Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 oktober 2005, 17:22   #3441
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
Dit is NIET voor Firestone want die snapt het nog steeds niet.

Ze probeert namelijk een redelijke posting te verkrachten met haar
achterlijke loze beweringen die alleen maar de boel afleiden.
Het is een boel herrie, maar meer ook niet.

Pindar
Helaas, Pindar, het is jij die die antisemitische blabla aanhaalt, hier op het forum, en zo onnodig anderen daaraan blootstelt. JIJ maakt je als het ware schuldig aan iets waar je de NWO van beschuldigd: slinkse propaganda.

Via je geroep en geblaat is ondertussen al 30x het woord 'jood' en 'Dutroux' in dezelfde post gevallen. Goed voor Google..

This says it about all:

Laatst gewijzigd door Mephisto : 26 oktober 2005 om 17:26.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2005, 17:30   #3442
puud
Parlementslid

Standaard

We zouden moeten aan de ware identiteit van die gestoorde geraken. Dan sturen we niet de 'Man in black' maar 'Men in white'
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2005, 17:43   #3443
Friedrich Nietzsche
Partijlid

Friedrich Nietzsche's schermafbeelding

Standaard Novus Ordo Seclorum - Nieuwe Wereldorde

De Amerikanen weten het al lang. Het je het dollarbiljet al eens goed bekeken? Deze wereldvisie hebben ze al heel lang. Volgens mij is het géén conspiracy. Toch denk ik dat op de lange termijn het - culturele en politieke - zwaartepunt weer naar Europa verschuift. Er is echter nog heel wat werk aan de winkel.

Wanneer alle Europese politici de belangrijkste werken van F.W. Nietzsche hebben begrepen, dan denk ik dat we op de goede weg zijn.

Cheers

A free spirit
Friedrich Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2005, 18:17   #3444
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Pindar, sorry maar Stone heeft hier wel degelijk een punt.
Je weet hoe gevoelig Joden zijn en als een bepaald citaat uit uw bron stelt dat Dutroux een Jood is, en dit blijkt onterecht, dan kan je toch gewoon toegeven dat dit een vergissing was? Ik weet ook wel dat het voor ONS irelevant is of hij een Chinees, neger, of wat dan ook was, maar voor Joden niet en da's toch begrijpelijk.
(Btw Stone, je hebt nog niet gereageerd op m'n antwoord op je aantijging als zou ik weer eens gelogen hebben)
Wat ik wel grappig vond is dat je zei, "Ik ken niet veel generaals die in een insidejob geloven"
Dus je kent er wel degelijk mag ik hieruit afleiden?
En zo ja, hoéveel moeten het er dan zijn voor je enig geloof gaat hechten aan hun woorden? 5? 10? Allemaal?

Laatst gewijzigd door democratsteve : 26 oktober 2005 om 18:33.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2005, 18:39   #3445
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Pindar, sorry maar Stone heeft hier wel degelijk een punt.
Je weet hoe gevoelig Joden zijn en als een bepaald citaat uit uw bron stelt dat Dutroux een Jood is, en dit blijkt onterecht, dan kan je toch gewoon toegeven dat dit een vergissing was? Ik weet ook wel dat het voor ONS irelevant is of hij een Chinees, neger, of wat dan ook was, maar voor Joden niet en da's toch begrijpelijk.
Steve, waarom zou het voor joden lasterlijker zijn dan voor een chinees of een neger? Waarom zouden joden daar meer aanstoot aan moeten nemen dan een chinees of een neger?
Oud 26 oktober 2005, 18:42   #3446
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JDB
De Amerikanen weten het al lang. Het je het dollarbiljet al eens goed bekeken? Deze wereldvisie hebben ze al heel lang. Volgens mij is het géén conspiracy. Toch denk ik dat op de lange termijn het - culturele en politieke - zwaartepunt weer naar Europa verschuift. Er is echter nog heel wat werk aan de winkel.
Geen conspiracy? Wanneer mensen in het geheim aan een plan werken en de "anderen" mogen het niet weten dan is het een conspiracy hé. En je mag gerust zijn dat dat er is. De feiten wijzen dat aan.

Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 4 april 2012 om 11:23.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2005, 18:52   #3447
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Steve, waarom zou het voor joden lasterlijker zijn dan voor een chinees of een neger? Waarom zouden joden daar meer aanstoot aan moeten nemen dan een chinees of een neger?
Ik bedoel maar, als je tot een bepaalde groep/nationaliteit behoort en iemand van het kaliber Dutroux wordt dan tot diezelfde groep gerekend en dit blijkt niet waar te zijn...
Dan kan ik begrijpen dat iemand die ook tot die die groep behoort zich roert en naar bewijzen vraagt voor die stellingname.
That's all.
Kijk, da's blijkbaar voor vele anderen hier nogal moeilijk, maar als iemand gelijk heeft, heeft ie gelijk en dat heb ik geen enkel probleem om dat te onderkennen.
Of dat nu Stone, Guderian, of wie dan ook is.

Laatst gewijzigd door democratsteve : 26 oktober 2005 om 18:56.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2005, 20:45   #3448
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
..>>knip<<..
Wat ik wel grappig vond is dat je zei, "Ik ken niet veel generaals die in een insidejob geloven"
Dus je kent er wel degelijk mag ik hieruit afleiden?
..>>knip<<..
En volgens mij is dit het kern-verschil tussen 'believers' en 'non-believers'. Want jij denkt dat Firestone daarmee "wel een generaal zal kennen". Los van het feit dat je als Belg niet veel generaals zult ontmoeten in je leven, vind ik dat een verkeerde stellingname; ééntje die we ERG VAAK zien bij believers. 'niet veel' betekent bij jullie automatisch 'toch enkelen'. Terwijl mijn aanname, als non-believer, uitgaat van de ironie die achter de woorden van Firestone schuilgaat: met 'niet veel' zie ik Firestone beweren: "geen enkele, hoe graag ik ook zou willen".

Snappie?

Maar goed, volgens mij is dit voor dovemansoren, want ik verwacht eerder op één of andere negeerlijst te prijken..

Laatst gewijzigd door Mephisto : 26 oktober 2005 om 20:46.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2005, 20:53   #3449
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Weet je nog, dat ik zei dat het allemaal van de top kwam?

Nietwaar! Bewijzen!!! rulde de jammeraars:

Welnu:

Bron: http://prisonplanet.com/articles/oct...5Karpinski.htm

Ook dit zal wel weer verkracht worden door de blinden!
(bv het is van Prisonplaneeeet dussss hettt issssss niiieeeet waaaaaaaaaaaar)

pffff abgassen dat gekutkam

Pindar.
Beste Pindar.
Wat hiermee bewezen is, is dat men van hogerhand toestemming gaf om 'harder' om te gaan met 'krijgsgevangenen'. Dat men daarmee doelt op grovere ondervragingstechnieken, mogen voor zich spreken. Wat echter ook een feit is, is dat Cheney behoorlijk in de rats zat, toen bleek hoe die orders in de praktijk werden toegepast..

En daar zit het verschil. Kan best zijn dat die order heeft geleid tot deze wantoestanden. Dan is en blijft [voorlopig] de vraag hoeveel Cheney wist, natuurlijk. Maar ik geef 'm in die zin het voordeel van de twijfel. Hoe verachtelijk ik zijn politiek ook vind, ik betwijfel of hij wist hoe die gevangenen werden behandeld.

En als hij het al te horen kreeg, dan is het natuurlijk logisch, dat hij dat probeert te verbergen. Dat is menselijk, zeker voor een verachtelijk politieker als Cheney (of was het nou Rumsfeld die hier 'terecht' stond?).
Oud 26 oktober 2005, 20:54   #3450
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Zoek eens iets op over SRA (satanic ritual abuse). Je zal er verstelt van staan hoeveel het voorkomt en hoeveel er over te vinden is! En niet alleen op conspiracy sites zoals jij ze noemt. Gewone kinderpsychiaters beginnen dit fenomeen zelfs te erkennen.
Waar ik eveneens van versteld sta is dat ik las en hoorde dat die kinderpsychiaters blijkbaar zeggen dat veel misbruikte kinderen vaak vermelden dat de daders veranderen naar reptielen (shape-shiften).
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2005, 20:59   #3451
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Yep! Dezelfde koning die meisje en jongens(babies en kleuters) in hun hol neukt!!!!
Weet je wat? Loop eens een week mee met hem. Kan wel zijn dat we daarna niks meer van je vernemen natuurlijk!!! Ik weet dan wel wat er gebeurd is!

ga dat tegen die kinderen zeggen joh! Dat ie mensen beledigt om te hopen
dat het doordring tot de mensen! Wat zullen ze kwaad op me worden!!!!!

Firestone wil er heel graag bijzijn!!! Want dan heefttt ze bewijs!!!!!!!
Jammer alleen dat ze het dan niet kan navertellen natuurlijk, maar ja dat mag niet want dat is vernietiging van bewijsmateriaal!!!! Ja joh!

Pindar
Ik vind dit trouwens ook wel een eervolle vermelding waard; is dit niet gewoon regelrecht strafbaar? Laster van het koningshuis?
Oud 26 oktober 2005, 21:03   #3452
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Tja , jouw perceptie meer niet. Wat Pindar schrijft klopt hoor. Waarom denk je dat Harry met een hakenkruis op zijn arm liep. Beslist geen toeval. Die mannen houden van de Nazi's en hun ideeen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Pindar en sommige andere believers ook ...

Méér waar dan ze zelf begrijpen, waarschijnlijk..
Oud 26 oktober 2005, 21:07   #3453
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
'Men' gelooft me toch niet , maar...

wat kunnen we voorspellen aan de hand van wat 'we' weten:

1. Meer pedofilie netwerken zullen zogenaamd opgerold worden, en dat zal in de corrupte kranten en tv zenders komen.(de reguliere media)
(De echte reden is dat we geconditioneerd worden om dit minder
erg te gaan vinden, wennen en imprinting heet dat)

2. We zullen meer horen over kannibalisme via de reguliere media.
(Wederom zelfde reden als boven)

3. Er zullen veel meer mensen, vooral kinderen, vermist gaan worden, net zolang tot we gaan roepen om een 'oplossing' (de chip!)

4. Er zullen steeds meer connecties met koningshuizen en het nazisme naar boven komen! (imprinting). (vb recentelijk Prince Harry geloof ik, dit is geen ongeluk maar wordt expres gedaan)

5 Er zullen steeds meer Nazi symbolen getoond worden in de corrupte
reguliere media

6. Er zal steeds meer een verband gelegd worden tussen sex en geweld.
(dit om ons voor te bereiden voor de sexuele satanische rituelen)

en nu maar afwachten of het zal kloppen of niet.

Als het klopt zal het denk ik wel voor sommigen even schrikken worden!
Of je ogen sluiten tuurlijk.

met vriendelijke groeten

Pindar
Goedzo Pindar, de eerste beginselen van het koffiedik-kijken begin je al te leren.

Dankzij de verwijdering van 1945, wordt het nazi-symbool natuurlijk weer vaker gebruikt. Het origineel is immers al 8.000 jaar oud én heeft een interessante betekenis, van oudsher. Het is slechts verkracht door domme, kortzichitge nazi's. Dus ja, dat het teken langzaamaan weer opduikt, is logisch natuurlijk. Zéker na een ban van 60 jaar.. En zéker in het kader van de viering van 60 jaar einde 2e wereldoorlog.. enzo..

Kannibalisme gebeurt zelfs al via internet, op vrijwillige basis..

Sex & Geweld; is dat niet al 10.000 jaar oud?
Oud 26 oktober 2005, 21:21   #3454
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto

Dan is en blijft [voorlopig] de vraag hoeveel Cheney wist, natuurlijk. Maar ik geef 'm in die zin het voordeel van de twijfel. Hoe verachtelijk ik zijn politiek ook vind, ik betwijfel of hij wist hoe die gevangenen werden behandeld.
Dringdring...de Wakkere Wekker wekt u.

Mephisto:"ik betwijfel of hij wist hoe die gevangenen werden behandeld".
Vergeef me mijn glimlach .
Oud 26 oktober 2005, 21:37   #3455
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Pindar en sommige andere believers ook (houden van nazi's en hun ideeen) ...
Namen graag!
Bij dit soort beweringen horen namen.
Vooral omdat Pindar helemaal geen nazi-sympathieen heeft.Hij post een stuk artikel waarin Dutroux een Jood genoemd wordt en enkel p. verder krijg je dit....

Firestone:"Geef dan toe dat Dutroux geen Jood is..."

Ik geef het toe...Dutroux is geen Jood (naar mijn weten).Telt het van mij?Kunnen we nu verder?

Onderhand weet niemand nog waarover het gaat omdat mevrouw zo'n lange tenen (en ....) heeft;en zal Steve de moed wel al verlmoren zijn om Nogmaals zijn vragen te herhalen...

Nuja,Firestone,wat vind je van de algemene inhoud van de posts omtrend het Dutroux complot?Werd hij beschermd van hogerhand volgens jou of niet?
Oud 26 oktober 2005, 21:48   #3456
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:

Kannibalisme gebeurt zelfs al via internet, op vrijwillige basis..
Jep,door psychopaten.Studies wijzen uit dat psychopaten veel gelijke kenmerken vertonen met bvb. succesvolle zakenlui,managers etc..politiekers bvb worden niet specifiek genoemd in die studies maar de lui die hier vaak genoemd worden zijn dan ook vaak zo machtig dat politiek voor hen simpelweg zaken doen is.Ze controleren de politiek en sturen die een bepaalde richting uit die waar ze heenwillen (en ze zijn hierin geboren).

Om niet af te dwalen:mensen die zo "succesvol" zijn vertonen erg vaak vergelijkbare kenmerken met psychopaten.
Sluit dus psychopatisch gedrag (bvb kicken op martelingen) niet uit omdat het op het eerste gehoor vreemd klinkt.(ik heb het hier over psychopatisch gedrag die kleinschaliger kan genoemd worden dan een op leugens gestaafde oorlog beginnen bvb)
Oud 26 oktober 2005, 21:51   #3457
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
Namen graag!
Bij dit soort beweringen horen namen.
Vooral omdat Pindar helemaal geen nazi-sympathieen heeft.Hij post een stuk artikel waarin Dutroux een Jood genoemd wordt en enkel p. verder krijg je dit....

Firestone:"Geef dan toe dat Dutroux geen Jood is..."

Ik geef het toe...Dutroux is geen Jood (naar mijn weten).Telt het van mij?Kunnen we nu verder?

Onderhand weet niemand nog waarover het gaat omdat mevrouw zo'n lange tenen (en ....) heeft;en zal Steve de moed wel al verlmoren zijn om Nogmaals zijn vragen te herhalen...

Nuja,Firestone,wat vind je van de algemene inhoud van de posts omtrend het Dutroux complot?Werd hij beschermd van hogerhand volgens jou of niet?
Jullie hypocrisie en oneerlijkheid is beschamend en bedroevend.

Wie op een forum beweringen plaatst moet nadien niet mekkeren dat men deze beweringen leest en erop reageert.

Wie het nodig acht te schrijven en Dutroux een jood is en dat de zaak Dutroux een joods/Israëlisch complot was moet nadien niet mekkeren dat hij op deze beweringen wordt aangepakt.

Wie systematisch negationistiche sites kritiekloos als bron gebruikt, en hun antisemitische teksten letterlijk overneemt moet nadien niet mekkeren dat hij daarover wordt aangesproken.

Niet ik ben het probleem, maar jullie.
Omdat jullie valse beschuldigingen posten, en nadien, door fierheid of wat dan ook, er niet toe komen toe te geven dat ze vals waren.

Dan proberen jullie de zaken om te draaien en mij van alles te beschuldigen.

Let maar, de laatste dagen hebben jullie mij beschuldigd van (deze belachelijke lijst is echt illustrerend voor jullie niveau ):
- aan de drugs te zitten
- een oester te zijn
- een truus te zijn
- dom te zijn
- een trukkendoos te hanteren
- pedofiele neigingen te hebben
- lange tenen te hebben
- ik vergeet er zeker enkele ...

En waarom? Omdat ik de Pindar betrapt heb op twee leugens, niet meer en niet minder.

Propaganda posten, dat kunnen jullie.
Argumenteren en op opmerkingen ingaan, daartoe zijn jullie totaal onbekwaam.

Laatst gewijzigd door Firestone : 26 oktober 2005 om 21:51.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2005, 22:10   #3458
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:

Let maar, de laatste dagen hebben jullie mij beschuldigd van
1- aan de drugs te zitten
2- een oester te zijn
3- een truus te zijn
4- dom te zijn
5- een trukkendoos te hanteren
6- pedofiele neigingen te hebben
7- lange tenen te hebben
8- ik vergeet er zeker enkele ...
Je veralgemeent naar de believers terwijl meer dan de helft van de zaken die je noemt enkel van Pindar komen;nrs 1,2,3,4 en ik vermoed ook 6.
Met je post over waar je van "beschuldigd" wordt profileer je je eigenlijk wel een beetje als Truus (3) vind ik en toon je wederom 7 te hebben.

Let op de manier waarop wederom niet op de vragen geantwoord wordt (het was nochtans een meningsvraag...);wat ons 5 laat concluderen.

8-ik vergeet er zeker enkele...
Jep;ik had niet enkel gezegd 7;ik had gezegd lange tenen en ....
De vier stippen voor het lachebekkie waren een grapje van mijn kant en stonden voor "neus" (Jodenneus....) en zijn al even niet sérieus bedoeld als dat van die drugs en die pedofiele neigingen.

Welke believers hebben volgens jou nazi-sympathieen?
Werd Dutroux volgens jou van bovenhand beschermd?

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 26 oktober 2005 om 22:17.
Oud 26 oktober 2005, 22:12   #3459
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:

Méér waar dan ze zelf begrijpen, waarschijnlijk..
Als je dat zelf gelooft;noem dan namen.Geld ook voor Firestone.

Als je het zelf gelooft,dan zijn jullie (in de woorden van Firestone) dommerikken,maar eigenlik zijn jullie als je dat echt gelooft dommeriken.
Oud 26 oktober 2005, 22:13   #3460
exodus

Standaard

Citaat:
J
Let maar, de laatste dagen hebben jullie mij beschuldigd van (deze belachelijke lijst is echt illustrerend voor jullie niveau ):
- aan de drugs te zitten
- een oester te zijn
- een truus te zijn
- dom te zijn
- een trukkendoos te hanteren
- pedofiele neigingen te hebben
- lange tenen te hebben
- ik vergeet er zeker enkele ...
Waar je dat pedofiele vandaan haalt god mag het weten. Ik denk niet dat een van de disbelievers dat gezegd heeft, for the record...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be