![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3441 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Via je geroep en geblaat is ondertussen al 30x het woord 'jood' en 'Dutroux' in dezelfde post gevallen. Goed voor Google.. ![]() This says it about all: ![]()
Laatst gewijzigd door Mephisto : 26 oktober 2005 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3442 |
Parlementslid
|
![]() We zouden moeten aan de ware identiteit van die gestoorde geraken. Dan sturen we niet de 'Man in black' maar 'Men in white'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3443 |
Partijlid
|
![]() De Amerikanen weten het al lang. Het je het dollarbiljet al eens goed bekeken? Deze wereldvisie hebben ze al heel lang. Volgens mij is het géén conspiracy. Toch denk ik dat op de lange termijn het - culturele en politieke - zwaartepunt weer naar Europa verschuift. Er is echter nog heel wat werk aan de winkel.
Wanneer alle Europese politici de belangrijkste werken van F.W. Nietzsche hebben begrepen, dan denk ik dat we op de goede weg zijn. Cheers A free spirit |
![]() |
![]() |
![]() |
#3444 |
Minister-President
|
![]() Pindar, sorry maar Stone heeft hier wel degelijk een punt.
Je weet hoe gevoelig Joden zijn en als een bepaald citaat uit uw bron stelt dat Dutroux een Jood is, en dit blijkt onterecht, dan kan je toch gewoon toegeven dat dit een vergissing was? Ik weet ook wel dat het voor ONS irelevant is of hij een Chinees, neger, of wat dan ook was, maar voor Joden niet en da's toch begrijpelijk. (Btw Stone, je hebt nog niet gereageerd op m'n antwoord op je aantijging als zou ik weer eens gelogen hebben) Wat ik wel grappig vond is dat je zei, "Ik ken niet veel generaals die in een insidejob geloven" Dus je kent er wel degelijk mag ik hieruit afleiden? En zo ja, hoéveel moeten het er dan zijn voor je enig geloof gaat hechten aan hun woorden? 5? 10? Allemaal?
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 26 oktober 2005 om 18:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3445 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3446 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 4 april 2012 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3447 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dan kan ik begrijpen dat iemand die ook tot die die groep behoort zich roert en naar bewijzen vraagt voor die stellingname. That's all. Kijk, da's blijkbaar voor vele anderen hier nogal moeilijk, maar als iemand gelijk heeft, heeft ie gelijk en dat heb ik geen enkel probleem om dat te onderkennen. Of dat nu Stone, Guderian, of wie dan ook is.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 26 oktober 2005 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3448 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Snappie? Maar goed, volgens mij is dit voor dovemansoren, want ik verwacht eerder op één of andere negeerlijst te prijken.. ![]()
Laatst gewijzigd door Mephisto : 26 oktober 2005 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3449 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat hiermee bewezen is, is dat men van hogerhand toestemming gaf om 'harder' om te gaan met 'krijgsgevangenen'. Dat men daarmee doelt op grovere ondervragingstechnieken, mogen voor zich spreken. Wat echter ook een feit is, is dat Cheney behoorlijk in de rats zat, toen bleek hoe die orders in de praktijk werden toegepast.. En daar zit het verschil. Kan best zijn dat die order heeft geleid tot deze wantoestanden. Dan is en blijft [voorlopig] de vraag hoeveel Cheney wist, natuurlijk. Maar ik geef 'm in die zin het voordeel van de twijfel. Hoe verachtelijk ik zijn politiek ook vind, ik betwijfel of hij wist hoe die gevangenen werden behandeld. En als hij het al te horen kreeg, dan is het natuurlijk logisch, dat hij dat probeert te verbergen. Dat is menselijk, zeker voor een verachtelijk politieker als Cheney (of was het nou Rumsfeld die hier 'terecht' stond?).
![]() |
![]() |
![]() |
#3450 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3451 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3452 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Méér waar dan ze zelf begrijpen, waarschijnlijk..
![]() |
![]() |
![]() |
#3453 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dankzij de verwijdering van 1945, wordt het nazi-symbool natuurlijk weer vaker gebruikt. Het origineel is immers al 8.000 jaar oud én heeft een interessante betekenis, van oudsher. Het is slechts verkracht door domme, kortzichitge nazi's. Dus ja, dat het teken langzaamaan weer opduikt, is logisch natuurlijk. Zéker na een ban van 60 jaar.. En zéker in het kader van de viering van 60 jaar einde 2e wereldoorlog.. enzo.. Kannibalisme gebeurt zelfs al via internet, op vrijwillige basis.. Sex & Geweld; is dat niet al 10.000 jaar oud?
![]() |
![]() |
![]() |
#3454 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Mephisto:"ik betwijfel of hij wist hoe die gevangenen werden behandeld". Vergeef me mijn glimlach ![]()
![]() |
![]() |
#3455 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Bij dit soort beweringen horen namen. Vooral omdat Pindar helemaal geen nazi-sympathieen heeft.Hij post een stuk artikel waarin Dutroux een Jood genoemd wordt en enkel p. verder krijg je dit... ![]() Firestone:"Geef dan toe dat Dutroux geen Jood is..." Ik geef het toe...Dutroux is geen Jood (naar mijn weten).Telt het van mij?Kunnen we nu verder? Onderhand weet niemand nog waarover het gaat omdat mevrouw zo'n lange tenen (en .... ![]() Nuja,Firestone,wat vind je van de algemene inhoud van de posts omtrend het Dutroux complot?Werd hij beschermd van hogerhand volgens jou of niet?
![]() |
![]() |
#3456 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Om niet af te dwalen:mensen die zo "succesvol" zijn vertonen erg vaak vergelijkbare kenmerken met psychopaten. Sluit dus psychopatisch gedrag (bvb kicken op martelingen) niet uit omdat het op het eerste gehoor vreemd klinkt.(ik heb het hier over psychopatisch gedrag die kleinschaliger kan genoemd worden dan een op leugens gestaafde oorlog beginnen bvb)
![]() |
![]() |
#3457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie op een forum beweringen plaatst moet nadien niet mekkeren dat men deze beweringen leest en erop reageert. Wie het nodig acht te schrijven en Dutroux een jood is en dat de zaak Dutroux een joods/Israëlisch complot was moet nadien niet mekkeren dat hij op deze beweringen wordt aangepakt. Wie systematisch negationistiche sites kritiekloos als bron gebruikt, en hun antisemitische teksten letterlijk overneemt moet nadien niet mekkeren dat hij daarover wordt aangesproken. Niet ik ben het probleem, maar jullie. Omdat jullie valse beschuldigingen posten, en nadien, door fierheid of wat dan ook, er niet toe komen toe te geven dat ze vals waren. Dan proberen jullie de zaken om te draaien en mij van alles te beschuldigen. Let maar, de laatste dagen hebben jullie mij beschuldigd van (deze belachelijke lijst is echt illustrerend voor jullie niveau ![]() - aan de drugs te zitten - een oester te zijn - een truus te zijn - dom te zijn - een trukkendoos te hanteren - pedofiele neigingen te hebben - lange tenen te hebben - ik vergeet er zeker enkele ... En waarom? Omdat ik de Pindar betrapt heb op twee leugens, niet meer en niet minder. ![]() Propaganda posten, dat kunnen jullie. Argumenteren en op opmerkingen ingaan, daartoe zijn jullie totaal onbekwaam.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 oktober 2005 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3458 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Met je post over waar je van "beschuldigd" wordt profileer je je eigenlijk wel een beetje als Truus (3) vind ik en toon je wederom 7 te hebben. Let op de manier waarop wederom niet op de vragen geantwoord wordt (het was nochtans een meningsvraag...);wat ons 5 laat concluderen. 8-ik vergeet er zeker enkele... Jep;ik had niet enkel gezegd 7;ik had gezegd lange tenen en .... ![]() De vier stippen voor het lachebekkie waren een grapje van mijn kant en stonden voor "neus" (Jodenneus....) en zijn al even niet sérieus bedoeld als dat van die drugs en die pedofiele neigingen. Welke believers hebben volgens jou nazi-sympathieen? Werd Dutroux volgens jou van bovenhand beschermd?
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 26 oktober 2005 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3459 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je het zelf gelooft,dan zijn jullie (in de woorden van Firestone) dommerikken,maar eigenlik zijn jullie als je dat echt gelooft dommeriken.
![]() |
![]() |
#3460 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |