Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 maart 2014, 15:14   #24001
R.Verhiest
Gouverneur

R.Verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Inderdaad, het is geen toeval dat er zoveel "moderne" ziekten tegenwoordig. ons eten is minderwaardig aan dat van vroeger. Veel meer onnatuurlijke stoffen, veel minder "levenkracht" (lange duur tussen slacht of oogst en opeten), pesticiden, smaakstoffen, weinig voedingswaarde, etc... Dan is men verwondert dat zoveel ziekten zijn.

We hebben misschien wel onze medische wetenschap, maar we leven wat voeding betreft ongezonder of vroeger.

Daarinboven komen nog eens de stoffen die door de illuminati OPZETTELIJK in onze lichamen gebracht worden via tandpasta, vaccinaties, GMO,... Dit zijn allemaal truuken om onze mentaal en spiritueel onder de knoet te houden. Het is geen toeval dat fluoride de pijnappelklier aantast wat al duizenden jaren geassocieerd wordt met onze verbinding met de grotere realiteit. Wij moeten in een matrix gehouden worden vinden de illuminati, en die stoffen zijn daar een deel van.
Hoe minderwaardiger ons voedsel des te hoger de levensverwachting

(een paradox ?)
R.Verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2014, 15:48   #24002
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Jouw band met de realiteit lijkt me in ieder geval duidelijk verbroken!
En maar goed ook
Wat realiteit voor U ook mag voorstellen...
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2014, 15:52   #24003
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WhatsUpDoc Bekijk bericht
waaom zonder 'spritueel tintje" ?

openen van de pijnappellier IS spritueel.
Dat is wel een feit.
Maar ze heractiveren door te detoxen van fluoride etc bedoelde ik.
Ze openen is niets, ze open houden is het andere he lol
Oud 1 maart 2014, 19:42   #24004
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De Nieuwe wereldorde ?
Die begint NU in de Krim.
Putin is aan zet.
Obama is "bezorgd"
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2014, 10:02   #24005
Peche
Banneling

Standaard

Niemand is geïnteresseerd om de pijnappelklier te heractiveren?
Stel wij kunnen full continu een derde oog meedragen... Full continu alle antwoorden en mogelijkheden aan mekaar linken. Overal het doel en rede in zien.
The mahdi in all of us??? And nobody cares???
Oud 2 maart 2014, 11:54   #24006
Yog Sothoth
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Niemand is geïnteresseerd om de pijnappelklier te heractiveren?
Stel wij kunnen full continu een derde oog meedragen... Full continu alle antwoorden en mogelijkheden aan mekaar linken. Overal het doel en rede in zien.
The mahdi in all of us??? And nobody cares???
Misschien omdat dat dikke zever is?
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2014, 20:00   #24007
Peche
Banneling

Standaard

Blijkbaar niet. Zie links en google zelf na. Weet niet in welke mate ze dat in Europa doen. Maar ik ga daar later zeker op terugkomen.
Oud 4 maart 2014, 07:36   #24008
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Misschien omdat dat dikke zever is?
uw mening? Waarom dikke zever?
http://volzicht.nl/fluoride-tast-pijnappelklier-aan/

http://www.wijwordenwakker.org/conte...&ss=P1736&l=NL

Citaat:
Elektromagnetische velden (EMF) onderdrukken de werkzaamheid van de pijnappelklier en verminderen de melatonine productie. EMF kunnen er dus voor zorgen dat het biologische ritme wordt verstoord.
Citaat:
De Nazi’s gebruikten fluoride om de bevolking af te stompen. Behalve dat fluoride een van de meeste potente rattengiffen is, is het ook een van de basisingrediënten van Prozac en Sarin (zenuwgas).
Eyecatcher : Functie pijnappelklier volgens de officiële wetenschap.
EN LEES!!!

Wij MOETEN (ja moeten) als mens onze pijnappelklier ontkalken!
Hoe fucking ziek is dit niet dat the majority van de mens dit slikt????????????????????????????????????????????? ????????????????????????????????????????,!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????????????? ?????????????????????????????????

