Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 oktober 2005, 14:14   #3521
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

En nu we het toch over Amerika hebben?

Weet je dat the USA een bedrijf is met een president aan het hoofd?
En dat niet alleen, het gerecht valt onder de Engelse Maritieme Wet!
En dus niet onder Amerikaans recht?

Ja ja.

Ja, nou, ik hoor ze weer...de laarzen.

met vriendelijke groeten

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2005, 16:10   #3522
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Salmon L.A.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie
als de technologie bestond om orkanen te maken en te sturen waarom worden ze dan niet gebruikt als effectief wapen tegen bepaalde landen?

Waarom kon bijvoorbeeld amerika niet even een orkaan boven irak laten razen voordat ze binnenvielen?

Het is gewoon zever

orkanen kan men niet beïnvloeden, of eigenlijk ook wel want het is door onze milieu vervuiling dat er waarschijnlijk steeds meer orkanen zijn dus in dat opzicht maken we ze wel misschien.

en dat een orkaan aan kracht verliest en weer wint hangt enkel van zijn route af. iedereen weet dat een orkaan ontstaat op zee en liefst in warme oceanen en als zo'n orkaan even over land gaat dan verliest ze in kracht maar als de orkaan terug boven zee komt kan het zijn dat ze terug weer aan kracht wint door het warme water.
meer moet je er echt niet achter zoeken vrees ik.

orkanen sturen is meer iets voor een james bond film vind ik.
Wedden dat er binnenkort ook een Alex Jones zal opstaan die kan aantonen dat de uitbarsting van de Vesuvius in 79 vC het werk was van de voorlopers van de Illuminati
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."

Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 27 oktober 2005 om 16:16.
Salmon L.A. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2005, 16:21   #3523
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
(...) U staat niet open voor andere informatie, een houding bepaalt door vooroodelen. Een klein beetje open staan voor andere informatie zou wonderen doen.

Toen ik voor het eerst hoorde van de NWO dacht ik "klinkt niet onlogisch , maar ik denk toch dat het niet kan, het lijkt me te straf" , maar ik heb de info niet afgedaan en verder gelezen , en ik besefte dat de NWO er wel degelijk is.
U bent dan ook lichtgelovig en naïef. Moet iedereen zo zijn?
Maar troost u, ik heb ook in van alles geloofd toen ik nog klein was.
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."

Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 27 oktober 2005 om 16:22.
Oud 27 oktober 2005, 16:24   #3524
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die van Kaadt klopt ook, maar is niet volledig. Een bundel samengebonden stokken is inderdaad sterker, maar dit stelt de sterkte van de almachtige staat voor door de individuen die zijn samengebonden, beperkt in de vrijheid.
vindt u.

Los daarvan: eendracht maakt macht, samen staan we sterk, 4 handen kunnen meer dan 2 (2 kunnen meer dan 1), 2 mensen weten meer dan 1, enz.
Die spreekwoorden doelen op precies hetzelfde als waar u op doelt. Enkel de schaal verschilt. Dat wil dus zeggen, dat men een deel van de absolute vrijheid opgeeft, om te kunnen samenleven en -werken met een ander. Met vele anderen wordt een maatschappij. En als deze wordt beknot, dan vecht de mens zich wel weer vrij. We hebben dat al meermaals meegemaakt (behalve als je in Illuminati gelooft; die cult duurt al 2000 jaar..)

Laatst gewijzigd door Mephisto : 27 oktober 2005 om 16:26.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2005, 16:27   #3525
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A.
Wedden dat er binnenkort ook een Alex Jones zal opstaan die kan aantonen dat de uitbarsting van de Vesuvius in 79 vC het werk was van de voorlopers van de Illuminati
Ik denk het niet.
(btw, humor blijkt niet direct uw sterkste kant, doch dit terzijde)
Wat wél een feit is, is dat de mainstreammedia al talloze artikels heeft gebracht als zijnde "nieuws" terwijl dat weken, soms wel maanden, ja soms zelfs jaren voordien al te lezen was op Jones's sites.
Oh ja, dat nieuws werd toendertijd door figuren van uw strekking als "conspiracy" of "propaganda" geklasseerd.
Dus ipv Jones belachelijk te maken, maken de meeste van z'n criticaters zichzelf belachelijk.
Oud 27 oktober 2005, 20:51   #3526
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Beste Pindar,

Onder deze link vindt u 15.646 links naar boeken van Wilhelm Reich, op Amazon.com. Een Amerikaans bedrijf. De top 3 bestaat uit de 'ultieme' selectie van de gemiddelde koper op Amazon.com.

Wilt u zeggen dat de boeken die u bedoelt, daar niet bijstaan?
als ik op "deze link" klik, krijg ik de boodschap dat de pagina niet te vinden.
Oud 27 oktober 2005, 20:55   #3527
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A.
als ik op "deze link" klik, krijg ik de boodschap dat de pagina niet te vinden.
Tja,.. Als U bovenaan de tab "See all 32.." aanklikt... en dan "Books"... dan bent U er...

Maar ja..
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2005, 21:09   #3528
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
Nee hoor, de aarde barst van die openingen
o.m. Rene le Chateua in Frankrijk, er zijn openingen in Californie, de zuidpool
dus niks fout hoor.

Ja hoor. Ze lopen al rond op de planeten! Alleen die maanlandingen (die het publiek te zien kregen) zijn gefaked omdat ze niet de technologie wilde laten zien die ze echt hebben.

Maar ja belachelijk maken is simpel. Open geest is veel en veel moeilijker voor velen hier.

'nuff said!

met vriendelijke groeten

Pindar
Ik denk dat er vooral veel aliens rondlopen in de instelling waar u verblijft.
Oud 27 oktober 2005, 21:11   #3529
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Tja,.. Als U bovenaan de tab "See all 32.." aanklikt... en dan "Books"... dan bent U er...

Maar ja..
Begrijp ik niks van. maar tzal wel aan mij liggen.
Oud 27 oktober 2005, 21:24   #3530
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Ik stel voor dat we u lynchen om van uw gezaag vanaf te zijn.
Afspraak morgen om 4u 's morgens aan het Deurganckdok in Antwerpen.

Gelieve een betonblok van een kilo of tien mee te brengen.
Zo kan Pindar ineens testen of de zwaartekracht echt bestaat (dat is nu eens iets waar hij niet in gelooft, want dat is bedacht door "rolidioten")
Oud 27 oktober 2005, 21:51   #3531
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Dutroux is geen jood, waarom wordt deze leugen dan hier verspreid?
Wat een onzin.
Ik denk dat Pindar eigenlijk bedoelde dat Dutroux een jezuïet is.

Jood of jezuïet, wat maakt dat voor verschil voor iemand die gelooft dat alle complotten ter wereld bedacht zijn door één clubje navolgelingen van een 18de-eeuwse mistspuier, genaamd Adam Weishaupt.

Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 27 oktober 2005 om 21:51.
Oud 27 oktober 2005, 22:01   #3532
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Wat we ook kunnen voorspellen is dat er altijd onnozelaars zullen zijn die al dan niet bewust racistische en antisemitische propaganda zullen verspreiden, afkomstig van racistische, antisemitische, fundamentalistische en negationistische bronnen.
En dat die altijd schouderklopjes zullen krijgen van de verenigde believers: hoe groffer en geschifter hoe meer steun van die freaks.
Wat een afgang voor exodus, lex blanca en consoorten... wie kan die kereltjes nu nog au serieux nemen?
Oud 27 oktober 2005, 22:05   #3533
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Tja , jouw perceptie meer niet. Wat Pindar schrijft klopt hoor. Waarom denk je dat Harry met een hakenkruis op zijn arm liep. Beslist geen toeval. Die mannen houden van de Nazi's en hun ideeen.

Het engelse koningshuis evenals het onze is trouwens van Duitse oorsprong.
Is prins Harry nu ook al een illuminatus? of eerder een jezuïet? of misschien wel een jood (met hakenkruis)? of een bilderberger? of een gewone vrijmetselaar? of - o gruwel - een non-believer? En zijn alle Duitsers illuminati? Kunnen er zoveel mensen rond die ronde tafel?

Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 27 oktober 2005 om 22:05.
Oud 27 oktober 2005, 22:07   #3534
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Dit is niet voor Firestone want de snapt het (nog) steeds niet.

Maar ze heeft gelijk, Dutroux is zwitserse gatenkaas, who cares?!

En nou maar hopen dat ze abgast met dat gekutkam

Pindar
Is "abgassen" geen naziterm?
Oud 27 oktober 2005, 22:17   #3535
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Steve, waarom zou het voor joden lasterlijker zijn dan voor een chinees of een neger? Waarom zouden joden daar meer aanstoot aan moeten nemen dan een chinees of een neger?
Joden zijn daar gevoeliger voor omdat Joden al zo dikwijls in de geschiedenis gruwelijk vervolgd zijn, doorgaans op basis van idiote roddels. Ik denk trouwens dat ook zwarten zich beledigd zouden voelen als iemand Dutroux een vieze neger zou noemen. Zelfs als iedereen duidelijk kan zien dat hij een blanke is met puur Belgische roots.
Oud 27 oktober 2005, 22:25   #3536
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
Je veralgemeent naar de believers terwijl meer dan de helft van de zaken die je noemt enkel van Pindar komen;
Waarom distantieer je je dan niet van dat stuk vuilspuiter? Waarom probeer je hem constant goed te praten? Bang om hem tegen te krijgen?
Oud 27 oktober 2005, 22:41   #3537
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Beetje moeilijk he? Om bij de kern van de zaak te blijven?
Waarom ga je er niet op in dat het teken voor fascisme in het
"House of representatves" hangt? Want DAAR gaat het om,
en als ik het omdraai, sorry hoor. Maar dat lijkt me wel van ondergeschikt belang. Als Exodus er fotoos van laten zien, reageert er opeens niemand meer op. Tsja, kutkammen is niet moeilijk he?

http://www.prisonplanet.com/articles...istsymbols.htm

En effe kijken hoe Memphisto reageert, want die kan niet met 'bewijzen' omgaan (denk aan de subliminalen)

Pindar
Waarmee Pindar nog maar eens de hilarische dwaasheid "aantoont" dat de Joden en de nazi's in hetzelfde complot zouden zitten (waar volgens Lex Blanca ook de jezuïeten en de vrijmetselaars toe behoren).
Oud 27 oktober 2005, 22:42   #3538
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, dat wist ik ook wel... Mijn punt was dat Pindar gewoon een verband wou aantonen tussen die fasces en het idee erachter ivm fascisme, gezien het feit dat ze in de house of Represantatives hangt, in de zogezegde democratie Amerika.
Gij zijt echt wel de slimste thuis, nietwaar... Als ge [u]zelf[/] zegt dat fascisme als woord werd afgeleid van het Latijnse fasces, hoe haalt ge het dan in uwen kop om de fasces te gaan zien als voortkomende uit fascisme? Ziet ge nu zelf niet wat voor denkfout ge hier maakt?

Allé, hoe lang hangt die afbeelding al in het House of Representatives? Al eens gecheckt? En van wanneer dateert juist het fascisme? Juist ja...

Citaat:
Maar jij springt weer op die techniciteit om Pindar uit te scheiten.
Als ge zo verder doet, zit ik er niets mee in om die ook tegen u te gebruiken hoor
Oud 27 oktober 2005, 22:48   #3539
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

/

Laatst gewijzigd door Turkje : 27 oktober 2005 om 23:12.
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2005, 22:48   #3540
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

/

Laatst gewijzigd door Turkje : 27 oktober 2005 om 23:12.
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be