![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is goed om te twijfelen maar zijn selectief scepticisme komt me serieus de strot uit. Voor hem is het puur een geloofskwestie en dat is goed, maar dat hij dan ook toegeeft hé. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4262 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb die ooit gedownload en bekeken (paar maand geleden) maar hij is alweer gewist. Mijn schijfruimte is nodig voor belangrijker dingen. 8) (edit : waarschijnlijk was dat wel de first edition, second edition heb ik dus nog niet gezien)... Laatst gewijzigd door parcifal : 20 februari 2006 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4263 |
Minister
|
![]() de sequel is dan ook meestal slechter dan het origineel..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4264 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
De sequel is beter dan het origineel (uiteraard),naarmate de tijd verstrijkt komen immers nieuwe zaken aan het licht die aan het origineel kunnen worden toegevoegd.
![]() |
![]() |
#4265 |
Europees Commissaris
|
![]() Hier jongens, nog wat voer !!!
voor zij die bekend zijn met het begrip CFR... een "recent" artikel (6 feb) http://www.thenewamerican.com/artman...cle_3098.shtml Laatst gewijzigd door Havana : 20 februari 2006 om 20:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4266 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
quote=parcifal;1554720] Ik heb die ooit gedownload en bekeken (paar maand geleden) maar hij is alweer gewist. Mijn schijfruimte is nodig voor belangrijker dingen. 8) (edit : waarschijnlijk was dat wel de first edition, second edition heb ik dus nog niet gezien)...[/quote] Het was idd de first edition (die ik niet gezien heb,dus ik kan er weinig over zeggen). Nogal een goeiekoop antwoord voor de rest vind ik Par.Waarom zouden we je statement geloven dat je die bekeken hebt? ![]()
![]() |
![]() |
#4267 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Wie is het hier die blijft de leugenaars geloven...
![]() |
![]() |
#4268 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Merk ook op dat op de foto niet enkel iedereen (behalve Bush) CFR is (of ex-CFR-2 ervan);maar dat de oorlog in Iraq besproken wordt (doel van de bijeenkomst).Frank Carlucci staat ook op de foto...hoge pief in de Carlyle Group (en Knight of Malta)...hij heeft niet meteen het beste voor met de Irakese burgers en kan een aardige $$ bijverdienen aan die oorlog via de Carlyle Group (defensie)...er staan er nog zoals hij op die foto durf ik te wedden. Militair Industrieel Complex.Ze plukken nog steeds de vruchten van de aanslagen op 9/11 die ze beraamden en tot uitvoer brachten.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 20 februari 2006 om 21:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4269 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 20 februari 2006 om 21:38. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4270 | |
|
![]() Citaat:
Als de feiten aanwijzen dat het een inside job is dat is het mogelijk en is het ook gebeurt op een of andere manier, en jij mag dan nog zoveel denken datz zo'n plan onmogelijk is, de waarheid gaat geen rekening houden met jouw MENING.
Laatst gewijzigd door exodus : 20 februari 2006 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4271 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4272 | |||||
|
![]() Citaat:
Winston Churchill: Citaat:
[SIZE=2][/SIZE] Citaat:
Citaat:
[SIZE=2] Citaat:
[SIZE=2][/SIZE]
![]() |
![]() |
![]() |
#4273 | |
|
![]() Citaat:
En ik verwijt Pindar een vooringenomenheid omdat hij enkel die theorie aanvaardt die past binnen zijn denkwereld, namelijk die van holle maan-ruimteschip... En hij beweert dan van zichzelf dat em open-minded is ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4274 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://en.wikiquote.org/wiki/Communism Citaat:
http://www.commondreams.org/views02/1211-01.htm Citaat:
http://demopedia.democraticundergrou...strial_complex Citaat:
http://www.threeworldwars.com/world-war-1/ww1.htm Lees eens de links. Waar zit jou NWO? Jou NWO blijft een spookverhaal |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4275 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
...en niet op niveau van holle manen, reptielen, trollen enz enz. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4276 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En hoe ridiculiseer ik hier nu juist? Citaat:
Yep, dat kennen we nog van vroeger... sommigen zijn er zelfs voor verbrand als ik me niet vergis. Voor sommigen zitten die geloofskwesties blijkbaar erg diep. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4277 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
100%. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4278 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je een naakte vent in de kleerkast van je vrouw vindt kan je denken : a. "Ha de loodgieter is verdwaald en is vandaag zijn kleren vergeten..." b. "Shit, mijn vrouw bedriegt mij met deze vent". Wat is de BEST guess? Zijn beide gelijkwaarding? In de wereld van Bambi en Stampertje is optie A. een reele mogelijkheid, wel net hetzelfde kan gezegd worden van de holle maan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4279 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En over de absurde hypothesen van de Nasa heb ik ook serieuze bedenkingen. Die hebben ooit het hilarische idee bedacht (en uitgevoerd!) om informatie over de aarde in enkele menselijke talen op een CD-schijf (of was het een magneetbandje?) de wijde ruimte in te sturen als een soort vliegende steen van Rosetta, in de veronderstelling dat er misschien wel ergens een intelligente cultuur zou bestaan die onze technologische en linguistieke fratsen zou kunnen ontcijferen (terwijl we dat zelf pakweg 150 jaar geleden niet eens zouden gekund hebben, laat staan zo'n bizar voorwerp herkend zouden hebben als een informatiedrager). Jules Verne of Von Däniken? Geef mij maar Verne. Die kwam ervoor uit dat hij fictie schreef.
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 21 februari 2006 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4280 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |