![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3101 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3102 | |||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Bij Vaticanassassins van Eric Jon Phelps zitten 12 werken die over de Jesuits handelen,waaronder ook Secret History of the Jesuits van Edmund Paris en The Black Pope van M.F. Cusack.Als je de waarheid wil lezen kan je beter dat soort boeken gaan lezen.Anders blijf je verkeerde zaken geloven.Net als over alles...JFK,9/11,het Vaticaan,de Jesuits etc worden we belogen. Om even kort op je laatste vraag te antwoorden:waarom zouden ze een Jesuit als Paus willen die in de spotlight staat?Ze hebben hun spionnen in het Vaticaan en keer op keer slagen ze erin om de dans van de dood te ontspringen.Cruciaal is ook dat je leert wat de Order of the Jesuits is.Een Orde van Spionnen die tot de dood de bevelen van de oversten opvolgt. Echt,lees over de >Jezsuits.Je zal versteld staan.Hoe ze gerund worden,hoe ze opgeleid worden,ze hebben landen kapotgemaakt,oorlogen opgezet etc.Ze zijn een Superforce.De SS was naar model van de Jesuits-niet zonder reden-en via de geheime genootschappen die ze in hun macht hebben oefenden ze macht uit op Himmler en Hitler etc. Kijk maar eens wat bvb Hitler en Napoleon over de Jesuits zeiden.... Ik begrijp trouwens niet dat de andere NWO-believers het zelden over het Vaticaan en de Jesuits hebben.Wie zijn die Illuminati nu eigenlijk?Meestal wordt de Counsel of the 13th degree of the Bavarian Illuminati bedoeld,waar Rothschild,Rockefeller,H; W; Bush etc in zijn.Waar komen zij vandaan?Wanneer en hoe zijn zij zo rijk en machtig geworden?De Jesuits hebben er een grote hand in.Het Vaticaan regeert al sinds eeuwen over de wereld en toen het foutging met de reformatie hebben de Jesuits het Vaticaan gered.De Jesuits hebben de macht grotendeels overgenomen via Napoleon en volledig sinds de Doctrines of Infallibillity.Maar Rome is en blijft de hoofdstad van de wereld.Tot het Jerusalem zal worden. De Jesuits in niet een bende priesters die wat aan bekering doen of zo...maar een van de allergevaarlijkste organisaties met leden over de hele wereld verspreid die trouw zijn aan Rome,een stricte pyramidestructuur waarbij slechts de allergeschiktsten;2 a 3% het tot hoge leden schoppen en zo zijn fanatiek als je meestal enkel bij religie ziet.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 15 oktober 2005 om 19:38. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je hebt echt geen idee wie allemaal verantwoording aflegt aan en gestuurd wordt door de Paus en hem trouw zweert met een bloedeed...CIA directors,KGB directors etc.,presidenten,koningen etc. etc. etc.
![]() |
![]() |
#3104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het is in dezelfde context dat Michielszoon zijn visie weergeeft over de VN alle grenzen van een land verdwijnen als men in de VN is opgenomen, cf EU hij noemt dit het Rijk Gods hetzelfde is dat het geval met de religies, als ze de VN aanvaarden worden alle religies, sekten, godsdiensten, overbodig; hun bestaan wordt zinloos hij noemt dit het Gods Rijk waar er vroeger beslist werd dat godsdienst en politiek gescheiden moesten zijn worden zij nu één geheel met hetzelfde doel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3105 |
Staatssecretaris
|
![]() Het verhaal van een NWO is voor mij hetzelfde als geloven dat er 1 God is die alles heeft geschapen.
Beide zijn zo vals als het maar kan. En om dit te zien en weten moet je echt geen genie zijn. Dat er organisaties zijn die een dergelijk doel willen bereiken zal ik niet ontkennen maar ik denk niet dat deze veel kans op slagen zullen hebben. De mensheid is gewoon niet gemaakt als 1 soort te leven. Er zijn gewoon te veel verschillen die zouden moeten worden weggewerkt. En stel nog dat je een soort wereldvrede krijgt en dus iedereen gelijk is en het even goed heeft economisch gezien! Hoelang denken jullie dat de aarde dit zou kunnen dragen want al deze miljarden mensen willen dan ook een huisje en een tuintje, een volle frigo, eiken meubelen en ga zo maar door. Ik denk dat ons planeetje nu al veel te klein is voor de huidige mensheid en al zijn ongelijkheden wat zou deze planeet dan een eengemaakte mensheid kunnen opvangen. Ik geloof in het goede van wat sommige mensen in hun hebben maar helaas zal het slechte ook altijd aanwezig zijn en dit is alweer een zoveelste reden waarom een NWO nooit zal kunnen bestaan. Of we zouden ons genetisch moeten kunnen aanpassen en onze machtwellust kunnen uitschakelen. en da zie ik niet snel gebeuren En de eerste wereldoorlog is ontstaan door slechte communicatie, een te grote arrogantie, een ziekelijke trots en een onkunde in diplomatie. en dan had je op militair gebied een te grote overschatting van de eigen kracht en een te grote onderschatting van de vijand. En de 2de WO is een logisch vervolg op de eerste. meer moeten we hier niet achter zoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3106 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zal veel moeten gebeuren voor een overgang naar 1 geloof zal plaatsvinden.Bvb WWIII waarin een geloof kan kapotgemaakt worden evenals het volk dusdanig gedemoraliseerd en hun wil gebroken dat ze een nieuw houvast nodig hebben om zich aan aan te klampen.Dan kan een oplossing geboden worden.Daarom werken ze nu aan die oorlog.Achteraf kunnen ze hun oplossing aanbieden. Over de VN;ik probeer al enkele dagen (heb niet veel tijd jammergenoeg) een lijst of zo te vinden met de echte founders van de VN maar vind er voorlopig geen.Gisteren vertelde iemand me dat er een lijst zou zijn op de homepage van de VN met de founders (waaronder John D. Rockefeller en een van de Rothschilds),maar ik vind het in elk geval niet. Het blijkt wel te kloppen dat er veel invloed was van CFR (die al sinds het ontstaan ervan lobbyen voor een wereldregering-zie de founders o.a.) leden en verdoken commies zoals hier al gezegd werd.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 16 oktober 2005 om 10:47. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3107 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je spreekt jezelf een beetje tegen in je post vind ik:"...NWO verhaal is zo vals als het maar kan" en dan:"...dat er organisaties zijn die een dergelijk doel willen bereiken zal ik niet ontkennen". Ga uit van het 2de deel en kijk welke organisaties en wat ze al allemaal gedaan hebben.Je zal versteld staan. Citaat:
Citaat:
Wereldvrede?Werelddictatuur... Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 16 oktober 2005 om 11:00. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3108 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Regina heeft inderdaad disociative identity disorder (vroeg multiple personality disorder genoemd), dit komt door het constante misbruik dat ze als kind heeft moeten verdragen.
![]() |
![]() |
![]() |
#3109 |
Banneling
|
![]() er is een jood, katholiek, islamiet, boeddhist, hindoe,
en ze denken allen van zichzelf dat ze gelijk hebben vraag: wie heeft gelijk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3110 |
Gouverneur
|
![]() Ik als atheïst.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of denk je dat de VN geleid wordt door die NWO-ers? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3112 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben voor de VN en of die geleid worden door de NWO maakt mij niet veel uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() trouwens dat die geleid wordt door de NWO-ers is pure onzin; ![]() ze worden wel gemanipuleerd door het US-kapitalisme ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3114 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Causaal verband dient aangetoond te worden om te dienen als bewijs: laat eens zien dat die moordpoging het rechtstreekse gevolg was van die ontmoeting?
![]() |
![]() |
![]() |
#3115 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat nu?
