Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 februari 2006, 18:23   #4081
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik trek het inderdaad in het belachelijke omdat het volgens redelijke criteria belachelijk IS.
Om mij te laten inzien dat de NWO er effectief is, zou een overtuigende bewijslast nodig zijn, dat zou het niet meer belachelijk maken.

Ik zou hier een complete campagne kunnen starten over de smurfen :
Ze bestaan, ze smeden complotten, ze gaan de wereld overnemen.
Waarom zou dat wél belachelijk zijn en de NWO niet?

Tenslotte kan ik ook wel ergens aan 'bewijs komen hoor'.
Er is in de verste verte geen redelijk bewijs dat de smurfen complotten smeden, in tegenstelling tot de NWO. Dat de smurfen bestaan en complotten is een verzinsel natuurlijk want daar bestaat er totaal geen redelijk en omnipresent bewijs voor.

Bij de NWO daarintegen is dat bewijs er wel: de acties van de elitaire familes (rockefeller, rotshild, ...) en de organisaties die hun ouders of voorouders opgericht hebben en nu zij financieel steunen. De links tussen de verschillende, soms zelfs tegengestelde organaties en de rol dat ze spelen dat kan afgeleid worden uit de feiten. De verschillende geheime genootschappen die er bestaan en het symbolisme... en hun bewijsbare relatie tot voornoemde instituten . De doelen die die organisaties in hun eigen publicaties prediken en waar de mainstream niet op ingaat.... doelen die niet toevallig hetzelfde zijn als de doelen van de geheime genootschappen tot enkele eeuwen terug ...en nog duizend keer meer. Het totaalbeeld is verpletterend.

Het bewijsmateriaal is zodanig overweldigend dat er boeken van zijn volgeschreven. De NWO is er. Dat jij, die zeker niet veel bewijsmateriaal bekeken hebt, zegt dat er geen bewijs is voor de NWo vind ik wel belachelijk.

Laatst gewijzigd door exodus : 7 februari 2006 om 18:27.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2006, 18:41   #4082
exodus

Standaard

De links van de elite met de recente cartoon commotie komen weer uit. Het blijkt dat de man van de vrouw die aan het hoofd staat van het bedrijf dat de cartoons heeft gepubliceerd, lid is van de Bilderberg groep... Moet er nog zand zijn. Weer geen toeval dat het van een elite-gecontroleerd bedrijf komt...

Citaat:

DANISH BILDERBERG CONNEX?

Tuesday, February 07, 2006 - FreeMarketNews.com

The controversy continues over the anti-Islamic cartoons published in a Danish publication. The latest word notes that Merete Eldrup, managing director of JP/Politikens Hus, the company that published the cartoons, is the wife of Anders Eldrup, chairman of DONG (Danish Oil and Natural Gas), a currently state-owned energy provider about to be privatized.

Moreover, according to a posting on Indymedia UK, as well as several other sources, Anders has been among the attendees at the last five meetings of the Bilderberger gathering, alleged by some to be an internationalist conspiracy bent on world government.

Meanwhile, his wife, before she took over the directorship at JP/PH, was both the Head of Secretariat at the Ministry of Economic and Business Affairs, and the Deputy Director of the Danish Energy Authority. She is currently Deputy Chairman and Managing Director of the Copenhagen Business School. - ST

staff reports - Free-Market News Network
Oud 7 februari 2006, 18:58   #4083
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Het bewijsmateriaal is zodanig overweldigend dat er boeken van zijn volgeschreven. De NWO is er. Dat jij, die zeker niet veel bewijsmateriaal bekeken hebt, zegt dat er geen bewijs is voor de NWo vind ik wel belachelijk.
Zeg, weet jij wel hoeveel boeken er over de smurfen geschreven zijn?
Tientallen, in tientallen talen! En televisie-series! En poppetjes! En liedjes!

Dat jij die niet bekeken hebt, bewijst dat je er gewoon niet in WIL geloven.

Ps. Ik reflecteer nu gewoon even jouw niveau.
Er is evenveel bewijs voor het bestaan van Smurfen als voor het bestaan van de NWO.
Als jij halsstarig vasthoud aan het laatste, dan ik aan het eerste. Of gaan we de criteria een beetje verstrengen?
Toetsbaar bewijs, misschien?

Laatst gewijzigd door parcifal : 7 februari 2006 om 18:58.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2006, 19:02   #4084
exodus

Standaard

[quote=parcifal;1538634]

Citaat:
Zeg, weet jij wel hoeveel boeken er over de smurfen geschreven zijn?
Tientallen, in tientallen talen! En televisie-series! En poppetjes! En liedjes!

