Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 augustus 2013, 21:56   #23761
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Transylvanie is trouwens niet fictief, maar is een regio.
Ga je vervolgens beweren dat ik dat zei ?
jonge jonge
Kan jij in feite wel lezen ?

Citaat:
Ik haspel niets door elkaar, ik neem het woord Dracula zelfs niet in de mond.
Ik zei niet dat jij dat deed ... dus niet liegen
Ik zei dat die flut-sites daar maar al te graag op inspelen

Citaat:
Jouw belletje rinkelt totaal niet.
Neen da's waar .... bij jou zal er nooit een belletje rinkelen

Citaat:
Die "flutsites" die het al 9 jaar zeiden blijken plots wel gelijk te hebben.
hoezo plots ?
Is er iemand die dan ontken(t)(de) dat ie daar kan van afstammen ?

Je bent weer aan 't ijlen hé
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2013, 22:25   #23762
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jouw belletje rinkelt totaal niet. Charles zegt het zelf.
Het is hoogstens een grapje. Een woordspeling.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2013, 22:30   #23763
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Het is trouwens helemaal niet zeker
( ik zou daar graag de bewijzen wel eens voor zien )

Maar kom.... gesteld dat hij daar van afstamt ... wat dan ?

Hij schijnt daar de plaatselijke bevolking nogal te charmeren dus het zou kunnen ( eens de 'monarchie' terug herstelt zou worden ) dat ie het daar ooit tot koning zou brengen

Maar verder ?
Wat zou dat weer allemaal volgens exodus en de zijnen moeten aantonen ?

Laatst gewijzigd door praha : 29 augustus 2013 om 22:31.
Oud 30 augustus 2013, 08:12   #23764
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, dat van die "stake in this country", dat is wel een grapje, een grapje met een luguber kantje.

Verder is het bewezen in de stamboom en charles zegt het zelf. Dus wat is het probleem?

Het toont gewoon aan dat wat wij zeggen waar is ivm bloedlijnen, en dat Charles dat zelf publiekelijk zegt wil zeggen dat hij heel goed op de hoogte is daarvan. Die koningshuizen hebben zeer gedetailleerde bloedlijnen, veel meer zo dan de gewone mens die zijn stamboom achterhaalt.

Dit is maar een stukje van de puzzel natuurlijk.
Oud 30 augustus 2013, 21:25   #23765
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, dat van die "stake in this country", dat is wel een grapje, een grapje met een luguber kantje.

Verder is het bewezen in de stamboom en charles zegt het zelf. Dus wat is het probleem?
dat zou me verbazen tenzij je 'charles zegt het zelf' erbij zou rekenen wat me dan weer niet zou verbazen

Citaat:
Het toont gewoon aan dat wat wij zeggen waar is ivm bloedlijnen, en dat Charles dat zelf publiekelijk zegt wil zeggen dat hij heel goed op de hoogte is daarvan. Die koningshuizen hebben zeer gedetailleerde bloedlijnen, veel meer zo dan de gewone mens die zijn stamboom achterhaalt.
Wat is waar van die bloedlijnen ?
Dat het 'adelijke' bloedlijnen ( de hiaten en extra geïntroduceerden niet meegerekend ) zijn tot op de dag van vandaag ?
Dat ontkent toch niemand

Citaat:
Dit is maar een stukje van de puzzel natuurlijk.
Een stukje als 'als charles afstamt van Vlad III dan moet het trekje in de familie zitten'

Laatst gewijzigd door praha : 30 augustus 2013 om 21:25.
Oud 3 september 2013, 08:46   #23766
exodus

Standaard

Citaat:
Televisie is mind control (video)
maandag, 02 september 2013 17:07 geplaatst in:

Voormalig directeur en bestuurslid van de Wall Street-firma Dillon, Read & Co Catherine Austin Fitts ving in 1984 een gesprek op toen ze op Wall Street werkte.

Tijdens het gesprek bespraken topmannen van verschillende bedrijven hoe subliminale boodschappen via de televisie zouden worden verspreid met behulp van audiovisuele entrainment.

Fitts, die tijdens de eerste termijn van president Bush werkzaam was voor het ministerie van Volkshuisvesting en Stedelijke ontwikkeling, was na het gesprek zo ontdaan dat ze haar televisie voorgoed de deur uit heeft gedaan.

Fitts waarschuwt dat de tv niet het enige telecommunicatiesysteem is waarbij deze technieken worden toegepast. Ook de mobiele telefoon, radio en het internet worden gebruikt om met behulp van geavanceerde technologieën consumenten over te halen, tegenstand de kop in te drukken en de status quo te behouden.

