![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3421 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.indianafreemasons.com/chip.html
![]() |
![]() |
![]() |
#3422 |
Banneling
|
![]() 'Men' gelooft me toch niet , maar...
wat kunnen we voorspellen aan de hand van wat 'we' weten: 1. Meer pedofilie netwerken zullen zogenaamd opgerold worden, en dat zal in de corrupte kranten en tv zenders komen.(de reguliere media) (De echte reden is dat we geconditioneerd worden om dit minder erg te gaan vinden, wennen en imprinting heet dat) 2. We zullen meer horen over kannibalisme via de reguliere media. (Wederom zelfde reden als boven) 3. Er zullen veel meer mensen, vooral kinderen, vermist gaan worden, net zolang tot we gaan roepen om een 'oplossing' (de chip!) 4. Er zullen steeds meer connecties met koningshuizen en het nazisme naar boven komen! (imprinting). (vb recentelijk Prince Harry geloof ik, dit is geen ongeluk maar wordt expres gedaan) 5 Er zullen steeds meer Nazi symbolen getoond worden in de corrupte reguliere media 6. Er zal steeds meer een verband gelegd worden tussen sex en geweld. (dit om ons voor te bereiden voor de sexuele satanische rituelen) en nu maar afwachten of het zal kloppen of niet. Als het klopt zal het denk ik wel voor sommigen even schrikken worden! Of je ogen sluiten tuurlijk. met vriendelijke groeten Pindar |
![]() |
![]() |
![]() |
#3423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3424 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze probeert namelijk een redelijke posting te verkrachten met haar achterlijke loze beweringen die alleen maar de boel afleiden. Het is een boel herrie, maar meer ook niet. Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3425 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het engelse koningshuis evenals het onze is trouwens van Duitse oorsprong.
![]() |
![]() |
![]() |
#3426 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef toch gewoon toe dat Dutroux geen jood is, in plaats van de zaken op hun kop te zetten.
![]() |
#3427 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 oktober 2005 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3429 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is niet voor Firestone want de snapt het (nog) steeds niet. Maar ze heeft gelijk, Dutroux is zwitserse gatenkaas, who cares?! En nou maar hopen dat ze abgast met dat gekutkam Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3430 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar houde van nazi-symbolen, nouu nee. Maar ja ga eens in het house of representatives (USA) kijken, kan je lachen! Het heet Fasces, van Fascisme Pindar Laatst gewijzigd door Pindar : 26 oktober 2005 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want jij hebt deze onzin hier vandaag gepost en hebt niet eens de moed ondubbelzinnig toe te geven dat het onzin was.
![]() |
![]() |
#3432 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is NIET voor Firestone want die snapt het nog steeds niet Maar ze kan mij moeilijk niet moedig noemen!!! Ik ben heeeeeel moedig! Ontzettend moedig!!!!!!! Ik heb haar gelijk gegeven en gezegd dat hij eigenlijk zwitserse gatenkaas is moedig he? Pfff wederom weer gezever en gekutkam. Ze is blind en denkt dat ze kan zien. Maar alsjeblieft NIET tegen haar zeggen, want dan moet ze stoppen met kutkammen Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3433 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3434 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad! Wist ik niet beter dan had ik gedacht dat je het gesnapt had Niks is natuurlijk minder waar. Weet je wat, ga aan de top werken bij het Rode kruis! Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3435 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]qoute gejat van Monty Python[/size]
![]() |
![]() |
![]() |
#3436 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je moedig was zou je op de vragen proberen te antwoorden die de 'lemmings' je stellen. Maar nee, je omzeilt die laffelijk en post pagina's met beledigingen en irrelevante quatsch. Is dat moedig? Ps. morgenochtend? Deurganckdok? Is dat ok of ga ik daar voor niets staan met mijn opvouwbaar galgje? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3437 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3438 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En omdat u dat samen met enkele anderen beweert, IS er dus ook een complot. ... Toch in elk geval in jullie hoofden, maar goed. Sterkte ermee, want ik dènk dat je dat nodig zult hebben wanneer de realiteit zich binnen jullie complottheorieën uitrolt.. Dat overleeft geen mens! En zo heb ik, en waarschijnlijk wel enkelen met mij, al een aantal mensen ten onder zien gaan.. Daarom, Pindar, succes alvast. De werkelijkheid is weergaloos meer complex dan jij denkt te kunnen bevatten.. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3439 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Wijze discussie dit.. Is er nog chips & cola?
Laatst gewijzigd door Mephisto : 26 oktober 2005 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3440 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |