![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3821 | |
Banneling
|
![]() een amuse van de NIEUWE WERELD ORDE!
Citaat:
Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3822 | |
Banneling
|
![]() yoehoe! Lezen!!!
Citaat:
![]() LvK: http://home.planet.nl/~reijd050/index.html Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3823 | |
Banneling
|
![]() Ja ja,
Citaat:
But if you're one of the few truly savvy investors who want to know just how far the rabbit hole goes, READ ON. http://www.isecureonline.com/Reports/RCH/ERCHG112/ Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3824 | |
Banneling
|
![]() Hier is ie dan!!! Gratis!!
De satanisten kalender!!!! voorbeeldje? Citaat:
Kijkt en griezelt U verder op: http://www.heart7.net/date/srac2.html Pindar Laatst gewijzigd door Pindar : 19 januari 2006 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3825 |
Banneling
|
![]() o gelukkig er zijn er wel!!!
![]() Pindar |
![]() |
![]() |
![]() |
#3826 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3827 | |
Banneling
|
![]() CHIPS ANYONE?
Citaat:
LvK: http://www.rense.com/general17/imp.htm Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3828 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier nog enkele quotes van Woordrow Wilson, toen hij sprak over de onzichtbare kracht achter de schermen die de NWO is:
"... Since I entered politics, I have chiefly had men's views confided to me privately. Some of the biggest men in the United States, in the field of commerce and manufacture, are afraid of somebody, are afraid of something. They know that there is a power somewhere so organized, so subtle, so watchful, so interlocked, so complete, so pervasive, that they had better not speak above their breath when they speak in condemnation of it." "... if [a businessman] enters certain fields, there are organizations which will use means against him that will prevent his building up a business which they do not want to have built up; organizations that will see to it that the ground is cut from under him and the markets shut against him. For if he begins to sell to certain retail dealers, to any retail dealers, the monopoly will refuse to sell to those dealers, and those dealers, afraid, will not buy the new man's wares."
![]() |
![]() |
#3829 | |||
Banneling
|
![]() Mind Control?
Fuck off! Zoiets bestaat helemaal niet!!!!! Citaat:
Citaat:
Citaat:
LvK: http://www.wanttoknow.info/mindcontrol Pindar |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3830 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hieronder een quote met mp3 van NWO bankier (ik zeg NWO bankier maar daarmee bedoel ik een bank die een rol speelt in het systeem van de NWO), op een U.N meeting van 1992, UNCED genaamd.
Merk ook het logo van UNCED op, een duif of een hand die de wereld in zijn palm houdt? Als symbolisme kan dat weer tellen. ![]() In de quote spreekt hij over ons, het volk, de non elite, als "kannonenvoer". Dit geeft goed de attitude aan van deze elitaire personen die meehelpen aan het oprichten van een wereld orde. I suggest therefore that this be sold not through a democratic process - that would take too long and devour far too much of the funds - to educate the cannon fodder, unfortunately, that populates the earth. We have to take almost an elitist program, [so] that we can see beyond our swollen bellies, and look to the future in timeframes and in results which are not easily understood, or which can be, with intellectual honesty, be reduced down to some kind of simplistic definition." [snobby emphasis on 'simplistic'] - mp3
Laatst gewijzigd door exodus : 19 januari 2006 om 15:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3831 |
Minister-President
|
![]() Beste Pindar,
Uiteraard is iedereen vrij om op zijn manier te werk te gaan op deze forum. Maar uw manier van doen is behoorlijk irritant en al helemaal niet informatief. Uw posts zijn niet meer dan een zin, gevolgd door een copy/past van een kort fragment en als afsluiter een bevel naar Wilma. Soms komt de inhoud van die fragmentjes niet overeen met wat er opdat moment bediscussieerd wordt, wat dus ervoor zorgt dat mensen over u postings heen lezen. Uw bijdrage gaat dan, ongelezen, verloren tussen al de andere postings. Voor ons wordt het er niet gemakkelijker op om de 'draad' te volgen en voor jou is het allemaal verloren moeite. dit is wat ik er van denk. groetjes, ben |
![]() |
![]() |
![]() |
#3832 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk heeft U recht op uw mening! Voor de rest, wat de NWO betreft is alles aan elkaar gerelateerd en is het bijna onmogelijk iets te posten wat er niet mee te maken heeft! ![]() Dus valt allemaal wel mee Verder copy paste ik wat ik belangrijk vind voor de mensen om het te weten so? Maar jou behoudt je blijkbaar het recht voor te zeggen wat mensen wel/niet mogen weten? Ik bepaal zelf wel of het verloren moeite is!!!!! Wilma ken je toch wel, van de Flinstones? ![]() Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3833 |
Minister-President
|
![]() Ik ben geïnteresseerd in de map 'favorieten' van de believers. Ik wil een totaal overzicht hebben over de bronnen van de believers. Willen jullie het eens hier posten?
Laatst gewijzigd door styllo_ben : 19 januari 2006 om 16:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3834 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en waarom dan wel, ben je paranoia? ![]() Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3835 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3836 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daaaaarrrr ben ikhet helemaal mee eens! Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3837 | |
Banneling
|
![]() Doen ze dat zooooooo?
Citaat:
es effe kijken wie dit OT (off topic) vind in deze mooie gedenkwaardige NWO thread! Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3838 | |
Banneling
|
![]() Welkommmmmm in de Nieuwe Wereld Orde!!!!!!!!!!!
Citaat:
Maar mijn advies:gewoon doorslapen tot je zo'n kogel in je hoofie krijgt!!!!!!! Wordt je vanzelf wakker! pffff Pindar Laatst gewijzigd door Pindar : 20 januari 2006 om 12:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3839 | ||
Banneling
|
![]() Ach ja , ik heb dat wijf altijd al dom gevonden en hier is eindelijk het 'bewijs'
(Voor wie het nog niet weet, Ohra Winfrey is een zwaar ge-mind-controlled poppetje voor de illuminati.) Citaat:
Citaat:
LvK: http://www.latimes.com/news/opinion/...mment-opinions Pindar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3840 | |
Banneling
|
![]() Tsja, 'we' hebben jullie gewaarschuwd`!
Citaat:
Pindar |
|
![]() |
![]() |