![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#24021 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nee Peche, om mensen te overtuigen van iets, moet je overtuigingskracht hebben. Overtuigingskracht krijg je door je punt hard te maken. Wij, harde materialisten, kunnen dat en doen dat, meer en meer. So we win. Laatst gewijzigd door parcifal : 4 maart 2014 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24022 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door parcifal : 4 maart 2014 om 12:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24023 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo simpel is het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24024 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zelfs al wat je schrijft de waarheid is (wat in jouw geval naar mijn mening duidelijk niet is), dan nog moet je niemand overtuigen. De waarheid zal wel vanzelf aan het licht komen. Een waarheid die volledig begrepen is word je nooit van overtuigd, maar wordt zelf ontdekt. Het gaat trouwens niet om winnen en verliezen, dat zijn concepten die volledig in illusie gebaseerd zijn. Het gaat om de waarheid te ontdekken van de realiteit. Iedereen zit op zijn eigen pad daarin, en sommigen zitten verder of anderen. Sommigen ontkennen het zelfs maar ooit zullen ze de realiteit kennen. Als het om een alternatieve realiteit gaat, dan zie je dat meer en meer mensen die realiteit ontdekken, op een spontane manier. Dit is tegenstelling tot de oude materialistische realiteit die we opgelegd krijgen in onze Westerse scholen. De wereld is aan het veranderen, zo simpel is het. Ontkennen kan je, maar veel zal het je niet helpen.
Laatst gewijzigd door exodus : 4 maart 2014 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24025 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24026 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24027 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24028 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24029 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
They got the guns, they got the army, they got the money, they got the power. Ik voel mij al rijk met paar tienduizend euro's, zij lachen daar eens mee ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24030 | |
|
![]() Citaat:
Daarom dat de illuminati ons onder controle willen houden en hun bestaan willen wegmoffelen. Ze zijn met zoveel minder als ons, zij hebben de macht niet. WIJ hebben de macht, maar we laten ons manipuleren en geven het weg.
![]() |
![]() |
![]() |
#24031 |
Banneling
|
![]() Ik heb mij in veel bochten gewrongen om die kracht op te roepen Exodus.
Remember my pm after it? Ik zou mezelf er volledig in kunnen verliezen, maar ik zou enkel mezelf verliezen en geen mens gered hebben. Ik heb krachten ja, maar ik zie mijn krachten de gsm mastpaal niet van dit appartementsblok halen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24032 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Helaas hebben deze mensen geen geweten Helaas geloven veel mensen nog wel in de overheid e.d. Helaas is het sprookje van 'love, light and happiness' de ondergang Helaas is het overgrote gedeelte van de bevolking te diep in slaap om dit uberhaupt op te merken Helaas zal één persoon hier met geschreeuw niet veel aan kunnen veranderen Kijk naar uzelf, en leer wat uzelf allemaal fout doet Kijk naar de wereld om u heen, en leef in het moment, niet de toekomst vergetende Wees voorzichtig met een distortion zijn, zolang u daar niet op voorbereidt bent, als u meer gaat opvallen, zullen de aanvallen ook sterker worden. Bovendien wil ik nog even toevoegen dat verscheidene organisaties voornamelijk uit 'mensen' bestaan zonder geweten, psychopaten. Deze personen zijn zeer schadelijk en kunnen mensen om hen heen ernstige schade toe brengen, zonder dat zij daar een traan om laten. Het beste is om jezelf te beschermen tegen dit soort mensen. overigens, ben ik zelf nog lang niet zover... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24033 |
Banneling
|
![]() Liefde is dus echt wel kei hard de boodschap he!
Ge moet eens tegen een baby brullen en tieren of liefde geven om mijn punt te begrijpen. We blijven toch mens? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24034 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24035 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24036 |
Banneling
|
![]() En toch laten ze, als je jouw soort mag geloven, overal hun symbolen achter. Niet echt slim als je je bestaan wil wegmoffelen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24037 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24038 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Antoon : 5 maart 2014 om 08:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24039 | |
|
![]() Citaat:
Maar in hun arrogantie tonen ze inderdaad symbolen. Daarmee verklappen ze zich niet. Het is een soort arrogantie van "wij zijn de meesters, wij tonen het in jullie gezicht en je hebt het toch niet door". Jou hebben ze alleszinds niet overtuigd.
Laatst gewijzigd door exodus : 5 maart 2014 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24040 |
|
![]() Hier een interview met Marcell Messing, de Belg-Nederlander, over de huidige staat van de aarde en ons bewustzijn.
http://www.youtube.com/watch?v=nhoPpf51L20
![]() |