Financiële instellingen maken vaak gebruik van deze technologieën om de consument over te halen en in een bepaalde gemoedstoestand te krijgen. De Schumann-resonantie kan worden gebruikt om verlost te worden van de invloed van mind control.
http://www.youtube.com/watch?v=Ilaqk9Rrqnc#t=100
Oud 4 september 2013, 07:50   #23767
exodus

Standaard

Citaat:
Syria strikes: draft resolution by gutless senators allows Obama 90 days for military campaign

Wednesday, 04 September 2013 15:00

All this focus on killing yet more people in a far-away-land while these pampered, privileged and corrupt gofers-for-Israel stand by while Americans live in tent cities and abject poverty.
War - money no object.

On their feet for their master with Kerry in the front row.

'US senators will begin a series of votes on Wednesday to authorise a 90-day window for US military action against Syria, as the Obama administration's campaign to win over sceptics in Congress gained momentum ...

... In the evening, details emerged of the committee's revisions to a the White House's proposals for a military authorisation. They set a window limited to 60 days for military action – during which Obama could order the limited, tailored strikes he has foreshadowed – while allowing for a single 30-day extension subject to conditions. Democrat committee chairman Bob Menendez and his Republican counterpart Bob Corker also added a provision banning any use of US armed forces on the ground in Syria.'

In 60 days, let alone 90, US missile strikes could have destroyed Assad's military capability to such an extent that the US-funded-and-armed Al-Qaeda 'rebels', who have chopped up their victims and eaten their body parts, would be able to conquer the country.

This is the real reason why they are so desperate to attack Syria and the 'chemical weapons' lie is just the excuse.

As for a ban on 'troops on the ground', US military personnel have been in the region since long before the civil war began covertly training their 'Al-Qaeda' puppets for the assault on the Assad regime and you don't need thousands of troops in Syria to destroy its defence systems - just a barrage of missile strikes which is exactly what they plan to do.
Oud 4 september 2013, 12:53   #23768
exodus

Standaard

Zaken die de medische $$$ industrie niet wil dat de mensen naar gaan luisteren:

Citaat:
Man (74) verslaat kanker met tarwegras
woensdag, 04 september 2013 11:40 geplaatst in:

Man (74) verslaat kanker met tarwegrasVier jaar geleden werd bij de 74-jarige Danny McDonald maagkanker geconstateerd. Volgens artsen had hij nog maar enkele weken te leven.

In zijn lichaam was een zweer opengebroken waarna hij met spoed werd opgenomen in het ziekenhuis.

Danny bloedde bijna dood en de dodelijke vorm van kanker die eerst alleen in zijn maag voorkwam, had zich door zijn hele lichaam verspreid.

Genezing

Artsen zeiden dat hij maar één optie had, namelijk het ondergaan van een aantal kankerbestrijdende behandelingen. Ze waarschuwden hem dat hij deze behandelingen mogelijk niet zou overleven.

“Ik vertelde de artsen dat ik de behandelingen die ze hadden voorgesteld niet wilde ondergaan,” zei Danny. “Ik wist dat ik eraan zou sterven.”

“Ze waren woest toen ik dat zei en vertelden me dat ik binnen drie maanden dood zou zijn,” ging de man uit Dunaff op het Ierse schiereiland Inishowen verder.

Van een vriend hoorde Danny over de geneeskrachtige werking van tarwegras. Hoe meer onderzoek hij ernaar deed, hoe meer hij ervan overtuigd werd dat tarwegras de sleutel zou kunnen zijn tot genezing.

Levenskracht

Tarwegras wordt geperst met behulp van een speciale slowjuicer en behoort tot levend voedsel ofwel rawfood. Dit voedsel is rijk aan bio-energie of levenskracht, die onze cellen jong houdt en voor een goed zuur-basenevenwicht zorgt.

Tarwegrassap is rijk aan vitaminen, mineralen, enzymen en aminozuren. Het bevat ook het gezondheidsbevorderende chlorofyl. Het sap heeft bovendien een reinigende werking waardoor er bij gebruik zuiveringsreacties kunnen ontstaan.

Al snel dronk Danny zijn eerste glas tarwegrassap. “Binnen zeven dagen verdween het brandende gevoel in mijn zij en voelde ik me stukken beter. Ik stopte met het innemen van de tabletten die ze me voorgeschreven hadden en ik heb ze sindsdien niet meer geslikt.”

Levende bewijs

“Een maand later was de pijn geheel verdwenen en wist ik dat ik aan de beterende hand was,” legde Danny uit. “Het tarwegras werkte. Ik heb de juiste keuze gemaakt door het advies van de doktoren te negeren.”

