![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Probeer dat beest(je) anders nog maar eens te strikken.... Een gewaarschuwd huisdier verdwijnt alras met de noorderzon. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Banneling
|
![]() Dat is gemakkelijk he, allemaal tegen één.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Oh! Waauw! Dit is buitengewoon interessant. (Dat is niet sarcastisch bedoeld, ik meen het, ik ben uiterst nieuwsgierig). Leg jij me dan eens uit hoe Stonehenge en de stenen in Frankrijk die ernaar verwijzen er komen want nog niemand heeft me die vraag kunnen beantwoorden. En hoe de pyramides in Egypte en China vervaardigd zijn. En waarom Atlantis verdwenen is... Ik ben zeer benieuwd.
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Banneling
|
![]() Dat zijn geen 'onverklaarbare fenomenen' hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#266 | |
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet dat iemand met zulk intelligentievermogen als jij (lees: het is duidelijk dat je jezelf als uiterst intelligent beschouwd...) zich met niets anders bezighoudt dan posts op zo'n laag niveau waar niemand iets aan heeft hé?
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#268 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat verzin jij gewoon, jij slinkse demagoog! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verstaat ge wat ik wil expliceren, moat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb zelf nog nooit gehoord van ene 'Piri-Reis' kaart ... heb dus eens wat opgezocht op internet. Nu, ik ga me niet uitspreken over wat ik allemaal op die kaart zie ... maar, ik heb eens wat opzoekwerk gedaan en kwam toevallig uit bij een heel interessant artikel mijns inziens. De website is beveiligd, copy-pasten gaat niet maar ik heb de indruk dat het wel gaat om een kwalitatief hoogstaand werk .... Dus voor de geïnteresseerden, dit is de website. ![]() http://www.muslimheritage.com/topics...&ArticleID=240
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
|
![]() Citaat:
Maar het lijkt wel een (onbewuste) eerste premisse te zijn waaruit jij de conclusie trekt dat je hier iedereen een beetje mag belachelijk maken... Of het kan ook gewoon een middel zijn om te vermijden dat je inhoudelijk zou moeten argumenteren ... anderen belachelijk maken is natuurlijk makkelijker hé, en oh ... het vereist zelfs minder ... intellectueel vermogen... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Banneling
|
![]() Volledig akkoord, Groentje-18.
Omdat je dat gezegd hebt, zal ik je voor één keer niet belachelijk maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En je herinnert me eraan dat ik nog eens moet fulmineren tegen de snobs van jouw soort.
![]() |
![]() |
#276 |
Banneling
|
![]() Me vergelijken met Paulus is echt het ergste wat je me kan aandoen. Ik smeek je dat nooit meer te doen.
Ik vind fulmineren geen duur woordje hoor. Fulmen, fulminis, onz. etc... |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Minister
|
![]() Ach, de mug wil zichzelf tot olifant maken, daar anderen dat ook doen..
![]()
![]() |
![]() |
#278 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
|
![]() Ik ken de NWO-theorie nog niet volledig. Dus heb ik nog een paar vragen voor de believers.
Als ik het goed begrijp gaat het om buitenaardse wezens die de mens gecreëerd hebben, en bepaalde mensen steunen om een NWO te creëren. Wat is de precieze rol van de huidige leiders die bijna allen leden zijn van de NWO in het licht van deze theorie? Want als deze leiders hun NWO krijgen opgericht, hebben zij de macht maar de buitenaardse wezens nog niet. Hoe wordt dit verklaard? En waarom trouwens die omweg via leiders van de NWO en via mensen van de aarde (niet-leden bedoel ik) in het algemeen? En wat is de precieze rol van de andere mensen, niet-leden? En wat willen die buitenaardse wezens daar uiteindelijk mee bereiken? Jullie hebben het er allemaal over dat de NWO weldra aan de macht zal zijn, en massale slachtingen ... maar wat is dan het uiteindelijke doel van de NWO? Wereldheerschappij oké. Maar waar willen ze dan met die hele wereld naartoe als ze er eens over heersen? Of waar willen de buitenaardse wezens dan met ons naartoe? ...
![]() |