![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2961 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=1]vuile rukkers ![/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2962 | |||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Is die Michielskloon van het naieve type misschien?Vredesboodschap;wishful thinking.Een groot denker uit Hollywood verwees ooit als volgt naar Michielskloot:"You want the truth?You can't handel the truth". Ik zie de VN anders niet vaak zwartgemaakt worden in de media die de "corrupten" waar je het over hebt steunen (ze hebben die media immers zelf in handen).En die media heeft meer invloed en bereikt meer mensen dan Coleman.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 11 oktober 2005 om 19:15. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2963 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2964 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
worden jullie door die illuminatisten betaald? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2965 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2966 | ||
Europees Commissaris
|
![]() [size=1]Even mij in de discussie komen werpen na een jaartje afwezigheid op het forum (ben intussen weggetrokken uit Belgie) ... ik heb mij geamuseerd met de ganse draad eens door te nemen...[/size]
[size=1]En ik moet zeggen.......exodus, funghus, lex blanca, groentje-x, pindar, democratsteve en niet in het minst Alcazar (ik vergeet er wellicht nog een paar) doen het absoluut niet slecht. Neen, niet sarcastisch bedoeld van mij, maar bloedernstig. [/size] [size=1]Ik ben het bijlange niet met alles eens, maar wel met de basisidee van wat ze verkondigen. Ik ben het zeker met ze eens dat tal van zaken en ontwikkelingen op politiek/sociaal/economisch vlak gestuurd/gemanipuleerd worden door een steeds kleinere groep die ons allen "bij de kloten" hebben. En het ergste van al is, we werken onbewust nog mee ook. [/size] [size=1]En ergens ook bewonderenswaardig dat de believers bereid zijn hun credibiliteit te riskeren, omdat het niet moeilijk is hun geloof en stellingen te ridiculiseren, dat laatste zeker als men beroep doet op de mainstream denkmethodes, mainstream media etc...[/size] [size=1]Believers, niet iedereen lacht met jullie stellingen, het waarheidsgehalte ervan is zeker niet te verwaarlozen. En van zodra er slechts een paar procent waarheid in de beweringen zit, verdienen ze meer au serieux genomen te worden. Dit klinkt toch niet onredelijk? [/size] [size=1]Feiten? Bewijzen voor de "fantastische" verhalen van de believers? Ik sluit me aan bij wat vele believers hier neerpennen: kijk naar de feiten, leg zelf verbanden, ga zelf op zoek naar waarheid ipv alles aan te nemen wat door mainstream kanalen verkondigd/ aangeleerd en ingelepeld wordt.[/size] [size=1]Wat zeker ook dient benadrukt te worden is dat tal van gewaardeerde denkers en eminenties, gewaardeerde politici, technici beseffen dat er iets niet juist is en dat er op grote schaal gemanipuleerd wordt door enkelen. Maar dit openlijk verkondigen leidt tot ongelooflijk gezichtsverlies bij de massa, dus carriereverlies, geridiculiseerd en gemarginaliseerd worden door het “systeem”. De meesten onder ons zijn te druk bezig met de dagelijkse beslommeringen om ons met zo iets te gaan bezighouden: werken voor de kost, wiens brood men eet diens woord men spreekt... onderschat dat niet. De manipulatoren weten dat maar al te goed... de massa is een ongelooflijk gewillige partner van de manipulatoren (noem het de NWO, de illuminati, etc...).[/size] [size=1]Velen van ons komen tot de pijnlijke conclusie: Er klopt iets niet in wat/hoe/waarom alles loopt zoals het loopt, er klopt zeer veel niet in hoe en waarom bepaalde ontwikkelingen plaatsgrijpen, hoe het ons uitgelegd wordt, en wie baat heeft bij die ontwikkelingen.[/size] [size=1]Nogmaals, het gaat me om de basisidee van de believers, niet om de details waar zeker over gediscusieerd kan worden.[/size] [size=1]Groeten![/size] [size=1]Straddle[/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door straddle : 11 oktober 2005 om 20:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2967 |
Europees Commissaris
|
![]() Je ziet dat ik het niet meer gewend ben .......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2968 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Pilot tegen Jack Hayes "the God of Fuck" in Highway:"Ping...Gold Star!".
![]() |
![]() |
#2969 | ||
Banneling
|
![]() straddle , bedankt voor je opsteker!
Ik kan het, en ik denk met mij anderen, best wel gebruiken. Vooral daar we tegen de stroom inroeien, en aardig wat te incasseren hebben als 'we' on zegje doen. En zoals gezegd, wat mij betreft mag je over alles disscusieren. Ik, noch anderen hebben gezegd dat dat niet mag/kan. Maar ridiculiseren zonder enig vorm van onderzoek, daar vallen we, als ik even voor de believers in het algemeen mag spreken, over. met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 11 oktober 2005 om 21:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2970 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U maakte een mooie beschrijving ... persoonlijk erger ik mij niet zo aan mensen die niet geloven dat er een macht boven de ons gekende machten bestaat ... er zijn er echter van een andere soort ...
![]() |
![]() |
#2971 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Anderzijds, ik begrijp de believers die niet afgeven ook wel.... als je gewoon een visie wil kenbaar maken, wat aan goedbedoelde sensibilisering wil doen (wat ik best apprecieer van hen) en je wordt voortdurend geridiculiseerd, tja, dan ga je in het defensief en maak je fouten. En de wolven op het forum springen dan direct op die foutjes om de ganse persoon en zijn stelling onderuit te halen... beetje onterecht vind ik... het valt toch wat op als je vanop afstand de draad doorneemt... Er zijn bij de non-believers meer personages met een ego probleem (en hun drang om hun "objectieve" kennis aan te tonen) dan bij de believers... mijn persoonlijke mening... Merk op hoe kalm die believers blijven bij het geridiculiseer.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2972 | |||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die andere soort;bedoel je daarmee diegenen die wel geloven in een macht die boven de ons gekende machten staat?Of diegenen die het nooit -onder geen beding- zullen kunnen/willen aanvaarden dat er een macht boven de ons gekende machten bestaat (zij die op voorhand al "wisten" dat de NWO onzin was m.a.w.)? Ik erger me persoonlijk ook niet zo aan mensen die niet geloven dat er een macht boven de gekende machten of een NWO bestaat...er zijn er echter van een ander soort...zij die zonder reden of kennis ter zake de NWO theorieen ridiculiseren etc.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 11 oktober 2005 om 22:17. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2973 | |
|
![]() Citaat:
Intussen zou je toch beter moeten weten ... wandel eens door een aantal posts die ik heb opgestart Voorbeeldje:Met die andere soort bedoel ik de Turkjes, de vuursteentjes, de Mephisto's, ... die zich steeds ff op de achtergrond houden wanneer wij komen aandraven met nieuwe informatie over 9-11, NWO, ... waartegen ze weinig hebben in te brengen ... maar vanaf het moment dat ze op details kunnen gaan vitten of mensen persoonlijk aanpakken zie je ze weer verschijnen ... wanneer men er dan op een ietjes persoonlijke manier op antwoord, wordt men beschuldigd van persoonlijke aanvallen ... Pas op, ik ben soms een tikkeltje jaloers op het talent van bijvoorbeeld vuursteentje om in elke discussie de kleinste details te vinden die tegen het verhaal spreken om deze dan met een enorme loupe uit te vergroten. PS: Ik hou niet van de term 'Believers' ... uiteindelijk is dit een heel heterogene groep van mensen ... allen overtuigd van het bestaan van de macht boven de macht maar elk met een eigen invalshoek, een eigen basis, een eigen persoonlijke interpretatie ... dit is trouwens een van redenen waarom ik nog tracht te volgen ... ik ben het zelden volledig eens met de standpunten van de andere 'gelovigen' maar merk regelmatig zaken die mijn visie bevestigen of me aan het denken zetten over facetten die ik nog niet onder de microscoop heb gelegd ... ik heb momenteel namelijk geen tijd om zelf veel te lezen of om op onderzoek uit te trekken en met interessante posts te komen aandraven ...
![]() |
![]() |
#2974 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor al diegenen die nieuwe info en iets meer betrouwbare bronnen willen hebben dan de meer obscure conspiracy websites...:
http://www.thedossier.ukonline.co.uk...eptember11.htm Veel kijkgenot! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2975 | ||
Minister-President
|
![]() Ik erger mij ook niet aan de mensen die de NWO verwerpen/ridiculiseren.
Sterker, ik begrijp hen zelfs. Dit verhaal is té veel omvattend om in één, of zelfs meerdere boeken, uit de doeken te doen. De meesten hebben gewoon geen tijd of interesse om deze zaak uit te spitten. Als het over 9/11 gaat heb ik wat meer last m'n ergernis te verbergen. (iedereen hier weet dat ik steeds de 9/11 zaak los van de NWO heb behandeld) In deze zaak rammelt het officieël verhaal zò hard, dat je er niet bij kan dat niet meer mensen (Europeanen) het weigeren te geloven. Die Europeanen staat er niet voor niets, want het is een wijd verbreid misverstand dat in de VS het ook maar enkele 'weirdo's' zijn die geloven dat 9/11 een inside-job was. Vanaf de start van de oorlog in Afghanistan, is in de West-Europese media haast niets meer over 9/11 verschenen. Soit, ik wil enkel duidelijk maken dat de 9/11 zaak veel minder omvangrijk is dan de gehele NWO story. Hier moet je gewoon 2 dingen doen. 1.Naar de feiten kijken 2.De officiele uitleg voor die feiten ernaast leggen. Elk logisch denkend mens zal dan tot de vaststelling komen, dat er té veel niet logisch is in het officieël verhaal. (En trust me, die "niet logisch" is een understatement van jewelste.) Tenminste, als hij/zij zich mentaal zover heeft gebracht dat hij k?*n aannemen dat ze tot zoiets in staat zijn. Dat Afrikaanse en communistische dictaturen hun eigen volk ombrengen, daar hoeven ze niet van overtuigd, maar een Westerse Democratie, neen, die doen zoiets niet.[edit] [size=1]Edit:[/size]
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 12 oktober 2005 om 00:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2976 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Behalve dat laatste. Ik heb namelijk de laatste jaren tijd zat. Bovendien ben ik, laten we stellen niet onbemiddeld, en heb daardoor de kans gehad de 9/11 zaak, (die me vanaf de derde dag al intrigeerde) op de voet te volgen. Ik heb met betrokkenen gesproken, heb processen gevolgd, de gehele pré 9/11 geschiedenis bestudeerd, etc... Maw, ik beschik over een beetje meer info dan de doorsnee persoon hier, maar enkel dat te durven stellen, is al genoeg om een half leger over je heen te krijgen. Daarom dat ik het meeste maar voor mezelf houdt. Want zelfs als je dingen post waarvan je verwacht dat iedereen die de zaak een beetje heeft gevolgd het weet, krijg je om de haverklap "BRON!?" te lezen. Dat vind ik nog het meest vermoeiende eigenlijk. Telkens eerst 8 posts nodig hebben om het "publiek" te overtuigen dat wat ik stelde wel degelijk gezegd/gebeurd is, om pas dan te kunnen verder gaan met wat mijn punt was. En daartegen zijn de meesten verdwenen.
![]() |
![]() |
#2977 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act. (George Orwell) "Others are engaging even in an eco type of terrorism, whereby they can alter the climate, set off earthquakes or volcanos remotely, through the use of electromagnetic waves." American Secretary of Defense William S. Cohen, April 1997. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2978 | ||||||
Banneling
|
![]() [size=2]Nog even wat intressants over drugs:[/size]
[size=1] Citaat:
met vriendelijke groeten Pindar[/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 12 oktober 2005 om 09:09. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2979 | |
Banneling
|
![]() [size=2]speciaal nog even voor neutron dan:
[size=1] Citaat:
William Cooper :majesty 12 met vriendelijke groeten Pindar[/size][size=2] [/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2980 |
|
![]() De toetreding van Turkije tot de EU maakt deel uit van de NWO-plannen van de JewSA !
|
![]() |
![]() |