Ik denk dat je vooral je eigen niveau bestendigt.

Citaat:
Er is evenveel bewijs voor het bestaan van Smurfen als voor het bestaan van de NWO.
Als jij halsstarig vasthoud aan het laatste, dan ik aan het eerste. Of gaan we de criteria een beetje verstrengen?
Is hier al zovele keren gegeven in de vorm van postings ,films, etc...
Oud 7 februari 2006, 19:04   #4085
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:

Het is toch fantastisch hé. Een hele zwerm 'believers' hier die gretig alles slikken wat Prisonplanet ze inlepelt (zonder ooit een letter kritiek te laten horen op de onfeilbare heiligen Alex Jones en Paul en Joseph Watson )
Simpele...we hebben bakken kritiek op Jones!
Je weet niet eens wat op prisonplanet komt,wat zou je dan weten wat wij ervan slikken.

(Jones is de beste eye opener en daarvoor alleen verdient hij veel credits...bovendien komt hij erg regelmatig op de proppen met een subliem artikel...en zijn docu's zijn meeer dan de moeite waar...enz.)

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 7 februari 2006 om 19:05.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2006, 19:08   #4086
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Is hier al zovele keren gegeven in de vorm van postings ,films, etc...
Die postings,films etc. zijn onsamenhangend en bewijzen uiteraard niks.

Waarom denk je dat geen enkel ernstig mens in de NWO geloofd?
Oud 7 februari 2006, 19:11   #4087
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Simpele...we hebben bakken kritiek op Jones!
Je weet niet eens wat op prisonplanet komt,wat zou je dan weten wat wij ervan slikken.
Lees de thread lex. Dan zou je die onzin hierboven niet schrijven.
Ik kijk af en toe natuurlijk wel eens op prisonplanet. Da's altijd amusant.

En kan jij mij hier 1 post tonen van een 'believer' met kritiek op Jones of zijn apostelen?
Put up or shut up zeggen de yankees. 8)
Oud 7 februari 2006, 19:30   #4088
exodus

Standaard

Citaat:
Genoeg gezegd...

Citaat:
Er zijn ernstige mensen die inzien dat de NWO er is. Iedereen die voldoende erover gelezen heeft en inziet dat de NWO er is is min of meer een ernstig mens.

Het zijn die die lachen vanaf dat ze het woord samenzwering horen die niet ernstig zijn.
Oud 7 februari 2006, 19:34   #4089
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Er zijn ernstige mensen die inzien dat de NWO er is. Iedereen die voldoende erover gelezen heeft en inziet dat de NWO er is is min of meer een ernstig mens.
Noem mij eens 1 belgische intellectueel die gerespecteerd wordt in zijn vakgebied en die 'inziet dat de NWO er is'.

Eén maar. Dat moet toch mogelijk zijn? Exodus?
Oud 7 februari 2006, 19:46   #4090
exodus

Standaard

Citaat:
Noem mij eens 1 belgische intellectueel die gerespecteerd wordt in zijn vakgebied en die 'inziet dat de NWO er is'.

Eén maar. Dat moet toch mogelijk zijn? Exodus?
Wat bedoel je met Belgische intellectueel? Dat is weer zo een term die nooit gedefinieerd is. Of ze bekend zijn is iets anders. Ik heb geen weet van bekende Belgische personen die een uitspraak gedaan hebben omtrent de NWO. Wel zijn er uitspraken van verschillende bekende en niet zo bekende personen op posities van macht die dat wel hebben gedaan. Het is niet omdat er in Belgie misschien geen uitspraken te vinden zijn dat het niet zo is. En Belgische politiekers die in de NWO geloven ga je evenmin vinden, zeker niet publiekelijk. Enerzijds omdat ze er weet van hebben maar gewoon wensen in het systeem mee te draaien of voor gelijk welke andere reden. Als ze echt te vocaal zoude zijn zouden ze nooit bekend kunnen worden.

Laatst gewijzigd door exodus : 7 februari 2006 om 19:48.
Oud 7 februari 2006, 19:50   #4091
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat bedoel je met Belgische intellectueel? Dat is weer zo een term die nooit gedefinieerd is. Of ze bekend zijn is iets anders. En politiekers die in de NWO geloven ga je evenmin vinden, zeker niet publiekelijk. Enerzijds omdat ze er weet van hebben maar gewoon wensen in het systeem mee te draaien of voor gelijk welke andere reden. Als ze echt te vocaal zoude zijn zouden ze nooit bekend kunnen worden.
Een intellectueel ? :

1 wetenschapper of 1 journalist of 1 prof of 1 schrijver.

Het kan toch niet dat ze allemaal blind of bang of onwetend zijn?
Exodus?
Oud 7 februari 2006, 19:53   #4092
exodus

Standaard

Citaat:
Een intellectueel ? :

1 wetenschapper of 1 journalist of 1 prof of 1 schrijver.

Het kan toch niet dat ze allemaal blind of bang of onwetend zijn?
Exodus?
Mss zijn jouw conclusies wel eens verkeerd.

Voor de rest jou ik me aan wat ik hierboven gezegd heb. Ik heb geen weet van uitspraken van Belgische personen omtrent de NWO. So what?

Laat dat feit dat ik van geen uitspraken weet van Belgische intelectuelen hieromtrent, laat dat feit de CFR verdwijnen, de Bilderberg, de geheime genootschappen?

Als je dat denkt is je logica nog erger dan ik dacht.

Laatst gewijzigd door exodus : 7 februari 2006 om 19:56.
Oud 7 februari 2006, 20:19   #4093
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Wat denk je?DAt ik de thread niet gelezen heb?
In tegenstelingt tot jij heb ik naast enkel de posts een belangrijk deel van de aangeboden literatuur en documentaires achter de kiezen.Het verwijt dat ik niet goed zou geinformeerd zijn kan je beter jezelf "inlepelen" geloof me.

Citaat:
Je houding zegt weer alles...ik herinner me de kleinschalige discussie over Verichip etc. eerder in de draad....toen bewees je al hoeveel je over prisonplanet weet...
Dat je naar de Smurfen kijkt,daar twijfel ik niet aan,maar prisonpolanet is volgens mij taboe voor jou Parci (en de boodschap al helemaal).

Citaat:
En kan jij mij hier 1 post tonen van een 'believer' met kritiek op Jones of zijn apostelen?
Aanmerkingen op Jones...ik heb er nu eigenlijk de tijd niet voor dus t wordt wsl erg chaotisch (waarvoor sorry),maar heel kort:he's a fucking Christian,hemelt die clown van een Texe Marrs op (niet te verwarren met Jim Marrs),heeft Springmeiers-die ik voor geen haar vertrouw-boek als 1 v/d weinige boeken op zijn site aangeboden(imo zijn er veel betere),hij heeft het over Illuminati hier en ginder maar duidt nooit echt aan wie hij bedoelt.Hij wijst nooit in de richting van Vaticaan;Jezuiten etc. (om voor de hand liggende redenen-belachelijk!);verheerlijkt de Gibsons (Opus Dei) en heeft het vooral altijd over Bilderberg en S&B...en niet over Comittee of 300,1001 Club,Le Cercle etc...
Zijn netwerk is een affiliate van ABC..waar ik wel eens wat meer uitleg uit zijn mond zou willen horen...de docu over de Bohemian Grove Infiltratie is in samenwerking met Channel 4-media waar hij bijna zeker normaal veel commentaar op zou hebben...wil ik ook graag ens wat meer uitleg van hem,eveneens over het feit dat in die docu geclaimd wordt dat ze 7x tegengehouden zijn bij checkups,maar telkens gaat dan de verborgen! camera uit (die tijdens de docu meer Jones' vette reet in beeld brengt dan wat anders...);hij heeft dan nog zelf verklaard dat ze hem mssn hebben binnengelaten....Ik wil niet vervelend zij Alex maar...
Zijn blinde geloof in Jesus Christus maakt hem blind voor de symboliek verbonden aan de bijbel en de symboliek die is overgedragen van ver voor de tijd van Christus.

Hij is deels geexcuseerd voor bovengenoemde zaken omdat hij zich vooral concentreert op wat in de media komt (dat is eigenlijk wat hij doet-alles wat in de media komt omtrent waar hij het over heeft samenbrengen op zijn site).
Toch stoort het me enorm dat hij bvb. het Vaticaan met al zijn armen,het Zionisme,de geschiedenis van voor het begin van onze jaartelling en van ver ervoor eveneens haast niet aanraakt...terwijl die zaken even belangrijk zijn als wat hij wel brengt.Hij zou het beter wel doen i.p.v. de hele tijd enkel de angst voor de nakende Police State,Prison Camps etc. aan te kaarten.

Tot op zeker niveau (om de ogen te openen is hij de beste imo) ga ik met hem mee,maar er is veel meer...waarom brengt hij dat niet?Is hij echt verloren voor dat Christianity BS?Of heeft het een andere bedoeling?I dunno.

Toch even vermelden dat hij en vooral zijn info (zijn docus,zijn site,zijn 9/11 stuff etc.) naar mijn mening van onschatbare waarde is voor the truth movement.

EDIT:eveneens zijn verheerlijking van de founding fathers valt me van hem tegen en staat evenals zijn geloof en benadering van Christus en het niet aankaarten van bepaalde zaken erg haaks op de boodschap die hij in wezen brengt.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 7 februari 2006 om 20:24.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2006, 20:22   #4094
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

For the record, IK heb meer dan eens kritiek gegeven op Jones (ga niet de posts terug zoeken) en tentweede heb ik ook meer dan eens aan notoire Jones-bashers gevraagd eens een voorbeeld te geven van waar Jones liegt.
NOOIT één response op gehad!
Zoals Lex al beaamde: Jones brengt af en toe steengoede artikels.
Kijk, je hebt enerzijds de FEITEN die Jones brengt en anderzijds heb je ZIJN interpretatie en conlusie.
Dat je het niet eens bent zijn interpretaties, oke, niet eens bent met z'n conclusies, oke, dat je z'n schreeuwerige en opdringerige stijl verafschuwt, oke.
Maar Jones bericht ons wel over FEITEN waar we in de NYT of de WP of CNN nooit iets over vernemen. (of in sommige gevallen veeeel later)
Eén van de recentste voorbeelden:
Het voormalige hoofd van de Russiche Joint Chiefs of Staf ( Russische Generaal van wie me nu de naam ontsnapt) heeft verleden maand in het openbaar letterlijk gezegd dat 9/11 een insidejob was.
D?*t is een FEIT!
Mocht Jones dit niet gemeld hebben, had ik dit nooit geweten.
Of heb jij op de VRT, VTM, CNN, BBC,.......hierover iets gehoord?

Laatst gewijzigd door democratsteve : 7 februari 2006 om 20:22.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2006, 23:27   #4095
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Salmon L.A.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Dat is dus jouw logica.Goe bezig joenge...

Een site of boek is niet in 1-2-3 vertaald Salmon...
11 september 2001 en de belachelijke fantasietjes daarrond zijn al meer dan 4 jaar oud.
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."

Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 7 februari 2006 om 23:27.
Salmon L.A. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2006, 23:31   #4096
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
toch geweldig he, dat we alles, maar dan ook echt alles, kunnen steken op de NWO en hun agenda...
Och, die "we" is maar een klein groepke simplisten hoor.
Eerder amusant (lees de verzamelde posts van Pindar) dan om er u zorgen over te maken.
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Oud 7 februari 2006, 23:37   #4097
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Tja , ze zijn de heersende machtstructuur in de wereld en at er nu gebeurt ligt volledig in hun agenda.
Dat zeggen de exodussen en hun gemakzuchtige voorlopers dus al eeuwen lang. Dat ontslaat hen van het bestuderen van de complexe, meerdimensionale reële geschiedenis.
Oud 7 februari 2006, 23:40   #4098
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Zeg, weet jij wel hoeveel boeken er over de smurfen geschreven zijn?Tientallen, in tientallen talen! En televisie-series! En poppetjes! En liedjes!

Om van de eeuwenoude en wereldwijd verspreide kabouterverhalen nog te zwijgen.
De kabouters (niet alle kabouters, maar de ingewijde opperdwergen) vormen eigenlijk de overkoepelende samenzwering achter recentere fenomenen als bijvoorbeeld de merkwaardige smurfen, teletubbies en plopfiguren.
Wist u trouwens al dat ook Samson geen echte hond is, maar een marionet in de handen van een intieme vriend van een van de K3-meisjes?
Weinigen weten dat, maar achter heel die schijnvertoning zit ook weer een obscure kabouterhand.
(Kabouter Lui naar het schijnt, maar zeg het niet voort!)

Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 7 februari 2006 om 23:49.
Oud 7 februari 2006, 23:51   #4099
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Nogal baude uitspraak ... niet dat we van een ernstig persoon als U iets anders verwacht hadden ...
... wie is voor U dan WEL een ernstig mens?
... de mainstreamslikkers?
Oud 7 februari 2006, 23:54   #4100
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A. Bekijk bericht
11 september 2001 en de belachelijke fantasietjes daarrond zijn al meer dan 4 jaar oud.
Uw reactie vertoont alweer het typische angst fenomeen ... U hebt schrik van de waarheid en bralt steeds in het rond hoe belanchelijk het wel is ... doe zo voort, U komt er nog ...

Laatst gewijzigd door Gun : 7 februari 2006 om 23:55.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be