![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2621 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2622 | |
Gouverneur
|
![]() [quote=/\|cazar]
Citaat:
![]() |
![]() |
#2623 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#2624 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2625 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=2]en van Victor Schauberger, meesters op dit gebied![/size] [size=2] Citaat:
[/size] Citaat:
of Al Queda wel echt is! vreemd hoor. Wie kan me 'bewijzen' dat Al Queda wel echt bestaat? En nu niet aankomen met dat je het op de TV hebt gezien. [size=2] [/size] Citaat:
maar als ik denk dat het geen zin heeft die ter berde te brengen omdat het zinloos is, doe ik dat gewoon niet. heet geloof ik 'vrijheid' [size=2] [/size] Citaat:
om het verhaaltje rond te maken. En als iemand die een beetje verstand heeft van Heilige Geometrie, dan weet ie ook wat de reptielen genereren! En wat de "Matrix" in stand houdt! met vriendelijke groeten Pindar |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2626 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://www.prisonplanet.com/advertise.html Vreemd voor een niet-commerciele site...
![]() |
![]() |
#2627 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mooi hoor, ik ben fier op u ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2628 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Van mij mag ie commercieel zijn! Geen enkele moeite mee! Wat is daar eigenlijk verkeerd aan? Ook D.Icke is niet echt rijk geworden met zijn onderzoek! Mogen die mensen geen geld verdienen om hun boterham te kunnen betalen? met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 30 september 2005 om 13:40. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2629 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Enfin, doe wat jullie willen, ik heb beters te doen.
![]() |
![]() |
#2630 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of niet mogen of weet ik veel wat. Lijkt me idd beter als je wat anders gaat doen. ![]() met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2631 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uw enige en steeds wederkomende argumentatie is dat A. Jones niet geloofwaardig zou zijn omdat hij geld verdiend met z'n werk, maar als dan bvb de Standaard wordt aangehaald waar je meer moet betalen om info van hun site te bekomen, is dat plots geen probleem meer? Als je iedereen op voorhand als ongeloofwaardig bestempeld, louter omdat ze geld verdienen, tja, wie schiet er dan over? Want elke krant, week- of maandblad verdient toch geld met z'n activiteiten. Ik weet één ding. Zeker in de 9/11 case is Jones altijd één van de eersten geweest die met nieuwe bevindingen kwamen. Heb het op een andere tread ook al aangehaald. Een paar weken geleden komt de nieuwsredactie van de NOS in Twee Vandaag met een aantal feiten die "groot nieuws" zouden moeten zijn, terwijl Jones diezelfde bevindingen al in 2002 had naar buiten gebracht. En ja hoor, toèn werden die feiten door mensen zoals U afgedaan als "conspiracytheories." Dus uw kredietwaardigheid zou er wat op vooruitgaan, indien u met harde bewijzen zou komen dat Jones niet geloofwaardig is. Enkel schieten op de boodschapper omdat ie toevallig ook nog geld verdient met z'n activiteiten is maar magertjes, en stilaan afgezaagd.
![]() |
![]() |
#2632 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2633 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
journalisten die rijk zijn, die zeggen wat ze denken en dat kan niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2634 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2635 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
LOL.... U heeft dure woorden gebruikt om zo goed mogelijk te verhullen dat U er werkelijk geen greintje van snapt!! Blijft leuk om te zien als U zich zo gedraagt. Maar van gravitatie heeft U echt geen enkel bal verstand. met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 30 september 2005 om 14:51. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2636 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2637 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mischien idee om U ook met andere zaken bezig te gaan houden? U voegt hier niks tot weinig toe. Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2638 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2639 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en weinig toevoegt aan dit forum? Ik zou veel geld durven verwedden dat u als ongevenaarde numero uno (een unieke ervaring voor u, ongetwijfeld) zult eindigen. Maarja, iedereen is hier natuurlijk gehersenspoeld hé, behalve de believers natuurlijk ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2640 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 30 september 2005 om 16:02. |
|||||
![]() |
![]() |