![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2501 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij je wat minder zou bezig houden met het verzinnen van redenen waarom ik dingen zou posten en eens wat meer met de inhoud, dan hoef ik niet alles 2x te posten. Wat is nu u punt eigenlijk?
![]() |
![]() |
![]() |
#2502 | |||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Je gaat dat dan ontkennen en er een draai aan geven (aan wat je gepost had) terwijl het zo duidelijk is als wat.Je post was puur op de man.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 26 september 2005 om 07:48. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2503 | |||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zijn deze ok niet zonder inhoud.De inhoud is dat je niet op de man moet spelen,maar op de inhoud van wat ie post.Niet enkel ridiculiseren,maar erbij zeggen waarom het belachelijk is wat je ridiculiseert.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 26 september 2005 om 07:53. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2504 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat je zelfs hierover wil discussieren is mij een raadsel. Maar goed, je doet maar, tzal mij een worst wezen. Kun je mij misschien een lijstje geven van de personen waar ik niet op mag reageren omdat ik dit enkel zou doen om op de man te spelen. Trouwens, al was het dat, wat dan nog? Ik zou zeker niet de enigste zijn, kijk maar naar jezelf.
![]() |
![]() |
![]() |
#2505 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2506 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Kijk naar jezelf"...lang geleden dat ik die gehoord heb ![]() Ik reageerde trouwens op wat in je post stond:"Het waren inside jobs dus de fase van de terreur is nog niet begonnen"-speelde dus niet op de man.
![]() |
![]() |
#2507 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je het al ooit gehoord hebt weet je ook wat het betekent. En ik reageerde op een andere posting en speelde niet op de man. Als ik op de man speel, wat iedereen trouwens wel eens doet, dan heb ik ook geen probleem om dit toe te geven. Het is geen regel en het mag. Waarom jij nu moeilijk doet is trouwens nethetzelfde en ik zie je niet klagen tegen jezelf.
![]() |
![]() |
![]() |
#2508 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En die:"lang geleden dat ik die gehoord heb...tja,het is echt van de lagere school geleden.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 26 september 2005 om 19:36. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2509 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het voor jou al lang geleden is heeft met mij niets te maken. De betekenis blijft voor mij hetzelfde. Ik zeg gewoon, kijk eerst naar jezelf.
![]() |
![]() |
![]() |
#2510 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2511 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je zei dat je op een andere post reageerde,maar je postte met een "citeer";dus reageerde je niet op een andere post.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 26 september 2005 om 21:39. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2512 | |||||
Minister
|
![]() Deze is voor Pindar, en andere 'eye-opened' "believers":
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 26 september 2005 om 22:10. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2513 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2514 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2515 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat een prachtige afweer redenatie! Zie je nu echt niet wat je aan het doen bent!? LOL Tsjonge jonge, Memphisto, de bewijzen zijn je aangedragen en JIJ wilt het niet zien man o man, slaap zacht! met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2516 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2517 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo is het gemakkelijk om alle complotten of pseudo-complotten (zowel de religieuze als de anti-religieuze; zowel de wetenschappelijke als de anti-wetenschappelijke; zowel de Amerikaanse als de anti-Amerikaanse; zowel de communistische als de anti-communistische enz.) aan de Illuminati toe te schrijven.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 27 september 2005 om 16:01. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2518 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Believers kijken naar GESELECTEERDE feiten. Selectie gebeurd uiteraard volgens het beeld dat ze al hebben en dat ze enkel willen confirmeren. Dat is hetzelfde als zeggen : hier liggen X puzzelstukjes en het beeld van de totale puzzel is zeker dat van een gele ijsbeer. Alle stukjes die niet in dat beeld passen worden systematisch genegeerd en dan krijg je met veel selectie, geduw en getrek misschien inderdaad een grote gele vlek als resultaat. Mensen die daar kritisch tegenover staan en zeggen : het is geen ijsbeer maar een gele vlek worden dan bestempeld als 'gebrainwashed', 'slachtoffers van de media', 'lemmings' etc. Je mag vragen stellen maar feiten negeren of verdraaien is intellectuele oneerlijkheid en in dat bedje zijn vele believers jammer genoeg ziek. Ik zal 1 vraag stellen : Exodus, Pindar, ... : kunnen jullie de mogelijkheid serieus overwegen dat er GEEN complotten zijn? Geen NWO, illuminati, etc...? Of sluiten jullie die mogelijkheid op voorhand gewoon uit?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door parcifal : 27 september 2005 om 17:12. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2519 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2520 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |