Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 oktober 2005, 13:03   #3301
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Ah nee, en waarom is het dan dat we vandaag wisselstroom geleverd krijgen door Electrabel en geen gelijkstroom?
Ik heb het niet over dat, er zijn veel meer zaken van Tesla die niet gebruikt zijn geweest. Sommige dingen zijn inderdaad wel gebruikt , gewoonweg omdat ze superieur waren.

Er is een onderscheid tussen superieur en handig voor de elite , en wat handig is voor het volk. Centralisatie van energie is handig voor de elite.
Oud 24 oktober 2005, 13:05   #3302
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Ik heb een vraagje voor de NWO believers.
Zoals jullie weten zit ik in jullie "kamp" wat betreft het openbaren van de 9/11 case, maar bij de theorie over de NWO is me een en ander niet zo duidelijk.
Kijk, ik geloof wel degelijk dat er figuren rondlopen die dromen van een "wereldregering", maar ik zie daar niet enkel het negatieve van in.
Vooral omdat ik ook tegenstanders van de Bush-Cheney dynastie hiervoor in het verleden heb horen pleiten.
Laat ik me verduidelijken.
Uitgaande van een wereldregering zoals Bush en Co die in gedachten hebben, waar één orgaan, gestoeld op de Amerikaanse waarden de wereld bestuurd, daar ben ik uiteraard flagrant tegen.
Maar een wereldregering ten goede die, om maar één ding te noemen de soevereiniteit van elke natie garandeerd, ik zie niet in waarom ik daar tegen zou moeten zijn.
Ik wil maar zeggen, er zijn blijkbaar andere personen (prof.Griffin om maar één te noemen) die in het verleden al meermaals hebben geopperd voor een soort wereldregering, maar wel vanuit een totaal andere ideologie dan die je bij de Neocons in de VS terug vind. Welk nut zou het hebben als Griffin, die gelooft dat 9/11 een insidejob was, alles doet om dit in de openbaarheid te brengen, indien hij tegelijkertijd een adept zou zijn van de NWO die jullie hier uit de doeken doen?
Graag hierover de mening van Pindar, Lex blanca en Co...
Oud 24 oktober 2005, 13:06   #3303
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
Ik heb hier al eerder in de thread gezegd dat er bv niet zoveel
geneesmiddelen nodig zijn. Er is iets wat 80 tot 90% van de ziektes
kan 'genezen". En het middel is ontzettend goedkoop!
Maar ja, met geneesmiddelen kan je ook mensen doden!
Dus die houden ze er maar in!
Zonder een diploma dat u kwalificeert als arts of apotheker zijn
bovenstaande uitspraken gratuit en volledig misplaatst aangezien u
van geen kanten kunt weten of het waar is of bullshit.
(moest ik van u zijn, ik gokte op het laatste)

Als u bovendien in real life dergelijke nonsens durft verkopen en eventueel
uw ideen in de praktijk brengen, stelt u zich bloot aan gerechtelijke vervolging.
Met zonnige groeten,
Parci.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 13:09   #3304
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
ER is in een conventie in de jaren 70 al beslist dat weermodificatie niet mag gebruikt worden tegen andere landen (er staat wel niet in dat het niet tegen je eigen volk mag gebruikt worden). Als je dus zegt dat het niet kan ben je aan het zeveren want zelfs in de jaren 70 hebben ze wetten erover gestemt. Als een wetenschapper zegt dat ze 40 jaar geleden al deze technologie hadden en jij wenst van dat te negeren dan is dat jou probleem. Ze kunnen orkanen sturen, maken , en neutraliseren.
bron van de officiële stemming over het al dan niet mogen inzetten van weersbeïnvloeding bij oorlog??
Oud 24 oktober 2005, 13:12   #3305
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Uitgaande van een wereldregering zoals Bush en Co die in gedachten hebben, waar één orgaan, gestoeld op de Amerikaanse waarden de wereld bestuurd, daar ben ik uiteraard flagrant tegen.
Maar een wereldregering ten goede die, om maar één ding te noemen de soevereiniteit van elke natie garandeerd, ik zie niet in waarom ik daar tegen zou moeten zijn.
Ik wil maar zeggen, er zijn blijkbaar andere personen (prof.Griffin om maar één te noemen) die in het verleden al meermaals hebben geopperd voor een soort wereldregering, maar wel vanuit een totaal andere ideologie dan die je bij de Neocons in de VS terug vind. Welk nut zou het hebben als Griffin, die gelooft dat 9/11 een insidejob was, alles doet om dit in de openbaarheid te brengen, indien hij tegelijkertijd een adept zou zijn van de NWO die jullie hier uit de doeken doen?
Graag hierover de mening van Pindar, Lex blanca en Co...
Een wereldregering gebaseert op goede waarden die de soevereiniteit van elk land respecreert kan gerust een geod gedacht zijn, op voorwaarde dat de regering minimaal is en beperkt is in haar kracht. Immers , als men goede idealen zou nastreven dan is er niets mis mee.

Spijtig genoeg is de wereldregering die de NWO nastreeft minder menslievend. Ze willen ons herleiden tot gedehumaniseerde zombies die werken voor de elite. Ze willern de soevereiniteit van landen afbreken en één wereldrelegie creeëren om mensen moreel en spiritueel te controleren , alsook fysisch met een geïmplanteerde chip...

Dat Griffin voor een wereldregering roept zie ik niet echt een probleem in... hij kan een goede wereldregering bedoelen volgens zijn eigen visie... Als hij echter zegt dat de U.N een wereldregering zou moeten zijn dan zou dat wel een major "red flag" zijn. Maar ik denk niet dat hij dat ooit gezegd heeft.
Oud 24 oktober 2005, 13:14   #3306
exodus

Standaard

Citaat:
uw ideen in de praktijk brengen, stelt u zich bloot aan gerechtelijke vervolging.
Met zonnige groeten,
Parci.
De gedachtenpolitie is er weer!

Laatst gewijzigd door exodus : 24 oktober 2005 om 13:14.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 13:14   #3307
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
LOL

als ze al te krijgen zijn, zijn het absoluut niet de boeken waaraanik refereer!

Maar ja, U slaapt.

slaap zacht.

met vriendelijke groeten

Pindar
Beste Pindar,

Onder deze link vindt u 15.646 links naar boeken van Wilhelm Reich, op Amazon.com. Een Amerikaans bedrijf. De top 3 bestaat uit de 'ultieme' selectie van de gemiddelde koper op Amazon.com.

Wilt u zeggen dat de boeken die u bedoelt, daar niet bijstaan?
Oud 24 oktober 2005, 13:16   #3308
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
Ik sprak laatst met een Maya (zo zei ie zelf) en hij zei dat de natuurelementen naar boven komen.2007 zal volgens hem het 4de element naar biten brengen.Vuur.
Water,Wind Aarde en Vuur.Tsunami,Orkanen,Aardbeving(en) en dan nog Vulkanen.
Door Nazi's in de holle aarde opgewekt? Of simpelweg natuurkrachten?
Oud 24 oktober 2005, 13:17   #3309
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
De gedachtenpolitie is er weer!
idioot.
De gedachten zijn vrij, de uitvoering ervan niet.
Dat weet zelfs een kind van 7.
Oud 24 oktober 2005, 13:17   #3310
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
bron van de officiële stemming over het al dan niet mogen inzetten van weersbeïnvloeding bij oorlog??
UNGA RES. 31/72, TIAS 9614

CONVENTION ON THE PROHIBITION OF MILITARY OR ANY OTHER HOSTILE USE OF ENVIRONMENTAL MODIFICATION TECHNIQUES

Adopted by Resolution 31/72 of the United Nations General Assembly on 10 December 1976. The Convention was opened for signature at Geneva on 18 May 1977.

TEXT PUBLISHED IN: United Nations General Assembly Resolution 31/72, Annex; see Official Records of the General Assembly, Thirty-first Session, Supplement No. 39 (A/31/39), pp. 37-38. International Legal Materials, Vol. XVI, No. 1, January 1977, pp. 88-94 (Engl.); World Armaments and Disarmament, SIPRI Yearbook 1978, London 1978, pp. 392-397 (Engl.); Shindler & Toman, eds., "The Laws of Armed Conflicts."

The States Parties to this Convention,

Guided by the interest of consolidating peace, and wishing to contribute to the cause of halting the arms race, and of bringing about general and complete disarmament under strict and effective international control, and of saving mankind from the danger of using new means of warfare,
Determined to continue negotiations with a view to achieving effective progress towards further measures in the field of disarmament,
Recognizing that scientific and technical advances may open new possibilities with respect to modification of the environment,
Recalling the Declaration of the United Nations Conference on the Human Environment, adopted at Stockholm on 16 June 1972,
Realizing that the use of environmental modification techniques for peaceful purposes could improve the interrelationship of man and nature and contribute to the preservation and improvement of the environment for the benefit of present and future generations,
Recognizing, however, that military or any other hostile use of such techniques could have effects extremely harmful to human welfare,
Desiring to prohibit effectively military or any other hostile use of environmental modification techniques in order to eliminate the dangers to mankind from such use, and affirming their willingness to work towards the achievement of this objective,
Desiring also to contribute to the strengthening of trust among nations and to the further improvement of the international situation in accordance with the purposes and principles of the Charter of the United Nations,

Have agreed as follows:

ARTICLE I 1. Each State Party to this Convention undertakes not to engage in military or any other hostile use of environmental modification techniques having widespread, long-lasting or severe effects as the means of destruction, damage or injury to any other State Party.
2. Each State Party to this Convention undertakes not to assist, encourage or induce any State, group of States or international organization to engage in activities contrary to the provisions of paragraph 1 of this article.

ARTICLE II As used in article 1, the term "environmental modification techniques" refers to any technique for changing - through the deliberate manipulation of natural processes--the dynamics, composition or structure of the Earth, including its biota, lithosphere, hydrosphere and atmosphere, or of outer space.

rest kan je lezen op:

http://www.cuttingedge.org/news/n1196a.html#a1
Oud 24 oktober 2005, 13:18   #3311
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Wie concludeert daaruit dat je slaapt?Je hebt bijna 10000 posts en het is al hoe vaak? vermeld dat je slaapt.Niemand concludeert dat je slaapt uit het feit dat je claimt dat Reichs boeken Wel te koop zijn in VS.

Pindar zei dat hij niet naar die boeken refereerde.Aan hem om te tonen welke dan wel.Liggen al Reichs boeken in VS in de winkel?
Reichs boeken liggen bij Amazon.com. 15.646 referenties maar liefst. En als niet al zijn boeken daar tussen zitten, zal dat wel een reden hebben: slechte verkoop, te racistisch, zoiets.
Oud 24 oktober 2005, 13:20   #3312
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Door Nazi's in de holle aarde opgewekt? Of simpelweg natuurkrachten?
Nazi's op gedresseerde,vuurspuwende tyranosaurussen.

Oud 24 oktober 2005, 13:24   #3313
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Niet voor Firestone want die zit volgens mij onder de drugs, dus
daar reageer ik liever niet meer op.

Paar titels zijn te krijgen en paar niet.

Pindar
Paar titels zijn te krijgen en paar niet. Goed gezien. Zijn deze begin jaren '50 zijn verbannen en verbrand? [ik heb daar geen weet van en dus geen mening over]
In elk geval is de meeste informatie die deze boeken vulde, nog steeds te koop via Amazon.com.
Is het trouwens niet die "Sexual Revolution" die pas geleden [slecht] is verfilmd?

Laatst gewijzigd door Mephisto : 24 oktober 2005 om 13:28.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 13:34   #3314
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Boeiend-Boeing-9/11.
1ste is the Peacemaker;2de is van in the X-Files;3de is Terminator 3.
Vooral deze is erg overtuigend!!!

1. pomp 9, pomp 11.
Dat gaat meestal zo; pomp 10 en 12 zitten aan de andere kant van hetzelfde blok. En o, ja, natuurlijk. Hij staat bewust met zijn kop tussen 9-11. Dat was doel van cameraman. Nadeel is alleen, dat dit soort films vaak zo slecht zijn, dat de achtergrond NU JUIST NIET compleet geënsceneerd is. Daarvoor moet je bij Peter Greenaway gaan kijken, of bij Stanley Kubrick. Dat zijn/waren echter beeldkunstenaars. Iets wat niet gezegd kan worden van de mensen die de Peacemaker filmden..
Oud 24 oktober 2005, 13:36   #3315
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

paar leuke punten van de illuminati insiders

De regeringen (vooral USA) kunnen al vanaf 1957 door het hele zonnestelsel reizen.

Monster van Loch Ness komt uit een opening naar de holle aarde , gesitueerd in het meer.

Alle maanlandingen zijn gefaked!

De pyramides zijn gemaakt door vluchtelingen uit Atlantis, die kennis hadden van anti gravitatiegolven en ELF geluidsgolven.

de Aurora Borealis is een glimp van de energie uit de innerlijke aarde.

Meeste muziek heeft subliminalen

Het Engelse koninkshuis bestaat uit Shape Shifters!

De Dalai Lama wordt aangestuurd door de illuminati. Dit ivm de komende Nieuwe Wereld Religie

Nicholas Cage en zijn familie zijn verbonden aan de illuminati.
en Nicholas Cage is , helaas, gek op Mind Control.

met vriendelijke groeten

Pindar

Laatst gewijzigd door Pindar : 24 oktober 2005 om 13:38.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 13:38   #3316
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Je moet niet zo uit je nek kletsen!
Als we 'bewijzen' voor je neus zetten weet je het nog zo te draaien dat het
geen bewijs is! Vandaar dat ik er naar jou toe geen enkel moeite meer in steek! Ga nu eerst maar eens van de door 'ons' aangeraden boeken lezen,
daarna praten we, mischien, verder.

Zoals eerder gezegdm als je aangevallen zou worden door een 'reptiel'
(Ja ze bestaan echt! De wereld zit er vol mee) Zou je tegen ze zeggen
dat ze hun carnavalspakje uit moesten doen zodat ze hun ware( menselijke)
gezicht eens laten zien. LOL

En..laat wat mij verder betreft maar hoor, ik ben je meer dan zat net als anderen hiero. Jammer, maar het zij zo. Sommigen zijn mij zat, so what?
Gaan ze maar ergens anders kutkammen en zeveren.

oeps toch gereageerd! sorry!

Pindar
Sorry Pindar, maar dan vind ik toch dat het beter u is die vertrekt, omwille van de geloofwaardigheid van dit forum, bijvoorbeeld. Ik heb een beetje het gevoel dat dit forum, op het moment dat het Vlaams behang te kakken was gezet, opnieuw werd bevolkt door een stelletje idioten. Ditmaal dromend over een nieuwe wereldorde, ?* la Hitler & Co. En opnieuw zullen we ze tot de orde moeten roepen, zonder daarbij die Hollandse Nieuwe te verpesten..
Oud 24 oktober 2005, 13:40   #3317
neutron
Banneling

neutron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Kijk, ik geloof wel degelijk dat er figuren rondlopen die dromen van een "wereldregering", maar ik zie daar niet enkel het negatieve van in.
Laat ik me verduidelijken.
Besten,
het is vandaag 24 oktober 2005,
de 60e verjaardag van de VN.
10 jaar geleden bij de 50e verjaardag gaf de filosoof Michielszoon zijn boek uit:
"De Verenigde Naties, het Rijk Gods?"
Het is volgens mij één van de beste, zoniet het beste politiek-filosofische werk dat ooit geschreven is.

Moest iedereen zijn filosofie volgen zou er allang vrede zijn.

neutr-on
neutron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 13:43   #3318
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sorry Pindar, maar dan vind ik toch dat het beter u is die vertrekt, omwille van de geloofwaardigheid van dit forum, bijvoorbeeld. Ik heb een beetje het gevoel dat dit forum, op het moment dat het Vlaams behang te kakken was gezet, opnieuw werd bevolkt door een stelletje idioten. Ditmaal dromend over een nieuwe wereldorde, ?* la Hitler & Co. En opnieuw zullen we ze tot de orde moeten roepen, zonder daarbij die Hollandse Nieuwe te verpesten..

Ik zal U 'verblijden' met 1 reactie mijnerzijde:

U heeft, helaas, echt geen idee waar we het over hebben!!!!

Hier laat ik het bij

met vriendelijke groeten

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 13:44   #3319
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud
Hopeloos!
Zal me leren te willen discussieren met een paranoide amoebe.

Goed gedaan, zou ik zo willen zeggen.
De link die je gaf, begint met:
Citaat:
Heeft Wilhelm Reichs eigen leven al de trekken van een tragikomedie, de lotgevallen van zijn nalatenschap hebben die zo mogelijk nog meer. De theoreticus van het volkomen orgasme kijkt vanuit de hemel brommend neer op het gestuntel van zijn erfgenamen.
En ik denk dat ik mij daarbij aansluit. De tragicomedie breidt zich in Pindar's geest nog steeds uit.

Niet dat ik beweer dat er geen satanistische rituelen worden uitgevoerd, zeker niet. Wel beweer ik dat die in de marge spelen, niet relevant voor de ontwikkeling van de mens als geheel. Ze zijn wellicht zelfs het tegenwicht van de totale overgave aan de liefde, die ook bestaat. En ook bar weinig gewicht in de schaal legt als het gaat om de ontwikkeling.

Dit gezegd hebbende, vind ik vooral Pinda's reactie op jouw post erg indrukwekkend. Sprekend over starheid en vastzitten in het eigen denken..

Ongelofelijk!
Ik vraag me af; is er hier op het forum iemand die Pindar persoonlijk kent?
Want dan zou ik willen vragen af en toe een warm dekentje en een kop chokolade langs te brengen. Voordat hij van zijn krukkie dondert en schuimbekkend roept dat hij de 2e messias is [geworden].
Oud 24 oktober 2005, 13:49   #3320
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Zonder een diploma dat u kwalificeert als arts of apotheker zijn
bovenstaande uitspraken gratuit en volledig misplaatst aangezien u
van geen kanten kunt weten of het waar is of bullshit.
(moest ik van u zijn, ik gokte op het laatste)

Met zonnige groeten,
Parci.
Ach, Parcifal, homeopathie is ook ooit begonnen door een marskramer die flesjes [zuiver] water verkocht als medicijn. Die man werd multimiljonair en nu geloven hele horden in zijn 'wonderwater'. Mede dankzij het falen van de 'klassieke' geneeskunde, natuurlijk. Mensen gaan dan al gauw op zoek naar een alternatief.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be