![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#24061 |
Banneling
|
![]() Tiens, de voorbije 10 jaar heb ik veel over de Nieuwe Wereld Orde gehoord, maar altijd ging het om slechte amerikanen, Engelsen, EU-serpenten en halve aliens.
Blijkbaar zaten de believers er continu en consequent naast zo blijkt ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24062 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Locatie van Bilderberg 2014 achterhaald.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#24063 | |
|
![]() Vermijd aspartaam. Het zit al in veel te veel producten die zelfs niet als light bestempeld worden. (Bv cola zero). Veel mensen drinken het denkend dat het geen kwaad kan en vele diabetici drinken het omdat ze denken dat het veiliger is dan suiker maar aspartaam kan zelf op zich diabetes veroorzaken!
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 3 april 2014 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24064 |
|
![]() Als je een beetje verstandig bent vermijd je zoveel mogelijk onnatuurlijke additieven, en eet je zoveel mogelijk natuurlijk. Kwestie van gezond verstand. Het is zeer goed mogelijk om dat zoveel mogelijk te vermijden.
Je moet inderdaad 4 liter cola light drinken per dag om aan de ADI te komen, maar dat is dus redelijk snel vind ik. Bovendien wil niet zeggen dat men in dieren geen NOAEL (No Observable Adverse Effect Level) vindt op 20 maanden, dat er daarvoor geen effecten zijn die niet waargenomen kunnen worden, en op langere duur toch tot problemen kunnen leiden. Zoals de prof in de brief die ik gepost heb ook aangeeft is het met aspartaam gevaarlijker omdat de mens net veel gevoeliger is dan dieren voor aspartaam. Daarinboven houdt die ADI geen rekening met de cummulatieve effecten van andere aditieven die veelvuldig aanwezig zijn in onze moderne producten. Het is dus gewoon een spelletje van getallen op basis van vrijwel synthetische testen die niet echt passen in de "real world. Daarop ga ik niet vertrouwen. Buiten met die troep.
Laatst gewijzigd door exodus : 3 april 2014 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24065 |
Banneling
|
![]() Nog zo'n fabeltje waar de zilverpapierenhoedjesbrigade zich zo in vastbijt, en gewoon nergens op slaat, "natuurlijk". Ik daag je uit een lekkere thee te maken van taxus of nachtschade. Is ten slotte honderd procent natuurlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24066 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24067 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is ook de boter op de boterham die misschien wel eens industrieel gebakken kan zijn. Waarop beleg komt, afkomst? Additieven? Het koekje, de snoepjes, de chips, het ijsje, ... We kunnen met alles in mate omgaan, maar als in alles wat met mate zit ja... vele kleintjes bouwen op. Sinister ![]() Laatst gewijzigd door Peche : 4 april 2014 om 00:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24068 | |
|
![]() Citaat:
Eet jij maar je je aspartaam, fluoride, en je MSG hoor, en alle andere E-nummers dat je zoveel binnenkrijgt. Ik pas. Het is gewoonweg gezond verstand om zoveel mogelijk natuurlijk te eten, zoals onze voorouders duizenden jaren gedaan hebben en ons lichaam natuurlijk gewoon is sinds duizenden jaren. Het is pas de laatste decennia met de industriele maatschappij dat we zoveel additieven vinden in het eten om de levensduur en houdbaarheid kunstmatig te verlengen om ze langer te kunnen verkopen en er meer winst uit te halen. Kijk naar de kanker die aan een enorme opmars bezig is in vergelijking met vroeger, het zal wel van ergens komen zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#24069 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24070 | |
|
![]() Citaat:
En dan nog, je mag wel schampere opmerkingen hebben maar mijn punt blijft. Eet gewoon verstandig en vermijd additieven zoveel mogelijk. Het menselijk lichaam is voorzien op het natuurlijke dieet, niet op het industriele waarbij de houdbaarheid door additieven kunstmatig verlengd wordt om winst te maken.
Laatst gewijzigd door exodus : 4 april 2014 om 08:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24071 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn dokter heeft mij gezegd dat je alles met mate moet consumeren. Ook aspartaam en natuurlijke suiker. Hetzelfde geldt voor vlees, melk, alcohol, tofu, frietjes, mayonnaise, chocolade, rauwe kost, koffie, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24072 | |
|
![]() Citaat:
En jezelf graag zien en appreciëren is het belangrijkste van al! Zelfkritiek, zelfblaam,... zijn een groter vergif dan aspartaam en MSG tesamen.
![]() |
![]() |
![]() |
#24073 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, als je denkt dat msg slecht is zou ik ook maar stoppen met tomaten, champignons, erwten en parmezaankaas! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24074 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind het gewoon een kwestie van gezond verstand om die zoveel mogelijk te mijden. En over gezond verstand ga ik niet discussieren hoor. Drink jij maar je cola zero's en eet je hamburgers met MSG. Je hoeft je levensstijl niet te verdedigen tegenover mij.
Laatst gewijzigd door exodus : 4 april 2014 om 09:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24075 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24076 |
Banneling
|
![]() Grap van de dag, Exodus die het heeft over gezond verstand...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24077 |
|
![]() Nee hoor, het is gewoon jij die in illusie leeft.
![]() |
![]() |
#24078 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24079 |
Minister
|
![]() Je hebt het toch door ondertussen? Enkel zij hebben gezond verstand en alles en iedereen die daar tegenin gaat is mentaal gestoord, lid van een sekte, kan geen bewijzen aanbrengen, kan niet argumenteren,...
Alles is heilig om u als persoon in diskrediet te brengen en u met de vinger te wijzen maar als je die vinger terugdraait in hun richting ze op hun achterste poten staan en zelf de vraag ontwijken of het in het belachelijke trekken. Als ze maar hun valse gemoedsrust hebben en hun misplaats juistheids- en superioriteitsgevoel overeind blijft. Hun doel heiligt de middelen.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#24080 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |