![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2541 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 't is niet al te warm vandaag hé... waarschijnlijk een straf van de illuminati !
![]() |
#2542 | ||||||||
Banneling
|
![]() Volgens mij is het probleem met het begrijpen van het illuminati-verhaal,
dat je het niet kan fragmenteren. Toen ik er zelf onderzoek naar deed door te lezen en lezingen etc te horen, viel ik van de ene verbazing in de andere, maar ik bleef openstaan, totdat op een gegeven moment, het plaatje helemaal 'in elkaar schuift' en het allemaal veel logischer wordt dan het 'normale' wereldbeeld. Bekijk je echter 1 klein facet, en het zijn er honderden, dan is dat vrij makkelijk te ridiculiseren, en weg te blazen. Ook denk ik niet dat mensen hier anderen er van kunnen overtuigen, in ieder geval niet openlijk, en moet je bereid zijn en er aan toe zijn om je huidige 'normale' wereldbeeld los te laten en in te durven zien dat we op een gigantisch schaal bedonderd en genaaid zijn, en nog steeds worden. Citaat:
![]() met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 28 september 2005 om 13:15. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2543 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar..de feiten . zoals eerder gezegd hier , wijzen er op dat ze er dus wel zijn. BTw wat een gedraai om iets niet te zien wat zo evident is als je je neus er in steekt! Tot vandaag mijn bijdrage met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 28 september 2005 om 13:15. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2544 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Volg eens deze redenering : Als de feiten uitwijzen dat er complotten zijn, moet het mogelijk zijn om met behulp van deze feiten een statistisch significant aantal objectieve waarnemers (het merendeel van de bevolking en de media.) te overtuigen. Dat dit tot op heden niet gebeurd is onmogelijk te verklaren door te zinspelen op de 'domheid', 'desinteresse' of 'meeheulen' van de massa. Het wijst erop dat uw 'feiten' geen algemeen complot bewijzen. Kan je een fout vinden in deze redenering? (Ik ga er hierbij vanuit dat maximaal 10 % van de bevolking in het complot zit en dat er dus wel degelijk een overwegend objectieve media en intelligentsia bestaat.)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door parcifal : 28 september 2005 om 13:43. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2545 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Carrol Quigley (insider) zegt zelf dat ze onbekend willen blijven: Carroll Quigley wrote, in Tragedy and Hope: "There does exist, and has existed for a generation, an international Anglophile network which operates, to some extent, in the way the radical Right believes the Communists act…. I know of the operations of this network because I have studied it for twenty years and was permitted for two years, in the early 1960s, to examine its papers and secret records. I have no aversion to it or to most of its instruments. I have objected, both in the past and recently, to a few of its policies … but in general my chief difference of opinion is that it wishes to remain unknown, and I believe its role in history is significant enough to be known."
![]() |
![]() |
![]() |
#2546 | |||||
Banneling
|
![]() Ben er toch nog heel even...
Citaat:
het NIET TE GELOVEN! dat is een deel van de "conspiracy." zie de reacties alhier! Citaat:
met de massa? wat utter clap trap! Kijk eens om je heen! Worden de kinderen op school niet geleerd zich aan te passen, en de eigen creativiteit te onderdrukken? wat gebeurt er als je je kop boven het maaiveld uitsteekt! OK! Als je daar nee op zegt durf ik te zeggen dat je blind als een paard bent. Citaat:
Dus wel! Daaag! Citaat:
Citaat:
of begin deze thread en andere zaken over de nwo opnieuw te lezen! met vriendelijke groeten Pindar |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2547 | |||
Banneling
|
![]() Pindar.
Je argumentatie is belachelijk zwak. bijvoorbeeld : Citaat:
paranoïde gestoorde bent die in elke melkboer een cia-agent ziet. Makkelijk zat maar zonder echte grond. Citaat:
Waar hebt u school gelopen (voor zover dat al het geval geweest is...)? Er is natuurlijk nog een grote dosis 'herkauwen' van lesstof en het aanleren van saaie taalvakken maar eenmaal in de hogere jaren wordt je continu uitgedaagd om creatief te zijn, ideen te ontplooien, de voorgeschotelde stof te bevragen en kritisch te bekijken. Jij verwart creativiteit en criticisme hier duidelijk met 'de onnozele uithangen' en onsamenhangende praat verkopen. Ik voel een grote frustratie hier bij ene Pindar.... Citaat:
die niet objectief zijn. (en dus ofwel meezitten in het 'complot' ofwel het doorhebben (zoals de believers zogezegd)). In beide gevallen is er van 'geheimhouding' niet veel sprake niet meer nietwaar? Complotten waarbij meer dan 50% van een populatie betrokken zijn, zijn geen complotten maar een hallucinatie. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2548 | |||||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Er zijn wel betere motieven dan die van die guerrilla's.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 28 september 2005 om 18:40. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2549 | |||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
De term "Illuminati" is eigenlijk weinig tastbaar en wordt door velen gebruikt omdat de Order of the Illuminati (mede opgericht en gefinancierd door Rothschild) van Adam Weishaupt (een "ex-" ![]() Ik weet niet of het een specifieke groep is,maar er is wel degelijk een netwerk die een NWO wil bewerkstelligen (deze "Illuminati" zijn allemaal hooggeplaatste leden van machtige geheime genootschappen of van machtige genootschappen die er een geheime agenda op nahouden-of de Illuminati een echte groep is weet ik niet) en de meesten gebruiken de term "Illuminati" om op hen te duiden.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 28 september 2005 om 18:58. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2550 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom zouden zij Oswald beschuldigen etc. als Cubaanse guerrilla's achter de aanslag zaten?
![]() |
![]() |
#2551 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2552 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2553 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Snorry. My mistake. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2554 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2555 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 1e schooldag 1e les op de exodus-pindar private school of higher brain damage
"Op de eerste dag schiepen de illuminati de aarde en hersenspoelden ze de mensen. Totdat Alex Jones en David Icke (vrede zij met de Profeten) ons het licht lieten zien. Alleluja !" Leer ons nog meer !
![]() |
#2556 | |
Gouverneur
|
![]() Eerste post
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2557 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zegt : 'rond feiten kan je niet'. Akkoord. Ik stel echter vast dat de huidige westerse media en inteligentia zich NIET door die 'feiten' laten overtuigen. Akkoord? Bijgevolg, hoe verklaar je dat, behalve door de lachwekkende veronderstelling dat een meerderheid (> 50% dus) mee in het complot zit? Dit is volgens mij de fundamentele vraag en ik wacht dan ook in spanning op het ongetwijfeld verbijsterende antwoord van exodus of Pindar.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door parcifal : 29 september 2005 om 11:46. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2558 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"Bankroet" zijn is een perceptie : Duitsland had in de 20'er en 30'er jaren een enorm industrieel potentieel, het enige probleem was dat dat potentieel naar andere landen ging als herstelbetalingen. Dit is een van de eerste zaken die A. Hitler heeft stopgezet. Het gevolg was een enorme boost van economische middelen die uiteindelijk werden gebruikt om hun militaire macht weer op te bouwen en die ze uiteindelijk hebben verspild in een 6 jaar durende nachtmerrie. PS : exodus, volgens mij heb jij iets teveel naar Lara Croft gekeken. Maar ik wil Alcazar wel op 1 punt gelijk geven : stop met posten (al heb ik dan wel andere redenen...)
![]() |
![]() |
#2559 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2560 | |