Laatst gewijzigd door Peche : 4 maart 2014 om 07:47.
Oud 4 maart 2014, 08:09   #24009
Peche
Banneling

Standaard

Ja we zitten dan ook met een dik probleem! De keuze maken fluoride vrije tandpasta te kopen is simpel.Poetsen met bronwater iets duurder. Kalk in water is ook al een heftig probleem. Ontgiften en ontkalken is in enige mate best mogelijk. Zoiets aan je huishouden brengen is al een stapje moeilijker, het aan de wereld brengen is quasi onmogelijk!
Daar zitten we dan, slapend onder de gsm masten. Iedereen met zijn smartphone, uitstotende wagens.
Het draait door, al draait het vierkant!
Het is echt een niet te onderschatten probleem, mensheid... laat mij er niet alleen voor staan! Hoe pakken we dit aan?
Oud 4 maart 2014, 08:48   #24010
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja we zitten dan ook met een dik probleem! De keuze maken fluoride vrije tandpasta te kopen is simpel.Poetsen met bronwater iets duurder. Kalk in water is ook al een heftig probleem. Ontgiften en ontkalken is in enige mate best mogelijk. Zoiets aan je huishouden brengen is al een stapje moeilijker, het aan de wereld brengen is quasi onmogelijk!
Daar zitten we dan, slapend onder de gsm masten. Iedereen met zijn smartphone, uitstotende wagens.
Het draait door, al draait het vierkant!
Het is echt een niet te onderschatten probleem, mensheid... laat mij er niet alleen voor staan! Hoe pakken we dit aan?
Inderdaad, een deel is van onze ignorantie maar een deel is ook van diegene die het opzettelijk in de samenleving introduceren. In vele landen wordt fluoride nog aan het drinkwater toegevoegd, hoe is het mogelijk.

Net zoals GMO's, dit is de nieuwste aanval van de illuminati op onze gezondheid. Ze weten dat meer en meer mensen wakker worden omdat we een nieuw tijdsperk ingaan. Er komt meer en meer licht naar de aarde vanuit de hogere dimensies, de illuminati weten dit, en ze willen zoveel mogelijk mensen nog in hun net, hun matrix sluiten. Het aantasten van het optimaal functioneren van het lichaam is daar deel van.

Laatst gewijzigd door exodus : 4 maart 2014 om 08:48.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2014, 10:15   #24011
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Inderdaad, een deel is van onze ignorantie maar een deel is ook van diegene die het opzettelijk in de samenleving introduceren. In vele landen wordt fluoride nog aan het drinkwater toegevoegd, hoe is het mogelijk.

Net zoals GMO's, dit is de nieuwste aanval van de illuminati op onze gezondheid. Ze weten dat meer en meer mensen wakker worden omdat we een nieuw tijdsperk ingaan. Er komt meer en meer licht naar de aarde vanuit de hogere dimensies, de illuminati weten dit, en ze willen zoveel mogelijk mensen nog in hun net, hun matrix sluiten. Het aantasten van het optimaal functioneren van het lichaam is daar deel van.
Wat gaan we ermee doen? Ik ben bang dat we niets kunnen doen. De mainstream zal toch niet veranderen en ik alleen heb als consument niets te eisen. Wat nu? Als mijn klier opengaat ontvang ik een boodschap van vrede. Maar ga ik ermee de wereld in ben ik wijs genoeg ieder zijn eigen denkwereld te behouden. Maar toch is er geen ontkomen aan dat het anders moet. Probleem is dat de majority niet wilt. En ik ben te bang vrijuit te spreken. Zelfs ik zal mijn nabestaanden vormen mee te gaan in de mainstream. We moeten zien te overleven in de jungle van beton. Ze is vandaag en morgen onze realiteit.
Oud 4 maart 2014, 10:27   #24012
Johnny Blaze
Minister

Johnny Blaze's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Nazi’s gebruikten fluoride om de bevolking af te stompen. Behalve dat fluoride een van de meeste potente rattengiffen is, is het ook een van de basisingrediënten van Prozac en Sarin (zenuwgas).

Ik heb gezien dat Fluor enkel in Flocumafen voorkomt. Waterstof komt echter voor in de moleculen van alle typen rattengif (en ja, zelfs sarin).

Wat nu?
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2014, 10:41   #24013
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ItsJustADream Bekijk bericht
inderdaad WE
Als er meer mensen wakker worden kan het kaartenhuis instorten!
Mensen houden (onbewust) de illuminatie pyramide in stand.
Als de mensen onder aan de pyramide weigeren het spelleletje mee te spelen
stort de hele pyramide in.dan is het game over!

Dus,
Wat je kan doen, ik doe het al jaren, mensen, vrienden en familie inlichtten.
je stem laten horen op forums ( hoewel ik daar persoonlijk minder fudicie in heb). brand dvd's geef ze weg, maak flyers geef ze weg, spreek krantenjongens aan,spreek mensen die mensen ronselen voor politieke partijen aan,
koop een camera, interview mensen op de straat, zet het op youtube ( zie bv 'wearechange}. Je bent niet machteloos!
ja je zult geridiculiseerd worden. so what? De keus is nu tussen je laten ridiculiseren, of lekker afwachten tot je een ful blown slaaf bent geworden.

mij lijkt de keuze niet geheel moeilijk.
Maar we moeten eten en rekeningen betalen.
Diegene waar we tegenop staan hebben controle over beide!
Oud 4 maart 2014, 11:06   #24014
exodus

Standaard

Inderdaad, we geven veel teveel onze kracht weg, dat is de reden dat we met de illuminati zitten. We geloven blindelings de autoriteiten, dat zie je hier op het forum heel goed. Er is nog altijd de cultus van de blinde autoriteit. Wetenschappelijke autoriteiten, politieke, enz.... we moeten veel meer vertrouwen op ons gezond verstand, onze intuitie.

De mens is veel krachtiger dan dat hij zelf denkt. De illuminati hebben onze creatieve kracht gekaapt, en velen van ons creëeren de realiteit die zij willen.

Een groot deel daarvan komt in het geloof in macht over iemand hebben. Veel mensen geloven nog in het oude concept van macht over. Ze geloven nog altijd dat dit krachtig is, en geven het zo kracht en geven tegelijkertijd hun kracht weg aan overheden en wetenschappleijke autoreiten. Het is allemaal in de mind!

Het krachtigste wat er is, is LIEFDE, en al haar derivaten zoals compassie, vertrouwen, enzovoort. LIEFDE is veel krachtiger dan het donkerdere en lagere aspecten waar veel mensen nog in geloven. Veel mensen geloven nog niet in de kracht van Liefde, maar dat is aan het veranderen. Er zijn meer en meer mensen dir zich focussen op Liefde, en geloven in de kracht van Liefde. Zij weten dat je de wereld dat je wil enkel zal veranderen door je te focussen op het positieve, in plaats vanop het negatieve. Het licht en de liefde is aan het groeien op de aarde.
Oud 4 maart 2014, 11:14   #24015
Peche
Banneling

Standaard

Ik zie echt geen uitweg die de opofferingen waard zijn? Bij ziekte bv ga je als eerste weer het systeem. Liever levende slaaf dan verhongerd ziek en alleen.
Oud 4 maart 2014, 11:28   #24016
Peche
Banneling

Standaard

Maar ik kan niets doen. Ik krijg fluoride mijn eigen huishouden niet uit. Laat staan de wereld iets duidelijk maken. Ik kan enkwl aan mezelf iets doen.
Oud 4 maart 2014, 11:48   #24017
Peche
Banneling

Standaard

Maar die vb'en gebeuren al. Zie de youtube accounts etc. Vanaf we er echt bovenuit gaan steken en te veel weten stampen ze ons naar af. Dus wat is het nut? Are we in a loop?
Oud 4 maart 2014, 12:17   #24018
Peche
Banneling

Standaard

En kijk hoe machteloos de wakkere zijn. Wil niet negatief overkomen maar er zijn maar je vat me wel
Oud 4 maart 2014, 12:44   #24019
Charlie don't Surf
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik krijg fluoride mijn eigen huishouden niet uit. Laat staan de wereld iets duidelijk maken.
That's the way your hard-core Commie works.
Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2014, 12:47   #24020
exodus

Standaard

Citaat:
En kijk hoe machteloos de wakkere zijn. Wil niet negatief overkomen maar er zijn maar je vat me wel
Wij zijn niet machteloos. De fysische realiteit is slechts een reflectie van onze innerlijke collectieve staat van bewustzijn. Hoe meer mensen hun bewustzijn zullen veranderen, hoemeer de fysicshe realiteit deze veranderingen zal weerspiegelen. Zo simpel is het.

Hoemeer mensen zullen wakker worden, hoemeer en hoe sneller de realiteit zal veranderen. Uiteraard gaat dit niet direct, dit is een gestaag proces, net zoals het "wakker worden" van één individu ook in fasen gebeurt. Iedereen draagt zijn steentje bij en machteloosheid bestaat niet. Je moet weten dat dit een gedeelde realiteit is, dus wat je niet kan veranderen komt omdat de anderen ook creëeren. Niemand is dus machteloos, want we stoppen niet met creëeren. We kunnen wel onze macht weggeven, maar dan creëeren we gewoon voor iemand anders. Maar we blijven creëeren.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be