Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 september 2005, 14:09   #2581
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HerrUU
Exodus, heb je er al ooit eens aan gedacht dat de enige reden waarom die boeken en websites bestaan is omdat er iemand rijk van wordt? Zoek maar eens op om hoeveel $, £ of € (welk je ook verkiest) het gaat. De meeste van die sites staan stijf van de bannering (en brengen de eigenaar dus ook een aardig centje op zonder dat hij er veel voor moet doen) .
Heb je er ook al eens aan gedacht dat deze boeken en websites bestaan is omdat de auteurs zien dat deze informatie er is en dat zij vinden dat de mensen dit moeten weten?

Dat van dat geld is een drog-argument. Tuurlijk vragen ze er geld voor. Ze moeten ook hun inkomsten hebben om in hun behoeften te voorzien en hun diensten te kunnen aanbieden.
Oud 29 september 2005, 14:10   #2582
HerrUU
Gouverneur

HerrUU's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Net zoals dat experiment waarbij iemand die gehypnotiseerd was en gezegd was dat hij zijn dochter niet kon zien... Zijn dochter stond voor hem en hij zag haar niet. De hypnotiseur nam een object en hield het in zijn hand achter zijn dochter en de man kon zeggen welk object het was terwijl zijn dochter ervoor stond. Hij kon zijn dochter niet zien. Dit wijst toch op een fundementele andere realitiet dat de puur fysische.
Bij mijn weten gaat deze topic over de nieuwe wereldorde en niet over hypnose, maar goed, als je wil...

Hypnose kan je perfect verklaren, is trouwens ook niet wetenschappelijk weerlegd en wordt in verschillende psychiatrische therapieën toegepast. Het boerentrucje dat jij hierboven aanhaalt valt daar ook onder.

Levitatie daarentegen, daar zou ik graag een eerste ongetruceerd bewijs van zien en dat meen ik want het onderwerp boeit me enorm.
Oud 29 september 2005, 14:12   #2583
HerrUU
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Heb je er ook al eens aan gedacht dat deze boeken en websites bestaan is omdat de auteurs zien dat deze informatie er is en dat zij vinden dat de mensen dit moeten weten?

Dat van dat geld is een drog-argument. Tuurlijk vragen ze er geld voor. Ze moeten ook hun inkomsten hebben om in hun behoeften te voorzien en hun diensten te kunnen aanbieden.
En dus doen ze mee aan het economisch model dat ze zo veroordelen? Vreemd, ik zou juist denken dat zij zich daarboven zouden zetten.
Oud 29 september 2005, 14:20   #2584
exodus

Standaard

Citaat:
En dus doen ze mee aan het economisch model dat ze zo veroordelen? Vreemd, ik zou juist denken dat zij zich daarboven zouden zetten.
Dat is nogal evident. Ze willen de informatie verspreiden hé , dat is de beste manier om veel mensen te bereiken. en wie zegt er dat zij het economische model veroordelen. Ze veroordelen deze ondemocratische krachten achter de schermen.
Oud 29 september 2005, 14:36   #2585
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Net zoals dat experiment waarbij iemand die gehypnotiseerd was en gezegd was dat hij zijn dochter niet kon zien... Zijn dochter stond voor hem en hij zag haar niet. De hypnotiseur nam een object en hield het in zijn hand achter zijn dochter en de man kon zeggen welk object het was terwijl zijn dochter ervoor stond. Hij kon zijn dochter niet zien. Dit wijst toch op een fundementele andere realitiet dat de puur fysische.
Ja ! Net zoals dat experiment waarbij iemand gehypnotiseerd was en gezegd was dat hij kon vliegen... Hij stond aan de rand van een afgrond en sprong, overtuigd dat hij kon vliegen. Dat was meteen zijn laatste daad ooit. Dit wijst toch op een fundamentele overmacht van de fysische realiteit.
Oud 29 september 2005, 14:39   #2586
HerrUU
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dat is nogal evident. Ze willen de informatie verspreiden hé , dat is de beste manier om veel mensen te bereiken. en wie zegt er dat zij het economische model veroordelen. Ze veroordelen deze ondemocratische krachten achter de schermen.
Vind je het dan ook niet vreemd dat die informatie tot bij jou raakt via de media die wordt gecontroleerd door diezelfde "illuminati"?

Pas op, ik lach u niet uit hé exodus, het is niet omdat ik er niet in geloof dat ik voor 100% gelijk heb, maar de meeste van die sites zijn zo "fantastisch" dat ik mij er serieuze vragen bij stel waar ik geen antwoorden op krijg. Hetzelfde werd mij vroeger ook gelapt door de katholieken. Gods bestaan is een dogma, ergo moet ik dat maar aannemen zonder bewijs. Dat geloof heb ik dan ook maar achter mij gelaten. Wat niet wil zeggen dat ik niet geloof, alleen komt er geen godheid in voor.

Om dit nu op deze believer-nonbeliever discussie te vertalen : 99.99% van de door jullie naar voren gehaalde bewijzen vind ik pure nonsens al moet ik toegeven dat ik voor die 0.01% geen tegenverklaring kan geven. Toch verkies ik te geloven in het goede van de mensheid al doet zij haar best om mij het tegendeel te bewijzen.
Oud 29 september 2005, 15:14   #2587
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, creativiteit wordt in het algemeen aangemoedigd in het onderwijs

Ja hoor slaap zacht, ik doe er geen druppel moeite voor je te proberen te overtuigen wat zo evident is.

Citaat:
Toch verkies ik te geloven in het goede van de mensheid al doet zij haar best om mij het tegendeel te bewijzen.
duhhhh????? je hebt er blijkbaar helemaal niks van begrepen, zoveel is
mij duidelijk

met vriendelijke groeten

Pindar[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Pindar on 29-09-2005 at 16:23
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Ja hoor slaap zacht, ik doe er geen druppel moeite voor je te proberen te overtuigen wat zo evident is.

Citaat:
Toch verkies ik te geloven in het goede van de mensheid al doet zij haar best om mij het tegendeel te bewijzen.
duhhhh????? je hebt er blijkbaar helemaal niks van begrepen, zoveel is
mij duidelijk

met vriendelijke groeten

Pindar[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

met vriendelijke groeten

Pindar[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Pindar : 29 september 2005 om 15:23.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 16:20   #2588
exodus

Standaard

Oud 29 september 2005, 16:32   #2589
/\|cazar
Banneling

/\|cazar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Schelden gaat u in elk geval beter af dan redeneren. Gaat u een politieke carriere ambiëren?
Neen, hoger ambtenaar.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 17:02   #2590
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Salmon L.A.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
Nou, het is heel simpel. Als de feiten uitwijzen dat er complotten zijn, dan zijn ze er en als de feiten uitwijzen dat ze er niet zijn zijn ze er niet.

Maar..de feiten . zoals eerder gezegd hier , wijzen er op dat ze er dus wel zijn.

BTw wat een gedraai om iets niet te zien wat zo evident is als je je neus
er in steekt!

Tot vandaag mijn bijdrage

met vriendelijke groeten

Pindar
Er zullen ter wereld zeker nogal wat complotten en pseudocomplotten gesmeed worden en gesmeed geweest zijn, maar het is nogal dwaas om die allemaal aan dezelfde club toe te schrijven.[edit]
[size=1]After edit by Salmon L.A. on 29-09-2005 at 18:18
Reason:

Citaat:
Nou, het is heel simpel. Als de feiten uitwijzen dat er complotten zijn, dan zijn ze er en als de feiten uitwijzen dat ze er niet zijn zijn ze er niet.

Maar..de feiten . zoals eerder gezegd hier , wijzen er op dat ze er dus wel zijn.

er in steekt!

met vriendelijke groeten

Pindar
Er zullen ter wereld zeker nogal wat complotten en pseudocomplotten gesmeed worden en gesmeed geweest zijn, maar het is nogal dwaas om die allemaal aan dezelfde club toe te schrijven.[/size]

[size=1]After edit by Salmon L.A. on 29-09-2005 at 18:02
Reason:

Citaat:

er in steekt!

met vriendelijke groeten

Pindar
Er zullen ter wereld zeker nogal wat complotten en pseudocomplotten gesmeed worden en gesmeed geweest zijn, maar het is nogal dwaas om die allemaal aan dezelfde club toe te schrijven.[/size]

Citaat:

er in steekt!

met vriendelijke groeten

Pindar
Er zullen ter wereld zeker nogal wat complotten gesmeed worden en gesmeed geweest zijn, maar het is nogal dwaas om die allemaal aan dezelfde club toe te schrijven.[/size]
[/edit]
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."

Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 29 september 2005 om 17:18.
Salmon L.A. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 17:10   #2591
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
De definitie:"verlichte vijanden van het katholieke geloof" is in elk geval absurd.

