![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3301 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er is een onderscheid tussen superieur en handig voor de elite , en wat handig is voor het volk. Centralisatie van energie is handig voor de elite.
![]() |
![]() |
![]() |
#3302 |
Minister-President
|
![]() Ik heb een vraagje voor de NWO believers.
Zoals jullie weten zit ik in jullie "kamp" wat betreft het openbaren van de 9/11 case, maar bij de theorie over de NWO is me een en ander niet zo duidelijk. Kijk, ik geloof wel degelijk dat er figuren rondlopen die dromen van een "wereldregering", maar ik zie daar niet enkel het negatieve van in. Vooral omdat ik ook tegenstanders van de Bush-Cheney dynastie hiervoor in het verleden heb horen pleiten. Laat ik me verduidelijken. Uitgaande van een wereldregering zoals Bush en Co die in gedachten hebben, waar één orgaan, gestoeld op de Amerikaanse waarden de wereld bestuurd, daar ben ik uiteraard flagrant tegen. Maar een wereldregering ten goede die, om maar één ding te noemen de soevereiniteit van elke natie garandeerd, ik zie niet in waarom ik daar tegen zou moeten zijn. Ik wil maar zeggen, er zijn blijkbaar andere personen (prof.Griffin om maar één te noemen) die in het verleden al meermaals hebben geopperd voor een soort wereldregering, maar wel vanuit een totaal andere ideologie dan die je bij de Neocons in de VS terug vind. Welk nut zou het hebben als Griffin, die gelooft dat 9/11 een insidejob was, alles doet om dit in de openbaarheid te brengen, indien hij tegelijkertijd een adept zou zijn van de NWO die jullie hier uit de doeken doen? Graag hierover de mening van Pindar, Lex blanca en Co...
![]() |
#3303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bovenstaande uitspraken gratuit en volledig misplaatst aangezien u van geen kanten kunt weten of het waar is of bullshit. (moest ik van u zijn, ik gokte op het laatste) Als u bovendien in real life dergelijke nonsens durft verkopen en eventueel uw ideen in de praktijk brengen, stelt u zich bloot aan gerechtelijke vervolging. Met zonnige groeten, Parci. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3304 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3305 | |
|
![]() Citaat:
Spijtig genoeg is de wereldregering die de NWO nastreeft minder menslievend. Ze willen ons herleiden tot gedehumaniseerde zombies die werken voor de elite. Ze willern de soevereiniteit van landen afbreken en één wereldrelegie creeëren om mensen moreel en spiritueel te controleren , alsook fysisch met een geïmplanteerde chip... Dat Griffin voor een wereldregering roept zie ik niet echt een probleem in... hij kan een goede wereldregering bedoelen volgens zijn eigen visie... Als hij echter zegt dat de U.N een wereldregering zou moeten zijn dan zou dat wel een major "red flag" zijn. Maar ik denk niet dat hij dat ooit gezegd heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#3306 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 24 oktober 2005 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3307 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Onder deze link vindt u 15.646 links naar boeken van Wilhelm Reich, op Amazon.com. Een Amerikaans bedrijf. De top 3 bestaat uit de 'ultieme' selectie van de gemiddelde koper op Amazon.com. Wilt u zeggen dat de boeken die u bedoelt, daar niet bijstaan?
![]() |
![]() |
![]() |
#3308 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3309 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De gedachten zijn vrij, de uitvoering ervan niet. Dat weet zelfs een kind van 7. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3310 | |
|
![]() Citaat:
CONVENTION ON THE PROHIBITION OF MILITARY OR ANY OTHER HOSTILE USE OF ENVIRONMENTAL MODIFICATION TECHNIQUES Adopted by Resolution 31/72 of the United Nations General Assembly on 10 December 1976. The Convention was opened for signature at Geneva on 18 May 1977. TEXT PUBLISHED IN: United Nations General Assembly Resolution 31/72, Annex; see Official Records of the General Assembly, Thirty-first Session, Supplement No. 39 (A/31/39), pp. 37-38. International Legal Materials, Vol. XVI, No. 1, January 1977, pp. 88-94 (Engl.); World Armaments and Disarmament, SIPRI Yearbook 1978, London 1978, pp. 392-397 (Engl.); Shindler & Toman, eds., "The Laws of Armed Conflicts." The States Parties to this Convention, Guided by the interest of consolidating peace, and wishing to contribute to the cause of halting the arms race, and of bringing about general and complete disarmament under strict and effective international control, and of saving mankind from the danger of using new means of warfare, Determined to continue negotiations with a view to achieving effective progress towards further measures in the field of disarmament, Recognizing that scientific and technical advances may open new possibilities with respect to modification of the environment, Recalling the Declaration of the United Nations Conference on the Human Environment, adopted at Stockholm on 16 June 1972, Realizing that the use of environmental modification techniques for peaceful purposes could improve the interrelationship of man and nature and contribute to the preservation and improvement of the environment for the benefit of present and future generations, Recognizing, however, that military or any other hostile use of such techniques could have effects extremely harmful to human welfare, Desiring to prohibit effectively military or any other hostile use of environmental modification techniques in order to eliminate the dangers to mankind from such use, and affirming their willingness to work towards the achievement of this objective, Desiring also to contribute to the strengthening of trust among nations and to the further improvement of the international situation in accordance with the purposes and principles of the Charter of the United Nations, Have agreed as follows: ARTICLE I 1. Each State Party to this Convention undertakes not to engage in military or any other hostile use of environmental modification techniques having widespread, long-lasting or severe effects as the means of destruction, damage or injury to any other State Party. 2. Each State Party to this Convention undertakes not to assist, encourage or induce any State, group of States or international organization to engage in activities contrary to the provisions of paragraph 1 of this article. ARTICLE II As used in article 1, the term "environmental modification techniques" refers to any technique for changing - through the deliberate manipulation of natural processes--the dynamics, composition or structure of the Earth, including its biota, lithosphere, hydrosphere and atmosphere, or of outer space. rest kan je lezen op: http://www.cuttingedge.org/news/n1196a.html#a1
![]() |
![]() |
![]() |
#3311 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3312 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3313 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In elk geval is de meeste informatie die deze boeken vulde, nog steeds te koop via Amazon.com. Is het trouwens niet die "Sexual Revolution" die pas geleden [slecht] is verfilmd?
Laatst gewijzigd door Mephisto : 24 oktober 2005 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3314 | |
Minister
|
![]() Citaat:
1. pomp 9, pomp 11. Dat gaat meestal zo; pomp 10 en 12 zitten aan de andere kant van hetzelfde blok. En o, ja, natuurlijk. Hij staat bewust met zijn kop tussen 9-11. Dat was doel van cameraman. Nadeel is alleen, dat dit soort films vaak zo slecht zijn, dat de achtergrond NU JUIST NIET compleet geënsceneerd is. Daarvoor moet je bij Peter Greenaway gaan kijken, of bij Stanley Kubrick. Dat zijn/waren echter beeldkunstenaars. Iets wat niet gezegd kan worden van de mensen die de Peacemaker filmden..
![]() |
![]() |
![]() |
#3315 |
Banneling
|
![]() paar leuke punten van de illuminati insiders
De regeringen (vooral USA) kunnen al vanaf 1957 door het hele zonnestelsel reizen. Monster van Loch Ness komt uit een opening naar de holle aarde , gesitueerd in het meer. Alle maanlandingen zijn gefaked! De pyramides zijn gemaakt door vluchtelingen uit Atlantis, die kennis hadden van anti gravitatiegolven en ELF geluidsgolven. de Aurora Borealis is een glimp van de energie uit de innerlijke aarde. Meeste muziek heeft subliminalen Het Engelse koninkshuis bestaat uit Shape Shifters! De Dalai Lama wordt aangestuurd door de illuminati. Dit ivm de komende Nieuwe Wereld Religie Nicholas Cage en zijn familie zijn verbonden aan de illuminati. en Nicholas Cage is , helaas, gek op Mind Control. met vriendelijke groeten Pindar Laatst gewijzigd door Pindar : 24 oktober 2005 om 13:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3316 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3317 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het is vandaag 24 oktober 2005, de 60e verjaardag van de VN. 10 jaar geleden bij de 50e verjaardag gaf de filosoof Michielszoon zijn boek uit: "De Verenigde Naties, het Rijk Gods?" Het is volgens mij één van de beste, zoniet het beste politiek-filosofische werk dat ooit geschreven is. Moest iedereen zijn filosofie volgen zou er allang vrede zijn. neutr-on |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3318 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal U 'verblijden' met 1 reactie mijnerzijde: U heeft, helaas, echt geen idee waar we het over hebben!!!! Hier laat ik het bij met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3319 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Goed gedaan, zou ik zo willen zeggen. De link die je gaf, begint met: Citaat:
Niet dat ik beweer dat er geen satanistische rituelen worden uitgevoerd, zeker niet. Wel beweer ik dat die in de marge spelen, niet relevant voor de ontwikkeling van de mens als geheel. Ze zijn wellicht zelfs het tegenwicht van de totale overgave aan de liefde, die ook bestaat. En ook bar weinig gewicht in de schaal legt als het gaat om de ontwikkeling. Dit gezegd hebbende, vind ik vooral Pinda's reactie op jouw post erg indrukwekkend. Sprekend over starheid en vastzitten in het eigen denken.. Ongelofelijk! Ik vraag me af; is er hier op het forum iemand die Pindar persoonlijk kent? Want dan zou ik willen vragen af en toe een warm dekentje en een kop chokolade langs te brengen. Voordat hij van zijn krukkie dondert en schuimbekkend roept dat hij de 2e messias is [geworden].
![]() |
![]() |
![]() |
#3320 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |