![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3501 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ps. Turkje, Fasces, heeft dat iets met een hamer te maken, ofzo? Of een beitel / steenkap? Ik vind het maar een vreemd ding. Ik kom telkens zo'n ingebonden bijl tegen. Wat is dat voor iets?
Laatst gewijzigd door Mephisto : 27 oktober 2005 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3502 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Met een beetje mazzel kun je er genoeg aanstoot aan nemen om de staat aan te klagen en ze het ding te laten verwijderen. Er zijn al koppen gerold binnen de overheid voor minder..
![]() |
![]() |
![]() |
#3503 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hun symbool. Maar ja...... De UN is ook voor vrede op de wereld !!!! Jaaa hoor. fuck off!!!!!! De UN is schuldig aan volkerenmoord!!!!!!! Man o man, wat een naiviteit. IMF is er zeker om arme landen te helpen? ja whaaaaaaaa slaap zacht! Pindar Pindar Laatst gewijzigd door Pindar : 27 oktober 2005 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3504 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat dacht je van de stelling van Loesje (1985 ongeveer): Stel, de oorlog breekt uit en niemand komt opdagen..
![]() |
![]() |
![]() |
#3505 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3506 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het occultisme en symbolisme (o.m. het genereren van de matrix) alleen dan kan je weten dat het NIET verwijderd zal worden. maar ja.... Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3507 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
LOL kom op man!! Je kan veel beter kutkammen dan dit he! Wat is dat nou??? met vrendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3508 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3509 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In oorsprong werden de eerste Romeinse koningen geadviseerd door een raad van de belangrijkste families en clans. Die raad is uitgegroeid tot de Senaat. Het symbool werd overgenomen als symbool voor autoriteit, ondermeer in de VS maar natuurlijk ook in Italië waar het aan de basis lag van het woord fascisme. De oorsprong van de fasces is tevens de reden waarom 'fascisme' met 'sc' wordt geschreven, in tegenstelling tot 'racisme'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3510 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die 'gebonden' worden.(individualiteit ontnomen) en geregeerd door wapens (de bijl, macht), duidelijker kan niet! met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3511 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jij, als "gewone" burgerman, treedt NOOIT in contact met die mensen aan de top. Je kent ze niet, je ziet ze niet en beweert dus ook maar dat ze fout, gemeen en weet-ik-veel-wat zijn. Zonder dat die mensen een kans hebben zichzelf hiertegen te verdedigen, omdat jij niet tot die groep behoort. De beste stuurlui staan aan wal, zeggen ze wel eens. Voor jou gaat dat op dit moment ook op. Jij beweert dat de gehele wereldtop zo corrupt als de pest is, enkel maar bezig is met zelf-verrijking en satanistische rituelen. Ik beweer dat je vanuit een verkeerd neonlicht naar die mensen kijkt. Zelf verrijk ik mij ook. Dit, door goed te doen naar anderen toe, door meerwaarde te leveren aan deze maatschappij. Zodoende word ik rijker, zowel in ervaring als in bezit. En met mij nog vele, vele anderen. Jij niet, maar goed. Dat maakt jou ook forumnar, voor nu. Terug naar de kern: jij behoort niet tot de groep die je loopt te beschimpen, zoveel moge duidelijk zijn. Je bent ook niet van zins er te geraken, wellicht. Je kent er niemand van en je ziet enkel de boeman daar bezig. [Eigenlijk zit je nog in je Oedipale fase, waarschijnlijk] Deze boemannen doen alles wat slecht is. Zo wil jij het zien, om te verbloemen dat je zelf ook schuldgevoelens hebt, bijvoorbeeld. Jouw fouten verbleken in het licht van hetgeen zij allemaal fout doen. En dus is een beetje negationisme, een beetje fascisme, een beetje nazisme helemaal zo erg niet. -> Nu lees je wáár jouw informatie deels vandaan komt: negationistische, fascistische en nazistische, extreem-rechtse sites. Ben je toevallig Jehova-getuige? Want je klinkt er wel naar. Rechts-extreem Amerika jengelt een beetje op dezelfde wijze. Om vervolgens met zijn allen het Halleluja te gaan zingen in een basketball-stadion. Begrijp je het een beetje? Met vriendelijke groeten en alvast veel sterkte gewenst, Mephisto
![]() |
![]() |
![]() |
#3512 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die Illuminati zijn ook maar mensen die die macht hebben verworven. Alles kan, zelfs Wim Kan.
![]() |
![]() |
![]() |
#3513 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3514 | |
|
![]() Citaat:
Er staat ook een lijst in het artikel van leden en vroegere leden van de board of director en met welke andere NWO-organisaties ze ook gelieerd zijn. http://watch.pair.com/FreedomHouse.html
![]() |
![]() |
![]() |
#3515 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat die symbolen betreft: ik vind het vooral getuigen van weinig creativiteit, dat die zaken er nu weer worden gebruikt. Aan de andere kant: elke westerse regering die mag starten, kijkt éérst naar het Romeinse Rijk, daarna naar de Grieken. Zo ook de Amerikanen. En wellicht getuigt dit, op een bizarre wijze, ook wel van een ander perspectief? Dat het altijd de mens is die invulling geeft aan symboliek? Al is de symboliek al 10.000 jaar oud, op het moment dat ze wordt verkracht zal de tijd de wond [in het symbool] moeten genezen. Het riets als symbool voor de mens, gebonden aan de bijl. Het zou mijn ding niet zijn, maar goed. Toch vind ik de uitleg van Kaatd relevanter. Ik lees daar een stukje cultuurhistorie. Gebonden riet is inderdaad veel steviger. Dat jullie, en andere fascisten, daar dan de gebonden mens achter gaan zoeken, is niet de schuld van dat symbool; slechts die van de zieke geest. Zoals die van Bush, Franco en Berlusconi / Mussolini.
Laatst gewijzigd door Mephisto : 27 oktober 2005 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3516 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijne ook niet, en wat dacht je van de nazi's, die gebruikten dat symbool ook! Zie paar postings terug van Exodus. Pindar Laatst gewijzigd door Pindar : 27 oktober 2005 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3517 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3518 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 27 oktober 2005 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3519 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3520 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De toren staat voor het vuur (licht) van de goden, kennis waarover wij, het vee, niks weten en achtergehouden wordt. M.a.w. kennis die de illuminati wel bezitten. Eigenlijk zeggen de illuminati via dit beeld: we nemen jullie gigantisch in de maling en jullie zien het niet! Nou, dat klopt! Zie reacties alhier. Hij is gemaakt door: Frederic-Auguste Bartholdi een vrijmetselaar,hij zat in de "cult of liberty"!!!!! Een heftig vrijmetselaarsclubje! Het gezicht is gemodeleerd naar zijn moeder! Wel klopt het dat er een kleinere versie in Parijs, ik dacht aan de Seine, staat. Deze is te zien in een film met Harrison Ford: "Frantic" ![]() En er staat een nog kleinere in Luxemburg in de Luxemburgse tuinen. ![]() Overigens staan de 'doorns" van Koningin Semirimas, net als die van Jezus voor de Corona van de zon! En, zoals eerder gezegd, de illuminati zijn zon-aanbidders. Citaat:
![]() met vriendelijke groeten Pindar Laatst gewijzigd door Pindar : 27 oktober 2005 om 14:30. |
||
![]() |
![]() |