De term "Illuminati" is eigenlijk weinig tastbaar en wordt door velen gebruikt omdat de Order of the Illuminati (mede opgericht en gefinancierd door Rothschild) van Adam Weishaupt (een "ex-" Jezuit) er een hele belangrijke was die ook het woord Illuminati bevatte.Velen verwarren die Bavarian Illuminati met de Iluminati terwijl de term door de meesten gebruikt wordt als algemene term voor diegenen die de NWO agenda trachten door te voeren.Niemand blijkt er in te slagen de "Illuminati" echt aan te duiden.

Ik weet niet of het een specifieke groep is,maar er is wel degelijk een netwerk die een NWO wil bewerkstelligen (deze "Illuminati" zijn allemaal hooggeplaatste leden van machtige geheime genootschappen of van machtige genootschappen die er een geheime agenda op nahouden-of de Illuminati een echte groep is weet ik niet) en de meesten gebruiken de term "Illuminati" om op hen te duiden.
Ik begin te denken dat u gewoon ergens gelezen of gehoord hebt dat "illuminati" het latijn is van "samenzweerders".
Waar politiek bedreven wordt zijn er ook grote en kleine samenzweringen. Dats inherent verbonden aan machtsconcurrentie. Maar zoals ik al zei, het is nogal dwaas om ervan uit te gaan dat alle samenzweringen ter wereld aan één groep of club toe te schrijven zijn, tenzij natuurlijk aan de mensensoort die we "samenzweerders" noemen, zoals er ook overal ter wereld langneuzige mensen zijn, zonder dat die iets met elkaar te maken hebben behalve dat hun neus relatief lang is.

Als u die mensensoort van samenzweerders "illuminati" wilt noemen is het gewoon een misverstand wegens verkeerd woordgebruik.
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Oud 29 september 2005, 17:12   #2592
/\|cazar
Banneling

Standaard

geachte heer zalm.

in een niet zo ver verleden is er heel veel geld verdiend via de slavenhandel, de opiumoorlog in China, de kolonisatie van bijna heel de wereld.

is het zo vreemd te stellen dat de opbrengsten van deze guitigheden in de handen zijn gebleven van diegenen die deze gigantische kapitalen hebben opgebouwd, maar meer nog: dat ze er een echt imperium hebben mee opgebouwd.

daar kent ons ons, samenzwering is dan een mooi woordje omdat het mooi verzwegen wordt ...

en dat is dan maar het topje ...[edit]
[size=1]After edit by /\|cazar on 29-09-2005 at 18:12
Reason:

geachte heer zalm.

in een niet zo ver verleden is er heel veel geld verdiend via de slavenhandel, de opiumoorlog in China, de kolonisatie van bijna heel de wereld.

is het zo vreemd te stellen dat de opbrengsten van deze guitigheden in de handen zijn gebleven van diegenen die deze gigantische kapitalen hebben opgebouwd, maar meer nog: dat ze er een echt imperium hebben mee opgebouwd.

daar kent ons ons, samenzwering is dan een mooi woordje omdat het mooi verzwegen wordt ...

en dat is dan maar het topje ...[/size]

geachte heer zalm.

in een niet zo ver verleden is er heel veel geld verdient via de slavenhandel, de opiumoorlog in China, de kolonisatie van bijna heel de wereld.

en dat is dan maar het topje ...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door /\|cazar : 29 september 2005 om 17:12.
Oud 29 september 2005, 17:13   #2593
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
t Wordt tijd dat ge nog eens ontvoerd wordt door aliens.
De enige alien die ik ken heet Beliën.
Moet ik het hem eens vragen?
Oud 29 september 2005, 17:14   #2594
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A.
Er zullen ter wereld zeker nogal wat complotten en pseudocomplotten gesmeed worden en gesmeed geweest zijn, maar het is nogal dwaas om die allemaal aan dezelfde club toe te schrijven.
dat is juist.

De Overlords zijn van een heel andere categorie, de vroeger kampfkapiteinen der Mensheid ...
Oud 29 september 2005, 17:14   #2595
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A.
De enige alien die ik ken heet Beliën.
Moet ik het hem eens vragen?
u is zelfs niet grappig, laat staan intelligent.
Oud 29 september 2005, 17:17   #2596
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:

O, maar ik twijfel er niet aan dat u echt gelooft wat u schrijft. Maar dat is op zichzelf niet overtuigend genoeg.
Oud 29 september 2005, 17:20   #2597
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
geachte heer zalm.

en dat is dan maar het topje ...
Als die samenzwering bestaat, dan bestaat die. Zoals de Italiaanse maffia bestaat. En de Baskische ETA. En Al Qaeda. Maar wat is het bewijs dat die samenzwering iets te maken heeft met gelijk welke andere samenzwering?[edit]
[size=1]After edit by Salmon L.A. on 29-09-2005 at 18:22
Reason:

Citaat:
geachte heer zalm.

