![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4041 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Slaap wel.
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4042 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4043 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die van u, of die van de werkelijkheid?
![]() |
![]() |
![]() |
#4044 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben tegen de natiestaat (cfr. Spanje, Frankrijk, VS) zoveel als ik tegen de volksstaat (Israël, Vlaams Belang, ...) ben. Ik ben au fond tegen élke staat: de staat is in laatste instantie een bende gewapende mannen en een instrument in handen van één klasse voor de onderdrukking van een andere klasse. Een NWO die democratisch is, bijvoorbeeld door de VN geleid, lijkt me wel wat, op voorwaarde dat de VN democratisch zijn. Dat betekent het opdoeken van de Veiligheidsraad en het veto-recht en het instellen van een democratisch bestuur dat bepaald wordt door het principe 'one person, one vote'. Geglobaliseerd dus. Kbongr Moekakke in Rwanda heeft evenveel te zeggen als Lao Tsou Tsen in Vietnam of Yüksel Omenol in Turkije of Jef Uitebroeck in Antwerpen. Als we dat mondiaal toepassen en een nieuwe 'Déclaration des Droits Humains (et des Peuples) et du Citoyen' opstellen, dan ben ik daar nogal voor gewonnen. Ik meen dat de NWO-gedachten zoals ik ze in dit forum of elders op het net lees, vooral worden ingegeven door extreem conservatieve, unilaterale krachten in de VS die eigenlijk pleiten voor een status quo. Het behoud van de VS (met de voor- en nadelen die dat meebrengt) en het behoud van de souvereiniteit (met alle voor en nadelen) van de natiestaten. De vraag is toch altijd maar weer wie er belang bij heeft. Ik heb even weinig belang bij een status quo als ongeveer 6 miljard andere mensen. Ik werk aan een NWO waarbij de democratie op politiek en economisch vlak zegeviert: iedereen is baas over alles wat haar aanbelangt. En het subsidiariteitsprincipe dat zegt dat alles wat je op een lager niveau kunt organiseren niet op een hoger niveau hoeft. In die zin ben in voor een relatief onafhankelijk Vlaanderen binnen een relatief onafhankelijk België binnen een relatief onafhankelijke Europese Unie binnen een zeer democratische VN. Aan de 'believers' nog een gedachtevraag: het is zeker waar dat er op het hoogste niveau tussen een zeer kleine elite wordt gebrainstormd over de vraag hoe ze hun belangen het best verdedigen. Dat zie je ook in Davos en bij Skulls en Bones en op talloze andere plaatsen. Maar waarom is dat volgens jullie nog een ander verhaal dan dat van de kapitalisten versus de uitgebuitenen? En waarom zouden de uitgebuitenen zich niet op dezelfde manier in een nieuwe Internationale kunnen organiseren tegen de uitbuiters? Ik blijf (tot naderhand) bij mijn conclusie: er is een samenzwering van de kapitalisten en die is er al zeer lang maar dat betekent niet dat we daar als proleten niet tegen opgewassen zijn; we hebben niets te verliezen buiten onze ketenen, ons af te betalen huis, ons wasmasjien, onze auto, onze vaste job, onze stereoketen, ons pensioen, onze sociale pseudo-zekerheid, ons krediet op de bank, ons werkloosheidsstelsel, ons openbaar vervoer, onze betaalde vakantie, onze eindejaarspremie, onze feestdagen, onze CAO, onze relatieve veiligheid, onze internetverbinding, ons comité voor veiligheid en hygiëne, onze zetels in de raad van bestuur, ons overlegmodel, onze vrijheid van meningsuiting en persvrijheid, ons buurtcomité en vooral onze goesting om recht te staan en hardop te brullen: YA BASTA! Laatst gewijzigd door kaatd : 3 februari 2006 om 00:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4045 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar gelukkig zijn er nog antikapitalisten die Ya Basta! brullen. Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 3 februari 2006 om 00:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4046 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4047 | |
|
![]() Citaat:
De NWO heeft juist die problemen veroorzaakt om stelsematiger dichter te komen tot hun nieuwe wereld orde. Ze heeft geen goede intenties, en dat is een understatement. Dat je die problemen die identificeert de de oude wereld orde is verkeerd. Ze is aanwijsbaar het product van de NWO, er zijn in deze draad al heel wat zaken aan de man gebracht. De NWO heeft het grootste deel van de geschiedenis van de laatste 300 jaar geschreven. De V.N. is een poduct van de NWO dus die zal niet veel goed brengen. De heersende elite van Amerika is trouwens de V.N zeer genegen. De zogezegde lak dat Amerika aan de V.N. heeft is zand in de ogen strooien. Amerika is als natie al lang geleden gekaapt door NWO actoren die haar nu gebruiken als intrument in hun agenda. Met Amerika zelf te bashen worden we er niet beter op, en raken we niet aan de echte overkoepelende elite , die de U.N EN Amerika controleert.
![]() |
![]() |
![]() |
#4048 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
En je staat op negeer bij Exo,dus je moet hem geen vragen meer stellen,het maakt toch niks uit.
![]() |
![]() |
#4049 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Ze zijn zo goed als allemaal gratis te verkrijgen als je goed zoekt op het net (websites,emule,limewire etc.).En zelfs al zou je ze willen lezen,het zou niet gaan,je kent de taal niet...
![]() |
#4050 |
|
![]() Idd , en kan enkel zien als hij gequoteerd wordt, en blijkt weer dat ik niets mis.
![]() |
![]() |
#4051 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 3 februari 2006 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4052 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als het niet de moeite is om ze te vertalen kunnen ze niet belangrijk zijn.
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4053 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik behoor tot geen van beide categorieën. Toch vind ik ook dat alle mensen recht hebben op een vrije en rechtvaardige wereld.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4054 |
Minister-President
|
![]() Ik bedoel dat de Alex Jonesen van VS niet streven naar een status quo in VS maar naar wat ik enkele posts hierboven vermeldde.
![]() |
#4055 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kijk naar je onderschrift en denk aan de bijbel...in hoeveel talen is die vertaald?
![]() |
![]() |
#4056 | |
Minister-President
|
![]() Oorspronkelijk bericht door Salmon L.A.
Als het niet de moeite is om ze te vertalen kunnen ze niet belangrijk zijn. Citaat:
![]() (wat weliswaar niet van Salmon kwam.)
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 4 februari 2006 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4057 |
|
![]() [SIZE=4]Bush's 'Gulf Of Tonkin' Underlines Criminal Desperation For War
[SIZE=2]http://www.prisonplanet.com/articles...esperation.htm[/SIZE] [/SIZE]
![]() |
![]() |
#4058 |
|
![]() Uit een foto die ik in een andere draad gezien heb. Het KBC gebouw in leuven, let op de pyramide die er te vinden is. Standaard vrijmetselaar symbolisme. Het is niet te verwonderen dat het er daar een pyramide te vinden is. De macht zit waar het geld zit.
![]()
Laatst gewijzigd door exodus : 5 februari 2006 om 13:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4059 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Eerste les logica: alle mussen zijn vogels, maar niet alle vogels zijn mussen. (Al heeft Pindar daar misschien een andere mening over.)
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 5 februari 2006 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4060 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat de enige Belgische pyramides die van meubelen Verberckmoes waren. koopt u graag een vrijmetselaarssalon? wendt u tot: http://www.verberckmoes.be/pages/pHome.htm
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 5 februari 2006 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |