Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 augustus 2005, 19:24   #401
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Vandaar dat Bauval, West, Hancock overal ter wereld telkens volle zalen lokken tijdens hun lezingen.
Erg toch he ...
Dat wel, onnozelaars genoeg in deze wereld.

Maar in ernstige magazines krijgen ze hun rommel niet gepubliceerd. En dat ligt niet aan een complot, maar aan de waardeloze inhoud van hun theorieën.
Oud 3 augustus 2005, 19:24   #402
Aangebrande Phönix
Minister

Aangebrande Phönix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Anale seks zei je?
Anale seks
Niets was, niets is, niets zal
Aangebrande Phönix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 19:29   #403
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Lemmings hebben, ook in deze thread, heel gedetailleerd gereageerd op jullie "beweringen".

Het enige wat jullie wederom doen is zeggen:dat is niet waar dat staat op conspiracy sites...niks gedetailleerd weerleggen;sommigen brengen al helemaal niks bij...belachelijke thread,uien...
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 19:32   #404
/\|cazar
Banneling

/\|cazar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Maar in ernstige magazines krijgen ze hun rommel niet gepubliceerd. En dat ligt niet aan een complot, maar aan de waardeloze inhoud van hun theorieën.
Als u ooit eens van achter uw pc zult komen en wat generalistischer zult denken ipv ifv eentjes en nullen, dan mag u zich aan deze schrijvers entrepreneurs wagen.

Trouwens, alleen een hond en een paardekop leest die magazines. wie leest er nu nog vakliteratuur ? Zielige doctoraalsstudentjes hangen toch de hele dag op het net ...

ik heb alleen respect voor rijke mensen ! neh ![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by /\|cazar on 03-08-2005 at 20:33
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Als u ooit eens van achter uw pc zult komen en wat generalistischer zult denken ipv ifv eentjes en nullen, dan mag u zich aan deze schrijvers entrepreneurs wagen.

Trouwens, alleen een hond en een paardekop leest die magazines. wie leest er nu nog vakliteratuur ? Zielige doctoraalsstudentjes hangen toch de hele dag op het net ...

ik heb alleen respect voor rijke mensen ! neh ![/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

ik heb alleen respect voor rijke mensen ! neh ![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door /\|cazar : 3 augustus 2005 om 19:33.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 19:32   #405
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
Het enige wat jullie wederom doen is zeggen:dat is niet waar dat staat op conspiracy sites...niks gedetailleerd weerleggen;sommigen brengen al helemaal niks bij...belachelijke thread,uien...
Lees wat (onder andere) instromaniac en Jozef Ostyn hebben geschreven.

Zie hoe /\lcazar niets brengt om West's beweringen te staven. En hoe hij de weerlegging van West's beweringen gewoon niet leest.

Niet heel ernstig, hoor.
Oud 3 augustus 2005, 19:36   #406
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

ik heb alleen respect voor rijke mensen ! neh !
Dat is een ronduit belachelijk argument.

Ik heb alle respect voor entrepreneurs. Maar daarom moet ik iets niet geloven alléén maar omdat het goed verkoopt!
Zij kunnen hun beweringen wetenschappelijk niet hard maken, daar draait het om.

En merk op dat u opnieuw zit te beledigen, en niet in mijn gezicht. U die schreef:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\lcazar
als ik iemand wil beledigen, doe ik het in iemand zijn gezicht, niet achter de virtualiteit van een tft scherm.
Oud 3 augustus 2005, 19:37   #407
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is een ronduit belachelijk argument.

Ik heb alle respect voor entrepreneurs. Maar daarom moet ik iets niet geloven alléén maar omdat het goed verkoopt!
Zij kunnen hun beweringen wetenschappelijk niet hard maken, daar draait het om.

En merk op dat u opnieuw zit te beledigen, en niet in mijn gezicht. U die schreef:
Ik mag dat want ik ben entrepreneur sjoemelaar

neh !
Oud 3 augustus 2005, 19:37   #408
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix
Anale seks
Anale seks is niet mijn kopje thee.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 19:40   #409
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vandaar dat Bauval, West, Hancock overal ter wereld telkens volle zalen lokken tijdens hun lezingen.
Erg toch he ...
TV-priesters zijn ook enorm populair. Uw punt is dus dat mensen rap bedot kunnen en willen worden. QED.

Erg toch hé...
Oud 3 augustus 2005, 19:42   #410
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

[quote=Firestone]Dat jullie deze geheimen zo maar kennen! Fantastisch eigenlijk.

QUOTE]

Jij kan ze ook kennen hoor;alleen zullen ze niet in je schoolmappen geschreven staan of in het journaal voorkomen...

Wat voor geheimen bedoel je eigenlijk?dat de Rothschilds en co de economie in handen hebben?Is dat een geheim?
Dat ze een dubieuze rol gespeeld hebben in elke grote oorlog?Is dat een geheim?Zelfs dat ze hitler gefinancierd hebben en dat hij een buitenechtelijk kind van 1 van de Rothschilds was is geen geheim meer.
En aub,gooi het nu niet weer op dat Joodse complot omdat de Rothschilds claimen Joden te zijn.Of ze het echt zijn weet ik niet.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 19:43   #411
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
jm pfaff randdebiel ?

diegene die dat beweert is juist de wereldvreemde randdebiel.

besef jij wel goed hoeveel ze daar verdienen met dat circus ?

'k denk dat de familie pfaff binnen 10 jr. genoeg centjes zal opzij hebben om nog de lippen boven het water te houden als onze social security in elkaar ploft ...
Pfaff is dan ook lid van de NWO, nietwaar...

Soit, als ik het allemaal zo bekijk, zijn de ergste vijanden van de NWO nu juist het type mensen dat geen moer om geld geeft... Probeer dat maar eens te rijmen.
Oud 3 augustus 2005, 19:45   #412
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
TV-priesters zijn ook enorm populair. Uw punt is dus dat mensen rap bedot kunnen en willen worden. QED.

Erg toch hé...
Wat ik wil zeggen is dat ik veel meer respect heb voor mensen die zeggen wat ze willen, dingen van onder de mat halen die er door de grijzemuisenmassa onder geveegd zijn en er bovendien hartelijk de kost mee verdienen, dan voor een bende stoffigeboekenherkauwers die vooral uitblinken in ontkenning van feiten.

Als wetenschapper moet je rekening houden met de uitzonderingen, je moet je theorieen eraan toetsen, uitzonderingen in het feitenmateriaal zijn de meest zinnige dingen, in vele milieus worden deze angstvallig weggemoffeld en vergeten.

Zoals ik al zeiden, liever een aap van een jm pfaf die goed zijn zakken vult door andere apen naar hem te laten gapen, dan een rits professoren die al hartritmestoornissen krijgen als iemand hen iets ambetants vraagt of voorlegt. ( wat ik in leuven bij een eminente prof. heb mogen ervaren, zonder in details te gaan )
Oud 3 augustus 2005, 19:49   #413
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Zelfs dat ze hitler gefinancierd hebben en dat hij een buitenechtelijk kind van 1 van de Rothschilds was is geen geheim meer.
Hitler was dus een jood die zijn volk wilde uitmoorden. Goed bezig.
Oud 3 augustus 2005, 19:50   #414
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
-Over Kennedy had ik het niet over de beginperiode;ik dacht dat dat duidelijk was...maar over net voor zijn dood toen hij het order ondertekende in oktober 1963 om 1000 troepen terug te trekken voor t eind van t jaar 1963-heb je wel gelezen wat ik schreef?Ik ken ook wel de eerdere quotes van Kennedy hoor;"Let's win this war ladies and gentlemen" en wat zei ie niet nog allemaal....later ging hij echter een andere koers varen...en toen was ie dood voor ie er goed en wel aan begonnen was.

-En Pearl Harbor:VS had een reden nodig om ten oorlog te trekken;het volk stond niet achter inmenging in een oorlog in Europa.De codes van de Japanners waren gekraakt...

En bekijk je laatste paragraaf eens...dat geloof je toh zelf niet dat wat ons wordt verteld gebaseerd is op grondig onderzochte feiten.

Je zegt ook dat je tijd nog goesting hebt om in te gaan op de rest en dat die rest al even erg is....geef gewoon toe dat het juist is;je lijdt er geen gezichtsverlies door hoor wees gerust.
Ik had het ook niet over Kennedy's begin periode maar over zijn hele regeringsperiode. Kennedy's beslissingen in oktober 1963 hadden niets te maken met een wens om zich uit Viëtnam terug te trekken, maar wel met het opvoeren van de druk op het regime van de Zuid-Viëtnamese President Ngo Dinh Diem. Kennedy was op dat ogenblik bezig met het ondersteunen van de coup, waarbij Diem uiteindelijk op 1 november 1963 vermoord werd. Kennedy en co hadden immers beslist dat Diem (en vooral zijn broer Nhu) weg moest om Zuid-Viëtnam te kunnen stabiliseren en de oorlog succesvol te kunnen beëindigen (vergeet niet dat de Amerikanen toen nog zeer optimistisch waren over de uitkomst). Lees eerst eens wat ernstig historisch werk over de Viëtnam oorlog i.p.v. flarden van memo's uit hun context te rukken.

Wat betreft Pearl Harbor: Dit is meer dan grondig onderzocht. Uw probleem is gewoon dat u de feiten niet wil aanvaarden. Daar kan geen onderzoek tegen helpen.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 19:52   #415
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij kan ze ook kennen hoor;alleen zullen ze niet in je schoolmappen geschreven staan of in het journaal voorkomen...

Wat voor geheimen bedoel je eigenlijk?dat de Rothschilds en co de economie in handen hebben?Is dat een geheim?
Dat ze een dubieuze rol gespeeld hebben in elke grote oorlog?Is dat een geheim?Zelfs dat ze hitler gefinancierd hebben en dat hij een buitenechtelijk kind van 1 van de Rothschilds was is geen geheim meer.
En aub,gooi het nu niet weer op dat Joodse complot omdat de Rothschilds claimen Joden te zijn.Of ze het echt zijn weet ik niet.
En weer de oude onbewezen roddels!

Soms is Hitler de zoon van de Rotschilds, soms de kleinzoon van iemand die van verre verbonden was met Rotschild, enz ...

Soms zijn het de Bush's die Hitler gefinancieerd hebben, nu weer de Rotschilds ...

En bewijzen voor deze beweringen? Niets, behalve dat allerlei charlatans dat beweren. Maar vermits het mooi in het plaatje past MOET HET WAAR zijn.

Consistentie en bewijzen, dat is voor lemmings...
Oud 3 augustus 2005, 19:55   #416
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wat ik wil zeggen is dat ik veel meer respect heb voor mensen die zeggen wat ze willen, dingen van onder de mat halen die er door de grijzemuisenmassa onder geveegd zijn en er bovendien hartelijk de kost mee verdienen, dan voor een bende stoffigeboekenherkauwers die vooral uitblinken in ontkenning van feiten.
Wat haalt JM Pfaff van onder de mat? Dat ge goed geld kunt verdienen met reclame te maken op TV? Dat zot zijn en dat nog laten filmen ook iemand rijk kan maken? Ik hoor niemand dat hier ontkennen hoor. Hell, sommigen laten gewoon hun tetten zien op TV en staan daarna jarenlang in "de boekskes". So f*cking what? Moet ik daar respect voor hebben? Ik bedank daar feestelijk voor.

Citaat:
Als wetenschapper moet je rekening houden met de uitzonderingen, je moet je theorieen eraan toetsen, uitzonderingen in het feitenmateriaal zijn de meest zinnige dingen, in vele milieus worden deze angstvallig weggemoffeld en vergeten.
U bedoelt bvb. de uitzondering dat de universele zwaartekracht in onze tijd-ruimte dimensie een enorm zwakke kracht is in vergelijking met andere zoals magnetisme? De veldtheorie heeft daar anders al mooie antwoorden over. Die geen reet vandoen hebben met "holle aarde" en "zwaartekracht bestaat niet" tierlantijntjes. Het gaat niet over de uitzonderingen, het gaat over de verklaring ervan.

Citaat:
Zoals ik al zeiden, liever een aap van een jm pfaf die goed zijn zakken vult door andere apen naar hem te laten gapen, dan een rits professoren die al hartritmestoornissen krijgen als iemand hen iets ambetants vraagt of voorlegt. ( wat ik in leuven bij een eminente prof. heb mogen ervaren, zonder in details te gaan )
Laat me raden: ge hebt op een examen gevraagd of hij toevallig geen neef van Hitler was en tegelijk de grootoom van de Illuminati?

Tussen alle beroepen zitten stomkoppen en stijfkoppen. Ik ken loodgieters die pertinent weigeren nieuwe technieken en materialen toe te passen, al zijn die nog 100.000 keer beter dan de oude. Maar daarom geloof ik nog niet dat er een wereldwijd complot van teflon of PVC-buizenmakers bestaat hé...
Oud 3 augustus 2005, 19:56   #417
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Hitler was dus een jood die zijn volk wilde uitmoorden. Goed bezig.
Dat klopt. De illuminati kijken niet naar ras. Ze gebruiken alles in hun opgang. En ze ontzien niemand. Presidenten , miljoenen joden, etc. Het is dan ook geen joods complot.
Oud 3 augustus 2005, 19:58   #418
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Dat klopt. De illuminati kijken niet naar ras. Ze gebruiken alles in hun opgang. En ze ontzien niemand. Presidenten , miljoenen joden, etc. Het is dan ook geen joods complot.
De illuminati kijken naar niets, want ze bestaan niet...
Oud 3 augustus 2005, 20:00   #419
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18

Neen mijn beste, over Thera wordt niet onderwezen, toch niet in het ASO. En ik volg niet geschiedenis noch archeologie op univ ... (maar aangezien het basiskennis betreft zou dat toch in het middelbaar moeten gegeven worden hé?).
Ieder zijn vakgebied hé.

Atlantis is dus teruggevonden onder een Japan's eiland, kijk maar eens op die website.
Leer lezen. Ik heb geschreven dat Thera behoort tot de basiskennis van iedereen die iets zinnigs wil zeggen over de mythe van Atlantis. Niet dat het tot de basiskennis van het ASO behoort, al is het toch wel een essentieel gegeven in de studie van de pre-historie van de Griekse beschaving volgens mij.

Voor uw info: Op Thera (het huidige Santorini) had in de 15de eeuw voor Christus (volgens sommigen in de 17de eeuw voor Christus) één van de grootste vulkaanuitbarstingen uit de geschiedenis van de mensheid plaats. De gevolgen waren catastrofaal voor grote delen van het Oostelijk Middellandse Zeegebied (o.m. Kreta, maar ook andere eilanden) die overspoeld werden door enorme vloedgolven. Alles wijst erop dat Plato's verhaal over Atlantis gebaseerd is op een Egyptische overlevering van dit gebeuren.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 20:00   #420
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Allé, nu is het dan plots géén joods complot. Ga het eerst uitvechten onder mekaar hé.

PS: wat was dan de bedoeling van WOII voor de illuminati? Hitler aan de macht --> joden uitroeien --> Hitler weg --> USA nieuwe wereldorde --> USA gecontroleerd door joden. Nogal vrij inconsistent als ge het mij vraagt.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be