Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 oktober 2005, 13:59   #3321
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Exodus, dank voor de link.
Enige nuance die ik wil aanbrengen, is deze:
Citaat:
Recognizing that scientific and technical advances may open new possibilities with respect to modification of the environment,
Dit is waar het om gaat. Weersbeïnvloedingstechnieken bestaan er blijkbaar al. Nu, om te voorkomen dat deze op grote schaal worden ingezet en uitgebuit, heeft men bovenstaand document opgesteld. Hieruit concludeer ik, dat dit is geweest om te voorkomen dat men deze technieken als potentieel gevaarlijk beschouwde, en zodoende aan banden heeft gelegd.

Nu is het aan de context van het ingebrachte document, om te zien wat de reden is geweest. Wat was de reden van deze resolutie? Door wie is ze ingediend en waarom?
Oud 24 oktober 2005, 14:17   #3322
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
paar leuke punten van de illuminati insiders

De regeringen (vooral USA) kunnen al vanaf 1957 door het hele zonnestelsel reizen.

Monster van Loch Ness komt uit een opening naar de holle aarde , gesitueerd in het meer.

Alle maanlandingen zijn gefaked!

De pyramides zijn gemaakt door vluchtelingen uit Atlantis, die kennis hadden van anti gravitatiegolven en ELF geluidsgolven.

de Aurora Borealis is een glimp van de energie uit de innerlijke aarde.

Meeste muziek heeft subliminalen

Het Engelse koninkshuis bestaat uit Shape Shifters!

De Dalai Lama wordt aangestuurd door de illuminati. Dit ivm de komende Nieuwe Wereld Religie

Nicholas Cage en zijn familie zijn verbonden aan de illuminati.
en Nicholas Cage is , helaas, gek op Mind Control.

met vriendelijke groeten

Pindar

Pindar, Fantastisch. Waar háál je het vandaan..
Oud 24 oktober 2005, 14:17   #3323
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Exodus, dank voor de link.
Enige nuance die ik wil aanbrengen, is deze:
Dit is waar het om gaat. Weersbeïnvloedingstechnieken bestaan er blijkbaar al. Nu, om te voorkomen dat deze op grote schaal worden ingezet en uitgebuit, heeft men bovenstaand document opgesteld. Hieruit concludeer ik, dat dit is geweest om te voorkomen dat men deze technieken als potentieel gevaarlijk beschouwde, en zodoende aan banden heeft gelegd.

Nu is het aan de context van het ingebrachte document, om te zien wat de reden is geweest. Wat was de reden van deze resolutie? Door wie is ze ingediend en waarom?
Ik denk dat Exodus deze link eerder heeft gepost louter om te bewijzen dat het wel degelijk mogelijk is weersomstandigheden te beinvloeden, omdat anderen hier dit nog steeds afdoen als onzin.
Uw conclusie (in vette letters) is mi ook incorrect.
Het document diende niet om te voorkomen dat men dit als potentieel gevaarlijk beschouwde.
Voorkomen dat men iets als potentieel gevaarlijk beschouwd???????
Ik concludeer eerder.
Men heeft ingezien dat het een potentieel gevaar is dat sommige naties hiervan gebruik gaan maken in slechte zin, dus daarom de overeenkomst.
Maar bon, kern van de zaak is voor mij:
Is dit niet één van de bewijzen dat weermanipulatie wel degelijk mogelijk is?
En bijkomstig, wetende dat ze al zover waren in de jaren '70, wie weet tot wat ze anno 2005 in staat zijn, want die techniek zal ook wel niet stil hebben gestaan de laatste 30 jaar.
Mijn vraag is nu, wat hebben diegenen die weermanipulatie steeds weer ridiculiseren op Exodus' post te vertellen?
Oud 24 oktober 2005, 14:22   #3324
Mephisto
Minister

Standaard

Puud, dat stukkie bleek interessant.
De wijze waarop het werd afgesloten:
Citaat:
De tragikomedie is over, het doek is gevallen. Het was een mooie droom, met veel liefde en veel seks. Maar ook met veel onnodig gegluur in andersmans slaapkamer. De tijden zijn veranderd. We leven definitief in het postrevolutionaire tijdperk. Lenin, Hitler, Reich, Mao en Bhagwan, ze zijn allemaal dood. Het orgasme is van de politieke agenda verdwenen en is toegetreden tot de categorie van alledaagse geneugten. Besproken wordt het alleen nog maar in damesbladen en praatprogramma's, omringd door rubrieken over 'creatief tuinieren' en 'lekker koken met spruitjes'.
Nee, voor het politiek correcte orgasme komt niemand meer zijn stoel uit. Afgezien dan van dat handjevol Amerikaanse christen-fundamentalisten dat veertig jaar na dato de seksuoloog Kinsey alsnog veroordeeld probeert te krijgen omdat hij destijds heeft onderzocht hoe pedofielen in kinderen klaarkomen.
De tijden zijn inderdaad totaal veranderd.
Fantastisch. Geweldig.

En nu ga ik op zoek naar dat politiek-filosofisch werk, wat zojuist werd vermeld.

En ps. Pindar: ik weet inderdaad bij god niet waar jullie het over hebben, inderdaad. Ik geloof niet in fabeltjes; ik máák fabeltjes. En die van jullie kende ik al en heb ik al heel lang afgedaan als saai, frustrerend en niet-terzake-doend. Dat jullie niet willen inzien dat jullie iedereen tegen jezelf in het harnas jagen met jullie niet-aflatende gezaag over onwerkelijkheden als Nazi's in Holle Aarde en niet-bestaande maanlandingen, zegt meer over jullie halsstarrigheid dan over de realiteit. Maar goed, daar zal ik het toch wel weer niet bij laten.

Zoals Puud al zei: zal me leren te willen discussiëren met een paranoïde amoebe.

Laatst gewijzigd door Mephisto : 24 oktober 2005 om 14:23.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 14:22   #3325
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neutron
Besten,
het is vandaag 24 oktober 2005,
de 60e verjaardag van de VN.
10 jaar geleden bij de 50e verjaardag gaf de filosoof Michielszoon zijn boek uit:
"De Verenigde Naties, het Rijk Gods?"
Het is volgens mij één van de beste, zoniet het beste politiek-filosofische werk dat ooit geschreven is.

Moest iedereen zijn filosofie volgen zou er allang vrede zijn.

neutr-on
Anders dan U en die Michielszoon van U, zie ik de huidige VN niet als een "positieve" organisatie om wereldvrede te bewerkstelligen.
Zoals hierboven al vermeld, ik ben voor een soort "wereldregering", maar dan wel op totaal andere leest geschoeid dan de huidige VN.
Om maar één ding te noemen, de huidige VN is niet in staat de soevereiniteit van naties te garanderen.

Laatst gewijzigd door democratsteve : 24 oktober 2005 om 14:24.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 14:31   #3326
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pindar, Fantastisch. Waar háál je het vandaan..

Illuminati insiders! mensen die 25 jaar of langer voor de schaduwregering hebben gewerkt. stond er ook hoor!

M.b.t de satanische rituelen, je hebt geen idee van de schaal waarop
en wat het werkelijk doet.

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 15:03   #3327
neutron
Banneling

neutron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
.

En nu ga ik op zoek naar dat politiek-filosofisch werk, wat zojuist werd vermeld.

.
volgens mijn info is het uitgegeven door uitgeverij
LIBRI MUNDI te BAARLE

[email protected]

neutr-on
neutron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 15:08   #3328
neutron
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Anders dan U en die Michielszoon van U, zie ik de huidige VN niet als een "positieve" organisatie om wereldvrede te bewerkstelligen.
Zoals hierboven al vermeld, ik ben voor een soort "wereldregering", maar dan wel op totaal andere leest geschoeid dan de huidige VN.
Om maar één ding te noemen, de huidige VN is niet in staat de soevereiniteit van naties te garanderen.
ik geef u in grote lijnen gelijk DS
maar er zijn nog veel meer mensen die de VN steunen hoor.

maar Michielszoon heeft dan ook voorspeld dat er een
"wijziging of verandering" in de VN politiek zal komen
vergeet niet dat de VN nu vooral door de USA "geleid", "gestuurd", en "gemanipuleerd" wordt, en door die NWOers waardoor de VN afgehouden worden van hun "relatieve macht" = zoveel te democratischer, zoveel te minder macht, maar zoveel te meer rechtvaardigheid, minder corruptie, enz.

neutr-on

Laatst gewijzigd door neutron : 24 oktober 2005 om 15:09.
Oud 24 oktober 2005, 15:13   #3329
neutron
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Een wereldregering gebaseert op goede waarden die de soevereiniteit van elk land respecreert kan gerust een geod gedacht zijn, op voorwaarde dat de regering minimaal is en beperkt is in haar kracht. Immers , als men goede idealen zou nastreven dan is er niets mis mee.

Spijtig genoeg is de wereldregering die de NWO nastreeft minder menslievend. Ze willen ons herleiden tot gedehumaniseerde zombies die werken voor de elite. Ze willen de soevereiniteit van landen afbreken en één wereldrelegie creëren om mensen moreel en spiritueel te controleren , alsook fysisch met een geïmplanteerde chip...

Dat Griffin voor een wereldregering roept zie ik niet echt een probleem in... hij kan een goede wereldregering bedoelen volgens zijn eigen visie... Als hij echter zegt dat de U.N een wereldregering zou moeten zijn dan zou dat wel een major "red flag" zijn. Maar ik denk niet dat hij dat ooit gezegd heeft.
het is toch niet omdat die griffin wat gezegd heeft dat het ook zo is hé,
waarom zou die gelijk hebben?
waarom volg je bv het nieuwe politieke paradigma van Michielszoon niet?
die heeft er tenminste goed over na gedacht
en blijft tenminste met zijn voeten op de grond zonder te fantaseren over u
UFOOs , nwo, illuminati, enz

neutr-on

Laatst gewijzigd door neutron : 24 oktober 2005 om 15:18.
Oud 24 oktober 2005, 15:20   #3330
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

waarom volg je bv het nieuwe politieke paradigma van Michielszoon niet?
die heeft er tenminste goed over na gedacht

Ja joh wordt steeds intressanter

en blijft tenminste met zijn voeten op de grond zonder te fantaseren over u
UFOOs , nwo, illuminati, enz

fantaseren ? LOL ja hoor

met vriendelijke groeten

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 15:59   #3331
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie zegt dat? Wie gaat er het weer verdenken. Weer is iets dat men accepteert, wat men denkt dat niet te veranderen is , een gril van de natuur. De andere regeringen hoeven niet op de hoogte te zijn.

De technologie is er. Informeer je voor je uitspraken doet.

Je denkt teveel in termen dat een land één is, dat de heersende klasse van en de bevolking één zijn in een land. Dat is niet zo. De heersende klasse wil haar macht behouden, kijk naar de geschiedens, altijd zo geweest. Daarvoor zal ze zelfs haar eigen bevolking terroriseren.
informeer jezelf eerst eens over hoe orkanen ontstaan en dergelijke.

zie bijvoorbeeld eens http://www.vwkweb.nl/index.html?http...o_orkanen.html

om kort te zijn word de kracht van een orkaan,tyfoon of cycloon bepaald door de zeewatertemperaturen.
hierdoor nemen zij zeer veel vocht en warmte op en dit voed hun kracht uiteindelijk en samen met de aardrotatie en convergentie worden ze orkanen.
als een orkaan over land of koudere zeewatergebieden raast verliest zij in kracht.

Een orkaan men dus NIET kunstmatig namaken laat staan sturen.

plus orkanen kunnen nooit de evenaan oversteken. dit komt door de zogeheten corioliskracht.

Dat er onderzoek word gedaan om orkanen te kunnen beïnvloeden en misschien sturen kan zijn maar de mens is nog lang niet in staat ze te controleren en zelfs nog niet goed te voorspellen.

Onderzoek naar het weer en de drang om het te controleren is niks nieuw maar dus zover zijn we nog niet.

wel kunnen we regen maken maar dit werd vroeger gedaan met pijlen die geladen zijn met kristallen van geïoniseerd zilver. deze kristallen binden de regen aan zich en zorgen voor een malse regenbui maar deze methode is zeer duur en toch niet zo effectief
wel zijn wetenschappers in spanje bezig met een nieuwe methode met een hitte-absorberende mat in de buurt van een kust.
in steden regent het zo'n 28% meer dan op het platteland en dit komt door de opwarming van het vele asfalt en dus dit principe past men bij deze nieuwe methode ook toe.

dus zoals je ziet zijn jouw verhaaltjes vooralsnog sprookjes en dus zever en ik heb op het internet gezocht achter weermodificatie en tot nu toe ben ik nog altijd geen serieuse wetenschappelijke site tegengekomen hierover. misschien kun je me een site geven en liefst eentje waar ik iets mee ben.

want dat gezever van de NWO is hetzelfde als geloven in de bijbel en zo'n achterlijk gedoe is niet aan mij besteed.
u zou zich beter bezig houden met de realiteit in plaats van te geloven in wereldorganisaties die alles en nog wat controleren.

U gelooft waarschijnlijk ook dat in de VS in area 51 een ruimtetuig aanwezig is en van die zever?

the truth is out there
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 16:05   #3332
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Een wereldregering gebaseert op goede waarden die de soevereiniteit van elk land respecreert kan gerust een geod gedacht zijn, op voorwaarde dat de regering minimaal is en beperkt is in haar kracht. Immers , als men goede idealen zou nastreven dan is er niets mis mee.

Spijtig genoeg is de wereldregering die de NWO nastreeft minder menslievend. Ze willen ons herleiden tot gedehumaniseerde zombies die werken voor de elite. Ze willern de soevereiniteit van landen afbreken en één wereldrelegie creeëren om mensen moreel en spiritueel te controleren , alsook fysisch met een geïmplanteerde chip...

Dat Griffin voor een wereldregering roept zie ik niet echt een probleem in... hij kan een goede wereldregering bedoelen volgens zijn eigen visie... Als hij echter zegt dat de U.N een wereldregering zou moeten zijn dan zou dat wel een major "red flag" zijn. Maar ik denk niet dat hij dat ooit gezegd heeft.

te veel naar de matrix gekeken das duidelijk
Oud 24 oktober 2005, 16:23   #3333
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
UNGA RES. 31/72, TIAS 9614

CONVENTION ON THE PROHIBITION OF MILITARY OR ANY OTHER HOSTILE USE OF ENVIRONMENTAL MODIFICATION TECHNIQUES

Adopted by Resolution 31/72 of the United Nations General Assembly on 10 December 1976. The Convention was opened for signature at Geneva on 18 May 1977.

TEXT PUBLISHED IN: United Nations General Assembly Resolution 31/72, Annex; see Official Records of the General Assembly, Thirty-first Session, Supplement No. 39 (A/31/39), pp. 37-38. International Legal Materials, Vol. XVI, No. 1, January 1977, pp. 88-94 (Engl.); World Armaments and Disarmament, SIPRI Yearbook 1978, London 1978, pp. 392-397 (Engl.); Shindler & Toman, eds., "The Laws of Armed Conflicts."

The States Parties to this Convention,
Guided by the interest of consolidating peace, and wishing to contribute to the cause of halting the arms race, and of bringing about general and complete disarmament under strict and effective international control, and of saving mankind from the danger of using new means of warfare,
Determined to continue negotiations with a view to achieving effective progress towards further measures in the field of disarmament,
Recognizing that scientific and technical advances may open new possibilities with respect to modification of the environment,
Recalling the Declaration of the United Nations Conference on the Human Environment, adopted at Stockholm on 16 June 1972,
Realizing that the use of environmental modification techniques for peaceful purposes could improve the interrelationship of man and nature and contribute to the preservation and improvement of the environment for the benefit of present and future generations,
Recognizing, however, that military or any other hostile use of such techniques could have effects extremely harmful to human welfare,
Desiring to prohibit effectively military or any other hostile use of environmental modification techniques in order to eliminate the dangers to mankind from such use, and affirming their willingness to work towards the achievement of this objective,
Desiring also to contribute to the strengthening of trust among nations and to the further improvement of the international situation in accordance with the purposes and principles of the Charter of the United Nations,

Have agreed as follows:

ARTICLE I 1. Each State Party to this Convention undertakes not to engage in military or any other hostile use of environmental modification techniques having widespread, long-lasting or severe effects as the means of destruction, damage or injury to any other State Party.
2. Each State Party to this Convention undertakes not to assist, encourage or induce any State, group of States or international organization to engage in activities contrary to the provisions of paragraph 1 of this article.

ARTICLE II As used in article 1, the term "environmental modification techniques" refers to any technique for changing - through the deliberate manipulation of natural processes--the dynamics, composition or structure of the Earth, including its biota, lithosphere, hydrosphere and atmosphere, or of outer space.

rest kan je lezen op:

http://www.cuttingedge.org/news/n1196a.html#a1
zulke artikels kan ik ook schrijven en zulke sites kan ik ook maken waar je die zever vandaan haalt.

DIT IS GEEN BEWIJSMATERIAAL

als je met zo'n stukje papier op een rechtbank afkomt om te beweren dat je buurman zijn grond van jou is of dat je buurman een crimineel is dan lachen ze je vierkantig uit net zoals ik jullie uitlach

kom eens met overtuigender bewijsmateriaal af dan een goedkoop artikeltje dat iedereen kan schrijven en op het net zetten.

hou u bezig met feiten aub! en een feit is dat de mens het weer niet kan controleren laat staan sturen.
het is een feit dat er geen wereldorganisatie bestaat zoals de NWO, enkel een paar achterlijke idioten die denken dat ze met hun arrogantie iets kunnen veranderen of hun wil kunnen opleggen en dan heb je hier een paar miljoen breinloze zombies die dat verhaal dan ook nog geloven

Feiten die wetenschappelijk ondersteund zijn geef mij die eens.

Leg bijvoorbeeld eens uit dan hoe die mensen dan een orkaan laten ontstaan waar ze willen en ze die orkaan kunnen sturen??????
En hoe kunnen ze dit zonder opgemerkt te worden door de talrijke normale wetenschappers die hun onderzoeken doen?

En waarom wil die zogezegde NWO onschuldige mensen vermoorden want dat is dan precies wat ze doen als ze die techniek hebben?

En hoe kunnen zij zulke acties ondernemen zonder dat er ook maar ooit iets uitlekt of bewijsmateriaal word gevonden voor hun bestaan?

Wie financiert zo'n NWO en wie controleert de NWO?
Hoe gaat de NWO met religie om en met sociale kwesties?
Wat voor een wereld wil de NWO dan precies buiten het feit dat we allemaal zombies moeten worden blijkbaar?

En horen de afstammelingen van jezus ook bij de NWO?
Oud 24 oktober 2005, 17:09   #3334
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Wel, het verdrag dat Exodus opgeeft bestaat inderdaad.
Je kan het vinden in de database van de UN, hetgeen nodig is
om het als bewijs aan te voeren. De cuttingedge website is uiteraard lang niet voldoende. (dacht toch dat Exodus dát tenmiste al zou doorhebben maar ijdele hoop dus. )

Je vindt een link naar dit verdrag hier .

Echter om dit als bewijs op te geven voor het bestaan van weersmodificatie is een absoluut lachertje.

Je hebt bijvoorbeeld ook een UN-verdrag dat het 'gedrag' regelt van
naties op de maan en andere hemellichamen.
Link: hier
Kunnen we hier dan uit besluiten dat sommige landen bassisen hebben
op de maan, mars, venus en een paar kometen?
Dacht het niet.

Zo'n logica gebruikt exodus dus : Er is rook -> dus er is vuur -> dus er is een vulkaan -> dus die is daar geplaatst in het kader van een complot.
Onnozel.

Edit : links naar UN-verdragen zijn blijkbaar niet bruikbaar voor niet-geregistreerde gebruikers. (zoals ik dus wel ben)
Je kan echter op mijn woord vertrouwen dat die verdragen er wel degelijk zijn.
Ik wil ze gedeeltelijk copy/pasten indien gevraagd.

Laatst gewijzigd door parcifal : 24 oktober 2005 om 17:13.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 17:31   #3335
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
om het als bewijs aan te voeren. De cuttingedge website is uiteraard lang niet voldoende. (dacht toch dat Exodus dát tenmiste al zou doorhebben maar ijdele hoop dus. )

Echter om dit als bewijs op te geven voor het bestaan van weersmodificatie is een absoluut lachertje.

Dacht het niet.

Zo'n logica gebruikt exodus dus : Er is rook -> dus er is vuur -> dus er is een vulkaan -> dus die is daar geplaatst in het kader van een complot.
Onnozel.

Edit : links naar UN-verdragen zijn blijkbaar niet bruikbaar voor niet-geregistreerde gebruikers. (zoals ik dus wel ben)
OK, ik geloof u zo ook wel.
Ben al blij dat u een normaal gedacht er op nahoud

Exodus ziet blijkbaar spoken maar misschien heeft dat weer te maken met halloween
waar rook is vuur dus moeten spoken wel bestaan hé
Oud 24 oktober 2005, 18:45   #3336
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Hilarisch, zei Hillary Clinton...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 19:13   #3337
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neutron
Besten,
het is vandaag 24 oktober 2005,
de 60e verjaardag van de VN.
10 jaar geleden bij de 50e verjaardag gaf de filosoof Michielszoon zijn boek uit:
"De Verenigde Naties, het Rijk Gods?"
Het is volgens mij één van de beste, zoniet het beste politiek-filosofische werk dat ooit geschreven is.

Moest iedereen zijn filosofie volgen zou er allang vrede zijn.

neutr-on
Neutron,je bent overduidelijk pro-VN.Ben je ook pro Wereldbank,IMF en WTO?
Ik ken er een hele resem die pro-VN zijn en tegen Wereldbank,IMF en WTO.
Ze gingen er in de tijd zelfs tegen betogen;tot in het buitenland toe (ik twijfel of ze echt weten/wisten waarom).Maar as je een verkeerd woord over de VN zegt...ho maar...

En dat terwijl die organisaties onder de VN-paraplu vallen en opgericht zijn door dezelfde Centrale Banken en Internationale Bankiers die in de jaren '40 de VN oprichtten.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 19:52   #3338
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Kijk, ik geloof wel degelijk dat er figuren rondlopen die dromen van een "wereldregering", maar ik zie daar niet enkel het negatieve van in.
Vooral omdat ik ook tegenstanders van de Bush-Cheney dynastie hiervoor in het verleden heb horen pleiten.
Laat ik me verduidelijken.
Uitgaande van een wereldregering zoals Bush en Co die in gedachten hebben, waar één orgaan, gestoeld op de Amerikaanse waarden de wereld bestuurd, daar ben ik uiteraard flagrant tegen.
Tegenstanders van de Bush-Cheney dynastie;zie je bvb John Kerry of Bill Clinton ook als tegenstander svan de Bush-Cheney dynastie?

Wat ze (niet Bush en co.) voor ogen hebben is nog een stuk extremer dan de Amerikaanse waarden (microchips;geen privébezit;geen vrijheden;geen rechten etc.etc.).

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 24 oktober 2005 om 19:57.
Oud 24 oktober 2005, 20:07   #3339
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie
wel kunnen we regen maken
Er zijn er hier gegarandeerd die dit als kletspraat zouden afdoen indien 1 van ons dit zou gepost hebben.Net zoals jij dat van die orkanen als onzin afdoet.Met toevoeging van beledigingen die kunnen tellen bvb "achterlijke idioten" of "breinloze zombies".

Nuja,in elk geval;in naam van het kartel:"De NWO dankt je voor het goede werk dat je voor de orde verricht in de vorm van je posts.Er zal op de dag des oordeels echter geen rekening mee gehouden worden".

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 24 oktober 2005 om 20:08.
Oud 24 oktober 2005, 20:18   #3340
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal

Dacht het niet.

Onnozel.

Welk een zever is dit. Er zijn verschillende wetenschappers die zeggen dat ze 40 jaar geleden al weercontrole technologie hadden + er zijn verdragen over gemaakt 30 jaar geleden. Als jij dan nog altijd wil volhouden dat weercontrole niet bestaat dan is dat echt debiel. Sjonge , ik maak hier niet veel woorden aan vuil aan dit soort blinde zever.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be