De kanker die Danny’s lichaam aantastte is geheel verdwenen. Zijn huid glanst en ziet er extreem gezond uit. “Ik weet dat veel artsen denken dat kanker niet kan worden bestreden met tarwegras, maar ik ben het levende bewijs dat het wel kan,” zei hij. “En hoewel velen van hen het niet openlijk toegeven, draaien ze langzamerhand bij.”

Intussen hebben al 2600 mensen een bezoek gebracht aan de boerderij van Danny om te zien hoe deze Ierse boer kanker heeft verslagen.
http://www.niburu.nl/gezondheid/5250...-met-tarwegras
Oud 4 september 2013, 13:32   #23769
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
Tarwegras wordt geperst met behulp van een speciale slowjuicer en behoort tot levend voedsel ofwel rawfood. Dit voedsel is rijk aan bio-energie of levenskracht
Waaaw Rawfood! Dat hebben ze mij niet verteld op school hoor...
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 16:08   #23770
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

die man is dus wel eerst zijn leven gered door de "medische $$$ industrie"

das zoals dienen duitser die zijn eigen genezing ook te danken heeft aan de "medische $$$ industrie", en nu overal verkondigt dat zijn Duitse Geneeswijze Alles Geneest....
Oud 4 september 2013, 17:14   #23771
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Ik betwijfel of het verhaal waar is. Om zoiets te controleren moet je eerst de uitgebreide medische voorgeschiedenis van betrokkene kennen, de aard van de kanker, de plaats waar de tumor en de uitzaaiingen zich bevinden en het stadium van de kanker. Oncologische verslagen en multidisciplinaire verslagen zijn ook onontbeerlijk.

Maar blijkbaar is dat allemaal niet nodig. Die kerel heeft dat gezegd, dus het zal wel waar zijn, waarom kritisch zijn als het mooi in je wereldbeeld past ?

Eigenlijk hoop ik, tegen beter weten in, dat het waar is. Wie wil nu geen wondermiddel dat kanker probleemloos verslaat ? Ik alvast wel.

Maat het zou me ten zeerste verbazen dat het verhaal van het ouwe boerke volledig is. De visies van zijn behandelende geneesheren intrigeren me evenveel.
Oud 4 september 2013, 17:18   #23772
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De kanker die Danny’s lichaam aantastte is geheel verdwenen.
Is dit bevestigd door radiografieën en zo ja, zijn de alternatieve verklaringen ook onderzocht ?

Citaat:
Zijn huid glanst en ziet er extreem gezond uit.
Extréém gezond dan nog wel. Hoe ziet een extréém gezonde glanzende huid eruit ?
Oud 4 september 2013, 20:46   #23773
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zaken die de medische $$$ industrie niet wil dat de mensen naar gaan luisteren:

http://www.niburu.nl/gezondheid/5250...-met-tarwegras
Toch ni te doen hé
Ondertussen heb je al 3 nieuwe onderwerpen op tafel gesmeten en verder niet willen ingaan op het vorige
Zo gaan we echt wel de stukjes van jouw vermeende 'puzzel' herkennen.
Oud 4 september 2013, 21:02   #23774
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Toch ni te doen hé
Ondertussen heb je al 3 nieuwe onderwerpen op tafel gesmeten en verder niet willen ingaan op het vorige
Zo gaan we echt wel de stukjes van jouw vermeende 'puzzel' herkennen.
Da's typisch één van de manieren waarop de believers "debatteren." Ze blijven zelden staan bij hun beweringen en zijn ondertussen al naarstig op zoek naar het volgende sterk verhaal dat in hun wereldbeeld past.
Oud 4 september 2013, 21:10   #23775
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is dit bevestigd door radiografieën en zo ja, zijn de alternatieve verklaringen ook onderzocht ?

Extréém gezond dan nog wel. Hoe ziet een extréém gezonde glanzende huid eruit ?
De totale vijfjaarsoverleving is slechts ongeveer 5%.
Dus dat is wat het betekent als artsen zeggen dat je binnen de kortse keren eraan zult zijn ... het is (bijna) steeds probabiliteit
Deze gelukkige vogel kan dus de uitzondering op de regel geweest zijn

Mogelijks, maar dat is niet zeker, zou een helicobacter pylori (dat is een maagbacterie) een oorzaak kunnen zijn... deze gedijt in net de extreme omstandigheden van het maagzuur.
Door maagzuurremmers kan je die terugdringen.

