![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2681 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nu ga ik de volgende vraag stellen: Bewijzen al die faits divers dat UFOs echt bestaan? Dat er Reptilians rondlopen op deze aarde? Dat de zwaartekracht maar een verzinsel is? Dat bijen niet kunnen vliegen? Het antwoord laat ik aan de intelligente lezer...
![]() |
![]() |
#2682 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ben je vertrouwd met open systemen? Volgens mij heeft cognitieve dissonantie ook te maken met open systemen, in die zin dat zelfs onze gedachten processen zijn. Deze processen hangen af van de structurele organisatie van de hersenen en de rest van het lichaam. Wanneer we bepaalde prikkels ontvangen, beginnen bepaalde processen daarop in te spelen. Afhankelijk van de voorgeschiedenis (de bifurcatiepunten die leiden tot reorganisaties in de hersenen en tot inzichten), zal de waarnemer van die prikkel er een bepaalde mening op nahouden, nieuwe kennis opdoen en al dan niet oude vooroordelen versterken.
![]() |
![]() |
#2683 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar goed, jij zegt van wel dus kom maar op met je bewijs. Waarop baseer jij je 'Tuurlijk" ? waarschijnlijk jouw beeld van de Universiteit, als een objectief bolwerk zoekend naar de 'waarheid"? Ik hoop het niet! Citaat:
Citaat:
een verzinsel is! Ben een beetje moe van het gedraai van mijn woorden. Beetje erug vaag wat je hierboven zegt. En als het is wat ik denk dat het is, is het een beetje dom. ![]() met vriendelijke groeten Pindar |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2684 |
Schepen
|
![]() @Pindar: volgens de cognitive dissonance theorie is het best om zelfs geen poging te ondernemen zo'n discussie aan te gaan. Er moet altijd begonnen worden vanuit een gemeenschappelijk punt van overeenkomst. Dus niet vanuit een punt van verschil, want dat leidt alleen tot escallatie en dat is tamelijk vermoeiend voor beide partijen.
![]() |
#2685 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#2686 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2687 | |||||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
In de universiteit worden in de béta-richtingen volop dergelijke 'weetjes' verteld. Mogelijk maken ze geen deel uit van de officiele cursus maar een goeie prof lardeert zijn cursus doorgaans wel met dat soort feiten. 2 getuigenissen tegen, Pindar..... Overtuigd? Citaat:
Citaat:
Aan de stijl en de foutenrijkdom van je schrijfsels te zien ben je een laaggeschoolde puber van hooguit 16 jaar. Anders is je middelbare school de naam humaniora niet waardig, maar ik reken er niet echt op dat je dat snapt.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door parcifal : 4 oktober 2005 om 12:34. |
|||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2688 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2689 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier ben ik het grotendeels wel met je eens. Alleen vind ik het belang van wat er aan de hand is te belangrijk om er niets over te zeggen. Zou het anders zijn had ik de behoefte niet om dit te verspreiden. Verder zullen sommigen inderdaad de informatie buiten zich houden, anderen zullen het meteen accepteren, weer anderen twijfelen etc. Ik wil niet iedereen op een grote hoop gooien. Turkje: zo schieten we niet op, dus laat maar effe. Ik hoop dat anderen er wel hun voordeel mee doen. met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2690 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2691 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2692 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2693 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2694 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
best vriend. ![]() Wij naieve, gehersenspoelden doen het hier overigens heel goed zonder u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2695 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2696 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 4 oktober 2005 om 12:58. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2697 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Het bespreken van anomalieën of contradicties in de media daarentegen zou de bal voor sommigen aan het rollen brengen. Hoe ben jij zelf ooit de mainstream beginnen wantrouwen? Toch niet door meteen het eerste het beste samenzweringsverhaal te geloven?
![]() |
![]() |
#2698 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het zijn inderdaad UFO's je kan echter niet bewijzen dat ze buitenaards zijn. ... Dat is een groot verschil zie je, het kan inderdaad of een UFO gaan, maar daarom zijn het nog geen marsmannekes die ermee vliegen. Wat denk je dat er allemaal boven onze kop cirkelt van geheime projecten, als je weet dat de SR-71 en U2 uit de late jaren 50 begin jaren 60 stammen, dan moet ik u geen tekeninsgke maken, waartoe ze tegenwoordig theoretisch gezien in staat zouden moeten zijn. Met alle verbeteringen in materialen, koelsystemen, computers, aerodynamica, stealth enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2699 |
Schepen
|
![]() Inderdaad, Herr Flick. Het gaat om het binnenrijven van fondsen. Na de oorlog tegen het communisme, de drugs en de terreur, zou een oorlog tegen de aliens niet mis zijn als bron van inkomsten. Er moet dan wel een blijvende stroom van geld komen uit duistere circuits, zoals drugs en mensenhandel om de vijandelijke trukages in elkaar te boksen.
Dit zegt op zich niet of er inderdaad buitenaardsen zijn. Het fenomeen graancirkels kan ons een hint geven over het al dan niet bestaan van buitenaardsen in onze onmiddellijke omgeving. Het laatste woord is er nog niet over gevallen. Ik ben niet zo overtuigd dat er reptilianen onder ons zitten, zeker gezien dergelijke literatuur gesponsord werd door David Rockefeller.
![]() |
#2700 | |||||
|
![]() Citaat:
Als ik over UFO's spreek dan denk ik vooral aan objecten die draaien op anti-zwaartekrachttechnologie. Er zijn enorm veel bewijzen van deze objecten, en getuigenissen over black projects waarin tuigen die op anti-zwaartkracht vliegen gemaakt worden. Sommige getuigenissen zeggen dat er aan anti-zwaartekrachttechnologie en "UFO's" al meer geld besteed is dan aan het Manhatten project tijdens de oorlog.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 4 oktober 2005 om 13:14. |
|||||
![]() |
![]() |