![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3321 | |
Minister
|
![]() Exodus, dank voor de link.
Enige nuance die ik wil aanbrengen, is deze: Citaat:
Nu is het aan de context van het ingebrachte document, om te zien wat de reden is geweest. Wat was de reden van deze resolutie? Door wie is ze ingediend en waarom?
![]() |
![]() |
![]() |
#3322 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Pindar, Fantastisch. Waar háál je het vandaan..
![]() |
![]() |
![]() |
#3323 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uw conclusie (in vette letters) is mi ook incorrect. Het document diende niet om te voorkomen dat men dit als potentieel gevaarlijk beschouwde. Voorkomen dat men iets als potentieel gevaarlijk beschouwd??????? Ik concludeer eerder. Men heeft ingezien dat het een potentieel gevaar is dat sommige naties hiervan gebruik gaan maken in slechte zin, dus daarom de overeenkomst. Maar bon, kern van de zaak is voor mij: Is dit niet één van de bewijzen dat weermanipulatie wel degelijk mogelijk is? En bijkomstig, wetende dat ze al zover waren in de jaren '70, wie weet tot wat ze anno 2005 in staat zijn, want die techniek zal ook wel niet stil hebben gestaan de laatste 30 jaar. Mijn vraag is nu, wat hebben diegenen die weermanipulatie steeds weer ridiculiseren op Exodus' post te vertellen?
![]() |
![]() |
#3324 | |
Minister
|
![]() Puud, dat stukkie bleek interessant.
De wijze waarop het werd afgesloten: Citaat:
En nu ga ik op zoek naar dat politiek-filosofisch werk, wat zojuist werd vermeld. En ps. Pindar: ik weet inderdaad bij god niet waar jullie het over hebben, inderdaad. Ik geloof niet in fabeltjes; ik máák fabeltjes. En die van jullie kende ik al en heb ik al heel lang afgedaan als saai, frustrerend en niet-terzake-doend. Dat jullie niet willen inzien dat jullie iedereen tegen jezelf in het harnas jagen met jullie niet-aflatende gezaag over onwerkelijkheden als Nazi's in Holle Aarde en niet-bestaande maanlandingen, zegt meer over jullie halsstarrigheid dan over de realiteit. Maar goed, daar zal ik het toch wel weer niet bij laten. Zoals Puud al zei: zal me leren te willen discussiëren met een paranoïde amoebe.
Laatst gewijzigd door Mephisto : 24 oktober 2005 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3325 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoals hierboven al vermeld, ik ben voor een soort "wereldregering", maar dan wel op totaal andere leest geschoeid dan de huidige VN. Om maar één ding te noemen, de huidige VN is niet in staat de soevereiniteit van naties te garanderen.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 24 oktober 2005 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3326 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Illuminati insiders! mensen die 25 jaar of langer voor de schaduwregering hebben gewerkt. stond er ook hoor! M.b.t de satanische rituelen, je hebt geen idee van de schaal waarop en wat het werkelijk doet. Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3327 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
LIBRI MUNDI te BAARLE [email protected] neutr-on |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3328 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar er zijn nog veel meer mensen die de VN steunen hoor. maar Michielszoon heeft dan ook voorspeld dat er een "wijziging of verandering" in de VN politiek zal komen vergeet niet dat de VN nu vooral door de USA "geleid", "gestuurd", en "gemanipuleerd" wordt, en door die NWOers waardoor de VN afgehouden worden van hun "relatieve macht" = zoveel te democratischer, zoveel te minder macht, maar zoveel te meer rechtvaardigheid, minder corruptie, enz. neutr-on Laatst gewijzigd door neutron : 24 oktober 2005 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3329 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waarom zou die gelijk hebben? waarom volg je bv het nieuwe politieke paradigma van Michielszoon niet? die heeft er tenminste goed over na gedacht en blijft tenminste met zijn voeten op de grond zonder te fantaseren over u UFOOs , nwo, illuminati, enz neutr-on Laatst gewijzigd door neutron : 24 oktober 2005 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3330 |
Banneling
|
![]() waarom volg je bv het nieuwe politieke paradigma van Michielszoon niet?
die heeft er tenminste goed over na gedacht Ja joh wordt steeds intressanter en blijft tenminste met zijn voeten op de grond zonder te fantaseren over u UFOOs , nwo, illuminati, enz fantaseren ? LOL ja hoor met vriendelijke groeten Pindar |
![]() |
![]() |
![]() |
#3331 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
zie bijvoorbeeld eens http://www.vwkweb.nl/index.html?http...o_orkanen.html om kort te zijn word de kracht van een orkaan,tyfoon of cycloon bepaald door de zeewatertemperaturen. hierdoor nemen zij zeer veel vocht en warmte op en dit voed hun kracht uiteindelijk en samen met de aardrotatie en convergentie worden ze orkanen. als een orkaan over land of koudere zeewatergebieden raast verliest zij in kracht. Een orkaan men dus NIET kunstmatig namaken laat staan sturen. plus orkanen kunnen nooit de evenaan oversteken. dit komt door de zogeheten corioliskracht. Dat er onderzoek word gedaan om orkanen te kunnen beïnvloeden en misschien sturen kan zijn maar de mens is nog lang niet in staat ze te controleren en zelfs nog niet goed te voorspellen. Onderzoek naar het weer en de drang om het te controleren is niks nieuw maar dus zover zijn we nog niet. wel kunnen we regen maken maar dit werd vroeger gedaan met pijlen die geladen zijn met kristallen van geïoniseerd zilver. deze kristallen binden de regen aan zich en zorgen voor een malse regenbui maar deze methode is zeer duur en toch niet zo effectief wel zijn wetenschappers in spanje bezig met een nieuwe methode met een hitte-absorberende mat in de buurt van een kust. in steden regent het zo'n 28% meer dan op het platteland en dit komt door de opwarming van het vele asfalt en dus dit principe past men bij deze nieuwe methode ook toe. dus zoals je ziet zijn jouw verhaaltjes vooralsnog sprookjes en dus zever en ik heb op het internet gezocht achter weermodificatie en tot nu toe ben ik nog altijd geen serieuse wetenschappelijke site tegengekomen hierover. misschien kun je me een site geven en liefst eentje waar ik iets mee ben. want dat gezever van de NWO is hetzelfde als geloven in de bijbel en zo'n achterlijk gedoe is niet aan mij besteed. u zou zich beter bezig houden met de realiteit in plaats van te geloven in wereldorganisaties die alles en nog wat controleren. U gelooft waarschijnlijk ook dat in de VS in area 51 een ruimtetuig aanwezig is en van die zever? ![]() the truth is out there ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3332 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
te veel naar de matrix gekeken das duidelijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3333 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
DIT IS GEEN BEWIJSMATERIAAL als je met zo'n stukje papier op een rechtbank afkomt om te beweren dat je buurman zijn grond van jou is of dat je buurman een crimineel is dan lachen ze je vierkantig uit ![]() ![]() kom eens met overtuigender bewijsmateriaal af dan een goedkoop artikeltje dat iedereen kan schrijven en op het net zetten. hou u bezig met feiten aub! en een feit is dat de mens het weer niet kan controleren laat staan sturen. het is een feit dat er geen wereldorganisatie bestaat zoals de NWO, enkel een paar achterlijke idioten die denken dat ze met hun arrogantie iets kunnen veranderen of hun wil kunnen opleggen en dan heb je hier een paar miljoen breinloze zombies die dat verhaal dan ook nog geloven ![]() Feiten die wetenschappelijk ondersteund zijn geef mij die eens. Leg bijvoorbeeld eens uit dan hoe die mensen dan een orkaan laten ontstaan waar ze willen en ze die orkaan kunnen sturen?????? En hoe kunnen ze dit zonder opgemerkt te worden door de talrijke normale wetenschappers die hun onderzoeken doen? En waarom wil die zogezegde NWO onschuldige mensen vermoorden want dat is dan precies wat ze doen als ze die techniek hebben? En hoe kunnen zij zulke acties ondernemen zonder dat er ook maar ooit iets uitlekt of bewijsmateriaal word gevonden voor hun bestaan? Wie financiert zo'n NWO en wie controleert de NWO? Hoe gaat de NWO met religie om en met sociale kwesties? Wat voor een wereld wil de NWO dan precies buiten het feit dat we allemaal zombies moeten worden blijkbaar? En horen de afstammelingen van jezus ook bij de NWO? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3334 |
Banneling
|
![]() Wel, het verdrag dat Exodus opgeeft bestaat inderdaad.
Je kan het vinden in de database van de UN, hetgeen nodig is om het als bewijs aan te voeren. De cuttingedge website is uiteraard lang niet voldoende. (dacht toch dat Exodus dát tenmiste al zou doorhebben maar ijdele hoop dus. ) Je vindt een link naar dit verdrag hier . Echter om dit als bewijs op te geven voor het bestaan van weersmodificatie is een absoluut lachertje. Je hebt bijvoorbeeld ook een UN-verdrag dat het 'gedrag' regelt van naties op de maan en andere hemellichamen. Link: hier Kunnen we hier dan uit besluiten dat sommige landen bassisen hebben op de maan, mars, venus en een paar kometen? Dacht het niet. Zo'n logica gebruikt exodus dus : Er is rook -> dus er is vuur -> dus er is een vulkaan -> dus die is daar geplaatst in het kader van een complot. Onnozel. Edit : links naar UN-verdragen zijn blijkbaar niet bruikbaar voor niet-geregistreerde gebruikers. (zoals ik dus wel ben) Je kan echter op mijn woord vertrouwen dat die verdragen er wel degelijk zijn. Ik wil ze gedeeltelijk copy/pasten indien gevraagd. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 24 oktober 2005 om 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3335 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ben al blij dat u een normaal gedacht er op nahoud ![]() Exodus ziet blijkbaar spoken maar misschien heeft dat weer te maken met halloween ![]() waar rook is vuur dus moeten spoken wel bestaan hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3336 |
Banneling
|
![]() ![]() Hilarisch, zei Hillary Clinton... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3337 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Ik ken er een hele resem die pro-VN zijn en tegen Wereldbank,IMF en WTO. Ze gingen er in de tijd zelfs tegen betogen;tot in het buitenland toe ![]() En dat terwijl die organisaties onder de VN-paraplu vallen en opgericht zijn door dezelfde Centrale Banken en Internationale Bankiers die in de jaren '40 de VN oprichtten.
![]() |
![]() |
#3338 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Wat ze (niet Bush en co.) voor ogen hebben is nog een stuk extremer dan de Amerikaanse waarden (microchips;geen privébezit;geen vrijheden;geen rechten etc.etc.).
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 24 oktober 2005 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3339 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nuja,in elk geval;in naam van het kartel:"De NWO dankt je voor het goede werk dat je voor de orde verricht in de vorm van je posts.Er zal op de dag des oordeels echter geen rekening mee gehouden worden".
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 24 oktober 2005 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3340 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |