![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2781 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2782 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb nota bene college's er over bijgewoont! Dan ga ik toch zoiets niet zeggen. Maar ja. er worden me wel meer woorden in de mond gelegd die ik niet gezegd heb! Maar goed als je het over wetenschapsfilosofie etc wil hebben: "Occam's scheermes" is bv express ingevoerd om de vooruitgang in de wetenschap te vertragen. Maar ja, je moet natuurlijk ook je bronnetjes buiten de mainstream effe natrekken. ![]() met vriendelijke groet Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 5 oktober 2005 om 12:31. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2783 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan brown is een pure geschiedverkrachter natuurlijk, maar hij haalt zijn theorieën wel van andere historisie die zich in de dode zee rollen en dergelijke verdiept hebben, ... Acht de facade van fictie, schuilen wel een aantal feiten, ... maar geheime genoodschappen die honderden jaren overleven en nu plots ineens in de actualiteit komen dat is natuurlijk ... Nog een ander nadenkertje, Bush is een NWO ventje, het is diezelfde Bush die het internet beschikbaar heeft gemaakt, voor het grote publiek, daarvoor was het in het bezit van het ministerie van defensie, en enkele onderzoekscentra... Waarom gaan ze de grootste bedreiging voor zichzelf, (communicatie in handen van de burger ) liberaliseren ... ? Of past dat ook in het plan, of is dat ook een van hun oerdomme fouten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2784 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
en graag met je neus tegen het scherm! LOL http://forum.politics.be/showthread....19#post1360219 Citaat:
Hou eens op met het verdraaien van mijn woorden, dank U! Net zoals U dwaas handelde bij Exodus qua opleiding, weet U helemaal niks nada van mijn achtergrond. En ik niet over die van U. dus heeft echt geen zin om het daar over te hebben. met vriendelijke groeten Pindar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2785 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er wordt hier vaak gesuggereerd dat ze oppermachtig zijn en dus geen fouten kunnen maken. Nou, dat doen ze wel degelijk. Maar ze hebben ook gigantisch veel macht Kijk maar op het forum hier hoeveel mensen de verhalen NIET geloven! DAT zegt wat over hun macht. maar ze moeten wel ons denkproces beinvloeden (hersenspoelen) want we zijn met te veel om het fysiek te doen. Dus zo raar is het niet voor hun om ons op te willen sluiten in bv dogma's. En vanuit deze denkbeelden handelen we dus! Maar goed. Wat internet betreft, vraag ik me af of ze echt fouten gemaakt hebben. te meer daar deze opgezet is door ARPA net, een illuminati-tak. We worden steeds meer afhankelijk van internet (bv de banken via internet, zie ook de thread "banken en geld".) Ondertussen wordt alles opgeslagen (ja al jaren, maar niet legaal) in mininaal 3 gigantische computers. Ik weet dat eentje er van in Brussel staat, deze computer heeft de naam "The Beast" (klint bekend he?). Dus steeds meer communicatie wordt opgeslagen(e-mail, etc). Ben wel nog aan het onderzoeken hoe ze later met internet om zullen gaan, er zijn al verschillende scenario's bekend. (heel veel site's afsluiten, maar ook heel veel (duizenden) onzin sites erbij zodat mensen het kaf van het koren niet meer kunnen scheiden) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2786 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zucht.
