![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2481 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn punt is gewoon dat het hier ging over AI, artificiele INTELLIGENTIE en ik zeg dat ze niet echt intelligent is. Zoals je zelf al zegt, zelfs een telbakje weet het antwoord op deze vraag. Ik vind dat de ontwerper zelfs hier al wat de mist in gegaan is.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door illwill : 24 september 2005 om 18:41. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2482 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Je antwoord:"Het was een inside job dus de terreur is nog niet begonnen." was hier helemaal naast de questie.Je geeft hier toe dat het onzin is en toch post je het...Je reageert alleen om ertegenin te kunnen gaan (en nog meer als het van Exodus komt).Waarom? En dan nu deze post over die vulkaan....Exodus heeft nooit gezegd dat de Orkaan zeker door de NWO is gemaakt. Wat heeft dit trouwens met voorgaande te maken?
![]() |
![]() |
#2483 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2484 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door neutron : 24 september 2005 om 20:32. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2485 |
Banneling
|
![]() ik kan hier toch heel het boek niet gaan vertellen hé
het gaat hier om een nieuw "paradigma" het boek moet je wel een paar keer gelezen hebben eer je het begrijpt hoor, het is namelijk politieke filosofie |
![]() |
![]() |
![]() |
#2486 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hier wordt toch niet gesproken over HAARP? Citaat:
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2487 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2488 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat het verlichte, ongelovige wetenschappers waren die plachten te spotten met de roomskatholieke geloofsdogma's. (Maar dat is natuurlijk al vele jaren geleden - lang voordat de believers van het slag van Alex Jones ze opnieuw uitgevonden hebben)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 24 september 2005 om 23:00. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2489 |
Banneling
|
![]() Ik wou effe van de NWO experten weten of zij de wetenschapper kennen die beweert dat, statistisch gezien, er een grotere kans is dat er ergens intelligent buitenaards leven bestaat dat het leven op aarde controleert als een soort computerspelletje, dan dat er een onpersoonlijke éénvormige God bestaat.
Ik ben effe de naam van die wetenschapper vergeten, maar het is een echte grote meneer, want hij publiceert in Nature enzo. Wat denken de NWO-kenners hiervan? En wie weet over wie ik het heb? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2490 | |||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het Opperwezen van die godsdienst is de Flying Spaghetti Monster. Zo ziet het eruit: ![]() Deze nog relatief jonge Schepper zet - naar het schijnt - de mensheid op het verkeerde been door haar te doen geloven dat de aarde ouder is dan ze werkelijk is. Het wezen misbruikt daartoe allerhande wetenschappelijke instrumenten. Naar verluidt heeft deze interessante "godsdienst" intussen al 10 miljoen aanhangers. In een brief aan de onderwijs-overheden van Kansas hebben de Pastafarians geëist dat hun scheppingstheorie ook in de schoolboeken vermeld zou worden.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 24 september 2005 om 23:26. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2491 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2492 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De illuminati hebben hun eigen methoden, zou het echter geen religie noemen. De religies zoals wij die kennen, zijn door de illuminati geschapen om hun spelletje "verdeel en heers" te spelen. (Zijn heel veel oorlogen geen godsdienst-oorlogen?) De religies zorgen er voor dat men opgesloten raakt in dogma's Voor de kenners binnen de illuminati zeggen die religies wel wat, wat er zit nogal wat occultisme in. Maar voor het 'gewone volk' is het bedoeld ons mentaal op te sluiten en ons de verkeerde kant op te laten kijken. Zo zijn de illuminati zon-aanbidders (om andere reden dan de warmte), en zijn de meeste leraren, zoals Jezus, niks anders dan verwijzingen naar de zon. Is al eens eerder hier ergens door mij genoemd. Trouwens, in het Egypte waren "Amen" en "Ra" zonnegoden die aanbeden werden.En wat zeggen ze nu in de kerk aan bv het einde van het gebed: Amen. Dat is dus een ode aan de zonnegod Amen. Maar dat zeggen ze in de kerk niet tegen je! met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2493 | |||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Rooms-Katholieke kerk is een erg grote tak van de Iluminati (de religieuze tak zeg maar-of misschien zelfs meer).Simpel gesteld is het Romeinse Rijk in de 4de eeuw (ik sla maar een slag) min of meer overgegaan in de Rooms-Katholieke kerk. Sinds 1814 hebben de Jezuiten het Vaticaan min of meer in hun macht met die Papal Bull (Napoleon had de Paus in de bak gestopt enz.). Ze