Als die samenzwering bestaat, dan bestaat die. Zoals de Italiaanse maffia bestaat. En de Baskische ETA. En Al Qaeda. Maar wat is het bewijs dat die samenzwering iets te maken heeft met gelijk welke andere samenzwering?[/size]

Citaat:
geachte heer zalm.

Als die samenzwering bestaat, dan bestaat die. Maar wat is het bewijs dat die samenzwering iets te maken heeft met gelijk welke andere samenzwering?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 29 september 2005 om 17:22.
Oud 29 september 2005, 17:24   #2598
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
u is zelfs niet grappig, laat staan intelligent.
Ik geef toe dat het grapje flauw is.
Oud 29 september 2005, 18:41   #2599
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Je bent niet logisch.
Je zegt : 'rond feiten kan je niet'. Akkoord.

Ik stel echter vast dat de huidige westerse media en inteligentia zich
NIET door die 'feiten' laten overtuigen. Akkoord?

Bijgevolg, hoe verklaar je dat, behalve door de lachwekkende veronderstelling
dat een meerderheid (> 50% dus) mee in het complot zit?

Dit is volgens mij de fundamentele vraag en ik wacht dan
ook in spanning op het ongetwijfeld verbijsterende antwoord van exodus
of Pindar.

Ik heb dit al ik denk 4x gepost ondertussen (sorry als het afgezaagd wordt maar je vraagt het...);bvb in VS bestaan de board of directors van de grootste 10 mediatyconen uit 118 mensen.De bazen van de media bepalen wat er op komt.Iemand die te ver afwijkt van de norm komt niet aan de bak.
Bovendien maken veel van die mediatycoon leiders/eigenaars deel uit van netwerken en geheime genootschappen die hier al vaak genoemd werden.Zij beslissen wat er in de media komt;niet de kleine garnalen die een straf verhaal te bieden hebben.

Kijk naar die Thread van Oliepiek bvb.Om het FEIT in de media te krijgen dat soldaten lijkenfotos ruilen tegen porno is er al een half leger nodig met gedreven mensen die duizenden mails etc....je kan je wel indenken wat er moet gebeuren om hetzelfde te verkrijgen omtrent het FEIT:"9/11 Is a Self-Inflicted Wound".Zelfs al geloof je niet dat 9/11 een "Sel-Inflicted Wound" is,ik vind het bizar dat je jezelf gaat voorliegen dat dat wel in de media zou komen als het waar is....het is niet zo met de situatie in Iraq,corruptie etc.De media is zo corrupt als wat.
Soims raakt iets door de filter,maar meestal slechts 1 keer jammergenoeg.Daarna wordt het vaak doodgezwegen.

Het heeft niets te maken met 50% moet op de hoogte zijn...[edit]
[size=1]After edit by Lex Blanca on 29-09-2005 at 20:02
Reason:

Citaat:
Je bent niet logisch.

of Pindar.

Ik heb dit al ik denk 4x gepost ondertussen (sorry als het afgezaagd wordt maar je vraagt het...);bvb in VS bestaan de board of directors van de grootste 10 mediatyconen uit 118 mensen.De bazen van de media bepalen wat er op komt.Iemand die te ver afwijkt van de norm komt niet aan de bak.
Bovendien maken veel van die mediatycoon leiders/eigenaars deel uit van netwerken en geheime genootschappen die hier al vaak genoemd werden.Zij beslissen wat er in de media komt;niet de kleine garnalen die een straf verhaal te bieden hebben.

Kijk naar die Thread van Oliepiek bvb.Om het FEIT in de media te krijgen dat soldaten lijkenfotos ruilen tegen porno is er al een half leger nodig met gedreven mensen die duizenden mails etc....je kan je wel indenken wat er moet gebeuren om hetzelfde te verkrijgen omtrent het FEIT:"9/11 Is a Self-Inflicted Wound".Zelfs al geloof je niet dat 9/11 een "Sel-Inflicted Wound" is,ik vind het bizar dat je jezelf gaat voorliegen dat dat wel in de media zou komen als het waar is....het is niet zo met de situatie in Iraq,corruptie etc.De media is zo corrupt als wat.
Soims raakt iets door de filter,maar meestal slechts 1 keer jammergenoeg.Daarna wordt het vaak doodgezwegen.

