Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 januari 2013, 16:20   #23241
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Een positieve noot, wij zijn inderdaad multidimensionele wezens van liefde en licht. In dat licht (pun intended) een quote:

Citaat:
The reason that so many people struggle in life is because they live within ongoing illusions. Life cannot support illusions, for they are without life. The energy for their continuity comes from you, not life. Life supports true reality. True reality knows that you are a beautiful Being of Love and Light and that life will support you. Illusions say that life is a struggle, and that you are a competitor. Illusions give you a false feedback on life.
Reality runs true when you . . . choose Love! -- Michael Roads

Laatst gewijzigd door exodus : 8 januari 2013 om 16:21.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2013, 16:59   #23242
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Een positieve noot, wij zijn inderdaad multidimensionele wezens van liefde en licht.
Dit wezen van liefde en licht is een elk geval zo gek als een golfbal :

Schreeuwlelijk Alex Jones vs Piers Morgan

Nog eens bewijs dat je met biologische vormen van dergelijk allooi, in casu Jones, beter niet communiceert behalve via chemische en elektrische prikkels als ze in een testkolf zitten.

Laatst gewijzigd door parcifal : 8 januari 2013 om 17:01.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2013, 17:34   #23243
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht

Nog eens bewijs dat je met biologische vormen van dergelijk allooi, in casu Jones, beter niet communiceert behalve via chemische en elektrische prikkels als ze in een testkolf zitten.
Ik had dat onderonsje reeds bekeken. Is trouwens best het openen van een nieuw draadje waard.

Alex Jones maakt kip-kap van de buitenlandse verrader Piers Morgan. Dolle pret !

edit : Het niet interview staat vandaag trouwens Nr.1 in de twitter-ranking
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 8 januari 2013 om 17:38.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2013, 18:00   #23244
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Ik had dat onderonsje reeds bekeken. Is trouwens best het openen van een nieuw draadje waard.

Alex Jones maakt kip-kap van de buitenlandse verrader Piers Morgan. Dolle pret !

edit : Het niet interview staat vandaag trouwens Nr.1 in de twitter-ranking
Schreeuwen en over je tegenstander heen praten maakt je winnaar van een discussie?

Ik ben geen fan van Morgan, maar als ik daar discussiemoderator was dan had ik Jones buiten laten gooien. Wat een pretentieuze mongool (let op, dat geldt meestal ook voor Morgan)
Oud 8 januari 2013, 18:42   #23245
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
Schreeuwen en over je tegenstander heen praten maakt je winnaar van een discussie?

Ik ben geen fan van Morgan, maar als ik daar discussiemoderator was dan had ik Jones buiten laten gooien. Wat een pretentieuze mongool (let op, dat geldt meestal ook voor Morgan)
Ze hebben hem dan ook buitengegooid. Het interview bestond uit 3 segmenten, na het 2de mocht hij vertrekken. Zelfs de Piers Morgan Tonight producer Rachel Burstein brak in tranen uit...

Jones heeft blijkbaar van het moment gebruik gemaakt om al zijn standpunten bekend te maken. Trouwens men nodigt hem niet veel uit om in de reguliere media te verschijnen, vanwege deze redenen.

Hij valt Piers trouwens reeds gedurende enkele weken aan...

Heb er reeds een draadje over opgestart.
HIER
Oud 8 januari 2013, 20:05   #23246
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ze hebben hem dan ook buitengegooid. Het interview bestond uit 3 segmenten, na het 2de mocht hij vertrekken. Zelfs de Piers Morgan Tonight producer Rachel Burstein brak in tranen uit...

Jones heeft blijkbaar van het moment gebruik gemaakt om al zijn standpunten bekend te maken. Trouwens men nodigt hem niet veel uit om in de reguliere media te verschijnen, vanwege deze redenen.

Ah juist, ik heb niet verder gekeken dan een paar fragmenten uit het eerste filmke. Die 2 zijn allebei insufferable cunts, om het op zijn Brits te zeggen.
Oud 8 januari 2013, 20:24   #23247
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom is Piers Morgan een "buitenlandse verrader" ? Heeft hij militaire geheimen verkocht aan Noord-Korea of zo ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2013, 22:35   #23248
Tempest
Gouverneur

Tempest's schermafbeelding

Standaard

Dat was memorabele TV (mijn favoriete moment was toen Alex Jones overschakelde naar een Britse accent
Tempest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2013, 22:42   #23249
Tempest
Gouverneur

Tempest's schermafbeelding

Standaard

De reden waarom Alex Jones zo tekeer ging is ongetwijfeld vanwege dat interview van Piers Morgan met Larry Pratt (president/voorzitter van Gun Owners of America) her werd de huid vol gescholden door Piers.
Tempest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2013, 22:46   #23250
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tempest Bekijk bericht
Dat was memorabele TV (mijn favoriete moment was toen Alex Jones overschakelde naar een Britse accent

Niet enkel Uw fijne TV moment...

Alex Jones: Best Night of Television Eve

HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 8 januari 2013 om 22:47.
Oud 8 januari 2013, 22:54   #23251
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht

zelfs Icke is 'normaler' dan deze mafkees
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2013, 00:36   #23252
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Leuke televisie, dat wel. Maar de drama's die erachter schuilen zijn minder leuk.
Oud 9 januari 2013, 12:58   #23253
exodus

Standaard

Citaat:
Tientallen kinderen verlamd na meningitisprik
woensdag, 09 januari 2013 11:26 geplaatst in:

Tientallen kinderen verlamd na meningitisprikOp 20 december jongstleden werden 400 kinderen uit het plaatsje Gouro in Tsjaad ingeënt tegen meningitis. Tientallen van hen zijn inmiddels verlamd. Ook hadden ze last van hallucinaties en stuiptrekkingen.

De plaatselijke autoriteiten reageerden ontzet terwijl burgers uit frustratie een voertuig van de hulpverleners in brand staken.

De kinderen kregen het MenAfriVac-vaccin toegediend. Het vaccin is ontworpen door SynCo Bio Partners, een Nederlands biotechbedrijf, en het Center for Biologics Evaluation and Research van de Amerikaanse overheid. MenAfriVac wordt gemaakt door het Serum Institute of India. Het Meningitis Vaccin Project (MVP) in Tsjaad wordt onder andere gefinancierd door de Bill & Melinda Gates Foundation.

Bron: Vactruth.com
http://www.niburu.nl/gezondheid/tien...gitisprik.html
Oud 10 januari 2013, 10:21   #23254
exodus

Standaard

Oud 10 januari 2013, 10:55   #23255
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Kijk Exodus, dat is nu precies hoe 'wij' de believers en esoteristen zien die luisteren naar goeroes en kwakzalvers allerhande.

Selectieve kritische ingesteldheid die puur gebaseerd is op buikgevoel.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2013, 14:51   #23256
exodus

Standaard

Hier een goeie analogie uit de animatiefilm "A bug's life".

http://www.youtube.com/watch?v=VLbWnJGlyMU

De sprinkhanen zijn de minderheid die de mieren controleren. Maar ze willen niet dat de mieren het ontdekken dat ze gecontroleerd worden en voor zichzelf opkomen, want dan zijn ze gezien, want de mieren outnumberen hun met 100 tegen 1.

Het is identiek hetzelfde met de elite op deze planeet. Men wil de mensen constant controleren, door ze meer dociel te maken, angst aan te jagen, etc... zodat we niet gaan doorhebben hoe we gecontroleerd worden.

De elite heeft controle-issues, en daaronder ligt er een diepe angst. De gewone mensen outnumberen de elite met miljoenen tegen 1. De elite weet dat het GAME OVER is voor hun als voldoende mensen wakker worden. En dat is precies wat er nu aan het gebeuren is.
Oud 13 januari 2013, 15:00   #23257
exodus

Standaard

En weer komt er bewijs naar boven voor wat wij (en anderen) hier al jaren zeggen ivm satanisme.

Ivm de relevaties van de pedofelie en necrofelie van Jimmy Savile, waar in de de UK een schandaal is rond losgrebroken, blijkt hij nu ook een satanist te zijn. Zie onderstaand mainstream krantenartikel. Nu sijpelt het door in de mainstream, maar als hij dood is natuurlijk.

Hij had vele connecties met hooggeplaatsten, onder andere prince charles. Hij is nog geridderd door de Queen.

Dit is niet verwonderlijk als je weet dat Satanisme een deel uitmaakt van deze elitaire hogere kringen die verweven zijn met de NWO. Jimmy Saville was een leverancier van kinderen voor de elite die aan satanische rituelen doet. Zijn contact met jongeren en jongereninstellingen zorgde daarvoor.

Satanisme is het cement dat de samenzwering vast houdt. En op het hoogste niveau dient het voor de reptielen om de slachtoffers hun energie weg te zuigen (pedofiele is een vorm van energetisch vampirisme), en voor hun perverse rush.

Citaat:
JIMMY SAVILE beat and raped a 12-year-old girl during a secret satanic ritual in a hospital.

The perverted star wore a hooded robe and mask as he abused the terrifi ed victim in a candle-lit basement.

He also chanted “Hail Satan” in Latin as other paedophile devil worshippers joined in and assaulted the girl at Stoke Mandeville Hospital in Buckinghamshire. The attack, which happened in 1975, shines a sinister new light on the former DJ’s 54-year reign of terror.
http://www.express.co.uk/posts/view/...f-satanic-ring

Laatst gewijzigd door exodus : 13 januari 2013 om 15:00.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2013, 19:58   #23258
RodeLantaarn
Minister

RodeLantaarn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Of Jones is gewoonweg een brulaap die niet in discussie kan (en zeker niet wil) treden. Lees in godsnaam eens een serieus boek in plaats van deze idiotie als gerechtvaardigd te nemen. En ik ben een groot tegenstander van het hedendaags globalisme en ongebreideld consumentisme. Ik ben beschaamd in uw plaats.

Wat moet men eigenlijk doen om gerechtvaardigd uit een televisie interview gegooid te worden? Kakken op het bureau? Of gewoonweg elke discussie vermijden door te roepen. Besef je dan niet dat zijn imitatie van Engelsen gewoonweg kinderachtig en dwaas was? Zo praat men eenvoudigweg niet. Praat jij zo tegenover mensen waarmee je het niet eens bent?

Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 13 januari 2013 om 20:05.
RodeLantaarn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2013, 20:01   #23259
RodeLantaarn
Minister

RodeLantaarn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Dat is de waarheid. Maar niet om die esoterische bullshit waarin u gelooft. Een aanrader, die u waarschijnlijk toch niet lezen zal omwille de gedachte dat de auteur een NWO medewerker zou zijn: Me and the Media. Ik weet dat ik mijn tijd verspil om dit duidelijk te maken, maar meer kan ik helaas niet doen.
Oud 14 januari 2013, 11:06   #23260
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn Bekijk bericht
Dat is de waarheid. Maar niet om die esoterische bullshit waarin u gelooft. Een aanrader, die u waarschijnlijk toch niet lezen zal omwille de gedachte dat de auteur een NWO medewerker zou zijn: Me and the Media. Ik weet dat ik mijn tijd verspil om dit duidelijk te maken, maar meer kan ik helaas niet doen.
Het is geen bullshit, er zijn bewijzen voor.

Blijkt dat wij toch maar weer eens gelijk hadden ivm Jimmy Saville en satanisme. Waarom? Omdat de bewijzen er zijn voor wat wij zeggen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be