hebben het helemaal in hun macht sinds de "Doctrines of Infallibillity" wat betekent dat de Paus onfeilbaar is.Sindsdien hoeven de Jezuiten enkel de Paus in hun macht te hebben i.p.v. alle bisschoppen enz.Ze bevinden zich in het Vaticaan (Church of Gesu) dus dat is niet zo onrealistisch. Salmon L.A.:"Ongelovige wetenschappers die plachten te spotten met de katholieke gelofsdogma's"..... Tis ni omdat ze t soms zo laten uitschijnen dat het ook zo is hè.Velen van hen gehoorzamen de Paus en het Vaticaan is eerder hun vaderland dan het land dat ze regeren.Bekijk maar de invloed van "Christianity" in bvb VS.Wees maar gerust dat Cardinal Egan (the Pope of the US-NY;St-Patrick's Cathedral recht tegenover Rockefeller Centre is waar hij is gevestigd dacht ik al kan ik me hier vergissen) een van de machtigste mensen in VS is. Knights of Malta bvb zweren trouw aan de Paus en kijk maar eens waar zij allemaal zitten en wie hun leden zijn.Hun invloed inhet bankwezen,het military-industrial complex,de politiek enz... Hitler en Mussolini hadden een concordat met de Paus... Het doel van het Papendom is nog steeds te heersen over e wereld en hun macht is groter dan ooit met hun Knights of Malta,Knights of Columbus,Opus Dei enz... En Alex Jones vindt niks uit.Hij blijft bij de tastbare feiten-het meeste van zijn "stuff" komt gewoon uit de media. Hij kan er toch ook niet an doen dat er zoveel niet klopt aan de officiele versie van 9/11 (alsmede de bommen in London);of dat er een lijkverbranding (in effigy) platsvond in Bohemian Grove toen hij er zich binnenblufte (het verdachte is dat het met Channel4 was dat ie daar is binnengeglipt;wat volgens de meeste Britten met wie ik contact heb een zender is die de Illuminati Agenda promoot).[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 25 september 2005 om 15:20. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2494 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Paus PiusX (dacht ik) was het die zei (ruwweg vertaald): "this Jesus myth has served us well". Niet enkel Jesusis een miete(mythe)...er zijn nog van die woorden.Het woord voor maagd is in het Oud-Hebreeuws (dacht ik) ong. hetzelfde woord als het woord voor "jonge vrouw" (volgens de film Snatch...);de Moslims die zichzelf opblazen krijgen zogezegd 72 "maagden";maar geclaimd wordt dat dat het woord voor maagden eigenlijk "rozijnen" betekent-een luxegoed in die tijd... En er zijn er vast nog (woorden) die "the cause" gediend hebben mits enige vervorming op het gebied van interpretatie door de massa...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 25 september 2005 om 16:34. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2495 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Napoleon:"The Jesuits are a military organisation,not a religious order,their chief is a general of an army,not the mere father abbot of a Monastary.The aim of this organisation is power,power in it's most despotic exercise,absolute power,universal power,power to control the world by the volition of a single man,the General of the Jesuits insists of being master sovereign over the sovereign.Wherever the Jesuits are admitted they wil be masters cost what it may.Every act,every crime,however atrocious is a meriatorious work if committed for the Society of the Jesuits or by the order of the General".[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 25 september 2005 om 17:04. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2496 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees nog eens wat ik geschreven heb. Waar heb ik gezegt dat Exodus dat gezegt heeft? Je zoekt overal iets achter, maar ja, dat zijn we al wel gewend momenteel. Ik zei wat ik zei, lees het gewoon nog eens want het heeft geen nut indien ik het copy en paste.
![]() |
![]() |
![]() |
#2497 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bewijst hiermee nogmaals dat jij nu net hetgeen doet vanwat je mij beschuldigde in je vorige post.
![]() |
![]() |
![]() |
#2498 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je onderschrift weerspiegelt je postgedrag in dat opzicht.
![]() |
![]() |
#2499 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je reageerde op de post van Exodus over dat terreur een fase is van het NWO plan en je trachtte zijn post te ridiculiseren met te posten:"Het is en inside job,dus de fase van het terrorisme is nog niet begonnen". Je wordt gevraagd of jij vindt dat het geen terreur is als het een inside job is.Je antwoord dat het wel terreur is (wat je post ervoor dus een post PUUR op de man maakt en inhoudelijk volledig naast de questie-tegenwerken om tegen te werken) zegt dan dat "sommigen vinden dat een vulkaanuitbarsting terreur is.... What's the point you're trying to make?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 25 september 2005 om 19:04. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2500 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je onderschrift weerspiegelt je postgedrag in dat opzicht.
![]() |
![]() |