Het heeft niets te maken met 50% moet op de hoogte zijn...[/size]

Citaat:
Je bent niet logisch.

of Pindar.

Kijk naar die Thread van Oliepiek bvb.Om het FEIT in de media te krijgen dat soldaten lijkenfotos ruilen tegen porno is er al een half leger nodig met gedreven mensen die duizenden mails etc....je kan je wel indenken wat er moet gebeuren om hetzelfde te verkrijgen omtrent het FEIT:"9/11 Is a Self-Inflicted Wound".Zelfs al geloof je niet dat 9/11 een "Sel-Inflicted Wound" is,ik vind het bizar dat je jezelf gaat voorliegen dat dat wel in de media zou moeten komen....het is niet zo met de situatie in Iraq,corruptie etc.De media is zo corrupt als wat.

Het heeft niets te maken met 50% moet op de hoogte zijn...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 29 september 2005 om 19:02.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 18:50   #2600
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
De helft van die mannen roept op om copieen van hun werk te verspreiden....tot daar het flutargument dat ze er stinkend rijk mee worden met haast niks te doen,de meesten werken meer dan 8 uurtjes per etmaal,believe you me....
Weet je hoeveel werk bvb www.prisonplanet.com en co bewerkstelligen en dagelijks updaten vereisen?Stel het asjeblieft niet voor alsof het allemaal een bende charlatans zijn die de grote $$ binnenrijven.
Ze worden daarbovenop vaak geridiculiseerd tot en met,bedreigd,aangevallen, etc...

Je post waarop ik reageer nog het minst van al;maar je posts tonen duidelijk aan dat je er (nog) niks van weet.Niemand kan je dat kwalijk nemen;maar wel dat je gaat ridiculiseren over zaken waar je zelfs de klok nog niet hebt horen luiden,laat staan de klepel weet hangen.[edit]
[size=1]After edit by Lex Blanca on 29-09-2005 at 20:08
Reason:

Citaat:
De helft van die mannen roept op om copieen van hun werk te verspreiden....tot daar het flutargument dat ze er stinkend rijk mee worden met haast niks te doen,de meesten werken meer dan 8 uurtjes per etmaal,believe you me....
Weet je hoeveel werk bvb www.prisonplanet.com en co bewerkstelligen en dagelijks updaten vereisen?Stel het asjeblieft niet voor alsof het allemaal een bende charlatans zijn die de grote $$ binnenrijven.
Ze worden daarbovenop vaak geridiculiseerd tot en met,bedreigd,aangevallen, etc...

Je post waarop ik reageer nog het minst van al;maar je posts tonen duidelijk aan dat je er (nog) niks van weet.Niemand kan je dat kwalijk nemen;maar wel dat je gaat ridiculiseren over zaken waar je zelfs de klok nog niet hebt horen luiden,laat staan de klepel weet hangen.[/size]

[size=1]After edit by Lex Blanca on 29-09-2005 at 20:05
Reason:

Citaat:

En weet je hoeveel werk bvb www.prisonplanet.com en co vereisen?Stel het asjeblieft niet voor alsof het allemaal een bende charlatans zijn die de grote $$ binnenrijven.

Je post waarop ik reageer nog het minst van al;maar je posts tonen duidelijk aan dat je er niks van weet.Niemand kan je dat kwalijk nemen;maar wel dat je gaat ridiculiseren over zaken waar je zelfs de klok nog niet hebt horen luiden,laat staan de klepel weet hangen.[/size]

[size=1]After edit by Lex Blanca on 29-09-2005 at 19:55
Reason:

Citaat:
De helft van die mannen roept op om copieen van hun werk te verspreiden....totdaar het flutargument dat ze er stinkend rijk mee worden.

Ze worden daarbovenop vaak geridiculiseerd tot en met etc...
En weet je hoeveel werk bvb www.prisonplanet.com en co vereisen?Stel het asjeblieft niet voor alsof het allemaal een bende charlatans zijn die de grote $$ binnenrijven.

Je post waarop ik reageer nog het minst van al;maar je posts tonen duidelijk aan dat je er niks van weet.Niemand kan je dat kwalijk nemen;maar wel dat je gaat ridiculiseren over zaken waar je zelfs de klok nog niet hebt horen luiden,laat staan de klepel weet hangen.[/size]

Citaat:
De helft van die mannen roept op om copieen van hun werk te verspreiden....[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 29 september 2005 om 19:08.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be