Citaat:
Maar om u een plezier te doen heb ik ook nog eens opgesnord wat jij erover hebt gezegd: Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#2787 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2788 |
Banneling
|
![]() Tsja, ik kan natuurlijk hier niet alles neerzetten over die reptielen,
maar als je een open geest hebt raad ik toch zeker dit boek aan: (sommigen gaan het toch niet lezen, want die weten al dat het boek niet klopt zonder het gelezen te hebben, knap he? ![]() "There are two things you need if you are to uncover and communicate what is really happening in the world. One is to be free of any dogmatic belief system. The second is not to give a damn what people think and say about you, or, at least, not to let that influence your decisions. We are born into a world controlled by unseen forces that have plagued and manipulated humanity for thousands of years. No, this is no script from a Hollywood movie. It is happening to you NOW. You may look around and think that what you see is "real". But in truth you are living in an illusion - an illusion designed to keep you in a mental, emotional, and spiritual prison cell. David Icke exposes these forces and their methods of human control and he reveals a fantastic web of global manipulation, orchestrated by forces beyond this physical realm. He exposes the hidden bloodlines, through which other-dimensional entities live and operate unseen among us; and he shows how the bloodlines of the royal, political, and economic rulers of today are the same as those who ruled as the kings and queens of ancient times. Icke takes the story on from his highly acclaimed ...And The Truth Shall Set You Free and The Biggest Secret, and he lifts still further the veil of secrecy that has maintained humanity in manipulated ignorance for so long. The truth is not only "out there"... Much of it is "right here." " |
![]() |
![]() |
![]() |
#2789 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() Alweer hilarisch. En deze computers hebben een immense opslagruimte om alles op te slaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2790 |
Banneling
|
![]() Turkje, laatste serieuze reactie op jou, want je verdraait mijn woorden
en daarna ga je schelden, ik kan helaas niet dieper bukken. Ik had inderdaad niet begrepen dat het op een post van Exodus was zo wat? mag ik me niet vergissen? verder heb ik gezegd dat ze inderdaad dit soort zaken NIET(effe goed lezen nu aub) N.I.E.T op de uni leren!!! althans, en dat is wel zo eerlijk om te noemen, in mijn ervaring. WEL zaken als wetenschapsfilosofie, en da's leuk ,maar als je je er in gaat verdiepen zie je dat het een vorm van religie is waar mensen massaal ingetrapt zijn (ja, ik ook!). verder hebben ze zoals ik eerder heb gezegd de wetenschap geinjecteert met onzin, zoals Occam's scheermes. Zoals gezegd, laatste reactie aan jou Turkje, zoals gezegd ik kan niet dieper bukken Fijne tijd verder met vriendelijke groeten Pindar |
![]() |
![]() |
![]() |
#2791 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
NWO? Je baseert je dus op openbare kennis, ik op wat ik van de illuminati weet. makkelijk hoor, om iets zonder een greintje onderzoek af te doen als hilarisch. met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2792 | |
Banneling
|
![]() Hmmm doet me aan een bepaalde tijd denken dit! NU mischien??????
Citaat:
Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2793 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
alleen hebben ze hun lesje geleerd: de ideale slaaf is diegene die denkt vrij te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2794 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de ponskaartentechniek door IBM ontwikkeld om de joden in de dodenkampen van de NAZI's te catalogeren waren ook 'spectaculair' indertijd ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2795 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2796 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de dingen die ik hier gezegd heb, zijn al verschenen in deftige kranten zoals the guardian, knack, humo, etc ... yup blubber maar verder. goe bezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2797 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan natuurlijk, best zijn, dat ze dat opslaan, maar heb je er enig idee van, hoeveel gigabyte mail, er zo per minuut verzonden wordt, ... En hoeveel supercomputers dat ge daar voor nodig hebt om die mail te checken op woorden als moslim, terror, password, bomb, enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2798 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er kan door clustering (vele sans aan mekaar koppelen ) al voor ettelijke terrabyte aan data opgeslagen worden, ... Maar natuurlijk niet genoeg om alle trafiek die over alleen nog maar het internet passeert op een gemiddelde dag, voor bv, 3 maand te gaan bijhouden... Tellen we daar nog VOIP pakketten bij , gewoon GSM gesprekken, SMS , MMS en GPRS connecties, dan moogde er nog een paar Big Beasts naastzetten. Maar het kan, technisch gesproken, Ge hebt ne gigantische packetsniffer nodig, die ergens in de backbone, zit, en alle ip packets kan onderscheppen die verstuurd worden over internet. (ik heb dat soms lopen op mijn pc voor tests in ons eigen netwerk. ) als ge dan wat slimme software hebt, kun je al die packets terug aan elkaar zetten e de data visable maken, Maar ik heb het nu over enkele honderden paketten die op een minuut of 5 over een simpel netwerkkabeltje floepen. In werkelijkheid zijn er dat dus miljoenen die over honderdenduizende links lopen van Fibreoptic, tot Satteliet verbindingen, ... Die paketten moet je dus op een supercomputer reconstrueren, en dan moet je ze nog lezen ook ... Nu kunt ge daar een paar miljoen werkeloze chinezen voor huren, maar ge kunt ook processors clusteren en die diagonaal door de paketten laten zoeken op keywords, en enkel die mails ophalen, en voor verdere analyze doorsturen. Ge kunt ook enkel paketten pikken met een bepaalde header, bv, enkel mail, of enkel Voice Over IP of enkel FTP of enkel adressen van bepaalde providers enz... filteren tot in het oneidige, op die manier haal je veel "ruis" weg, maar als je ruis wegneemt, haal je dikwijls ook goed materiaal weg... Dus heel ingewikkeld, en heel complex en ik mag er zelf niet aan denken wat je aan computing en opslagpower vandoen hebt, om alles te onderscheppen, laat staat te analysere en als het geiïncripteerd is, te kraken. Smijt uwe Cray suppercomputer maar op het groot vuil, want ik denk dat da ding er serieus zijn tanden op gaat breken.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Herr Flick : 5 oktober 2005 om 16:18. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2799 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |