![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3241 |
Banneling
|
![]() Exodus, Parcifal kan het niet zien, wil het niet zien, begrijpt het niet.
En...dat is zijn goed recht. Maar om 'ons' meteen leugenaars etc noemen is natuurlijk erg grof. However, in Parcifal steek ik geen greintje energie meer, Het is te makkelijk zoals hij mensen met een andere mening afdoet. Ik heb al eens gezegd, aan welke periode doet me dat denken? Welnu, die periode komt met een sneltreinvaart op ons af , maar zal dan globaal en zeker langer zijn. Als ik eerlijk ben, vind ik dat we nog maar weinig tijd hebben, en om dan energie te steken in mensen die vast blijven zitten, nee,,,sorry met vriendelijke groeten Pindar |
![]() |
![]() |
![]() |
#3242 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Straks in geuren en kleuren te bekijken op CNN !
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 21 oktober 2005 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3243 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zou het cijfer 666 iets betekenen?
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3244 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3245 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3246 | ||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Dat Puud me uitlachte had ik wel door ![]() Dus dat Puud niet enkel ridiculiseert sloeg niet op zijn sarcasme,maar op het feit dat hij de materie heeft ingekeken.Eigenlijk sowieso een must vooraleer te gaan discussieren.2 zaken die jij blijkbaar niet door hebt. Citaat:
Op dat van Constantijn die de eerste Paus was heb ik overigens wel rechtstreeks geantwoord.Terwijl hij Pontifex Maximus (hogepriester) was van het Romeinse Rijk was hij tevens het eerste hoofd van de Rooms-Katholieke Kerk,wat eigenlijk hetzelfde betekent als de Paus (kan je je daarin vinden?).Hij was een zonaanbidder.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 21 oktober 2005 om 17:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3247 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3248 |
Minister-President
|
![]() De site van David Icke: www.davidicke.com is gehackt en doet het niet meer.De enige oplossing was alles naar een ander adres over te brengen (wat behoorlijk wat kosten met zich meebracht).Vanavond nog of ten laatste morgen (verzekert David) zou alles weer in orde gezet en beschikbaar zijn op het nieuwe adres: www.davidicke.com/info.htm .
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 21 oktober 2005 om 20:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3249 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [SIZE=3][SIZE=2]Over iets anderes, het is een feit dat weercontrole al 40 jaar tot de mogelijkheden behoort. [/SIZE][/SIZE]Ben Livingston, een wetenschapper bij Naval Intelligence had al 40 jaar geleden kennis dat deze technologien bestaan. Men kan orkanen veranderen van pad , ze neutralisreren , of men kan er ook maken. Mensen die zeggen dat weercontrole niet bestaan hebben het simpelweg mis. 40 jaar geleden bestond het al.[SIZE=3]
[/SIZE] [SIZE=3]Government Weather Control Won't Stop Hurricane Wilma[/SIZE] 40-year-old proven technology lies dormant as lives and livelihoods are wrecked Paul Joseph Watson & Alex Jones | October 21 2005 Buried under the constantly updated reports of Hurricane Wilma, its increasing or decreasing strength and where it will make landfall, is the reality that the government already has developed technology enabling control and reduction of hurricanes. However, unsurprisingly they have no shown no willingness to use it to save lives or businesses as we come to the conclusion of what many are calling the most unprecedented hurricane season in history. Former Naval physicist Ben Livingston briefed President Lyndon B. Johnson on hurricane control technology 40 years ago and continues to try to educate the public on its potential effectiveness today. During a recent appearance on the Alex Jones Show, Livingston outlined the basics of the technology. "A hurricane is made up of energy sails and each of those sails adds to the ferocity of it. It was proven in 1974 by an international project that these energy sails exist and that they are the reason that hurricanes can develop and grow move and cause damages. So there's no reason to attack the hurricane in total but just to fly in to the right front quadrant primarily relative to the direction the storm is moving in and seed those energy sails that are converging and making the rain and wind velocity increase in the front part of a hurricane." Livingston asserted. He went on to explain exactly how to minimize and control the hurricane: " We would be trying to destroy or at least grossly reduce the velocity in these individual energy sails by seeding the clouds with silver iodide in the top part of the cloud... and those tops would then have so many small droplets in them that the prevailing wind just blows them away and so an energy sail would be neutralized until it can regroup which may be several hours later." ![]() The seeding process may sound complicated but it is not at all. There would be no need for more than two small aircraft at a time to safely fly upwards into the hurricane. "We're carrying more cloud seeding material on one airplane now, over 800% more on each plane than we had during Project Storm Fury" (The project set up by the US Government to discover how to control hurricanes in the 60s). Livingston added. Alex put the question to Livingston, if it is so simple to do and the government knows how to do it and has been doing it since the 60s then why did they not attempt to minimize hurricane Katrina? "This is a long story with a deep history. Back in the mid 50s, 1954 or so, the government allotted the first amount of money for weather modification and weather control practices to the US weather Bureau to the tune of about 30 million dollars." Livingston said. "Their charge was to employ the most brilliant scientists around the world, and meteorologists and physicists, to work out a concept for reducing damages from hurricanes. What brought that on was that we had three tremendous hurricanes in 1953 and '54 that affected the twelve northeastern states... Basically The National Oceanic Atmospheric Administration (NOAA) was formed to take that responsibility." He went on to say. With Florida residents now being urged to evacuate and weather experts still unsure of Hurricane Wilma's exact path, how long will it be before public interest peaks in weather control technologies and real pressure is applied to force the government into using them? ![]() We won't be holding our breath. The deliberate sabotage of relief efforts during Hurricane Katrina and the subsequent exploitation of chaos used to enact police state measures and gun confiscations reminds us of the fact that, despite having tools at its disposal to make the situation better, government always steps in to turn a bad dream into a nightmare.
Laatst gewijzigd door exodus : 22 oktober 2005 om 12:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3250 |
Banneling
|
![]() yep, Exodus.
Men zou zich eens moeten verdiepen in de werken van Wilhelm Reich, die wist pas hoe je het weer kon manipuleren! Maar ja, de boeken zijn in USA verboden (en verbrand) USA vrij land? dag ut niet!!! met vriendelijke groeten Pindar |
![]() |
![]() |
![]() |
#3251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3252 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Nu eerlijk gezegt was vroeger de maffia ook niet een fabeltje en nu realiteit .
Ik weet het niet het kan zijn . Ik weet wel dat de mens al veel verschoten is over bepaalde dingen . En over de oorlogen awel ik vraag me af hoe ze tijdens de meeste oorlogen irak en zo voort toch steeds aan al die wapens blijven komen en aan het geld om die wapens te kopen . Er kloppen toch veel dingen niet die op de wereld gebeuren . Maar eerlijk gezegt hou ik me liever bezig met de dagelijkse problemen heb ik al werk genoeg mee . Maar ik zeg totaal niet of je gelijk of ongelijk hebt . EN IK GA JE VOORAL NIET AFBREKEN OF BELAGELIJK MAKEN ZOALS SOMMIGE HIER die blijkbaar een ander hun mening niet respecteren en dan maar belagelijk moeten doen in plaats van hun eigen mening normaal zoals een volwasse persoon te geven . |
![]() |
![]() |
![]() |
#3253 |
Staatssecretaris
|
![]() als de technologie bestond om orkanen te maken en te sturen waarom worden ze dan niet gebruikt als effectief wapen tegen bepaalde landen?
Waarom kon bijvoorbeeld amerika niet even een orkaan boven irak laten razen voordat ze binnenvielen? Het is gewoon zever orkanen kan men niet beïnvloeden, of eigenlijk ook wel want het is door onze milieu vervuiling dat er waarschijnlijk steeds meer orkanen zijn dus in dat opzicht maken we ze wel misschien. en dat een orkaan aan kracht verliest en weer wint hangt enkel van zijn route af. iedereen weet dat een orkaan ontstaat op zee en liefst in warme oceanen en als zo'n orkaan even over land gaat dan verliest ze in kracht maar als de orkaan terug boven zee komt kan het zijn dat ze terug weer aan kracht wint door het warme water. meer moet je er echt niet achter zoeken vrees ik. orkanen sturen is meer iets voor een james bond film vind ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3254 | |
|
![]() Citaat:
Merk ook op dat het dit jaar het meest orkaanrijke seizoen ook was.
![]() |
![]() |
![]() |
#3255 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3256 |
|
![]() Hieronder een foto van een geweer uit een beperkte serie die gemaakt was om de oorlog in Irak te "vieren". Er zijn er 1000 van gemaakt en de president van de USA heeft er 1 van gehad. Wat staat er op... new world order.
![]()
Laatst gewijzigd door exodus : 23 oktober 2005 om 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3257 |
Staatssecretaris
|
![]() beste exodus
Weet ge wel hoe belachelijk ge wel klinkt? ![]() Waarom zou amerika zichzelf zoveel last bezorgen met orkanen en nota bene razen diezelfde orkanen ook over andere landen die daar in de buurt liggen dus volgens u theorie zouden al die regeringen samenspelen om hun eigen bevolking te vermoorden met zelfgemaakte orkanen. Dat is toch wel belachelijk dat men sommige dingen kan maken zoals regen mits bepaalde factoren is waar maar orkanen maken, droom verder en waarom is het zo belangrijk dat dit jaar het meest orkaanrijke seizoen was? Geef me dan eens reden waarom die landen hun eigen bevolking dit willen aandoen? september was ook de warmste maand sids jaren zoniet de warmste wil dit zeggen dat verhofstad daarvoor heeft gezorgd? hahahahaha ![]() belachelijke theorie zenne |
![]() |
![]() |
![]() |
#3258 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3259 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als ze al te krijgen zijn, zijn het absoluut niet de boeken waaraanik refereer! Maar ja, U slaapt. slaap zacht. met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor de mekkeraars: zie eens wie hier systematisch ridiculiseert. Of is "u slaapt" een argument, als het maar van een believer komt? Dit is de reden dat ik me nog nauwelijks meld in deze threads. Jullie feiten kloppen gewoon niet (hier het verzinsel over de "verboden" boeken van Reich), en als men jullie daarop wijst gebruiken jullie nietszeggende replieken als "LOL", "u slaapt", "moet er nog zand zijn", enz ... (Om van de beledigingen maar te zwijgen...)
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 23 oktober 2005 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |