Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 januari 2013, 11:48   #23261
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn Bekijk bericht
Dat is de waarheid. Maar niet om die esoterische bullshit waarin u gelooft. Een aanrader, die u waarschijnlijk toch niet lezen zal omwille de gedachte dat de auteur een NWO medewerker zou zijn: Me and the Media. Ik weet dat ik mijn tijd verspil om dit duidelijk te maken, maar meer kan ik helaas niet doen.
Esoterie is inderdaad bullshit.
De correcte vraag is, waarom zijn zo veel hoge pieten en presidenten zulke liefhebbers van "the culture of daeth". Zoals Skull and Bones, Bohemian Grove en Club 33
En welke invloed heeft die "liefhebberij" in hun dagelijkse besluitvorming als president, politieker.

Laatst gewijzigd door giserke : 14 januari 2013 om 11:49.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2013, 22:24   #23262
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Het is geen bullshit, er zijn bewijzen voor.

Blijkt dat wij toch maar weer eens gelijk hadden ivm Jimmy Saville en satanisme. Waarom? Omdat de bewijzen er zijn voor wat wij zeggen.
Je ijlt.

Ik heb bij jou in het verleden nooit iets gelezen over Jimmy Saville. Nu dat de seksschandalen uitkomen - uitgebracht door de reguliere media trouwens - probeer je de zaak Saville te claimen en te doen alsof je dit al jaren beweerde.

Goede poging, maar het zal niet pakken. Je had geen flauw benul van de zaak Saville.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2013, 22:50   #23263
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Voor de meer hardleersen onder ons: kindermisbruik is spijtig genoeg van alle tijden en komt uitgebreid voor in alle lagen van de bevolking, van de simpele werkmens tot toppolitici.

Dit ontkennen is het licht van de zon ontkennen.
Oud 15 januari 2013, 09:07   #23264
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Je ijlt.

Ik heb bij jou in het verleden nooit iets gelezen over Jimmy Saville. Nu dat de seksschandalen uitkomen - uitgebracht door de reguliere media trouwens - probeer je de zaak Saville te claimen en te doen alsof je dit al jaren beweerde.

Goede poging, maar het zal niet pakken. Je had geen flauw benul van de zaak Saville.
Man toch, ik zit al enkele maanden te posten over Saville en zijn connecties met hooggeplaatsten. En nu blijkt weer dat wij het ivm satanisme bij het rechte eind hadden.

Ook het bewijs het van pedofiele satanische netwerken heb ik meermaals gepost, dus als er iemand ijlt ben jij het wel.
Oud 15 januari 2013, 13:00   #23265
UnionJack
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion Bekijk bericht
Pas op, exodus. Onder uw bed zit er ene, nen internationale bankier.

Laatst gewijzigd door UnionJack : 15 januari 2013 om 13:00.
UnionJack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2013, 18:52   #23266
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Man toch, ik zit al enkele maanden te posten over Saville en zijn connecties met hooggeplaatsten. En nu blijkt weer dat wij het ivm satanisme bij het rechte eind hadden.
De zaak Saville is dan ook al enkele maanden in het nieuws, dus vanaf het moment dat je het hoorde - niet vroeger - begon je te doen alsof je het al jaren beweerd hebt.
Oud 16 januari 2013, 09:07   #23267
exodus

Standaard

Citaat:
Geheime stukken tonen macht Britse koninghuis
dinsdag, 15 januari 2013 19:07 geplaatst in:

Geheime stukken onthullen macht Britse koninghuisDe Britse Queen en prins Charles hebben tot 39 keer toe hun veto uitgesproken over een aantal wetsvoorstellen, zo is vandaag onthuld.

Uit geheime stukken is gebleken dat leden van de Britse koninklijke familie wetten wisten tegen te houden die mogelijk de koninklijke macht konden terugdringen.

De mate waarin koningin Elizabeth en Charles invloed kunnen uitoefenen op de Britse wetgeving kwam aan het licht omdat Downing Street een rechtszaak om de details geheim te mogen houden had verloren.

Irak

Elizabeth hield onder meer een wet tegen die de regering van Tony Blair zou hebben verplicht om luchtaanvallen op Irak eerst te laten goedkeuren door het parlement. Het wetsvoorstel werd ingediend door anti-oorlogspoliticus Tam Dalyell. Hij zei destijds: “Ik ga niet kruipend op mijn knieën naar de koningin. Dit heeft niets met haar te maken.”

Het is gebleken dat veel wetsvoorstellen zijn gestrand omdat ze niet konden rekenen op de koninklijke goedkeuring. Het Britse koningshuis liet weten ‘alleen het vetorecht te gebruiken als leden van het koningshuis worden geadviseerd door kabinetsleden of ambtenaren’.
http://www.niburu.nl/
Oud 16 januari 2013, 09:17   #23268
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:

Ook het bewijs het van pedofiele satanische netwerken heb ik meermaals gepost, dus als er iemand ijlt ben jij het wel.
Heb je het hierover ooit het gerecht ingelicht?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2013, 09:24   #23269
exodus

Standaard

Citaat:
De zaak Saville is dan ook al enkele maanden in het nieuws, dus vanaf het moment dat je het hoorde - niet vroeger - begon je te doen alsof je het al jaren beweerd hebt.
Wij hebben al jaren gezegd dat pedofiele en satanisme endemisch is in bepaalde hoge kringen. Met Saville blijkt dat nu opnieuw. Hij is een van de velen. Zowel wat pedofiele en Satanisme betreft. Er zijn bewijzen ten overvloed.

Het is in alle landen zo, ook in België. Lees daarvoor het excellente boek de x-dossiers. Wellicht te vinden in uw BIB. (In mijn stad was hij alleszinds te vinden).

Trouwens, Saville had connecties met hooggeplaatsten, tot zelfs het koningshuis. Dit is allemaal geen toeval als je weet hoe de NWO werkt. Het is een wespennest van pedofiele en satanisme. Als je ziet hoeveel slachtoffers Saville maakte gedurende de 54 jaar dat hij kinderen verkrachtte en misbruikte, dan kan dat alleen maar omdat hij beschermd werd en connecties had. Gedurende die 54 jaar zijn er verschillende mensen die misbruikt waren die klacht ingediend hebben maar er is nooit iets van gekomen.

Hier een artikel over de ongelooflijke omvang van zijn misbruik:

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...ulted-450.html
Oud 17 januari 2013, 10:13   #23270
exodus

Standaard

Citaat:
Diet Soda and Aspartame Shown to Destroy Kidney Function

Wednesday, 16 January 2013 11:22

'In an 11-year study by scientists at the Brigham and Women’s Hospital in Boston, there was a strong positive correlation found between degeneration of kidney function and consumption of aspartame-containing diet soda.

Published in the Clinical Journal of the American Society of Nephrology, the study followed 3,318 women for a number of years as they consumed diet soda containing artificial sweeteners like Aspartame.

Scientists took into account each participant’s age, blood pressure, smoking habits (when applicable), and pre-existing conditions like heart disease or diabetes, and administered food frequency questionnaires in 1984, 1986, 1990, 1994, and 1998. Two or more diet drinks daily, it was found, led to a doubled risk in fast-paced kidney decline.'
http://theintelhub.com/2013/01/15/di...dney-function/
Oud 17 januari 2013, 10:16   #23271
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Ik vind het veelzeggend hoe je het feit dat misbruik in alle lagen van de bevolking voorkomt, volledig negeert.
Oud 17 januari 2013, 10:21   #23272
exodus

Standaard

Citaat:
Ik vind het veelzeggend hoe je het feit dat misbruik in alle lagen van de bevolking voorkomt, volledig negeert.
Het komt inderdaad in alle lagen voor, dat is een evidentie en dat wordt nooit ontkent.

Het is echter een feit dat er pedofiele satanische netwerken zijn, die gestuurd worden vanuit de hoogste regionen van de samenleving. De pedofiele satanisch netwerken zijn één van de controlemiddelen van de NWO. Ministers, politici, publieke mediafiguren, presidenten, etc... er zitten er vele in (zie bv. Saville dus).

Zie deze docu's. Na het bekijken van deze drie docu's kan geen enkel rationeel mens nog zeggen dat ze niet bestaan. Je moet ze wel alledrie bekijken voor een volledig beeld te krijgen.

ARD - ritueel kindermisbruik: docu van de duitstalige televisie. (Niet voor gevoelige kijkers)

http://www.youtube.com/watch?v=69f39WTLQ_E

De x-dossiers (Belgie):

Deel 1

http://www.youtube.com/watch?v=DK9A1IARlyk

Deel 2

http://www.youtube.com/watch?v=pujMlUKdkTw

Franklin cover up (amerika)

http://www.youtube.com/watch?v=D3IsCPOADc4

Laatst gewijzigd door exodus : 17 januari 2013 om 10:32.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2013, 10:33   #23273
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het komt inderdaad in alle lagen voor, dat is een evidentie en dat wordt nooit ontkent.
Nope dat wordt door niemand ontkent.

Citaat:
Het is echter een feit dat er pedofiele satanische netwerken zijn, die reiken tot de hoogste regionen van de samenleving. De pedofiele satanisch netwerken zijn één van de controlemiddelen van de NWO. Ministers, politici, publieke mediafiguren, presidenten, etc... er zitten er vele in (zie bv. Saville dus).
jij trekt echter conclusies die je dan begint voor te stellen als feiten terwijl het niet meer dan veronderstellingen zijn die op los zand gebaseerd zijn en je gaat de mensen die niet meegaan in je fantasmen dan verwijten dat ze niet open genoeg zijn.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2013, 10:34   #23274
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
jij trekt echter conclusies die je dan begint voor te stellen als feiten terwijl het niet meer dan veronderstellingen zijn die op los zand gebaseerd zijn en je gaat de mensen die niet meegaan in je fantasmen dan verwijten dat ze niet open genoeg zijn.
Helemaal niet. Bekijk de docu's.

Laatst gewijzigd door exodus : 17 januari 2013 om 10:35.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2013, 10:38   #23275
giserke
Banneling

Standaard

De roze balletten waren anders toch geen fantasie (in tegenstelling met getuige X)
Oud 17 januari 2013, 11:09   #23276
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
De roze balletten waren anders toch geen fantasie (in tegenstelling met getuige X)
En wat hebben orgieen te maken met Satanisme en pedofilie?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Oud 17 januari 2013, 11:10   #23277
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Helemaal niet. Bekijk de docu's.
Ik zal u een plezier doen en vanavond even mijn tijd verprutsen. Als dat Belgische dossier gaat over de fantasieen van Regina Louf en consoorten zal het echter snel gedaan zijn.

Laatst gewijzigd door fox : 17 januari 2013 om 11:11.
Oud 17 januari 2013, 11:12   #23278
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
En wat hebben orgieen te maken met Satanisme en pedofilie?
Opzich niets, maar de interesse voor the culture of daeth in die kringen is toch bijzonder groot.
Oud 17 januari 2013, 11:16   #23279
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Opzich niets, maar de interesse voor the culture of daeth in die kringen is toch bijzonder groot.
Ahzo. En hoe kom je daar bij?
Oud 17 januari 2013, 11:17   #23280
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zal u een plezier doen en vanavond even mijn tijd verprutsen. Als dat Belgische dossier gaat over de fantasieen van Regina Louf en consoorten zal het echter snel gedaan zijn.
Volgens mijn mening is het niet bewezen wat er in dat dossier staan.
Regina Louf is "geparkeerd" in het onderzoek, omdat er geen bewijzen waren en er tegenstrijdigheden in haar verklaringen stonden.
Maar dat er geen grond van waarheden in kunnen zitten, heb je niet horen verklaren van de onderzoekers.
Alleen dat te weinig bewijzen valt, en er teveel tegenstrijdigheden zijn in haar verklaringen,
en er waarschijnlijk veel onwaarheden zijn in haar dossier.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be