![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4181 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Over die reptielen heb ik me al uitgesproken, maar dat van die parallele werelden is iets dat toch aandacht verdient. Ik heb onlangs me een beetje verdiept in remote viewing, waar Pindar wel op de hoogste van is denk ik, en dat is iets waar het bewijs toch zeker niet dun voor is, en dat gebruik zou maken van deze parrallele werelden.
Het principe is dat deze remote viewers dingen kunnen waarnemen die op afstand liggen. Het feit dat de CIA er vanaf 1975 onderzoek naar gedaan (in 1995 bepaalde delen declassified) heeft en miljoenen in gestopt steunt alleszinds niet het feit dat het bullshit zou zijn. Men was vooral geinteresseerd in de militaire applicaties, zoals bijvoorbeeld een getrainde remote viewer soldaat die kan zien wat er achter een heuvel of in een gebouw zit, of onderzeeers en raketsilo's van de Russen inspecteren tijdens de koude oorlog. Geavanceerde remote viewers maakten zelfs gewag ervan dat ze parralelle werelden zagen, en gebeurtenissen in deze realiteit maar in het verleden. Omdat het leger hierin niet geinteresseerd was (enkel in miltaire applicaties), hebben sommige hun ervaringen verzameld. Sommige remote viewers beschrijfden werelden met niet-menslijke creatueren, soms vanuit andere dimensies, volgens hun. Toen ze gevraagd werden welke types wezens ze zagen zeiden ze buiten de standaard "greys" ook reptielachtigen, menselijke albino types met blond haar en blauwe ogen en insect achtigen... Het werd nog bizarder toen ze wezens beschreven die uit pure energie bestaan en waarvan sommige zich zouden voeden op angstemoties van mensen, en wezens die een fysiek lichaam uit de natuur nodig hebben om zich te manifesteren in deze dimensie. Verder zeiden ze dat deze "aliens" volgens hun interpretatie van wat ze zagen niet noodzakelijk kwaadaardig waren. Sommige wel, sommige niet, net zoals de mens.
Laatst gewijzigd door exodus : 14 februari 2006 om 18:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U zou zich wel eens sterk kunnen vergissen! Er worden ook zware satanische rituelen onder het europarlements gebouw gehouden! en ongetwijfeld in de vele loges in Belgie!!! Verder kan een geoefend oog, zo de huizen herkennen waar het hoogst waarschijnlijk is dat het daar ook gebeurt! Of ze in Hasselt zitten durf ik niet te beweren, maar ik sluit het absoluut niet uit! Trouwens, Om het simpel te houden dat U niet naar de Gobi-Woestijn hoeft, Wat dacht u van bv Dutroux, die is verbonden aan deze netwerken via de satanische sekte Abrasax! Ik weet het, het is vreselijk! Maar niks doen is nog veel erger!!! Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Remote vieuwers, dat zijn dan astrale projectie toestanden en dergelijke neem ik aan, (uittredingen uit het lichaam en meer van dat soort mumbo jumbo).
Ik kan aannemen dat er sommige mensen met telepatische gaven bestaan, (er is daar inderdaad al veel onderzoek naar gebeurd ook ) maar ge moet ook weten dat er dingen bestaan als massa histerie en halucinaties. Niet alle vreemde fenomenen kunnen zo worden uitgelegd dat is ook waar. Maar voor dat je denkt, dat Battlestar Galactica echt rondvliegt, met aan boort reptilians uit V die zich in mensen kunnen veranderen en door man in black achtige toestanden worden opgejaagd, zou ik toch eerst nog eens goed nadenken. Stel dat er reptellians bestaan die superieur zijn aan, ons, dan hadden die ons ofwel al lang gefried of opgepeuzeld, of zouden ze ons falikaal links laten liggen als de lowlife forms die we zijn. Net zoals wij ook ongedierte kapot spuiten of vertrappelen als het in onze weg loopt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4186 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En deze reptielen 'besturen' via via de aarde, en de belangrijkste reptiel zit in FrankFurt in Duitsland. Hier worden als het ware de eindrapporten aan gegeven. Deze hele wereld door door hen bestuurd, of beter nog, gemanipuleerd een bepaalde kant op. (de NWO) Pindar |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als je in Denial bent kan ik er niks aan doen en je argumenten raken kant noch wal! Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4188 | |
Banneling
|
![]() Gaan we!!! Zoals gezegd!!!!
Citaat:
LvK: http://www.cnn.com/2006/TECH/02/13/s....ap/index.html Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4189 |
Parlementslid
|
![]() Mensen, stop toch eens jullie gezaag over buitenaardse reptielen.
Pindar heeft overschot van gelijk. Ik heb gisteren de documentaire "Man in black" gezien en daar toonden ze eenvoudigweg die griezels. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat je je hebt kunnen inhouden om geen smilies te plaatsen. Wow. 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4191 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ene rothchild misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4192 |
Minister-President
|
![]() parcifal, weet jij het?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4193 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Astrale projectie is iets heel anders. Aangenomen dat RV en astrale projectie echt bestaan, moeten ze beide wel ongeveer op dezelfde realiteiten steunen, nl dat er meer zou zijn dan alleen het fysische vlak het bestaan. Die astrale projectie is iets heel anders. Er wordt geclaimd dat dat een dimensie is waar gedachten en fantasien zich manifesteren, en waarin men gedeeltelijk in zou zitten als men droomt. Alles dat het onderbewuste fantaseert komt er in voor. Een wereld op zich waar er ook individuen zitten. Diegene die deze "spirituele" zaken claimen zeggen dat mensen duale wezens zijn enerzijds een fysiek lichaam hebben en anderzijds een ziel, een stuk bewustzijn, die gevangen zit of inhaakt op de hersenen van het fysische lichaam. De fenomenen als bijna doodservaring, "psychic" fenonemen en astrale project etc zouden dan verklaarbaar zijn via deze weg. De ziel zou verbonden zijn met iets dat een soort collectief bewustzijn bevat, voorbij de 3 fysische dimensies.
Laatst gewijzigd door exodus : 15 februari 2006 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4195 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4196 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4197 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit valt mij wel tegen. Het had op zijn minst iemand moeten zijn die van Napoleon of misschien zelfs van Caesar afstamt. Zelfs een rothchild was geloofwaardiger geweest. nope, ik geloof het niet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4198 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Dat je hem niet gelooft is in elk geval een stap in de goede richting.Keep up the good work. ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 15 februari 2006 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die is goed. ![]() Meer heb ik toch niet gezegd? Ah en dat hij erniet uitziet als reptiel, ja. Believers : geef ze een vingerkootje en ze happen direct je arm af. ![]() Kostelijk man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4200 | ||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als je de posts terugbekijkt zal je zien dat Styllo_Ben eveneens dacht dat je Trichet als opperreptiel aanbracht.Ik reageerde op Styllo_Bens post,waar jij overigens niet op reageerde met te zeggen dat je enkel zegt dat deze meneer in Frankfurt zit en niet op een reptie lijkt en meer niet. Het enige wat kostelijk is is jouw zoveelste veralgemening aan het einde van je post.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 15 februari 2006 om 19:54. |
||
![]() |
![]() |