Tarwegras is bekend ( in de medische wereld dus ) voor oa :
1) zuurtegraad in balans brengen -> te lezen als te extreme zuurtegraad veroorzaakt door oa roken, weinig fruit, teveel zout, teveel vet, etc
2) verhoging weerstand en bevordering stofwisseling
3) verjonging huid

Je ziet ... weer een flut-story die uit zijn proporties is gerukt met een totaal onterechte aanval naar de medische wereld en een verafgoding van alles wat maar groen en bio zou moeten zijn en dus zogezegd niet medisch aanbevolen
Voor dezelfde prijs loopt die gast daar nu ogenschijnlijk kerngezond rond ... zijn de symptomen verdwenen maar zit hij ondertussen vol nieuwe uitzaaiingen ... allez ik hoop uiteraard voor hem niet

Laatst gewijzigd door praha : 4 september 2013 om 21:13.
Oud 4 september 2013, 21:15   #23776
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Kankers kunnen trouwens vanzelf weggaan. Het is zelden, maar het gebeurt en is voldoende gedocumenteerd.
Oud 4 september 2013, 21:15   #23777
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Da's typisch één van de manieren waarop de believers "debatteren." Ze blijven zelden staan bij hun beweringen en zijn ondertussen al naarstig op zoek naar het volgende sterk verhaal dat in hun wereldbeeld past.
jep zo is dat... want als men al té lang dreigt stil te staan bij zo'n sterk verhaal dan blijkt het achteraf helemaal niet zo sterk te zijn maar eerder zand in de ogen strooien.
Zolas nu ook weer met dat verhaal over die maagkanker
Oud 4 september 2013, 21:18   #23778
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kankers kunnen trouwens vanzelf weggaan. Het is zelden, maar het gebeurt en is voldoende gedocumenteerd.
Ook dat kan ... maar daar eken ik niet op
De kans daarop is nog veel kleiner dan die 5% die ik opgaf.
Bovendien... dat is dan niet 'vanzelf' maar vanzelf in de zin dat er wel degelijk wat intern veranderd is maar waar men het niet precies van kan duiden.
Oud 5 september 2013, 08:30   #23779
exodus

Standaard

Citaat:
Ik betwijfel of het verhaal waar is. Om zoiets te controleren moet je eerst de uitgebreide medische voorgeschiedenis van betrokkene kennen, de aard van de kanker, de plaats waar de tumor en de uitzaaiingen zich bevinden en het stadium van de kanker. Oncologische verslagen en multidisciplinaire verslagen zijn ook onontbeerlijk.

Maar blijkbaar is dat allemaal niet nodig. Die kerel heeft dat gezegd, dus het zal wel waar zijn, waarom kritisch zijn als het mooi in je wereldbeeld past ?

Eigenlijk hoop ik, tegen beter weten in, dat het waar is. Wie wil nu geen wondermiddel dat kanker probleemloos verslaat ? Ik alvast wel.

Maat het zou me ten zeerste verbazen dat het verhaal van het ouwe boerke volledig is. De visies van zijn behandelende geneesheren intrigeren me evenveel.
Er zijn veel gevallen bekend van mensen die chemotherapie geweigerd hebben en die genezen zijn door natuurlijke middelen. Maar de medische industrie werkt dit actief tegen, omdat natuurlijke middelen niet kunnen gepantenteerd worden.

Als mensen die chemotherapie gevolgd hebben, genezen, dan zegt men dat het van de chemotherapie is. Maar wie zegt dat dat altijd zo is? Het mes snijdt aan twee kanten. Hoeveel mensen sterven er trouwens niet van de chemo en niet van de kanker? Als er iemand sterft wordt het altijd toegeschreven in de statistieken dat het van de kanker is, en de chemo blijft buiten schot.

Hier nog een verhaal van een man die kanker niet kon verslaan met chemo, maar wel met natuurlijke biologische producten:

http://www.dailymail.co.uk/health/ar...#ixzz26jU7Ay7B

Chemotherpy is vrijwel totaal nutteloos in de meeste gevallen, en het is gewoon één grote $$$ industrie. En op ene bepaald niveau wordt het door de illuminati gebruikt als cull-off voor de polulatie. Twee vliegen in een klap. Veel doden, en veel geld in hun zakken. Zo zijn die mannen.

Lees het boek the Cancer industry onder andere.

En dit ook nog:

Evidence suggests that up to 90 percent of landmark cancer research may be false

http://www.naturalnews.com/040230_ca...nclusions.html

Laatst gewijzigd door exodus : 5 september 2013 om 08:37.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2013, 08:42   #23780
exodus

Standaard

En nog zo een "grapje" van de medische industrie. Laten we een ziekte verzinnen en er miljarden aan verdienen:

http://www.gewoon-nieuws.nl/2013/09/...n-ziekte-is-2/

Deze afbeelding zegt genoeg:

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be