![]() |
![]() |
![]() |
#3116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
er kan er toch maar één gelijk hebben en misschien is het dan nog een indiaan of een atheïst Laatst gewijzigd door neutron : 17 oktober 2005 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3117 | |||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Gehoorzaamheid is een van mijn vele deugden, en daarom heb ik je raad opgevolgd.Die Eric Jon Phelps leek me wel interessant – gezien erg goed ‘geresearched’ – en daarom heb ik hem opgezocht op internet. Het eerste wat ik tegenkwam was een interview en vervolgens heb ik zijn website bezocht. Mensen toch, er ging een wereld voor mij open. Wat heb ik bijgeleerd. Om al de ‘disbelievers’ - stomme lemmings – te overtuigen geef ik hier enkele punten weer die ik ben tegengekomen, en geloof me er zijn nog honderden andere feiten die ik niet wist. Eerst moet ik het organigram, die op zijn website staat, vermelden. Ik dacht dat de jezuïeten een onderdeel waren van de illuminati, maar neen hoor. Aan het hoofd van dat organigram staat de big-boss van de jezuïeten - in casu Kolvenbach. En via de jezuïtenorde geeft Kolvenbach zijn bevelen door aan de illuminati. De illuminati zelf bestaan uit de Council of the 13° of the Bavarian Illuminati, Council of the 33rd degree masons of the Scottish Rite, The 13 Satanic Bloodlines, The Comittee of 300, B'Nai B'Rith en Grand Orient. Om duidelijk te tonen welke macht de illuminati hebben geef ik hier tamelijk uitgebreid de instellingen weer die zij controleren. BANKING & MONEY GROUP: Federal Reserve(USA), European Central Bank(BCE), International Monetary Fund(FMI), World Bank, World Trade Organisation(OMC), National Central Banks, International Bank of Settlements, World Conservation Bank, Multinational Corporations( exxon,disney,shell,bayer,hollywood...) Foundatio ( Rockefeller foundation, Nobel foundation,….), International Banking ( Rothschild, Chase Manhattan Bank,Deutsch Bank, Bank of England,Goldman-Sachs,…) SECRET SOCIETY GROUP: Freemaso(Scottish Rite/York Rite), Skull & Bones, Grand Orient Lodge, Grand Alpina Lodge, Knights Templar, Royal Order of the Garter, Priory de Sion, Rosicrucians, Thule Society, Knights of Malta, Knights of Columbus, P2 Lodge EDUCATION GROUP: UNESCO, World Peace Groups, Planetary Congress, World Federalist Association, World Constitution and Parliementary Assoc, Environmental Groups, WWF, Greenpeace, Lucis Trust (lucifer trust), World Goodwill, World Union, Esalen Institute, Media Establishment (all the medias), American Society for Microbiology INTELLIGENCE GROUP: CIA(USA), FBI(USA), NSA( program Echelon USA), MOSSAD(Israel), BND(Germany), DGSE( France), British Intelligence(MI5-MI6-SIS), Communist Party, Interpol & Europol, Drug Cartels, Mafia/Organized Crime, F.E.M.A (Shadow government USA), Secret Services of Pakistan RELIGIOUS GROUP: World Council of Churches, National Council of Churches, World Parliament of Religions, New Age movements(esoterism), Unity Church, Unitarian/Universalist Church, Baha'I, Temple of Understanding, Opus Dei, Roman Catholic Church, Al Quaeda(Bin Laden), Theosophical Society, Nation of Islam(USA), Hamas & Hesbollah POLITICAL GROUP: National Government Leaders, United Nations(ONU), Bilderberg, Trilateral Commission, Council on Foreign Relations(CFR), Aspen Institute, Club of Rome, Bohemian Grove, European Union (CEE & European Institutions), NATO (OTAN), Pilgrim Society, Fabian Society, Round Table, Royal Institute of International Affairs ( RIIA ), Institut Français des Relations Internationales, European Royal Families (England,Spain,Netherlands,…) Nu het voor iedereen duidelijk is dat de Zwarte Paus Kolvenbach, via zijn jezuïeten de machtigste man van de wereld is, volgen hier nog enkele wetenswaardigheden. Zij (de Jezuïeten) gaven opdracht de volgende beroemdheden te vermoorden: Willem van Oranje,premier Rabin (Israël), Martin Luther King, Malcolm X, generaal Patton (is niet verongelukt maar is gestorven door een kopje Borgia thee), Calvi (gods bankier) Abraham Lincoln en natuurlijk Kennedy. Volgende beroemdheden waren hun marionetten: Napoleon, Lenin, Stalin, Mao Zedong, Pol Pot, Fidel Castro, Hitler, Himmler (was een jezuïet), Reagan, George Bush (senior en junior) Zij zijn verantwoordelijk voor volgende oorlogen: de Franse revolutie, de Napoleontische oorlogen, de oktoberrevolulie (Rusland) en de 1ste en 2de wereldoorlogen. En natuurlijk de Vietnamoorlog. En weet je waarom? Omdat de bevolking boedist is en daar een boedist zich niet laat bekeren tot het katholicisme was het een goed idee om hen te kelen. Later gaf Kolvenbach het bevel aan Pol Pot om het nog eens dunnetjes over te doen in Cambodja. Zoals hij voordien bevolen had aan Mao Zedong de boedisten in China uit te roeien. De jezuïeten gebruikten de SS om concentratiekampen op de richten om er de Joden uit te roeien. (Himmler was immers een jezuïet) Stalin vermoorde 40.000 van zijn beste officieren. Waarom? Omdat hij er zeker van wou zijn dat het Rode leger de opmars van de Duitsers niet zou stuiten, daar er in het zog van het Duitse leger de SS kwam om Rusland te zuiveren van de Joden. Ze hebben ook een olifantengeheugen. In 1639 werden ze uit Japan verjaagd. In de tweede wereldoorlog konden ze eindelijk de Jappen naar de hel bombarderen. Het heeft nooit geboterd tussen de Dominikanen en de Jezuëten. Tijdens de Franse revolutie vonden zij een geschikt strafmiddel. Zij gaven bevel aan de Jacobijnen om al de Dominikanen op te pakken, hun lul af te snijden en hen daarna te doden. Zij waren verantwoordelijk voor het communisme in Rusland en China Uit het interview (Martin is de intervieuwer) Citaat:
Ze zijn verantwoordelijk voor het verspreiden van Ebola en Aids. Las Vegas wordt gecontroleerd door de mafia. De mafia wordt gecontroleerd door het Vatikaan. Rome controleert de wereldhandel van de drugs (heroïne, opium, cocaïne) De beatles zijn gecontroleerd door de jezuïeten Naast de bestaande katholieke riten voerden ze er ook nieuwe in. Eén daarvan was dat de kwien van Engeland het bloot gat moet kussen van hoogstaande jezuïeten. De koude oorlog (De CIA en KGB waren beste maatjes), de rakketencrisis (1962, Cuba) en de maanlandigen zijn hoaxen. Kolvenbach gaf persoonlijk opdracht aan de CIA om kunstmatig een tsunami te verooraken voor de kusten van Sumatra. Op 26 december 2004 kreeg hij zijn cadeau. En ik mag natuurlijk 911 niet vergeten. En nu komt de aap uit de mouw. Enkele citaten van Eric Jon Phelps in dat intervieuw Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Neen Lex Blanca je verhaal is niet gebaseerd op research, je verhaal is gebaseerd op religieus fanatisme en racistisch blank superioritairsgevoel.. Lex Blanca je verhaal is een spookverhaal. Het interview http://66.70.140.217/b/pope.html De website http://www.vaticanassassins.org/ |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3118 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alles wat je zegt in je bovenstaande post zou ik omschrijven als het werk van de NWO, enkele punten daargelaten. Er zijn daar bewijzen voor hoor. De internationale illuminati bankiers die WOI en WOII gesponserd hebben. Rockefeller foundation die de aanmaak van het AIDS virus gefund heeft etc...
Waar ik niet mee akkoord ga is dat de Black Pope Kolvenbach de hoogste is. Ik twijfel er niet aan dat de Jezuiten hoog zijn en een belangrijke NWO organisatie vormen net zoals de vrijmetselarij (dan meer binnen het godsdienstige gebied). Er zijn niet echt veel onderzoekers zoals Phepls die dit beweren. De meeste hebben hun focus meer op de internationale bankiers (illuminati). Bovendien zijn hun bloedlijnen en rituelen terug te tracen naar Sumerïe terwijl de Jezuiten (als ik het goed heb) pas sinds de 15de eeuw ontstaan zijn.
Laatst gewijzigd door exodus : 18 oktober 2005 om 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3119 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gelijk is immers de mening van een pechvogel, terwijl Geluk iets is wat men zelf schept.
![]() |
![]() |
![]() |
#3120 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |