![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3541 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() /
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 27 oktober 2005 om 22:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3542 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() /
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 27 oktober 2005 om 22:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3543 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() /
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 27 oktober 2005 om 22:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3544 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3545 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() /
![]() |
![]() |
![]() |
#3546 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Net zoals zovele andere symbolen uit historisch lang vervlogen tijden, werd ook deze fasces overgenomen door de nep-goeroes uit eind 19e - begin 20e eeuw die we later leerden kennen als de fascisten. En net zoals die andere overgenomen symbolen, heeft de historische betekenis ervan niets, maar dan ook werkelijk niets te maken met fascisme as such. Het getuigt enkel van de bijzonder slechte smaak en gebrekkige historische kennis van onze forumsullen hier, dat ze het bestaan van een beeld van de fasces in een Amerikaans gebouw beschouwen als bewijs van een link tussen fascisme en het huidige Amerika.
![]() |
![]() |
#3547 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3548 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En zijn humor is vettiger dan de mijne, dat moet ik toegeven.
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3549 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3550 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3551 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3552 |
Minister-President
|
![]() Hihi.
Dan ben ik "katteman". Echt hoor, ik praat meer met m'n katten dan met mensen. Ze zijn zoveel "slimmer" dan meeste mensen. Ook veel aangenamer, liever, betrouwbaarder..............
![]() |
#3553 | |
Minister-President
|
![]() Wat bedoel je met onderzoeken?? Heb je zelf naslagwerken liggen waaruit jouw theorie blijkt? Ik heb namelijk wel interesse. (was een grote fan van "V")
Verklaar, of was het cynisch bedoeld? Citaat:
Verwerpen is veel gezegd... als er bewijzen voor bestaan en terdege getuigenissen dan kan ik mij daar zeker wel voor openstellen... Waarom zou het niet kunnen??
"A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort." Laatst gewijzigd door Monocle : 9 januari 2006 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3554 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ik zou ze toch niet vertrouwen in de buurt van Parcifal zijn goudvis. ![]()
"A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort." Laatst gewijzigd door Monocle : 9 januari 2006 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3555 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ach, Walter -mijn goudvis- is snel genoeg om een aanval van een of meerdere poezebeesten te overleven. Onze kat zit hem trouwens vaak te beloeren maar zoals Silly Wommers al wist : het water is veel te diep. ![]() En ook ik was een grote fan van 'V'. Vooral die reptielenvrouwen in hun rode pakjes... njam. 8) ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 9 januari 2006 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3556 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus ook jij bezit een aanzienlijke dosis vrouwelijke hormonen. ![]() (ik ga er nu vanuit dat u een man bent) Wat ik wou vragen: praten ze terug? Ik bedoel, want toen ik schreef, "praten" bedoelde ik eigenlijk "converseren".
![]() |
![]() |
#3557 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geen "vamps" voor mij. ![]()
![]() |
![]() |
#3558 |
|
![]() Ik heb ook een zwak voor katten. Ik heb ze liever dan honden. Ze zijn minder druk en aandachtzoekerig en zijn "statiger".
![]() |
![]() |
#3559 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat als ik er echt volledig zou van overtuigd zijn ik er zeker niet zou over beginnen tegen mensen die niet op de hoogte zijn van de NWO ofzo, want het is natuurlijk een vrijgeleide om je direct als "wacko" te bestempelen (niet dat dat met de NWO alleen al het geval is voor sommigen). Ik vind dat het Pindar wel siert dat hij het lef heeft om er zo direct over beginnen. Het is niet dat hij onnozel is want hij weet wel goed welke indruk dit op sommigen nalaat maar hij gaat er voor. Er is genoeg "circumstantial evidence" om de theorie zeker niet direct van de hand te doen. Er zijn bijvoorbeeld vrijmetselaren die hierin geloven. Dit bewijst natuurlijk niet dat er reptielen zijn, het bewijst enkel dat er hooggeplaatste vrijmetselaren waren (waarvan men toch mag verwachten dat ze de beschikking hebben voer esotherische kennis) die dit geloofden. Getuige daarvan de volgende quote van Manly P. Hall (33e graad vrijmetselaar): The Serpent Kings reigned over the earth. It was these Serpent Kings who founded the Mystery Schools which later appeared as the Egyptian and Brahim Mysteries. The serpent was their symbol. They were the true Sons of Light, and form them have descended a long line of adepts duly tried and proven according to the law. En onderstaande van Alica Bailey (ook 33e graad). These ancient mysteries were originally given to humanity by the Hierarchy, and were-in their turn-received by the Hierarchy from the Great White Lodge on Sirius. They contain the clue to the evolutionary process, hidden in number and words....They veil the secret of man's origin and destiny." - Alice Bailey, The Rays and the Initiation Dan heb je ook getuigenissen van personen die reptielen hebben "tegengekomen". Zo'n getuigenissen zijn natuurlijk te nemen of te laten...The Ancient Astronomers saw all the great Symbols of Masonry in the Stars. Sirius glitters in our lodges as the Blazing Star. -- Albert Pike 33° Morals and Dogma, page 486 Ook zijn er boeken die (onafhankelijk van Icke) beweren dat er in het verleden een reptielenras was. Ook heb je de vele referenties naar draken in de cultuur etc. In de Indische leer over de geschiedenis heb je een volk die men de "nagas" noemde. Dat was een reptielenvolk. Merk op wat de bekende Carl Sagan zegt: “...it does no good whatsoever to ignore the reptilian component of human nature, particularly our ritualistic and hierarchical behaviour. On the contrary, the model may help us 24 understand what human beings are all about. In zijn boek "The Dragons of Eden" gaat hij ook in op dat "reptielendeel" van de mens. Merk op dat Sagan "nagas" gespiegeld is. Echte bewijzen zijn er niet, maar wel aanwijzingen.
Laatst gewijzigd door exodus : 9 januari 2006 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3560 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |