![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in ernstige magazines krijgen ze hun rommel niet gepubliceerd. En dat ligt niet aan een complot, maar aan de waardeloze inhoud van hun theorieën.
![]() |
![]() |
#402 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#403 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Het enige wat jullie wederom doen is zeggen:dat is niet waar dat staat op conspiracy sites...niks gedetailleerd weerleggen;sommigen brengen al helemaal niks bij...belachelijke thread,uien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, alleen een hond en een paardekop leest die magazines. wie leest er nu nog vakliteratuur ? Zielige doctoraalsstudentjes hangen toch de hele dag op het net ... ik heb alleen respect voor rijke mensen ! neh ![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door /\|cazar : 3 augustus 2005 om 19:33. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie hoe /\lcazar niets brengt om West's beweringen te staven. En hoe hij de weerlegging van West's beweringen gewoon niet leest. Niet heel ernstig, hoor.
![]() |
![]() |
#406 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb alle respect voor entrepreneurs. Maar daarom moet ik iets niet geloven alléén maar omdat het goed verkoopt! Zij kunnen hun beweringen wetenschappelijk niet hard maken, daar draait het om. En merk op dat u opnieuw zit te beledigen, en niet in mijn gezicht. U die schreef: Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#407 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
neh ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Erg toch hé...
![]() |
![]() |
#410 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() [quote=Firestone]Dat jullie deze geheimen zo maar kennen! Fantastisch eigenlijk.
![]() QUOTE] Jij kan ze ook kennen hoor;alleen zullen ze niet in je schoolmappen geschreven staan of in het journaal voorkomen... Wat voor geheimen bedoel je eigenlijk?dat de Rothschilds en co de economie in handen hebben?Is dat een geheim? Dat ze een dubieuze rol gespeeld hebben in elke grote oorlog?Is dat een geheim?Zelfs dat ze hitler gefinancierd hebben en dat hij een buitenechtelijk kind van 1 van de Rothschilds was is geen geheim meer. En aub,gooi het nu niet weer op dat Joodse complot omdat de Rothschilds claimen Joden te zijn.Of ze het echt zijn weet ik niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Soit, als ik het allemaal zo bekijk, zijn de ergste vijanden van de NWO nu juist het type mensen dat geen moer om geld geeft... Probeer dat maar eens te rijmen.
![]() |
![]() |
#412 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als wetenschapper moet je rekening houden met de uitzonderingen, je moet je theorieen eraan toetsen, uitzonderingen in het feitenmateriaal zijn de meest zinnige dingen, in vele milieus worden deze angstvallig weggemoffeld en vergeten. Zoals ik al zeiden, liever een aap van een jm pfaf die goed zijn zakken vult door andere apen naar hem te laten gapen, dan een rits professoren die al hartritmestoornissen krijgen als iemand hen iets ambetants vraagt of voorlegt. ( wat ik in leuven bij een eminente prof. heb mogen ervaren, zonder in details te gaan ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#414 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat betreft Pearl Harbor: Dit is meer dan grondig onderzocht. Uw probleem is gewoon dat u de feiten niet wil aanvaarden. Daar kan geen onderzoek tegen helpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms is Hitler de zoon van de Rotschilds, soms de kleinzoon van iemand die van verre verbonden was met Rotschild, enz ... Soms zijn het de Bush's die Hitler gefinancieerd hebben, nu weer de Rotschilds ... En bewijzen voor deze beweringen? Niets, behalve dat allerlei charlatans dat beweren. Maar vermits het mooi in het plaatje past MOET HET WAAR zijn. Consistentie en bewijzen, dat is voor lemmings... ![]()
![]() |
![]() |
#416 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tussen alle beroepen zitten stomkoppen en stijfkoppen. Ik ken loodgieters die pertinent weigeren nieuwe technieken en materialen toe te passen, al zijn die nog 100.000 keer beter dan de oude. Maar daarom geloof ik nog niet dat er een wereldwijd complot van teflon of PVC-buizenmakers bestaat hé...
![]() |
![]() |
#417 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#419 | |
|
![]() Citaat:
Voor uw info: Op Thera (het huidige Santorini) had in de 15de eeuw voor Christus (volgens sommigen in de 17de eeuw voor Christus) één van de grootste vulkaanuitbarstingen uit de geschiedenis van de mensheid plaats. De gevolgen waren catastrofaal voor grote delen van het Oostelijk Middellandse Zeegebied (o.m. Kreta, maar ook andere eilanden) die overspoeld werden door enorme vloedgolven. Alles wijst erop dat Plato's verhaal over Atlantis gebaseerd is op een Egyptische overlevering van dit gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
PS: wat was dan de bedoeling van WOII voor de illuminati? Hitler aan de macht --> joden uitroeien --> Hitler weg --> USA nieuwe wereldorde --> USA gecontroleerd door joden. Nogal vrij inconsistent als ge het mij vraagt.
![]() |