den miljarden dollars heeft opgebracht en dat nog steeds doet voor US-firma’s, met oorlogen en gesteunde opstanden in het MO en de nationale veiligheidsmaatregelen binnen de US en steeds kom je uit op een zeer selecte machtsgroep, die het US-beleid van alles kan voorzien.

Nogmaals, al die dingen gebeuren niet ‘zomaar’ en net zoals je 1 + 1 optelt, bekom je ook steeds dezelfde uitkomst.
Mss toch maar eens die docu bekijken ?
Baat het niet, dan zal het je overtuiging zeker niet schaden, maar weet me dan wel te zeggen waar de analyse-fouten zitten.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 17 oktober 2012 om 19:48.
Oud 18 oktober 2012, 10:51   #23088
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nochtans, in die docu wordt het grotere plaatje duidelijk uitgelegd en juist daardoor zie je het verband met de ‘kleinere’ gevallen.
De zgn bankencrisis (http://www.peoplealliance.net/home/n...-aller-tijden/ ), manipulatie door de media, kolossaal dure oorlogsvoering, massale genetische manipulatie van landbouwgewassen, véél te dure energiemethoden, farmaceutische uitverkoop, talloze gesponsorde opstanden, onbeperkt geld bijdrukken enz, en als je al die ‘kleinere’ gevallen volgt naar boven toe, kom je steeds uit bij hetzelfde clubje: de moneymakers.
Inderdaad, dit zijn de families zoals de Rockefellers, de Rotschilds, Warburgs, ... en verschillende bekende en minder bekende koninklijke en adelijke families.

En de rabbit hole gaat nog veel dieper dan dat. Deze families zijn de instap in de fysicshe realiteit door entiteiten uit andere dimensies. Omdat hun DNA meer compatibel is met hun. Dit zijn de zogenaamde bloedlijnen waar het "goddelijk recht om te regeren door het bloed" vandaan komt.

Citaat:
The countdown during this fleeting moment of time is known by many. The World Management Team who currently influences your planet is composed of of a cluster of families, a few thousand people in number. They rule the industries of banking, media, education, and the distribution of knowledge all over your globe, and it is they, a handful of people, who challenge your freedom. They are connected through their thoughts to other entities, just as you are. The difference is they know it, and you do not for the most part, so they use their tools and techniques to connect you to the entities that they wish to feed.

The idea of invisible vampires is not unknown. Remember the Gods take all forms, and they come in to teach you and to fulfill their own destiny, which is to learn. How you learn and what lessons you attract in living will be determined by how quickly you learn the lessons in front of you right now. If the energy of the cosmos treats you to a great opportunity to love and forgive, and you do not take it, then you can be certain that you will have the opportunity to face that one again until you get it. And sometimes you will find yourself flat on your back, or perhaps flat broke, deflated, with no fizz in your mineral water, until you get it.

Laatst gewijzigd door exodus : 18 oktober 2012 om 10:53.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2012, 18:38   #23089
Vardodric
Banneling

Standaard

Beter is het bijna niet te zeggen:

en dit:

Vardodric is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2012, 23:20   #23090
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Inderdaad, dit zijn de families zoals de Rockefellers, de Rotschilds, Warburgs, ... en verschillende bekende en minder bekende koninklijke en adelijke families.
Idd, in die docu worden die namen telkens weer aangehaald, alsook de invloed die ze al eeuwen uitoefenen.

Oorlogen, revoluties en grote maatschappelijke omwentelingen kosten geld, véél geld en als staten of groepen daarvoor niet over voldoende middelen beschikken, komen diezelfde namen steeds over de brug.
Alleen de gevolgen daarvan leren wij als 'geschiedenis', nooit over degenen die deze oorzaken mogelijk maken.
Diezelfde toplui hebben zelfs Hitler en Stalin in het oorlogszadel geholpen, goed wetende wat de gevolgen daarvan zouden zijn voor de mensheid, om maar te zeggen.

Citaat:
En de rabbit hole gaat nog veel dieper dan dat. Deze families zijn de instap in de fysicshe realiteit door entiteiten uit andere dimensies. Omdat hun DNA meer compatibel is met hun. Dit zijn de zogenaamde bloedlijnen waar het "goddelijk recht om te regeren door het bloed" vandaan komt.
Reeds in de oudste tijden waren er mensen die dmv natuurlijke aanleg, meditatie of geestverruimende middelen, de mogelijkheid hadden om over 'goddelijke kennis' te beschikken en tot de dag van vandaag is dat nog steeds zo.
Elke persoon die ervaring heeft in bepaalde meditatietechnieken, ervaart een hoger en omvattender bewustzijn, dan het normale dagelijkse waakbewustzijn, waar de meesten onder ons hun leven lang gebruik van maken.

Sjamanen, hogepriesters, gnostici, yogi's etc, konden/kunnen contact maken met die 'hogere sferen' of dimensies, waar de normale wetten van onze tijd/ruimte dimensie niet gelden.
In die hogere sfeer is de informatie van verleden, heden en toekomst volop aanwezig en zijn dmv de 'juiste bewustzijnsfrequentie' of door de DNA-dat de drager is van informatie-zoals je hier aanhaalt-af te lezen, door degenen die die specifieke aanleg hebben.
Dan is het een kwestie van hoé die info gebruikt of toegepast wordt dmv het waakbewustzijn, maw, het dagelijkse leven.

In de uitgebreide yogaleer worden de mensen die toegang hebben tot die hogere dimensie, wel eens 'de broeders van het linker- en het rechterpad' genoemd.
Het rechterpad staat voor dienstbaarheid en mededogen aan de mensheid, het linkerpad staat voor het misbruik ervan.
'Sinistra' (links in het Italiaans) is niet voor niks het pseudoniem, voor alles wat met duistere bedoelingen wordt beoogd.

Nu, terug ontopic, de families die aan de top van de menselijke pyramide staan, hebben al millenia lang die kennis van het hogere of anders hebben ze de nodige relaties aka 'raadsmannen', om hun gestelde doelen te verwezenlijken en uit te breiden.
Als men de wereldgeschiedenis grondig bekijkt tot op de dag van vandaag, kan daar idd nog weinig twijfel over bestaan.

Sinistra rules the world, no doubt about it.
Oud 19 oktober 2012, 10:23   #23091
exodus

Standaard

Oud 19 oktober 2012, 15:07   #23092
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Voor de fans, David Icke (en meer) een uurtje LIVE te volgen HIER
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2012, 01:41   #23093
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als jij of ik onze belastingbrief efkes ‘verkeerd’ invullen, weten ze dat binnen de kortste keren.
Als 20 of wat ‘highjackers’ jaren lang hun aanslagen plannen, kan dat niet voorkomen worden…
wat een vergelijking
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2012, 09:03   #23094
exodus

Standaard

Prins Charles kan het weer niet laten en hij zegt opnieuw dat hij afstamt van graaf Dracula (Vlad the impaler). Nogal iets om fier op te zijn dat je afstamt van zo'n bloeddorstige veroveraar, maar we weten al langer dat de Koninklijke familie van Engeland niet is wat ze beweerd te zijn.

Dit bevestigd weeral wat "conspiracy theoristen" al jaren zeggen. Men zou het niet geloven, tenzij het uit de mond van de prins zelf komt natuurlijk. Dan kan men er niet om heen. Dit zijn dezelfde bloedlijnen die al duizenden jaren de elite vormgeven op aarde. En waarin deze entiteiten incarneren om de mensheid te controleren.

Het staat zelfs op video dat hij het zelf zegt, dus men kan er niet meer om heen.

"Vlad the impaler" stond ervoor bekend om zijn tegenstanders te spietsen op staken. En zie wat Charles zegt in onderstaande video.

"I am descended from Vlad the Impaler, so i have a bit of a stake in this country".

Hij is wel goed met woordspelingen. Ze kunnen het echt niet laten. ,

http://www.youtube.com/watch?feature...ZaBfXqM#t=149s

Citaat:

Prins Charles zegt af te stammen van Dracula

maandag, 22 oktober 2012 07:19 geplaatst in:

Prins Charles zegt af te stammen van DraculaIn samenzweringskringen wordt weleens gezegd dat het Britse koningshuis zou afstammen van reptielachtige buitenaardsen.

Tijdens een interview voor een Britse televisieshow zei niemand minder dan prins Charles, de oudste zoon en opvolger van koningin Elizabeth II, dat hij verre familie is van Dracula.

“De genealogie laat zien dat ik afstam van Vlad de Spietser,” zei Charles. Vlad de Spietser stond ook wel bekend als Dracula, wat indertijd Roemeens was voor ‘zoon van de draak’ (dracul).

Orde van de Draak

Vlad was een ridder van de Orde van de Draak, een Hongaarse orde onder leiding van keizer Sigismund. Ze vochten tegen de Turken. Het symbool van deze orde was een draak, het symbool van de duivel. De vader van Vlad was ‘dracul’ en Vlad zelf ‘dracula’. Later werd Vlads naam in verband gebracht met de duivel.

Dracul komt van het Latijnse woord ‘Draco’. In het modern Roemeens betekent ‘drac’ of ‘dracul’ duivel. De vertaling van draak in het Roemeens van nu is ‘dragon’.

Laatst gewijzigd door exodus : 22 oktober 2012 om 09:04.
Oud 22 oktober 2012, 09:07   #23095
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Ja, en?
Oud 22 oktober 2012, 13:13   #23096
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Ja, en?
Ze komen er meer en meer voor uit voor wat ze werkelijk zijn. Vlad the impaler (graaf Dracula), was een van de meest bloeddorstige en beruchte figuren in de geschiedenis. Blijkbaar is Charles er wel fier op want hij heeft het al verschillende keren laten vallen, nu zelfs op video.

Vlad the impaler genoot ervan zijn tegenstander op staken te spietsen. Charles vond het blijkbaar nodig ook om daarop een woordspeling te maken (i have a bit of a stake in this country). Bekijk de video.

Dit bevestigd wat conspiracy onderzoekers al jaren zeggen. Velen geloofden het niet, totdat de prins het zelf begint te zeggen natuurlijk.Blijkt dat David Icke toch meer en meer gelijk krijgt ivm zijn theorien.

Onder andere de relatie met Jimmy Saville is ook veelzeggend. Jimmy Saville was een pedofiel en necrofiel. Hij was een intieme vriend van prins filip, zegt ook al genoeg.

Citaat:
Sir Jimmy Savile’s extraordinary relationships went indeed into the highest levels of the UK Power Elite. Some of these close relationships have already been described in this article, but there is far more to them than that. Savile was for years a regular guest of Margaret Thatcher at her official country house when she was Prime Minister.

Savile was close to Royalty, as well, and a frequent visitor to Buckingham Palace, Kensington Palace and Highgrove (Prince Charles’ estate). Indeed Prince Charles had visited Savile at Savile’s retreat in Glencoe, Scotland. There was even a Christmas card in which the Prince wrote “Jimmy, with affectionate greetings from Charles. Give my love to your ladies in Scotland”.

The Daily Mail reported in 2011 that Savile had “been used as an intermediary in an attempt to resolve the differences” between Charles and Diana. Indeed the late Princess Diana described Savile as a “sort of mentor to Charles”.
http://www.dailykos.com/story/2012/1...ervert-Justice

Dit is allemaal niet verwonderlijk als je weet wat de NWO inhoudt.

Onderzoekers zoals David Icke claimen dat mensen zoals Jimmy Saville de elite voorziet van kinderen, die ze kunnen gebruiken voor hun perverse fantasiën.

Het is geen toeval dat er al lang in de geschiedenis sprake is van een elite die bloedoffers deed met jonge kinderen. Het gebeurt nu nog, niet in het publiek welliswaar.

Dit zijn deze eniteiten die deze bloedlijnen bezitten, die van de levenskracht van jonge kinderen leven. Deze entiteiten die deze mensen bezitten zijn verslaafd aan de rush die voor hun het martelen en misbruiken van jonge kinderen teweegbrengt.

Satanisme, waarvan de bewijzen er zijn dat het welig tiert in bepaalde hoge kringen, is gewoon hetzelfde. Het is het brengen van offers en het oproepen van deze entiteiten die van deze lagere emoties en energien leven, die tijdens deze satanische rituelen worden gecreëerd.

Laatst gewijzigd door exodus : 22 oktober 2012 om 13:17.
Oud 22 oktober 2012, 13:22   #23097
Gelogeerde aap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ze komen er meer en meer voor uit voor wat ze werkelijk zijn. Vlad the impaler (graaf Dracula), was een van de meest bloeddorstige en beruchte figuren in de geschiedenis. Blijkbaar is Charles er wel fier op want hij heeft het al verschillende keren laten vallen, nu zelfs op video.
Meh, zeer waarschijnlijk zijn de meeste mensen, ook jij, familie van Ghengis Khan. Simpele general knowledge als je een beetje leest.
Citaat:
Genghis Khan (temp 1200 AD)
Descent from Genghis Khan
[Zerjal et al., 2003] point out an unusually strong Y-chromosome in Mongolia, found among believed male-line descendants of Genghis Khan. This is likely Genghis Khan's Y-chromosome, and he is possibly a future Y-chromosome Adam.
Of course, this also makes males close to him (such as his great-great-grandfather) likely to be future Y-chromosome Adams. Because of what their relative Genghis Khan did.
Genghis Khan is also likely a CA (in other lines) of most of C Asia. See summary: "Tyler-Smith stressed that the 16 million male descendants are just those who belong to this one patriarchal lineage, not the much greater number who are descended in any fashion from Genghis Khan. "Virtually everybody today who lives near the Asian steppe must have Genghis Khan somewhere in his or her family tree," speculated Cochran."
What we expect to find in Y-chromosome / surname descent: "Early in the last millennium, the population of the world was, speaking very roughly, 1/20 as large as it is today. Therefore, the average man alive then has 20 descendants alive today in his direct male line. In contrast, with about 16 million direct descendants, this one mega-ancestor was something like 800,000 times more successful than the average."

Citaat:
Vlad the impaler genoot ervan zijn tegenstander op staken te spietsen. Charles vond het blijkbaar nodig ook om daarop een woordspeling te maken (i have a bit of a stake in this country). Bekijk de video.
Britse humor, you love it or you're too stupid.
Gelogeerde aap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2012, 14:48   #23098
Gelogeerde aap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AkeSory Bekijk bericht
Dit is echt iemand die het niet snapt, die het niet gaat snappen en die het nooit en te never ooit zal snappen. snap je?
Dat zeg ik toch?
Zowel jij als Xenophobia horen zelfs de klepel niet. Laat staan de donder in Keulen.

Dit toegeven is een goed begin. Nu kan de behandeling beginnen. Moed !!
Oud 22 oktober 2012, 15:15   #23099
Gelogeerde aap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AkeSory Bekijk bericht
man o man wat een idioot -> negeer
Snap je het niet?
Oud 22 oktober 2012, 15:20   #23100
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Triggers ? Zoals ?
Over welke film heb je het juist?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be